Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Hmm....ik heb het gevoel van nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
Komt er nog wat of kan ik rustig wat anders gaan doen?
Op de site staat iig niets aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Nou laten ze nu maar komen met wat er nog komt, anders word het zo laat
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja echt, ik zat me al blauw te ergeren aan haar vanavond, maar dacht - na, ik laat het om dat hier te posten - en toen kwam jij, en dacht ik, daar mag dan wel even wat tegenover geplaatst worden. Ik vind haar vervelend geworden, retesaai nog altijd.
Huub heeft zich daar al te pletter over gelachen toen ze dat t-shirt kreeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Stop Staring" shirt. Nou meid, niets liever.
Je hebt wat gemist!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
hebben die 2 soms 'verkering'? ratje en amoebe?
Als het puur op "verhaal lijnen" aankomt voegt Sylvia inderdaad niets toe. Maar er zijn genoeg momenten waar het leuk is om naar haar te kijken, vooral in gesprek met andere bewoners. Zij is de enige die normale gesprekken aan kan gaan zonder dat het in een ordinaire ruzie uitmondt. Zelfs gesprekken tussen Sylvia en AmanDEL zijn af en toe leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ze voegt idd bitter weinig toe aan het programma....
Dan kijk ik straks nog wel even.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....ik heb het gevoel van niet
Ik wil wel samen met Judah, een dagje door brengen in de gouden kooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:44 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Ik stel mezelf beschikbaar om een avondje langs te komen, mee te borrelen, de jacuzzi te testen, Natasia de huid vol te schelden, Amanda te berijden en Brian er op te attenderen dat Nena niets in hem ziet. En daarna ga ik samen met Huub en Sylvia feesten tot diep in de late uurtjes.
Ze heeft vandaag al rijlessen gehad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
Natas wil seks.
Wat schets mijn verbazig, we worden het toch nog eens vanavond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topLekkere meid die ik graag in mijn vriendenkring zou willen hebben.
Heb ik iets gemist? Heeft Brian punten verstopt? Wiens punten dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE.... als jullie actie willen dan moeten jullie vannacht de punten die brian verstopt heeft buiten gaan ophalen ... hun verdenken dan Huub en natuurlijk van niks weet ..... gegarandeerd actie
Dat doet ie al veel langer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is zich ook wel bewust van haar rol, ze werd vanavond in de uitzending door Huub grappend "figurant" genoemd.
Met een zwakke positie, hij kan er makkelijk unaniem worden uitgestemd als hij zich nu al heel erg negatief gaat profileren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
o mijn god, erik is dus echt een valse nicht
ow shit dan heb ik net die cossen nog niet gelezen (te lang aan de telefoon gehangen how useless), dadelijk dan toch nog maar ff doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |