Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Hmm....ik heb het gevoel van nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
Komt er nog wat of kan ik rustig wat anders gaan doen?
Op de site staat iig niets aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Nou laten ze nu maar komen met wat er nog komt, anders word het zo laat
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
Huub heeft zich daar al te pletter over gelachen toen ze dat t-shirt kreeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Je hebt wat gemist!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |