lol dat het meerdere opvaltquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian komt eraan en ze gaat harder janken
Veel waarde heeft ze niet gehecht aan de woorden van Wilgo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Precies, what are the odds...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alsof Brian uit zichzelf de tuin in gaat lopen om haar te zoeken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Ik geloof niet dat iemand oprecht zijn kinderen mist als je EXPRES weg blijft...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mist haar kindjes, it's a fucking miracle.
Ik heb haar in 4 maanden geloof ik maar 1 keer eerder zien huilen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het spijt me om het te zeggen, maar dit lijkt me wel echt.![]()
O
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mist haar kindjes, it's a fucking miracle.
nou ja niet netjes, niet om het een of ander, de andere bewoners zijn ook uitgemaakt voor alles wat maar mooi of lelijk is, er wordt wel degelijk gescholden op dit forum, daar doen we allemaal aan meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat ten eerste al. En verder vind ik niet dat je op een publiek fora zulke dingen kan gaan zitten roepen. Dat is gewoon niet netjes. Er zitten hier gewoon mensen met gevoelens en zulke woorden zijn gewoon scheldwoord. En schelden kan wel degelijk zeer doen.
Ontopic: Volgens mij heb ik Natasia nog nooit echt zien huilen zonder show of spectakel.
Nog een aantal dagen en hij gaat het lekker vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:33 schreef snetje het volgende:
ik vind huub fucking grappig als hij aan de melk is !!!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia ' ja maar ik laat jou ook niet in de steek' .
Kwestie van prioriteiten stellen
Waarom denk ik toch dat hij dat niet had gezegd als ze op het punt stond het met hem te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef schatje het volgende:
Wijze woorden van Huub om geen dingen te doen waar ze later spijt van kan krijgen.
Ja, alleen jammer dat hij er zelf ook op uit is om Amanda te neuken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef schatje het volgende:
Wijze woorden van Huub om geen dingen te doen waar ze later spijt van kan krijgen.
Bart zei dat hij nog wat twijfelde of hij vóór zou stemmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Waavoor moet Huub Bart bewerken voor iets dat Sylvia wacht sinds 4 maanden?
Maar...waarom zoek jij je eigen soort dan ook niet gewoon even opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nueffeniet het volgende:
het is in het echte leven ook zo mongolen kunnen hetb best met mongolen en homos kunnen het best met homo`s en brian s kunnen het best met mafketels
Stond niet in het scriptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef My_ het volgende:
Belangrijk gesprek tussen Huub en Sylvia, gaat de cam weg...![]()
Zoek jij de mongolen maar snel weer op dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nueffeniet het volgende:
het is in het echte leven ook zo mongolen kunnen hetb best met mongolen en homos kunnen het best met homo`s en brian s kunnen het best met mafketels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |