hahaa goeie man!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zuip nog even door Natasia en Brian, dan belanden jullie nog eens samen in bed.![]()
brian kickt op beschonken damutjes ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef Judah het volgende:
Brian en Amanda slapen vannacht samen, vertelt Brian.
Nou zoals jij het schrijft zo zal het inderdaad echt zijn, geen twijfel mogelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ohja, voor ik het vergeet en dat was ik eigenlijk aldit is hoe ik zelf denk dat het grotendeels in elkaar steekt..
mijn naam is haas en ik weet verder van niets!![]()
welterusten.![]()
Hij wilde ook niet zeggen een hekel te hebben aan domme mensen omdat ze daar niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zeggen bijvoorbeeld tegen Amanda dat ze over zich heen laat lopen en dat ze meer voor zichzelf moet opkomen in discussies..etc.. zo hebben ze voor iedereen wel een knopje om op te drukken.. bij iedereen weten ze wel een knopje te vinden.. behalve bij Bart
Ja, hij ging al richting haar oortje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:22 schreef Carlaa het volgende:
nog 2 borreltjes.. en Brian zit er err, warmpjes bij vannacht
Who cares?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Tissik het volgende:
Waarom huilt Natasia?
En is daarmee weer verzekerd van flink wat uitzendtijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia huilt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
En toen werd natasia eruit gestemd en werd het echt leuk.
Nee, vertel !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
Zag die blik van Amanda net toen Brain in haar oor fluisterde...
Mooier is als zijn medicijnen wel werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn Brian en Amoebe liggen straks in bed....beetje voorspel...Brians medicijn werkt langzaam niet meer..ze liggen te neuken. Brian doet zijn ogen open..ziet het blonde haar van Amoebe en denkt dat het Nena is ...wat volgt is een potje wurgsex. Amoebe dood, Brian morgen naar huis.
En toen werd natasia eruit gestemd en werd het echt leuk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
apen-verdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |