Dan gooit ze er misschien gewoon een paar extra scheppen bovenop wanneer ze weer een uitbarsting krijgt. Of in plaats dat ze denkt van 'hey Natas even inhouden nu" heeft ze zoiets van "ah fuck it, het mag dit is televisie maken, ik ga helemaal los, schijt aan de gevoelens van mijn mede miljonairs".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
Als Natasia buiten tegen Eric fluistert 'dit is televisie maken', vraag ik me af of dat wel zo is.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Bart en Huub daarover praten terwijl wij het zeggen.
Nieuw script.
hater.. iets van 8 haat posts achter elkaar jegens Bart.. wat is je probleem? en heb je nog nooit gehoord van beeldspraak? en Huub versierde Lesley helemaal nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef nueffeniet het volgende:
bart zegt :in de buitenwereld had ik jullie allemaal de tering getrapt: die gast durft nog niet een grote mond op te zetten naar de gast die zn meisie versiert
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
man ik erger me kappot aan die poot
Idemditoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
Ik geloof er ook niks meer van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Als Natasia buiten tegen Eric fluistert 'dit is televisie maken', vraag ik me af of dat wel zo is.
Van Sylvia blijft ze af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg wel een naar gevoel als ik Natasia zo 'leuk' zie doen met Sylvia
Amanda zal wel volgen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
Ollee Brian gaat naar bed.
Ik vind het vooral een mooie dooddoener om iemand de mond te snoerenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zegt Huub toch ook steeds. Na iedere ruzie realiseren ze zich dat dat weer gaat scoren op tv.
Die opmerking lag dus erg voor de hand vind ik.
Zat ik ook net te bedenken. Ik zag opeens het filmpje van de kickoff voor me. Hoe ze zonder nadenken haar kinderen achterliet en met Gordon meeging. Daar wist ze nog niets van scripting e.d. Daar kon je nog de ware Natasia zien. En dat was dus al een bitch die op aandacht geilde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef nueffeniet het volgende:
weer lekker gemixed faggot
Zeg als je niks zinnigs kan zeggen kan je ook gewoon je mond houden. Zulke taal vind ik echt not funny.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
aaaah nee heequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe Wilgo en Natasia een avondje zijn uitgeweest en Natasia om Wilgo heendanst zoals net om Sylvia..dan in haar witte nachtjapon met witte hakjes de slaapkamer inloopt en dan kiekeboe wil spelen met Wilgo..Mag Mama je tollie zien? Oh jah oh wilgo..jeetje oh..mamasita!
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is Natasia erachteraan geglipt, alleen de regie zit denk ik te slapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:16 schreef Missy_1974 het volgende:
amanda glipt er zo ook wel tussenuit
Wel jammer dat Brainless niet heeft kunnen zien dat Amanda zich wel degelijk druk kan maken om Huub ... en het dansen van Sylvia en Amoebe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zijn haar zit weer verkeerd idd
lesley meid doe eens rustig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hater.. iets van 8 haat posts achter elkaar jegens Bart.. wat is je probleem? en heb je nog nooit gehoord van beeldspraak? en Huub versierde Lesley helemaal niet![]()
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg als je niks zinnigs kan zeggen kan je ook gewoon je mond houden. Zulke taal vind ik echt not funny.
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
Nou ja, het boeit me ook niet zo heel veel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
ik heb ook niks tegen homo's, heb zelf een aantal in mijn vriendenkring, maar eric is gewoon geen leuke gast homo of hetero, hij is irritant, okay dat kan huub ook zijn maar dan is het nog enigszins grappigquote:
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
om beurten krijgen de bewoners opdrachten van achter die ze uit moeten voeren. Voor de andere bewoners is het dan maar gissen of het echt is of gespeeld.(en dat is behoorlijk lastig na te gaan) Maar of het op die manier eerlijk is!!!
Ik weet ook niet precies hoe ze dat verdelen.. Maar de boel sturen kunnen ze op deze manier heeeeel goed natuurlijk![]()
He kom op .. laten we wel alles netjes houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, of ben je ook soms een poot dat je het je aantrekt.
Dát zou ik nou meer kunnen waarderen dan wanneer ie danstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie het met mannen doet? Zie je toch niet?
en die andere saaie doos, Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze ook wel dat knopje te vinden.. behalve bij Bart
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waaahahaha BRi "ik heb écht goed gedraaid"
KNEUSSSS voor een doof stomme wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |