hahaa goeie man!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zuip nog even door Natasia en Brian, dan belanden jullie nog eens samen in bed.![]()
brian kickt op beschonken damutjes ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef Judah het volgende:
Brian en Amanda slapen vannacht samen, vertelt Brian.
Nou zoals jij het schrijft zo zal het inderdaad echt zijn, geen twijfel mogelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk aldit is hoe ik zelf denk dat het grotendeels in elkaar steekt..
mijn naam is haas en ik weet verder van niets!![]()
welterusten.![]()
Hij wilde ook niet zeggen een hekel te hebben aan domme mensen omdat ze daar niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze wel een knopje te vinden.. behalve bij Bart
Ja, hij ging al richting haar oortje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:22 schreef Carlaa het volgende:
nog 2 borreltjes.. en Brian zit er err, warmpjes bij vannacht
Who cares?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Tissik het volgende:
Waarom huilt Natasia?
En is daarmee weer verzekerd van flink wat uitzendtijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia huilt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
En toen werd natasia eruit gestemd en werd het echt leuk.
Nee, vertel !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
Zag die blik van Amanda net toen Brain in haar oor fluisterde...
Mooier is als zijn medicijnen wel werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
apen-verdriet
De redactie heeft een bos uien in haar beha verstopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijken me wel erg gemaakte tranen bij Natasia .......
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat heet bonus materiaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
en is dat huilen nu TV of niet ?
jij bent echt een heldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudeneric.web-log.nl
http://dommeamanda.web-log.nl
en goooooooooooooooooooooooooooooooooooo
(gvd kom hier om pasje te halen , berichtje schrijven, loop stad weer in, pasje vergeten, weer terug,,, tring)
Ik ben een vrouw, dat ten eerste al. En verder vind ik niet dat je op een publiek fora zulke dingen kan gaan zitten roepen. Dat is gewoon niet netjes. Er zitten hier gewoon mensen met gevoelens en zulke woorden zijn gewoon scheldwoord. En schelden kan wel degelijk zeer doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.
Wat kom jij hier ineens doen, met je fantastische one-liners.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef nueffeniet het volgende:
shut the fuk up met dat gejank
volgende keer graag een aantal knoflookteentjes en wijwater aubquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De redactie heeft een bos uien in haar beha verstopt.
Ja, anders ga je niet zo vol in de camera staan huilen. Dat kruip je in je bed met de dekens boven je hoofd ofzo. Mevrouw wil dus gewoon aandacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
Zelfs haar huilen is nep gatver wat een nep mens
Het spijt me om het te zeggen, maar dit lijkt me wel echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat baal ik hier van. Dat gaat allemaal weer op tv komen
Hé doe eens niet zo positiefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou ik toch ook weer langer in DGK kunnen blijven dan 1 a 2 dagen, want mijn tranen vloeien wel hoor als je de juiste dingen tegen me zegt in de juiste periode van de maandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijken me wel erg gemaakte tranen bij Natasia .......
lol dat het meerdere opvaltquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian komt eraan en ze gaat harder janken
Veel waarde heeft ze niet gehecht aan de woorden van Wilgo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Precies, what are the odds...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alsof Brian uit zichzelf de tuin in gaat lopen om haar te zoeken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was dus verliefd op Brian denk ik...
Ik geloof niet dat iemand oprecht zijn kinderen mist als je EXPRES weg blijft...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mist haar kindjes, it's a fucking miracle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |