Dat lokale politiek politiemensen weert als raadslid, vanwege mogelijke belangenverstrengeling....quote:
Eh...daar mag je wel een bron van geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat lokale politiek politiemensen weert als raadslid, vanwege mogelijke belangenverstrengeling....
Dus Wilders heeft hier wel een interessante invalshoek genomen.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Labtech het volgende:
[..]
willen de tegenstanders dan eens uitleggen waarom diezelfde eed niet voldoende is als het om belangenverstrengeling met het bedrijfsleven gaat? Daar is namelijk de "regeling inzake onverenigbare functies bewindspersonen" van toepassing.
Zeg ik wat anders dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, geldt dat voor Albayrak en Aboutaleb dan niet?
Mag je dan niet zeggen dat iemand weg moet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nooit gehoord van DEMOCRATIE?
Vraag maar eens aan Mutant!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
sorry, maar daar geloof ik geen ruk van. Dus vraag ik nu gewoon ff om een bron
Beter (begrijpend) lezen zou je een stuk geloofwaardiger maken.quote:sinds wanneer is werken onder toezicht van de BVD vergelijkbaar met een ministersbaan
Mijn overtuiging is dat er tal van redenen tegen de dubbele nationaliteit zijn in te brengen. Wilders noemt er slechts enkelen en zet het onderwerp weereens op de agenda. Opzich niet verkeerd..quote:het voorstel van Wilders is tegen dubbele nationaliteit voor ministers en staatssecretarissen. Mijn punt is dus dat zijn voorstel OF niet compleet is (en hij zijn werk dus niet goed gedaan heeft) OF bedoelt is om te voorkomen dat mensen van allochtone afkomst ooit in de regering terecht komen (en hij dus uit racistische motieven handelde)
Desondanks lukt het je nog altijd niet om er slechts 1 te noemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Mr_Bojangles het volgende:
... Mijn overtuiging is dat er tal van redenen tegen de dubbele nationaliteit vallen in te brengen.....
Die geeft net al aan dat het onzin isquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Mutant!
Beter lezen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Desondanks lukt het je nog altijd niet om er slechts 1 te noemen.
De man voert zijn campagne uit pure haat,hoezo is hij een racist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nooit gehoord van DEMOCRATIE?
Deze Mutant?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Mutant!
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die Engelsen, Fransen en Duitsers het doen dan.![]()
Dat zeg ik.. wilders noemt er slechts enkele en baseert daar een voorstel op. Hij doet zijn werk dus niet goed of hij is een racist. Kies maarquote:Beter (begrijpend) lezen zou je een stuk geloofwaardiger maken.
[..]
Mijn overtuiging is dat er tal van redenen tegen de dubbele nationaliteit zijn in te brengen. Wilders noemt er slechts enkelen en zet het onderwerp weereens op de agenda. Opzich niet verkeerd..
Dus je beweerd dat het onzin is wat ik zeg?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe al die Engelsen, Fransen en Duitsers het doen dan.![]()
Ik wel. Bron graag....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dus je beweerd dat het onzin is wat ik zeg?
Door de bank genomen wel, ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Makkelijk dat ben ik. Het betreft een dorp bij Purmerend, Landsmeer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh...daar mag je wel een bron van geven.
heeft ie niet.. is al 2 keer naar gevraagdquote:
Het is al gezegd, maar for the records....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ja, Fransen, Engelsen en Duitsers kopen momenteel massaal huizen in Marokko. Ik ken ook een Nederlands stel die een huis in Fes heeft gekocht. En die beschikken toch echt niet over de Marokkaanse nationaliteit hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dan hebben zij in strijd met de wet gehandelt. Gemeenteraden mogen alleen leden op zwaar wegende gronden weigeren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Makkelijk dat ben ik. Het betreft een dorp bij Purmerend, Landsmeer.
In Landsmeer was een lokale partij, met een politieman op de lijst, hoog, en die kregen ik meen 6 of 8 zetels, dus die agent kon de raad in.
Dat ging niet door, want hij was agent in Purmerend en dus werd in die landsmeerse raad niet geaccepteerd.
Ff snel googlen deed mij het niet vinden, maar dit was dan ook medio 2002 / 2003
nogal jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
http://www.exclusiveproperty.nl/huiskopeninmarokko.htmquote:Veel gestelde vragen => Een huis of bouwgrond kopen in Marokko
Een huis of bouwgrond kopen in Marokko
Bij het kopen van een huis of bouwgrond in Marokko komen veel zaken op u af. Hieronder vindt u meer informatie over aspecten waar u rekening mee dient te houden.
Onroerend goed
Aankoopprocedure
Financiering
Additionele kosten
Belastingen
Hulp nodig?
Overige vragen
Onroerend goed
Het is belangrijk te achterhalen wie de grondeigenaar is en of het eigen grond of erfpacht betreft. In Marokko is het van het grootste belang dat de verkoper ook de énige juridische eigenaar is en dat er geen hypotheken of schulden meer op het huis of op de grond rusten. Let ook op het opleveringsniveau van de woning. Dit kan casco (zonder keuken, badkamer, etc.) of turn-key (geheel afgewerkte woning). Als er sprake is van verplichte servicekosten en/of een vereniging van eigenaren, leg dan vast wat daarvoor wordt geleverd. Van welke voorzieningen kunt u desgewenst nog meer gebruik maken? Denk hierbij aan schoonmaak, bewaking, beheer en verhuur. Kijk goed wat de omgeving aan voorzieningen te bieden heeft en informeer op het gemeentehuis altijd naar de bestemmingsplannen. Daarin ligt vastgelegd wat de mogelijkheden van uw onroerend goed zijn, maar ook hoe de omgeving van uw huis er in de toekomst uit komt te zien. Wellicht zijn er plannen om een park in de omgeving aan te leggen, maar er kan ook een discotheek naast uw deur worden gebouwd.
Aankoopprocedure
Als u het juiste onroerend goed heeft gevonden en u wilt overgaan tot de koop, dan zal er overeenstemming moeten worden bereikt over de koopvoorwaarden. Hierbij is het verstandig om een juridisch adviseur in te schakelen. Deze kan ook uitzoeken of de verkoper tevens eigenaar is en of er geen schulden meer rusten op het onroerend goed en/of de grond. Voordat de koopakte wordt getekend, ondertekent de koper meestal eerst een privé-contract met de verkoper of de makelaar. Deze voorlopige koopovereenkomst wordt ook wel eens overgeslagen, maar dient altijd opgemaakt te worden als er een deposito vooruit wordt betaald. De notariële akte van eigendom wordt opgemaakt en gearchiveerd bij de notaris. Er zijn verschillende soorten escrituras. Het type dat gebruikt wordt, is afhankelijk van het soort transactie. Het verschil tussen de aankoopprijs, de aanbetaling en eventueel de hypotheek dient per bankwissel/cheque of bankopdracht te worden voldaan. Nadat het geld betaald is, ontvangt u van de notaris een duplicaat van de escritura waaruit blijkt dat u de nieuwe eigenaar van het onroerend goed bent. De originele akte wordt verstuurd naar het kadaster en daar wordt uw naam ingeschreven op de kadastrale akte. Pas op het moment dat de escritura is ingeschreven, bent u rechtmatig eigenaar. De leges en belastingen dient u binnen dertig dagen na de overdracht e hebben voldaan.
Financiering
Voor Nederlanders kan maximaal 70% van de taxatiewaarde gefinancierd worden. Indien de aankoopprijs lager is dan de taxatiewaarde wordt de aankoopprijs als referentie aan- gehouden. Grondstukken kunnen tevens gefinancierd worden tot 50% en uitzonderingswijze tot 60%. Bouwfinancieringen tot 70%.
Hij is zo overtuigd, het moet haast wel waar zijn natuurlijk dan. Dan kan ie vast snel even een bronnetje googlenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
heeft ie niet.. is al 2 keer naar gevraagd
Het valt nooit te bewijzen of ze Turkse/Marokkaanse belangen voor laten gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Als blijkt dat die 2 in de fout gaan worden ze net als elke andere minister behandeld en bestraft.
Dat geldt voor elke willekeurige politicus, zelfs zonder dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het valt nooit te bewijzen of ze Turkse/Marokkaanse belangen voor laten gaan.
Daarom moet je ze gewoon niet op zo'n positie zetten.
Voorkomen is beter dan genezen.
Wie weet wat Geert zelf voor dubbele agenda heeft met z'n Hongaarse chickie en z'n obsessie met Israelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke willekeurige politicus, zelfs zonder dubbele nationaliteit.
Zoiets als het preventief naar land ver herkomst sturen van moslims. Ze kunnen immers kwade bedoelingen hebben. Voorkomen is namelijk beter dan genezen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het valt nooit te bewijzen of ze Turkse/Marokkaanse belangen voor laten gaan.
Daarom moet je ze gewoon niet op zo'n positie zetten.
Voorkomen is beter dan genezen.
waarom terugsturen? gewoon leuk bij elkaar laten wonen, muur om die wijk zetten en bewaking bij de poort. Altijd handig om te weten waar ze wonen als je ooit nog een groepsreis naar polen ofzo wilt organiserenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zoiets als het preventief naar land ver herkomst sturen van moslims. Ze kunnen immers kwade bedoelingen hebben. Voorkomen is namelijk beter dan genezen.
Sterke case man, een dorpje 'ergens', met een partij met zetels 'meen ik', 'toen'.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef fokthesystem het volgende:
Makkelijk dat ben ik. Het betreft een dorp bij Purmerend, Landsmeer.
In Landsmeer was een lokale partij, met een politieman op de lijst, hoog, en die kregen ik meen 6 of 8 zetels, dus die agent kon de raad in.
Dat ging niet door, want hij was agent in Purmerend en dus werd in die landsmeerse raad niet geaccepteerd.
Ff snel googlen deed mij het niet vinden, maar dit was dan ook medio 2002 / 2003
Wat een onzin, alsof bij Maxime Verhagen (Buitenl. zaken) ook kans bestaat dat hij Marokkaanse of Turkse belangen voor laat gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke willekeurige politicus, zelfs zonder dubbele nationaliteit.
Daarom zeg ik dat het DEMOCRATIE is. Wilders richt een partij op, behaalt op democratische wijze middels stemmen 9 zetels. Prima. Mensen roepen ROT OP Wilders, mag ook........ Dát is óók DEMOCRATIE.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Mag je dan niet zeggen dat iemand weg moet?
Wilders doet niet anders
Zou een Twentse minister mogen besluiten over een Twentse vliegbasis?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof bij Maxime Verhagen (Buitenl. zaken) ook kans bestaat dat hij Marokkaanse of Turkse belangen voor laat gaan.
Om nog maar te zwijgen over andere ministers.
Limburgse belangenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof bij Maxime Verhagen (Buitenl. zaken) ook kans bestaat dat hij Marokkaanse of Turkse belangen voor laat gaan.
Is moslim een ras?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:36 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
De man voert zijn campagne uit pure haat,hoezo is hij een racist?![]()
![]()
![]()
en waarom zou Maxime dat niet doen als het hem toevallig goed uitkomt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Bij moslimterroristen is dat inderdaad een prima idee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zoiets als het preventief naar land ver herkomst sturen van moslims. Ze kunnen immers kwade bedoelingen hebben. Voorkomen is namelijk beter dan genezen.
Ojee, en nu moeten we een discussie gaan voeren over wanneer iemand een terrorist is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Bij moslimterroristen is dat inderdaad een prima idee.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Uhm, hoe wil je dat met preventief rijmen?quote:ter·ro·rist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die daden van terrorisme pleegt
Echt waar niet? Dat vind ik dan behoorlijk naïef van je SCH, nofiquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik had niet verwacht dat zelfs Wilders zo ver zou gaan.
Tja, Wilders heeft het nooit van de nuances moeten hebben maar van zijn bij tijd en wijle welhaast hysterische xenofobie. Hij moet natuurlijk ook zorgen dat hij in de media blijft komen dus gooit de PVV er zo'n motie tegenaan.quote:Nu ontpoppen ze zich echt als anti-buitenlanders partij. Allochtonen die carriere maken mogen ook niks want stel je voor...
Verontrustend vind ik het zeer zeker.quote:Echt doodeng
Het zou idd mensen die sympathiseren met Wilders af kunnen schrikken. Het gaat zelfs voor zijn doen wel erg ver.quote:Denk dat veel stemmers hier ook niet zo blij mee zijn.
Jij had het over voorkomen. Een terrorist is pas een terrorist als hij daadwerkelijk kwade bedoelingen heeft en is dus al voorbij de fase 'voorkomen' Het zou dan gaan om potentiele moslimterroristen. Heb je enig idee hoe je deze wilt filteren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Preventief ruimen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij had het over voorkomen. Een terrorist is pas een terrorist als hij daadwerkelijk kwade bedoelingen heeft en is dus al voorbij de fase 'voorkomen' Het zou dan gaan om potentiele moslimterroristen. Heb je enig idee hoe je deze wilt filteren?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, Fransen, Engelsen en Duitsers kopen momenteel massaal huizen in Marokko. Ik ken ook een Nederlands stel die een huis in Fes heeft gekocht. En die beschikken toch echt niet over de Marokkaanse nationaliteit hoor.
quote:Commissie-Blok / Marokko en Turkije koesteren invloed
Marokko en Turkije proberen invloed te blijven uitoefenen op migranten in Nederland. Of dat de integratie van allochtonen afremt, is niet eenduidig vast te stellen, concludeert de commissie-Blok.
DEN HAAG - Marokko en Turkije willen om uiteenlopende redenen de banden met hun vertrokken onderdanen en hun kinderen instandhouden of zelfs versterken, stelt de parlementaire onderzoekscommissie. Dat gebeurt al sinds de eerste migranten in de jaren zestig hun land verlieten.
Voor Turkije zijn het politiek-religieuze motieven om de banden met migranten niet door te snijden. De voornaamste zorg zijn de hier levende links-radicalen, fundamentalisten, en Koerden die steun verlenen aan afscheidingsbewegingen. De Turkse geheime dienst houdt de groepen nauwlettend in de gaten.
In Marokko vallen zaken rond emigranten rechtstreeks onder de koning. In de vorige eeuw richtte dit land zijn pijlen vooral op oppositionele groeperingen in het buitenland. Via mantelorganisaties als de roemruchte Amicales probeerde het land bewegingen en individuen in de gaten te houden.
Deze aanpak was in de jaren negentig intimiderend en repressief, citeert de commissie diverse onderzoekers. Dit heeft de integratie van de eerste generatie belemmerd, concludeert de commissie.
Inmiddels heeft Marokko het beleid bijgesteld. De vertrokken landgenoten en de daarop volgende generaties zijn nu interessant, omdat zij honderden miljoenen euro's per jaar overmaken naar hun oorspronkelijke familie. Dat geld heeft Marokko hard nodig. De commissie-Blok denkt wel dat door dit beleid hier levende Marokkanen, die het financieel toch al niet ruim hebben, minder in Nederland investeren.
Turkije probeert via de moskeeorganisaties Diyanet en de Islamitische Stichting Nederland invloed uit te oefenen op de 'islambeleving' van hun migranten. Marokko doet dat via de organisatie UMMOM.
Beide landen staan niet positief tegenover plannen om een Nederlandse immam-opleiding te beginnen. Turkije stuurt al sinds jaar en dag eigen imams naar Nederland. ,,In die zin kan de invloed vanuit de overheden van landen van herkomst als een rem op de integratie worden beschouwd'', stelt de commissie-Blok vast. Beide landen beschikken via hun nationale televisiezenders, die via de satelliet hier te ontvangen zijn, over geduchte propagandamiddelen.
Daarnaast beschikken Turkije en Marokko over juridische instrumenten om banden met opvolgende generaties in stand te houden: dat zijn onder meer de verplichte dienstplicht voor Turkse jongeren, erfrecht, familierecht, eigendomswet en nationaliteitswetgeving.
Veel migranten en hun nakomelingen moeten hun oorspronkelijke nationaliteit houden naast de Nederlandse, omdat ze anders hun rechten op onroerend goed, erfenissen en voogdij verliezen.
In hoeverre de lange arm van Marokko en Turkije de integratie van hun landgenoten heeft belemmerd, vindt de commissie moeilijk vast te stellen. Ze hebben in ieder geval hun landgenoten niet gestimuleerd.
Cees van der Laan
Bron: www.trouw.nl
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef MrJones het volgende:
[..]
Zou een Twentse minister mogen besluiten over een Twentse vliegbasis?
Een Nederlandse minister mag inderdaad besluiten over een Nederlandse vliegbasis, zelfs als die basis in Twente of Limburg ligt. Twente en Limburg liggen namelijk allebei in Nederland.quote:
Dat is heel wat anders dan dat buitenlanders geen onroerend goed mogen kopen en bezitten in Marokko, beste vrindquote:
Dat heeft niks ermee te makenquote:
de cursus begrijpend lezen heb je niet mogen volgen ofzoquote:
Dus Abu gaat dalijk beslissen over een Nederlandse vliegbasis in Marokko ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef rebel6 het volgende:
[..]
[..]
Een Nederlandse minister mag inderdaad besluiten over een Nederlandse vliegbasis, zelfs als die basis in Twente of Limburg ligt. Twente en Limburg liggen namelijk allebei in Nederland.
NEWSFLASH: Marokko en Turkije liggen niet in Nederland.
op enkele kolonies in de randstad na dan.![]()
Dat dachten ze over de "echte hollanders" tijdens WW2 ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb haar nog wel gesteund!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Los van of Wilders gelijk heeft:
Wat een ENORM slechte voorzitter is dit zeg. Ik lees net het bericht op de frontpage. Dat is gewoon partijpolitiek.
Daar gaat het niet om! Het gaat om belangen. Iedere minister heeft een achtergrond en kan dus in potentiequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef rebel6 het volgende:
[..]
[..]
Een Nederlandse minister mag inderdaad besluiten over een Nederlandse vliegbasis, zelfs als die basis in Twente of Limburg ligt. Twente en Limburg liggen namelijk allebei in Nederland.
NEWSFLASH: Marokko en Turkije liggen niet in Nederland.
op enkele kolonies in de randstad na dan.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan dat buitenlanders geen onroerend goed mogen kopen en bezitten in Marokko, beste vrind![]()
quote:Veel migranten en hun nakomelingen moeten hun oorspronkelijke nationaliteit houden naast de Nederlandse, omdat ze anders hun rechten op onroerend goed, erfenissen en voogdij verliezen
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?quote:
Kom op, hij is een Wildersfan, wat verwacht je van 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?
Ik wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?
Hij kan lezen en schrijven, dus ik verwacht iig een IQ wat hoger is dan dat van een dwergparkiet.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef MrJones het volgende:
[..]
Kom op, hij is een Wildersfan, wat verwacht je van 'm.
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Monidique het volgende:
Rechten op onroerend goed, dat lijkt mij wat anders dan een huis kopen.
Als je begrijpend kan lezen dan maak je uit dat stukje op dat het een strafmaatregel is voor mensen die een wet overtreden. Eigen onderdanen die de wet overtreden. Het gaat werkelijk helemaal nergens over buitenlanders, lieve schatquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik wel.
En jij? Volgens mij werd je er altijd uitgezet tijdens begrijpend lezen.
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?
Uhm, nee. En zeker niet in dit verband.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?
Ja, je hebt gewoon gelijk. En nu je winterjas aan en naar de speeltuin oké? Je vriendjes wachten op jequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Domme reactie.
Ik heb dus gewoon gelijk.
whahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Domme reactie.
1) Ze zijn niet allebei Marokkaansquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef NietLullig het volgende:
je zou toch verwachten dat iemand die een carriere in de nederlandse politiek ambieert een volwaardig nederlands burger is en enigzins trots is op zijn land.
snap niet wat je dan met dat marokkaanse paspoort en identiteit moet, hadden ze allang moeten inleverem.
Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm, nee. En zeker niet in dit verband.
precies.. BESTAANDE rechten zou je KUNNEN verliezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Uhm, ja. Het betekenanneer ik mijn nationaliteit d at wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
En nu nog even koppelen aan het buitenlanders en niet mogen kopen gedeelte, oké?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
Ja natuurlijk, de kans dat Verhagen zich laat beinvloeden door Belgische of Duitse belangen is natuurlijk even reeel als Albayrak/Aboutaleb en Turkse/Marokkaanse belangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat dachten ze over de "echte hollanders" tijdens WW2 ook![]()
Lijkt me trouwens leuk om deze kwestie tevens even voor te leggen op Maghreb o.i.d.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
ach.. what the hell, jij je zinquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Domme reactie.
Verhagen is katholiek. Die moet z'n oren dus wel laten hangen naar de paus. Ik pleit er daarom voor dat er geen katholieken meer in het kabinet zitting mogen nemen. Overigens ook niet in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat Verhagen zich laat beinvloeden door Belgische of Duitse belangen is natuurlijk even reeel als Albayrak/Aboutaleb en Turkse/Marokkaanse belangen.![]()
Juist, daar zou de discussie over moeten gaan. Hoe competent is deze man en is hij betrouwbaar. Niet welk fucking paspoort er op z'n nachtkastje ligtquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef NietLullig het volgende:
het is trouwens al raar dat een figuur als aboutaleb staatssecretaris wordt.
in de zaak folia was wel direct duidelijk dat hij incompetent, leugenachtig is en een dubbele agenda heeft.
De wereld is eigenlijk vrij simpelquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Juist, daar zou de discussie over moeten gaan. Hoe competent is deze man en is hij betrouwbaar. Niet welk fucking paspoort er op z'n nachtkastje ligt
Even resumerend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. BESTAANDE rechten zou je KUNNEN verliezen
Staat niets over nieuw onroerend goed kopen knul
vind dat het beidden mee speelt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Juist, daar zou de discussie over moeten gaan. Hoe competent is deze man en is hij betrouwbaar. Niet welk fucking paspoort er op z'n nachtkastje ligt
Ik vroeg het aan jou...............! In je blinde waas zie je de vraagteken niet eens of er mankeert wat aan je ogen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Preventief ruimen van wat? Wil je alle moslims in NL preventief ruimen
Dat zeg ik... volstrekt niet geloofwaardig als discussiepartner.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. what the hell, jij je zin
ja je hebt gelijk en wij niet
Abouthaleb en Albayrak zijn het vleesgeworden kwaad omdat zij hun paspoort niet op de post gooien
Messias Wilders redt ons allemaal
nu blij?
Mooi... ga dan nu maar weer fijn met de playmobiel spelen![]()
wetten en logica hoeven neit perse iets met elkaar te maken te hebben. De wet ter plaatse staat het voor buitenlanders toe om onroerend goed te kopen. Niet meer en niet minder. Dan kun je vervolgens lullen als brugman, maar dat verandert de wet daar nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Even resumerend.
Man verliest nationaliteit, verliest onroerend goed in zijn bezit, erfrecht. enz, enz. Dan is het vervolgens logisch dat deze zelfde man nog bevoegd is om dit alsnog aan te kopen en te verhandelen?
zo jammer dat je blijkbaar geen andere argumenten meer hebt en dus nu maar gaat huilen over de geloofsovertuiging van iemand. Ik heb zelf al een onafhankelijke link voor je geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het kopen van onroerend goed voor buitenlanders in Marokko gewoon mogelijk is en zelfs tot 70% gewoon te financieren.quote:Los van het feit dat ik hier al een en ander over gelezen heb lijkt het me leuk om deze kwestie eens voor te leggen op Maghreb. Mutant houdt zich namelijk iets te strikt aan de Koran door te liegen tegen ongelovigen...
Ik wist niet dat hij een paspoort van Vaticaanstad had?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Verhagen is katholiek. Die moet z'n oren dus wel laten hangen naar de paus. Ik pleit er daarom voor dat er geen katholieken meer in het kabinet zitting mogen nemen. Overigens ook niet in de Tweede Kamer.
De kans is best aanwezig dat Van der Hoeven op EZ de Limburgse belangen boven die van het land zal stellen. En misschien richt Eurlings zich wel meer op de limburgse mobiliteitsproblemen dan op de landelijke.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Volgens mij alle twee. Ik zal het net nog eens ff afspeuren....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Lijkt mij dat het over erfenissen gaat en familiegerelateerde overdrachten van bezit (wtf?) en niet over het kopen en bezitten van een huis.
ik werk tegenwoordig voor een duits bedrijf en in die tijd is mijn beeld van Duitsland behoorljik negatiever geworden. Het Duitse rechtssysteem is nog belachelijker dan het Nederlandsequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef NietLullig het volgende:
[..]
vind dat het beidden mee speelt.
ik ben zelf ook geen echte oranje fan om het zo maar te noemen.
met nederland duitsland ben ik voor duitsland, vind nederlandse rechtssysteem bespottelijk en de bureaucratie een regelrechte ramp.
waarom negeert iedereen het stukje over NIET KUNNEN opgeven van die nationaliteit gemakshalvequote:ik hoor ook niet in de nederlandse politiek thuis netzomin als iemand die zijn marokkaanse identiteit behoudt.
sterker nog: de vader van Camiel doet het eea in het provinciebestuur. De A73 is een al jaren voortslepend probleem, net als de uitbreiding van Maastricht Aachen Airport.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kans is best aanwezig dat Van der Hoeven op EZ de Limburgse belangen boven die van het land zal stellen. En misschien richt Eurlings zich wel meer op de limburgse mobiliteitsproblemen dan op de landelijke.
De kans bestaat.
Kijk, nu lijkt het weer een klein beetje inhoudelijk te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
wetten en logica hoeven neit perse iets met elkaar te maken te hebben. De wet ter plaatse staat het voor buitenlanders toe om onroerend goed te kopen. Niet meer en niet minder. Dan kun je vervolgens lullen als brugman, maar dat verandert de wet daar niet
Link graag, want die heb ik kennelijk gemist.quote:zo jammer dat je blijkbaar geen andere argumenten meer hebt en dus nu maar gaat huilen over de geloofsovertuiging van iemand. Ik heb zelf al een onafhankelijke link voor je geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het kopen van onroerend goed voor buitenlanders in Marokko gewoon mogelijk is en zelfs tot 70% gewoon te financieren.
Speur dan ook nog even naar het buitenlanders-gedeeltequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Volgens mij alle twee. Ik zal het net nog eens ff afspeuren....
Waar blijft de motie van Geertquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
sterker nog: de vader van Camiel doet het eea in het provinciebestuur. De A73 is een al jaren voortslepend probleem, net als de uitbreiding van Maastricht Aachen Airport.
Wedden dat die problemen nog deze kabinetsperiode worden opgelost?
Wilders tegen beediging Aboutaleb en Albayrak # 2quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Kijk, nu lijkt het weer een klein beetje inhoudelijk te worden.
Bewijs graag.
[..]
Link graag, want die heb ik kennelijk gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |