Ik vind dat zij ook wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
GO ERIC
Hij heeft volkomen gelijk.
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
Kolere, hij flipt uit tegen de verkeerde.
Wow. Het duurde zo lang.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Brici het volgende:
nee
Ja, de waarheid lag in het midden, maar in de discussie krijgt Eric gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef My_ het volgende:
OMG! Ze geeft nog toe ook dat ze fout zat!
precies, als iets niet duidelijk is trek je je bek toch open - zo te horen is die van Eric groot genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik vind dat zij ook wel gelijk heeft.
Hij had het best gewoon kunnen aangeven...
zeikerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Wow. Het duurde zo lang.
Kan een modje even dit er tussen zetten? #![]()
Nee, 25 punten. Bart krijgt er 0.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef schatje het volgende:
Amanda 0 punten.
True!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de waarheid lag in het midden, maar in de discussie krijgt Eric gelijk.
quote:
yep, zelf gefotografferdquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef pronkjewail het volgende:
Off topic: Avonne, wat stelt jouw usericoon eigenlijk voor? Is het het Disney-kasteel?
waarschijnlijk weet ze dat de redactie Huub niet zo graag op no.1 zietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef yellowfirst het volgende:
Helaas?
Jippieeeeeeeeeee .quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef My_ het volgende:
Helaas Huub op 1, hahahaha
Hoe ze het brengt
Volgens mij heeft ze dat niet in de gaten gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat leuk dat we mee mogen luisteren met Juf Judith
Ik snap hem ook niet...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef Katewalker het volgende:
Ze moet helaas Huub op 1 zetten??? Helaas?? huh...
Ja zoiets maak ik ook van...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
waarschijnlijk weet ze dat de redactie Huub niet zo graag op no.1 ziet
vanwege het lulverhaal natuurlijk, waarmee je half impliceert dat je het niet echt voor de volle 100% serieus neemtquote:
In zijn mooiste jurk.quote:
gescript misschienquote:
quote:
Omdat hij als een snotjongetje in de klas heeft zitten kwallen.quote:
Volgens mij omdat zij dat terecht vindt, maar achter heeft het niet op huub!!quote:
Is zijn mascara uitgelopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:11 schreef Scrupules het volgende:
even stiekem zn tranen gedroogd
125CPquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel krijgt de nummer 1 (Huub) wel niet? Kan hij Sylvia alle sterug betalen
hij neemt het sportief op, plusje++quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
Bart wist het al, en blijft rustig
Die....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat rode trui van Huub is erger dat die paarse
Ik snap het ook niet helemaal...Omdat hij niet voorbereid had maar ja het was goed vlg mij. De resultaat telt toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom staat Bart eigenlijk onder Amanda, Brian en Natasia?
Abso-fuckin-lutelyquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
The Joker has won. Dat wil ik aan het eind van DGK ook horen.![]()
Hij ligt alvast over zijn bord heen. Stel dat het eten wil weglopen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Sporti het volgende:
Ongelikte beer die brian moet je hem zien eten
idd, je ziet wel dat hij uit een achterstands buurt komtquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij ligt alvast over zijn bord heen. Stel dat het eten wil weglopen!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
De EHHH top 6 (ik heb geturft)
1. met 48 Brainless
2. met 32 Sil
3. met 26 Bart
4. met 20 zdngmw
5. met 10 Huub
6. met 9 Amanda
Dit was pas AmanDEL's tweede les...en het gaat om voorruitgang. Bart heeft in xx (8?) lessen niets maar dan ook niets geleerd...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom staat Bart eigenlijk onder Amanda, Brian en Natasia?
Kunnen veel cossen worden hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Bee gaat de mand in,ik lees de Cossen wel weer bij morgen![]()
trustequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
-165, hij had er 10 van Ericquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Des te beter
Oh, je bedoelt dat Huub nu op - 175 punten staat![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik geloof dat hij ook over zijn leven wilde vertellenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Lieve het volgende:
Wat was nou het drama met Eric?
Slaap lekker ik ga ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
hij vond het niet leuk dat hij niet mocht meedingen naar contactpunten, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Lieve het volgende:
Wat was nou het drama met Eric?
Hijgen kan ze wel heb ik gehoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Da hopman het volgende:
Amanda heeft ademshalingsoefeningen gekregen. Waarom verbaast mij dat niet?
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de hand van Ericquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef itsme het volgende:
En daar begint Eric weer. Dat wijf.
Hij heeft nog steeds een fit.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
Kan mij voorstellen dat als ie het heeft voorbereid heeft het kut is als ie het dan niet mag doen...
Thanksquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Dit was pas AmanDEL's tweede les...en het gaat om voorruitgang. Bart heeft in xx (8?) lessen niets maar dan ook niets geleerd...
Ik snap niet waarom hij er zo`n enorm drama van maakt, hij zit er net 2 dagen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
Kan mij voorstellen dat als ie het heeft voorbereid heeft het kut is als ie het dan niet mag doen...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de verkeerde kand van Eric
En Huub wrijft het meteen in "bart had dit verhaal 6 weken geleden ook wel kunnen houden "quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Het verbaast Bart wel dat hij niets krijgt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij er zo`n enorm drama van maakt, hij zit er net 2 dagen.
Waneer?quote:
Dat was die aan het roepen onder het rondspringen. Ik heb geen ideequote:
Dar zou echt vetttt zijn !quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Cungy het volgende:
[..]
Dat was die aan het roepen onder het rondspringen. Ik heb geen idee
@ BONG4002 Hoe veilig is Encryptdrop?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Judith geeft net aan dat dit in principe de laatste les is
* Sonique kijkt naar Lunatics avatar en kan het niet laten:quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Judith tegen Amanda: het gaat om de gemeende deler. Snap je?
Nee natuurlijk snapt ze dat niet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
Ik vind Amanda nu wel schattig eigenlijk. Volgens mij wil ze echt wel graag.
Tuutuu tududuquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique kijkt naar avatar en kan het niet laten:
BADA-BADA!!!
Ik neem het topic straks wel ff doorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
@ BONG4002 Hoe veilig is Encryptdrop?
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Natasia is nog steeds aan het balen.
Waarom is dat, ze heeft toch ook voldoende contactpunten gekregen
Ze word al de hele week op ALLE fronten afgetroefd door Sylvia...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Natasia is nog steeds aan het balen.
Waarom is dat, ze heeft toch ook voldoende contactpunten gekregen
Ik ben niet verbaasd hoor. Dit had ik wel verwacht al had ik liever gezien dat hij zijn beloftes had waargemaakt en dit tegen Natasia of Brian had gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Waarom is iedereen verbaast dat Eric ineens een drama queen blijkt te zijn? Jullie denken toch niet dat hij gecast is alléén maar omdat ie homo is?!?
LOL ja... nou heb ik nog meer pret van de overwinning van Huubquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Ok merci ik heb helaas de verhalen gemist. Ik vond het al wonderbaarlijk dat Natasia met die stem toch zoveel puntjes bij elkaar had gesprokkeldquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Hahaha!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
De EHHH top 6 (ik heb geturft)
1. met 48 Brainless
2. met 32 Sil
3. met 26 Bart
4. met 20 zdngmw
5. met 10 Huub
6. met 9 Amanda
ook jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
We hebben nog eeen aantal dingen voor de boeg![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ook ja![]()
maar ik wil slapen maar dat kan nu niet...verdomme
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef My_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Het is maar wat je bezighoudt!
Ik had niet verwacht dat Huub meer eh's had dan Amanda
Ik denk niet dat we het vanavond nog eens wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de hand van Eric
ooooooooooooooohquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeft
Ik vind het juist knap als je minder eh's hebt. Dat betekend dat je kan denken terwijl je aan het praten bent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeft
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef partyyboyy het volgende:
Die eric heeft nu echt zo'n kop:
[afbeelding]
Hij zanikt nog steeds zielig door dat hij z'n verhaaltje niet mocht doen..bwoehoeheowwoe
teleurstelling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Waarom is iedereen verbaast dat Eric ineens een drama queen blijkt te zijn? Jullie denken toch niet dat hij gecast is alléén maar omdat ie homo is?!?
ik wil dan ook graag even melden dat ik Sylvia vreselijk saai vind. Ze ziet er saai uit, ze doet saai, ja - ik vind haar echt saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Sylvia echt een mooie meid, vind het wel het vermelden waard.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik wil dan ook graag even melden dat ik Sylvia vreselijk saai vind. Ze ziet er saai uit, ze doet saai, ja - ik vind haar echt saai.
Oooh, ik dacht dat ze een flinke scheet liet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
Ze stapt in de auto met een diepe zuchtzei ze nou "Christ" ?
juist wel leuk zo'n echt wijf die erik, wel lachen.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef Borga het volgende:
Wat een jank kut die Errrrrrrrrrik. 1 keer zijn make up tasje in het zwem bad en het is weg Errrrrrik is de vervangster van Ilona..
quote:
Wen er maar aan, het mag dan misschien een relnicht zijn, maar een diva kan behoorlijk vervelend ervaren worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
teleurstelling.
Ik zit niet te wachten op een jankerd en een stampvoeter
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.quote:
Dat is ook een goede verklaring.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Hmm....ik heb het gevoel van nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
Komt er nog wat of kan ik rustig wat anders gaan doen?
Op de site staat iig niets aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Nou laten ze nu maar komen met wat er nog komt, anders word het zo laat
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
Huub heeft zich daar al te pletter over gelachen toen ze dat t-shirt kreeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Je hebt wat gemist!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
Als het puur op "verhaal lijnen" aankomt voegt Sylvia inderdaad niets toe. Maar er zijn genoeg momenten waar het leuk is om naar haar te kijken, vooral in gesprek met andere bewoners. Zij is de enige die normale gesprekken aan kan gaan zonder dat het in een ordinaire ruzie uitmondt. Zelfs gesprekken tussen Sylvia en AmanDEL zijn af en toe leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....
Dan kijk ik straks nog wel even.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....ik heb het gevoel van niet
Ik wil wel samen met Judah, een dagje door brengen in de gouden kooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Ik stel mezelf beschikbaar om een avondje langs te komen, mee te borrelen, de jacuzzi te testen, Natasia de huid vol te schelden, Amanda te berijden en Brian er op te attenderen dat Nena niets in hem ziet. En daarna ga ik samen met Huub en Sylvia feesten tot diep in de late uurtjes.
Ze heeft vandaag al rijlessen gehad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
Natas wil seks.
Wat schets mijn verbazig, we worden het toch nog eens vanavond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topLekkere meid die ik graag in mijn vriendenkring zou willen hebben.
Heb ik iets gemist? Heeft Brian punten verstopt? Wiens punten dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE.... als jullie actie willen dan moeten jullie vannacht de punten die brian verstopt heeft buiten gaan ophalen ... hun verdenken dan Huub en natuurlijk van niks weet ..... gegarandeerd actie
Dat doet ie al veel langer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is zich ook wel bewust van haar rol, ze werd vanavond in de uitzending door Huub grappend "figurant" genoemd.
Met een zwakke positie, hij kan er makkelijk unaniem worden uitgestemd als hij zich nu al heel erg negatief gaat profileren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
o mijn god, erik is dus echt een valse nicht
ow shit dan heb ik net die cossen nog niet gelezen (te lang aan de telefoon gehangen how useless), dadelijk dan toch nog maar ff doenquote:
zijn contactpunten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
Heeft Brian nu alweer wat verstopt? Gut dat wordt toch ook voorspelbaar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |