En die is heel interessant. Wat is nep en wat is echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef Ashrak het volgende:
Voor alle anti-dansers
Gesprek tussen Huub en Bart.
LOL - vanavond leuke onverwachte TTs op de fok!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ben jij een zielige jankert met een te high self esteem (fair enuff)
Reageer op onze suffe IT club. Altijd een plekje vrij
Avanade is de ex-werkgever van onze held natte nell........ jankertssssss
Ge mot sollisietereeeeeeeeeeeeee
(soory, was even op de zaak om bankpasje te zoeken, al het geld er weer doorheen........)
Ik zei ook voor alle anti-dansersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En die is heel interessant. Wat is nep en wat is echt.
ik werk in Hoofddorp het telt niet toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:04 schreef nueffeniet het volgende:
is het dan allemaal nep ???? wat een jerkoff komt zeker uit hoofddorp
Keep your friends close, keep your enemies closer. Dat is wat ik doe, aldus Bart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bart klapt uit de school.
Dat was ook allang bekend, maar waar ligt de grens ? Wat is nu nep en wat is echt. Heel lastig te bepalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is een mix tusen reality en script blijk nu duidelijk in het gesprek tussen B en H.
Ik zag al aan je typfoutjes dat je niet helemaa nuchter beer ment.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ger: mag ik morgen mn vraag stellen![]()
Ik ga een nachtdutje doen
Wel toevallig dat Bart en Huub daarover praten terwijl wij het zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat Bart nu allemaal zegt is zeker ook even ingefluisterd door de redactie...
Net als in al die Amerikaanse semi achtige reality programma's die ze op MTV laten zien. Al is dat nog een paar grote stappen verder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is een mix tusen reality en script blijk nu duidelijk in het gesprek tussen B en H.
Geen ideequote:
Topic titelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:06 schreef Ashrak het volgende:
Alvast mijn excuses ... ik loop nog niet heel lang mee op het forum
Maar waar staat TT voor ?
hoe moet ik dat concreet zien dan? zovan jongens om 10 uur maken jullie even ruzie maar je mag zelf weten waarover?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net als in al die Amerikaanse semi achtige reality programma's die ze op MTV laten zien. Al is dat nog een paar grote stappen verder.
Ach ik heb er niet zoveel moeite mee, die heftige uitbarstingen kijk je toch het meest voor, en die komen meestal wel direct uit het hart.![]()
Voor mij wel!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Lekkere plaat.
Waarom is het niet al weekend.
Als Natasia buiten tegen Eric fluistert 'dit is televisie maken', vraag ik me af of dat wel zo is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ach ik heb er niet zoveel moeite mee, die heftige uitbarstingen kijk je toch het meest voor, en die komen meestal wel direct uit het hart.![]()
Warme melk, slaapdronken, kapot..................en altijd on topic ( over dansende mensen)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag al aan je typfoutjes dat je niet helemaa nuchter beer ment.
En ik weet niet welke vraag het is, maar als-ie maar ontopic is anders kriijg ik weer op mijn kop.![]()
Slaap lekker.![]()
Ik denk meer in de trant van "Amanda, probeer eens wat meer met geldige argumenten te komen in discussies, dan telkens weg te lopen" of "Natasia, houd je vooral niet in bij Amanda, ondanks dat ze 19 jaar is". Wat subtiele hints hier en daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef Scrupules het volgende:
hoe moet ik dat concreet zien dan? zovan jongens om 10 uur maken jullie even ruzie maar je mag zelf weten waarover?
Hoezo? Dat zegt Huub toch ook steeds. Na iedere ruzie realiseren ze zich dat dat weer gaat scoren op tv.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Als Natasia buiten tegen Eric fluistert 'dit is televisie maken', vraag ik me af of dat wel zo is.
Klinkt nog wel ok ja, kan slechter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Aardige raï remix van Khaled (?)
Dan gooit ze er misschien gewoon een paar extra scheppen bovenop wanneer ze weer een uitbarsting krijgt. Of in plaats dat ze denkt van 'hey Natas even inhouden nu" heeft ze zoiets van "ah fuck it, het mag dit is televisie maken, ik ga helemaal los, schijt aan de gevoelens van mijn mede miljonairs".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
Als Natasia buiten tegen Eric fluistert 'dit is televisie maken', vraag ik me af of dat wel zo is.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Bart en Huub daarover praten terwijl wij het zeggen.
Nieuw script.
hater.. iets van 8 haat posts achter elkaar jegens Bart.. wat is je probleem? en heb je nog nooit gehoord van beeldspraak? en Huub versierde Lesley helemaal nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef nueffeniet het volgende:
bart zegt :in de buitenwereld had ik jullie allemaal de tering getrapt: die gast durft nog niet een grote mond op te zetten naar de gast die zn meisie versiert
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
man ik erger me kappot aan die poot
Idemditoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
Ik geloof er ook niks meer van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Van Sylvia blijft ze af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg wel een naar gevoel als ik Natasia zo 'leuk' zie doen met Sylvia
Amanda zal wel volgen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
Ollee Brian gaat naar bed.
Ik vind het vooral een mooie dooddoener om iemand de mond te snoerenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zegt Huub toch ook steeds. Na iedere ruzie realiseren ze zich dat dat weer gaat scoren op tv.
Die opmerking lag dus erg voor de hand vind ik.
Zat ik ook net te bedenken. Ik zag opeens het filmpje van de kickoff voor me. Hoe ze zonder nadenken haar kinderen achterliet en met Gordon meeging. Daar wist ze nog niets van scripting e.d. Daar kon je nog de ware Natasia zien. En dat was dus al een bitch die op aandacht geilde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef nueffeniet het volgende:
weer lekker gemixed faggot
Zeg als je niks zinnigs kan zeggen kan je ook gewoon je mond houden. Zulke taal vind ik echt not funny.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
aaaah nee heequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe Wilgo en Natasia een avondje zijn uitgeweest en Natasia om Wilgo heendanst zoals net om Sylvia..dan in haar witte nachtjapon met witte hakjes de slaapkamer inloopt en dan kiekeboe wil spelen met Wilgo..Mag Mama je tollie zien? Oh jah oh wilgo..jeetje oh..mamasita!
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is Natasia erachteraan geglipt, alleen de regie zit denk ik te slapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:16 schreef Missy_1974 het volgende:
amanda glipt er zo ook wel tussenuit
Wel jammer dat Brainless niet heeft kunnen zien dat Amanda zich wel degelijk druk kan maken om Huub ... en het dansen van Sylvia en Amoebe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zijn haar zit weer verkeerd idd
lesley meid doe eens rustig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hater.. iets van 8 haat posts achter elkaar jegens Bart.. wat is je probleem? en heb je nog nooit gehoord van beeldspraak? en Huub versierde Lesley helemaal niet![]()
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg als je niks zinnigs kan zeggen kan je ook gewoon je mond houden. Zulke taal vind ik echt not funny.
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
Nou ja, het boeit me ook niet zo heel veel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
ik heb ook niks tegen homo's, heb zelf een aantal in mijn vriendenkring, maar eric is gewoon geen leuke gast homo of hetero, hij is irritant, okay dat kan huub ook zijn maar dan is het nog enigszins grappigquote:
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
He kom op .. laten we wel alles netjes houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.
Dát zou ik nou meer kunnen waarderen dan wanneer ie danstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?
en die andere saaie doos, Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bart
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waaahahaha BRi "ik heb écht goed gedraaid"
KNEUSSSS voor een doof stomme wel ja
hahaa goeie man!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zuip nog even door Natasia en Brian, dan belanden jullie nog eens samen in bed.![]()
brian kickt op beschonken damutjes ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef Judah het volgende:
Brian en Amanda slapen vannacht samen, vertelt Brian.
Nou zoals jij het schrijft zo zal het inderdaad echt zijn, geen twijfel mogelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk aldit is hoe ik zelf denk dat het grotendeels in elkaar steekt..
mijn naam is haas en ik weet verder van niets!![]()
welterusten.![]()
Hij wilde ook niet zeggen een hekel te hebben aan domme mensen omdat ze daar niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze wel een knopje te vinden.. behalve bij Bart
Ja, hij ging al richting haar oortje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:22 schreef Carlaa het volgende:
nog 2 borreltjes.. en Brian zit er err, warmpjes bij vannacht
Who cares?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Tissik het volgende:
Waarom huilt Natasia?
En is daarmee weer verzekerd van flink wat uitzendtijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia huilt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
En toen werd natasia eruit gestemd en werd het echt leuk.
Nee, vertel !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
Zag die blik van Amanda net toen Brain in haar oor fluisterde...
Mooier is als zijn medicijnen wel werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
apen-verdriet
De redactie heeft een bos uien in haar beha verstopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijken me wel erg gemaakte tranen bij Natasia .......
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat heet bonus materiaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
en is dat huilen nu TV of niet ?
jij bent echt een heldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudeneric.web-log.nl
http://dommeamanda.web-log.nl
en goooooooooooooooooooooooooooooooooooo
(gvd kom hier om pasje te halen , berichtje schrijven, loop stad weer in, pasje vergeten, weer terug,,, tring)
Ik ben een vrouw, dat ten eerste al. En verder vind ik niet dat je op een publiek fora zulke dingen kan gaan zitten roepen. Dat is gewoon niet netjes. Er zitten hier gewoon mensen met gevoelens en zulke woorden zijn gewoon scheldwoord. En schelden kan wel degelijk zeer doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.
Wat kom jij hier ineens doen, met je fantastische one-liners.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef nueffeniet het volgende:
shut the fuk up met dat gejank
volgende keer graag een aantal knoflookteentjes en wijwater aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De redactie heeft een bos uien in haar beha verstopt.
Ja, anders ga je niet zo vol in de camera staan huilen. Dat kruip je in je bed met de dekens boven je hoofd ofzo. Mevrouw wil dus gewoon aandacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
Zelfs haar huilen is nep gatver wat een nep mens
Het spijt me om het te zeggen, maar dit lijkt me wel echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat baal ik hier van. Dat gaat allemaal weer op tv komen
Hé doe eens niet zo positiefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou ik toch ook weer langer in DGK kunnen blijven dan 1 a 2 dagen, want mijn tranen vloeien wel hoor als je de juiste dingen tegen me zegt in de juiste periode van de maandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijken me wel erg gemaakte tranen bij Natasia .......
lol dat het meerdere opvaltquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian komt eraan en ze gaat harder janken
Veel waarde heeft ze niet gehecht aan de woorden van Wilgo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Precies, what are the odds...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alsof Brian uit zichzelf de tuin in gaat lopen om haar te zoeken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Ik geloof niet dat iemand oprecht zijn kinderen mist als je EXPRES weg blijft...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mist haar kindjes, it's a fucking miracle.
Ik heb haar in 4 maanden geloof ik maar 1 keer eerder zien huilen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het spijt me om het te zeggen, maar dit lijkt me wel echt.![]()
O
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mist haar kindjes, it's a fucking miracle.
nou ja niet netjes, niet om het een of ander, de andere bewoners zijn ook uitgemaakt voor alles wat maar mooi of lelijk is, er wordt wel degelijk gescholden op dit forum, daar doen we allemaal aan meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat ten eerste al. En verder vind ik niet dat je op een publiek fora zulke dingen kan gaan zitten roepen. Dat is gewoon niet netjes. Er zitten hier gewoon mensen met gevoelens en zulke woorden zijn gewoon scheldwoord. En schelden kan wel degelijk zeer doen.
Ontopic: Volgens mij heb ik Natasia nog nooit echt zien huilen zonder show of spectakel.
Nog een aantal dagen en hij gaat het lekker vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:33 schreef snetje het volgende:
ik vind huub fucking grappig als hij aan de melk is !!!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia ' ja maar ik laat jou ook niet in de steek' .
Kwestie van prioriteiten stellen
Waarom denk ik toch dat hij dat niet had gezegd als ze op het punt stond het met hem te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef schatje het volgende:
Wijze woorden van Huub om geen dingen te doen waar ze later spijt van kan krijgen.
Ja, alleen jammer dat hij er zelf ook op uit is om Amanda te neuken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef schatje het volgende:
Wijze woorden van Huub om geen dingen te doen waar ze later spijt van kan krijgen.
Bart zei dat hij nog wat twijfelde of hij vóór zou stemmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Waavoor moet Huub Bart bewerken voor iets dat Sylvia wacht sinds 4 maanden?
Maar...waarom zoek jij je eigen soort dan ook niet gewoon even opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nueffeniet het volgende:
het is in het echte leven ook zo mongolen kunnen hetb best met mongolen en homos kunnen het best met homo`s en brian s kunnen het best met mafketels
Stond niet in het scriptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef My_ het volgende:
Belangrijk gesprek tussen Huub en Sylvia, gaat de cam weg...![]()
Zoek jij de mongolen maar snel weer op dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nueffeniet het volgende:
het is in het echte leven ook zo mongolen kunnen hetb best met mongolen en homos kunnen het best met homo`s en brian s kunnen het best met mafketels
zul je zien dat natas ja gaat stemmen en bart neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef My_ het volgende:
[..]
Bart zei dat hij nog wat twijfelde of hij vóór zou stemmen.
Voor wat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef My_ het volgende:
[..]
nou, nou, wat een kiftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Sylvia schakelt bewust Huub in om Bert te overtuigen om voor te stemmen op het uitje waar ze al 41/2 (ja tis triest!) maand op heeft zitten wachten - a la.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nueffeniet het volgende:
Bart heeft tijdens dat bankmomentje wel even laten blijken dat hij nog in het spel zit...hij zei toch iets over Sylvia dat ze sterker zou kunnen worden door het vieren van Carnaval...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef My_ het volgende:
[..]
Of Sylvia naar het carnaval in haar geboorteplaats mag.quote:
Bestaat er geen wisformule voor zulke gasten? Anders ga ik wat regeltje overtreden en wat (zinloos) geweld plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
Zoek jij de mongolen dan maar snel weer op dan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoek jij de homofielemongolen maar snel weer op dan.
Tof, thnx.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:41 schreef My_ het volgende:
[..]
Of Sylvia naar het carnaval in haar geboorteplaats mag.
Daar was vanavond een filmpje over. Morgenavond 21:00 is de stemming, die moet unaniem zijn.
bedtijd voor jou nu !! met je oeverloze discusies ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat hij er zelf ook op uit is om Amanda te neuken.
Nou hij zei duidelijk tegen haar in de game room: ik geef je het!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef My_ het volgende:
[..]
jawel komt wel weer, ik kijk maar half. ik erger me blauw aan de doping van Brian met name en Sylvia moet simpelweg eens los gaan komen van die pacifistische pseudo-spirituele rommel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
Tipsch: post jij de laatste tijd ook nog andere dingen dan anti-Sylvia posts? Het begint een beetje op te vallen
3 hele seconden langquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou hij zei duidelijk tegen haar in de game room: ik geef je het!
zou te gek zijn!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tof, thnx.
Zou wel flauw zijn wanneer ze gaan tegenstemmen.![]()
Daarna zei hij ook nog dat hij evt om tactische redenen zelfs nog weleens de stemming kan blokkeren ook al is hij de enige.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Geilquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia gaat plasje doen.
Voor het programma wel, en Sylvia een keer uit haar dak is ook wel leuk natuurlijk.quote:
Het is de eerste keer dat ik haar zie huilen omdat ze haar kindjes mistquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
ZE MIST HAAR KINDJES....
Jahoor.... Na 4 maanden mist ze haar kindjes. Of speelt het schuldgevoel op?
Dan heb je niet goed geluisterd...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
bedtijd voor jou nu !! met je oeverloze discusies ...
creeer je eigen site !! beter nog ! stap zelf de kooi in !!![]()
![]()
![]()
ik gun altijd iedereen het allerbeste, maar vandaag en morgen gun ik mezelf en jullie vooral veel kijkplezier!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voor het programma wel, en Sylvia een keer uit haar dak is ook wel leuk natuurlijk.
Maar ik gun het haar, de lieve schat. Ze is precies goed zo in het programma, houd de balans er in.
Spuit jij het in je neus dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Waarom spuit Brain deo onder de oksels![]()
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
zou te gek zijn!
Dacht ik ook net aan, die is zeker wel iets van plan!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
ja aman even lekker soppen meis, dan ben je zo fris en schoon voor brian zijn ongewasse lul
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
jawel komt wel weer, ik kijk maar half. ik erger me blauw aan de doping van Brian met name en Sylvia moet simpelweg eens los gaan komen van die pacifistische pseudo-spirituele rommel.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Ruudjem het volgende:
brian maakt zn liefdesgrot paraat
Zou ook zomaar kunnen ... maar dan weet hij dat hij alleen zijn steun kan zoeken bij een groep Amoebes natuurlijk. Moet hij het heel overtuigend kunnen brengen dat hij het om bepaalde tactische redenen heeft gedaan. We zullen het zien morgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.
weet ik ook niet, in je ogen is het toch veeel lekkerder?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Waarom spuit Brain deo onder de oksels![]()
Ja dat dacht ik ook, maar hoorde het niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Brian tegen zichzelf:"het gaat zo lukken jongen!"![]()
ik heb het lang boeiend gevonden, maar da's naaf vandaag voorbij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.
Ik vind het zelfs wel mooi om te zien eigenlijk, al is het héél prettig dat ze niet allemáál zo zijn.
Ik ben het compleet met je eens!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.
Ik vind het zelfs wel mooi om te zien eigenlijk, al is het héél prettig dat ze niet allemáál zo zijn.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
weet ik ook niet, in je ogen is het toch veeel lekkerder?
Nou inderdaad zat ik ook net even te denken, Brianquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
ja aman even lekker soppen meis, dan ben je zo fris en schoon voor brian zijn ongewasse lul
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Welterusten mensen en Natasia"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Welterusten mensen en Natasia"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |