Wrom nie?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef amaranta het volgende:
wij gaan niet meer
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zal mijn Captain Stubing pak eens aan gaan hijsen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!. (BB says).
Precies, en het eerste schaap is al over de damquote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!. (BB says).
Ben jij gurlie tegengekomen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 05:32 schreef febster het volgende:
Overigens is gekoppeld worden aan een vrouw van 1 meter 60 niet grappig.. Ze was op zich wel oke, maar vrouwen die ik op mijn handpalm kan zetten, zijn niet zo mijn ding
Nou, ik kan niet wachten op je volgende updatequote:Op zondag 18 februari 2007 05:29 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, en het eerste schaap is al over de dam
1e avond, zoals verwacht vet, maar niet werelds, redelijk veel gezopen, maar 1e avonden zijn gewoon nog een beetje inkomen, net zoiets als inlopen bij het voetbal, daarna gebeuren pas de hoofddingen.
Morgenavond dus pas helemaal los, en dan ook de vette verhalen... Overigens willen de vrouwen aub van mijn kont afblijven, heel het jaar merk je niks, en dan is het carnaval gaan ze massaal in je kont knijpen, het liefst als er 5 vrouwen om me heen staan en je dus niet weet wie het was
Ik kwam je zus nog tegenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten op je volgende update.
Ach, zeikstraalquote:Op zondag 18 februari 2007 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten op je volgende update.
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categoriequote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categorie
IPH'tjequote:Op zondag 18 februari 2007 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categorie
Ja maar meestal voor een IPH'tje moet er eerst gezoend worden en dan loop ik al een hernia op en valt er dus niks meer te IPH'enquote:
moet dat? wat ouderwetsquote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar meestal voor een IPH'tje moet er eerst gezoend worden en dan loop ik al een hernia op en valt er dus niks meer te IPH'en
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet dat? wat ouderwets
Ik heb ook eens een vriendin van 1m60 gehad...idd een nekhernia aan over gehouden
weer eens wat anders dan een soa
Ik weet het ook niet, ik was er nietquote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef gr8w8 het volgende:
Goedenochtend! Is er gister nog iets bijzonders geweest in de stad? Ik weet het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |