Dat heeft niks ermee te makenquote:
de cursus begrijpend lezen heb je niet mogen volgen ofzoquote:
Dus Abu gaat dalijk beslissen over een Nederlandse vliegbasis in Marokko ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef rebel6 het volgende:
[..]
[..]
Een Nederlandse minister mag inderdaad besluiten over een Nederlandse vliegbasis, zelfs als die basis in Twente of Limburg ligt. Twente en Limburg liggen namelijk allebei in Nederland.
NEWSFLASH: Marokko en Turkije liggen niet in Nederland.
op enkele kolonies in de randstad na dan.![]()
Dat dachten ze over de "echte hollanders" tijdens WW2 ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof bij Maxime Verhagen (Buitenl. zaken) ook kans bestaat dat hij Marokkaanse of Turkse belangen voor laat gaan.
Om nog maar te zwijgen over andere ministers.
Inderdaad, ik heb haar nog wel gesteund!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Los van of Wilders gelijk heeft:
Wat een ENORM slechte voorzitter is dit zeg. Ik lees net het bericht op de frontpage. Dat is gewoon partijpolitiek.
Daar gaat het niet om! Het gaat om belangen. Iedere minister heeft een achtergrond en kan dus in potentiequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef rebel6 het volgende:
[..]
[..]
Een Nederlandse minister mag inderdaad besluiten over een Nederlandse vliegbasis, zelfs als die basis in Twente of Limburg ligt. Twente en Limburg liggen namelijk allebei in Nederland.
NEWSFLASH: Marokko en Turkije liggen niet in Nederland.
op enkele kolonies in de randstad na dan.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan dat buitenlanders geen onroerend goed mogen kopen en bezitten in Marokko, beste vrind![]()
quote:Veel migranten en hun nakomelingen moeten hun oorspronkelijke nationaliteit houden naast de Nederlandse, omdat ze anders hun rechten op onroerend goed, erfenissen en voogdij verliezen
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?quote:
Kom op, hij is een Wildersfan, wat verwacht je van 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?
Ik wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool wel afgemaakt of ben je Bonny St. Claire?
Hij kan lezen en schrijven, dus ik verwacht iig een IQ wat hoger is dan dat van een dwergparkiet.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef MrJones het volgende:
[..]
Kom op, hij is een Wildersfan, wat verwacht je van 'm.
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef Monidique het volgende:
Rechten op onroerend goed, dat lijkt mij wat anders dan een huis kopen.
Als je begrijpend kan lezen dan maak je uit dat stukje op dat het een strafmaatregel is voor mensen die een wet overtreden. Eigen onderdanen die de wet overtreden. Het gaat werkelijk helemaal nergens over buitenlanders, lieve schatquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik wel.
En jij? Volgens mij werd je er altijd uitgezet tijdens begrijpend lezen.
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?
Uhm, nee. En zeker niet in dit verband.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dus het bezit van een huis valt niet onder rechten op onroerend goed wou je zeggen?
Ja, je hebt gewoon gelijk. En nu je winterjas aan en naar de speeltuin oké? Je vriendjes wachten op jequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Domme reactie.
Ik heb dus gewoon gelijk.
whahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Domme reactie.
Ik heb dus gewoon gelijk.
1) Ze zijn niet allebei Marokkaansquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef NietLullig het volgende:
je zou toch verwachten dat iemand die een carriere in de nederlandse politiek ambieert een volwaardig nederlands burger is en enigzins trots is op zijn land.
snap niet wat je dan met dat marokkaanse paspoort en identiteit moet, hadden ze allang moeten inleverem.
Uhm, ja. Het betekend doodsimpel dat wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm, nee. En zeker niet in dit verband.
precies.. BESTAANDE rechten zou je KUNNEN verliezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Uhm, ja. Het betekenanneer ik mijn nationaliteit d at wanneer ik mijn nationaliteit inlever, ik alle rechten op mijn onroerend goed aldaar verlies. Dit geldt tevens voor het erfrecht enz, enz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |