LOL ja... nou heb ik nog meer pret van de overwinning van Huubquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Ok merci ik heb helaas de verhalen gemist. Ik vond het al wonderbaarlijk dat Natasia met die stem toch zoveel puntjes bij elkaar had gesprokkeldquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Hahaha!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
De EHHH top 6 (ik heb geturft)
1. met 48 Brainless
2. met 32 Sil
3. met 26 Bart
4. met 20 zdngmw
5. met 10 Huub
6. met 9 Amanda
ook jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
We hebben nog eeen aantal dingen voor de boeg![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ook ja![]()
maar ik wil slapen maar dat kan nu niet...verdomme
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef My_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Het is maar wat je bezighoudt!
Ik had niet verwacht dat Huub meer eh's had dan Amanda
Ik denk niet dat we het vanavond nog eens wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de hand van Eric
ooooooooooooooohquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeft
Ik vind het juist knap als je minder eh's hebt. Dat betekend dat je kan denken terwijl je aan het praten bent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
een "eehh" vindt plaats op "denkmomenten"...aangezien AmanDEL niet denkt verklaard dat waarom ze weinig eehh's heeft
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef partyyboyy het volgende:
Die eric heeft nu echt zo'n kop:
[afbeelding]
Hij zanikt nog steeds zielig door dat hij z'n verhaaltje niet mocht doen..bwoehoeheowwoe
teleurstelling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Waarom is iedereen verbaast dat Eric ineens een drama queen blijkt te zijn? Jullie denken toch niet dat hij gecast is alléén maar omdat ie homo is?!?
ik wil dan ook graag even melden dat ik Sylvia vreselijk saai vind. Ze ziet er saai uit, ze doet saai, ja - ik vind haar echt saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Sylvia echt een mooie meid, vind het wel het vermelden waard.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik wil dan ook graag even melden dat ik Sylvia vreselijk saai vind. Ze ziet er saai uit, ze doet saai, ja - ik vind haar echt saai.
Oooh, ik dacht dat ze een flinke scheet liet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
Ze stapt in de auto met een diepe zuchtzei ze nou "Christ" ?
juist wel leuk zo'n echt wijf die erik, wel lachen.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef Borga het volgende:
Wat een jank kut die Errrrrrrrrrik. 1 keer zijn make up tasje in het zwem bad en het is weg Errrrrrik is de vervangster van Ilona..
quote:
Wen er maar aan, het mag dan misschien een relnicht zijn, maar een diva kan behoorlijk vervelend ervaren worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
teleurstelling.
Ik zit niet te wachten op een jankerd en een stampvoeter
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.quote:
Dat is ook een goede verklaring.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Hmm....ik heb het gevoel van nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
Komt er nog wat of kan ik rustig wat anders gaan doen?
Op de site staat iig niets aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Nou laten ze nu maar komen met wat er nog komt, anders word het zo laat
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
Huub heeft zich daar al te pletter over gelachen toen ze dat t-shirt kreeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Je hebt wat gemist!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
Als het puur op "verhaal lijnen" aankomt voegt Sylvia inderdaad niets toe. Maar er zijn genoeg momenten waar het leuk is om naar haar te kijken, vooral in gesprek met andere bewoners. Zij is de enige die normale gesprekken aan kan gaan zonder dat het in een ordinaire ruzie uitmondt. Zelfs gesprekken tussen Sylvia en AmanDEL zijn af en toe leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....
Dan kijk ik straks nog wel even.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....ik heb het gevoel van niet
Ik wil wel samen met Judah, een dagje door brengen in de gouden kooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Ik stel mezelf beschikbaar om een avondje langs te komen, mee te borrelen, de jacuzzi te testen, Natasia de huid vol te schelden, Amanda te berijden en Brian er op te attenderen dat Nena niets in hem ziet. En daarna ga ik samen met Huub en Sylvia feesten tot diep in de late uurtjes.
Ze heeft vandaag al rijlessen gehad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
Natas wil seks.
Wat schets mijn verbazig, we worden het toch nog eens vanavond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topLekkere meid die ik graag in mijn vriendenkring zou willen hebben.
Heb ik iets gemist? Heeft Brian punten verstopt? Wiens punten dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE.... als jullie actie willen dan moeten jullie vannacht de punten die brian verstopt heeft buiten gaan ophalen ... hun verdenken dan Huub en natuurlijk van niks weet ..... gegarandeerd actie
Dat doet ie al veel langer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is zich ook wel bewust van haar rol, ze werd vanavond in de uitzending door Huub grappend "figurant" genoemd.
Met een zwakke positie, hij kan er makkelijk unaniem worden uitgestemd als hij zich nu al heel erg negatief gaat profileren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
o mijn god, erik is dus echt een valse nicht
ow shit dan heb ik net die cossen nog niet gelezen (te lang aan de telefoon gehangen how useless), dadelijk dan toch nog maar ff doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |