Wel jammer dat Brainless niet heeft kunnen zien dat Amanda zich wel degelijk druk kan maken om Huub ... en het dansen van Sylvia en Amoebe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zijn haar zit weer verkeerd idd
lesley meid doe eens rustig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hater.. iets van 8 haat posts achter elkaar jegens Bart.. wat is je probleem? en heb je nog nooit gehoord van beeldspraak? en Huub versierde Lesley helemaal niet![]()
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg als je niks zinnigs kan zeggen kan je ook gewoon je mond houden. Zulke taal vind ik echt not funny.
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
man ik erger me kappot aan die poot
Nou ja, het boeit me ook niet zo heel veel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
ik heb ook niks tegen homo's, heb zelf een aantal in mijn vriendenkring, maar eric is gewoon geen leuke gast homo of hetero, hij is irritant, okay dat kan huub ook zijn maar dan is het nog enigszins grappigquote:
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
He kom op .. laten we wel alles netjes houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.
Dát zou ik nou meer kunnen waarderen dan wanneer ie danstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?
en die andere saaie doos, Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bart
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waaahahaha BRi "ik heb écht goed gedraaid"
KNEUSSSS voor een doof stomme wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |