Slaap lekker ik ga ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Bee gaat de mand in,ik lees de Cossen wel weer bij morgen![]()
hij vond het niet leuk dat hij niet mocht meedingen naar contactpunten, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Lieve het volgende:
Wat was nou het drama met Eric?
Hijgen kan ze wel heb ik gehoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Da hopman het volgende:
Amanda heeft ademshalingsoefeningen gekregen. Waarom verbaast mij dat niet?
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de hand van Ericquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef itsme het volgende:
En daar begint Eric weer. Dat wijf.
Hij heeft nog steeds een fit.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
Kan mij voorstellen dat als ie het heeft voorbereid heeft het kut is als ie het dan niet mag doen...
Thanksquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Dit was pas AmanDEL's tweede les...en het gaat om voorruitgang. Bart heeft in xx (8?) lessen niets maar dan ook niets geleerd...
Ik snap niet waarom hij er zo`n enorm drama van maakt, hij zit er net 2 dagen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
Kan mij voorstellen dat als ie het heeft voorbereid heeft het kut is als ie het dan niet mag doen...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Judith een dom wijf, dus ik ben op de verkeerde kand van Eric
En Huub wrijft het meteen in "bart had dit verhaal 6 weken geleden ook wel kunnen houden "quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Het verbaast Bart wel dat hij niets krijgt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij er zo`n enorm drama van maakt, hij zit er net 2 dagen.
Waneer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |