abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46337411
Ook goed.
pi_46337415
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
En nu nog even koppelen aan het buitenlanders en niet mogen kopen gedeelte, oké?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46337416
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat dachten ze over de "echte hollanders" tijdens WW2 ook
Ja natuurlijk, de kans dat Verhagen zich laat beinvloeden door Belgische of Duitse belangen is natuurlijk even reeel als Albayrak/Aboutaleb en Turkse/Marokkaanse belangen.
pi_46337431
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
Lijkt me trouwens leuk om deze kwestie tevens even voor te leggen op Maghreb o.i.d.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:17:19 #280
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337446
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Domme reactie.
Ik heb dus gewoon gelijk.
ach.. what the hell, jij je zin
ja je hebt gelijk en wij niet
Abouthaleb en Albayrak zijn het vleesgeworden kwaad omdat zij hun paspoort niet op de post gooien
Messias Wilders redt ons allemaal

nu blij?
Mooi... ga dan nu maar weer fijn met de playmobiel spelen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46337452
het is trouwens al raar dat een figuur als aboutaleb staatssecretaris wordt.
in de zaak folia was wel direct duidelijk dat hij incompetent, leugenachtig is en een dubbele agenda heeft.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:17:40 #282
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46337459
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat Verhagen zich laat beinvloeden door Belgische of Duitse belangen is natuurlijk even reeel als Albayrak/Aboutaleb en Turkse/Marokkaanse belangen.
Verhagen is katholiek. Die moet z'n oren dus wel laten hangen naar de paus. Ik pleit er daarom voor dat er geen katholieken meer in het kabinet zitting mogen nemen. Overigens ook niet in de Tweede Kamer.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:18:32 #283
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337486
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef NietLullig het volgende:
het is trouwens al raar dat een figuur als aboutaleb staatssecretaris wordt.
in de zaak folia was wel direct duidelijk dat hij incompetent, leugenachtig is en een dubbele agenda heeft.
Juist, daar zou de discussie over moeten gaan. Hoe competent is deze man en is hij betrouwbaar. Niet welk fucking paspoort er op z'n nachtkastje ligt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_46337536
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef teamlead het volgende:

[..]

Juist, daar zou de discussie over moeten gaan. Hoe competent is deze man en is hij betrouwbaar. Niet welk fucking paspoort er op z'n nachtkastje ligt
De wereld is eigenlijk vrij simpel
pi_46337577
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

precies.. BESTAANDE rechten zou je KUNNEN verliezen

Staat niets over nieuw onroerend goed kopen knul
Even resumerend.
Man verliest nationaliteit, verliest onroerend goed in zijn bezit, erfrecht. enz, enz. Dan is het vervolgens logisch dat deze zelfde man nog bevoegd is om dit alsnog aan te kopen en te verhandelen?

Los van het feit dat ik hier al een en ander over gelezen heb lijkt het me leuk om deze kwestie eens voor te leggen op Maghreb. Mutant houdt zich namelijk iets te strikt aan de Koran door te liegen tegen ongelovigen...
pi_46337589
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef teamlead het volgende:

[..]

vind dat het beidden mee speelt.
ik ben zelf ook geen echte oranje fan om het zo maar te noemen.
met nederland duitsland ben ik voor duitsland, vind nederlandse rechtssysteem bespottelijk en de bureaucratie een regelrechte ramp.

ik hoor ook niet in de nederlandse politiek thuis netzomin als iemand die zijn marokkaanse identiteit behoudt.
pi_46337639
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Preventief ruimen van wat? Wil je alle moslims in NL preventief ruimen
Ik vroeg het aan jou...............! In je blinde waas zie je de vraagteken niet eens of er mankeert wat aan je ogen.
pi_46337647
Lijkt mij dat het over erfenissen gaat en familiegerelateerde overdrachten van bezit (wtf?) en niet over het kopen en bezitten van een huis.
pi_46337663
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef teamlead het volgende:

[..]

ach.. what the hell, jij je zin
ja je hebt gelijk en wij niet
Abouthaleb en Albayrak zijn het vleesgeworden kwaad omdat zij hun paspoort niet op de post gooien
Messias Wilders redt ons allemaal

nu blij?
Mooi... ga dan nu maar weer fijn met de playmobiel spelen
Dat zeg ik... volstrekt niet geloofwaardig als discussiepartner.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:23:35 #290
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337667
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Even resumerend.
Man verliest nationaliteit, verliest onroerend goed in zijn bezit, erfrecht. enz, enz. Dan is het vervolgens logisch dat deze zelfde man nog bevoegd is om dit alsnog aan te kopen en te verhandelen?
wetten en logica hoeven neit perse iets met elkaar te maken te hebben. De wet ter plaatse staat het voor buitenlanders toe om onroerend goed te kopen. Niet meer en niet minder. Dan kun je vervolgens lullen als brugman, maar dat verandert de wet daar niet
quote:
Los van het feit dat ik hier al een en ander over gelezen heb lijkt het me leuk om deze kwestie eens voor te leggen op Maghreb. Mutant houdt zich namelijk iets te strikt aan de Koran door te liegen tegen ongelovigen...
zo jammer dat je blijkbaar geen andere argumenten meer hebt en dus nu maar gaat huilen over de geloofsovertuiging van iemand. Ik heb zelf al een onafhankelijke link voor je geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het kopen van onroerend goed voor buitenlanders in Marokko gewoon mogelijk is en zelfs tot 70% gewoon te financieren.
pi_46337713
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef freako het volgende:

[..]

Verhagen is katholiek. Die moet z'n oren dus wel laten hangen naar de paus. Ik pleit er daarom voor dat er geen katholieken meer in het kabinet zitting mogen nemen. Overigens ook niet in de Tweede Kamer.
Ik wist niet dat hij een paspoort van Vaticaanstad had?
pi_46337734
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof bij Maxime Verhagen (Buitenl. zaken) ook kans bestaat dat hij Marokkaanse of Turkse belangen voor laat gaan.

Om nog maar te zwijgen over andere ministers.
De kans is best aanwezig dat Van der Hoeven op EZ de Limburgse belangen boven die van het land zal stellen. En misschien richt Eurlings zich wel meer op de limburgse mobiliteitsproblemen dan op de landelijke.

De kans bestaat .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46337736
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Lijkt mij dat het over erfenissen gaat en familiegerelateerde overdrachten van bezit (wtf?) en niet over het kopen en bezitten van een huis.
Volgens mij alle twee. Ik zal het net nog eens ff afspeuren....
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:25:11 #294
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337737
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef NietLullig het volgende:

[..]

vind dat het beidden mee speelt.
ik ben zelf ook geen echte oranje fan om het zo maar te noemen.
met nederland duitsland ben ik voor duitsland, vind nederlandse rechtssysteem bespottelijk en de bureaucratie een regelrechte ramp.
ik werk tegenwoordig voor een duits bedrijf en in die tijd is mijn beeld van Duitsland behoorljik negatiever geworden. Het Duitse rechtssysteem is nog belachelijker dan het Nederlandse
quote:
ik hoor ook niet in de nederlandse politiek thuis netzomin als iemand die zijn marokkaanse identiteit behoudt.
waarom negeert iedereen het stukje over NIET KUNNEN opgeven van die nationaliteit gemakshalve
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:26:29 #295
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337786
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

De kans is best aanwezig dat Van der Hoeven op EZ de Limburgse belangen boven die van het land zal stellen. En misschien richt Eurlings zich wel meer op de limburgse mobiliteitsproblemen dan op de landelijke.

De kans bestaat .
sterker nog: de vader van Camiel doet het eea in het provinciebestuur. De A73 is een al jaren voortslepend probleem, net als de uitbreiding van Maastricht Aachen Airport.
Wedden dat die problemen nog deze kabinetsperiode worden opgelost?
pi_46337841
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

wetten en logica hoeven neit perse iets met elkaar te maken te hebben. De wet ter plaatse staat het voor buitenlanders toe om onroerend goed te kopen. Niet meer en niet minder. Dan kun je vervolgens lullen als brugman, maar dat verandert de wet daar niet
Kijk, nu lijkt het weer een klein beetje inhoudelijk te worden.
Bewijs graag.
quote:
zo jammer dat je blijkbaar geen andere argumenten meer hebt en dus nu maar gaat huilen over de geloofsovertuiging van iemand. Ik heb zelf al een onafhankelijke link voor je geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het kopen van onroerend goed voor buitenlanders in Marokko gewoon mogelijk is en zelfs tot 70% gewoon te financieren.
Link graag, want die heb ik kennelijk gemist.
pi_46337856
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Volgens mij alle twee. Ik zal het net nog eens ff afspeuren....
Speur dan ook nog even naar het buitenlanders-gedeelte
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46337865
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

sterker nog: de vader van Camiel doet het eea in het provinciebestuur. De A73 is een al jaren voortslepend probleem, net als de uitbreiding van Maastricht Aachen Airport.
Wedden dat die problemen nog deze kabinetsperiode worden opgelost?
Waar blijft de motie van Geert .

Oh shit dat is ook een limbo die zit vast en zeker in het complot.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46337917
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

[..]
Bezittingen die ze al hebben, niet die ze nog willen vergaren...
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:30:19 #300
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46337918
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Mr_Bojangles het volgende:

[..]

Kijk, nu lijkt het weer een klein beetje inhoudelijk te worden.
Bewijs graag.
[..]

Link graag, want die heb ik kennelijk gemist.
Wilders tegen beediging Aboutaleb en Albayrak # 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')