Dat was die aan het roepen onder het rondspringen. Ik heb geen ideequote:
Dar zou echt vetttt zijn !quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Cungy het volgende:
[..]
Dat was die aan het roepen onder het rondspringen. Ik heb geen idee
@ BONG4002 Hoe veilig is Encryptdrop?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Judith geeft net aan dat dit in principe de laatste les is
* Sonique kijkt naar Lunatics avatar en kan het niet laten:quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Judith tegen Amanda: het gaat om de gemeende deler. Snap je?
Nee natuurlijk snapt ze dat niet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
Ik vind Amanda nu wel schattig eigenlijk. Volgens mij wil ze echt wel graag.
Tuutuu tududuquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique kijkt naar avatar en kan het niet laten:
BADA-BADA!!!
Ik neem het topic straks wel ff doorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
@ BONG4002 Hoe veilig is Encryptdrop?
Vermoedelijk omdat Huub met dat onzinverhaal meer punten kreeg, dan zij met haar persoonlijke verhaal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Natasia is nog steeds aan het balen.
Waarom is dat, ze heeft toch ook voldoende contactpunten gekregen
Ze word al de hele week op ALLE fronten afgetroefd door Sylvia...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Natasia is nog steeds aan het balen.
Waarom is dat, ze heeft toch ook voldoende contactpunten gekregen
Ik ben niet verbaasd hoor. Dit had ik wel verwacht al had ik liever gezien dat hij zijn beloftes had waargemaakt en dit tegen Natasia of Brian had gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Mika25 het volgende:
Waarom is iedereen verbaast dat Eric ineens een drama queen blijkt te zijn? Jullie denken toch niet dat hij gecast is alléén maar omdat ie homo is?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |