Of Sylvia naar het carnaval in haar geboorteplaats mag.quote:
Bestaat er geen wisformule voor zulke gasten? Anders ga ik wat regeltje overtreden en wat (zinloos) geweld plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
Zoek jij de mongolen dan maar snel weer op dan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoek jij de homofielemongolen maar snel weer op dan.
Tof, thnx.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:41 schreef My_ het volgende:
[..]
Of Sylvia naar het carnaval in haar geboorteplaats mag.
Daar was vanavond een filmpje over. Morgenavond 21:00 is de stemming, die moet unaniem zijn.
bedtijd voor jou nu !! met je oeverloze discusies ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat hij er zelf ook op uit is om Amanda te neuken.
Nou hij zei duidelijk tegen haar in de game room: ik geef je het!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:38 schreef My_ het volgende:
[..]
Bart zei dat hij nog wat twijfelde of hij vóór zou stemmen.
jawel komt wel weer, ik kijk maar half. ik erger me blauw aan de doping van Brian met name en Sylvia moet simpelweg eens los gaan komen van die pacifistische pseudo-spirituele rommel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
Tipsch: post jij de laatste tijd ook nog andere dingen dan anti-Sylvia posts? Het begint een beetje op te vallen
3 hele seconden langquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou hij zei duidelijk tegen haar in de game room: ik geef je het!
zou te gek zijn!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tof, thnx.
Zou wel flauw zijn wanneer ze gaan tegenstemmen.![]()
Daarna zei hij ook nog dat hij evt om tactische redenen zelfs nog weleens de stemming kan blokkeren ook al is hij de enige.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Geilquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia gaat plasje doen.
Voor het programma wel, en Sylvia een keer uit haar dak is ook wel leuk natuurlijk.quote:
Het is de eerste keer dat ik haar zie huilen omdat ze haar kindjes mistquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
ZE MIST HAAR KINDJES....
Jahoor.... Na 4 maanden mist ze haar kindjes. Of speelt het schuldgevoel op?
Dan heb je niet goed geluisterd...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
bedtijd voor jou nu !! met je oeverloze discusies ...
creeer je eigen site !! beter nog ! stap zelf de kooi in !!![]()
![]()
![]()
ik gun altijd iedereen het allerbeste, maar vandaag en morgen gun ik mezelf en jullie vooral veel kijkplezier!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voor het programma wel, en Sylvia een keer uit haar dak is ook wel leuk natuurlijk.
Maar ik gun het haar, de lieve schat. Ze is precies goed zo in het programma, houd de balans er in.
Spuit jij het in je neus dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Waarom spuit Brain deo onder de oksels![]()
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
zou te gek zijn!
Dacht ik ook net aan, die is zeker wel iets van plan!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
ja aman even lekker soppen meis, dan ben je zo fris en schoon voor brian zijn ongewasse lul
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
jawel komt wel weer, ik kijk maar half. ik erger me blauw aan de doping van Brian met name en Sylvia moet simpelweg eens los gaan komen van die pacifistische pseudo-spirituele rommel.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Ruudjem het volgende:
brian maakt zn liefdesgrot paraat
Zou ook zomaar kunnen ... maar dan weet hij dat hij alleen zijn steun kan zoeken bij een groep Amoebes natuurlijk. Moet hij het heel overtuigend kunnen brengen dat hij het om bepaalde tactische redenen heeft gedaan. We zullen het zien morgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.
weet ik ook niet, in je ogen is het toch veeel lekkerder?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Waarom spuit Brain deo onder de oksels![]()
Ja dat dacht ik ook, maar hoorde het niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Brian tegen zichzelf:"het gaat zo lukken jongen!"![]()
ik heb het lang boeiend gevonden, maar da's naaf vandaag voorbij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.
Ik vind het zelfs wel mooi om te zien eigenlijk, al is het héél prettig dat ze niet allemáál zo zijn.
Ik ben het compleet met je eens!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen. En ik denk ook dat ze een van de meest stabiele figuren daardoor is in het huis, die de minste energie kwijt is aan allerlei gekonkel.
Ik vind het zelfs wel mooi om te zien eigenlijk, al is het héél prettig dat ze niet allemáál zo zijn.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
weet ik ook niet, in je ogen is het toch veeel lekkerder?
Nou inderdaad zat ik ook net even te denken, Brianquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef Missy_1974 het volgende:
ja aman even lekker soppen meis, dan ben je zo fris en schoon voor brian zijn ongewasse lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |