zo van: PI, PI!!! ??quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef febster het volgende:
[..]
Je maakt de fout die veel mensen maken, je moet me gewoon niet te serieus nemen (as in niet eigenlijk) als je het wel moet doen, dan merk je dat snel genoeg aan de toon van mijn postings, voor de rest moet je (bijna) alles lezen met een dikke knipoog in mijn post
Vooral dat "én ik ben Febster" doet het 'mquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef febster het volgende:
Hoi, en ik ben Febster, en ik ben laat met alles
Ja ook, maar ook buiten Fok!, as in overal eigenlijkquote:
Ja of gewoon kansloos doorzuipen. Alleen was het na 18u dan meestal wel erg rustigquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal bij "cafetaria Yasmina"
Mijn tante groeide op rond de Korenmarkt 25 jaar geleden. Die was wat meer gewend dan mijn moeder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dan zeiden m'n ouders tegen me: "Theo, het wordt nu eens tijd dat je je tegen ons af gaat zetten."
"En dah deej ik dan mooi nie hè!"![]()
Of je ging thuis eten en dan om 20:00 weer terug. Voor het happy hour in dynamo, en dan was er om 21:30 happy hour bij de FIOD.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja of gewoon kansloos doorzuipen. Alleen was het na 18u dan meestal wel erg rustig![]()
*spint*quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vooral dat "én ik ben Febster" doet het 'm![]()
*aai
ja maar toen kostte een biertje nog 50 cent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je ging thuis eten en dan om 20:00 weer terug. Voor het happy hour in dynamo, en dan was er om 21:30 happy hour bij de FIOD.
In de tijd dat je nog een week lang moest doen met 10 gulden
Nee nee een gulden!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja maar toen kostte een biertje nog 50 cent.![]()
haa-haa ik zei 50 cent.![]()
![]()
![]()
Je bent verslaafdquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
gaat goed met SQ, nu ook al trillingen in de kaken
Nee, bijwerkingenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Je bent verslaafdOf je hebt een schijf in je koffie gedaan
Relaxed die bijwerkingen... Misschien vitamine C pillen slikken? Daar draai ik op, en dat werkt best goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, bijwerkingen
Schijnt de eerste week vrij erg te kunnen zijn
Maar ik ben ook erg moe, dan krijg je dat ook sneller
Mwah, ik bijt wel ff door. Drink alleen ff geen alcohol voorlopig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Relaxed die bijwerkingen... Misschien vitamine C pillen slikken? Daar draai ik op, en dat werkt best goed
Carnavalquote:
Relaxed jeweights, relaxxxxxxed aightquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef febster het volgende:
[..]
Carnaval
Gewoon relaxed zuipen, das toch gewoon relaxed?
Stop aub over bier en zuipen ja, ik zou er nu enorme zin in hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee nee een gulden!
1 biertje was 2 gulden 25 en met happy hour 1 gulden
En een pul was 5 gulden.
En een hoegaarden 3 gulden 50.
Vibo ingeslikt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
gaat goed met SQ, nu ook al trillingen in de kaken
Echt nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Relaxed jeweights, relaxxxxxxed aight
nee. carnaval is kut
Ik doe gewoon ff mee met jouw geheelonthouderijquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stop aub over bier en zuipen ja, ik zou er nu enorme zin in hebben.
Dan zal ik het nuanceren:quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Echt niet... maar goed, jullie kunnen weer een dag of 5 genieten van nachtelijke posts van mij, dus jullie vermaken je in de ochtend ook wel
Overigens is er dit jaar ook weer het bekende "Geef die Pauw een douw" wat zo langzamerhand een traditie begint te worden
Maar ik ben eens stratum onveilig maken
en Zoe versieren![]()
Maar jij KUNT zonder gevolgen nog alcohol nuttigen, ik niet. Maar dat is mijn eigen keuze geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ff mee met jouw geheelonthouderij
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zal ik het nuanceren:
IK VIND carnaval extreem kut
Nou have phun en maak 'r mooi![]()
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij KUNT zonder gevolgen nog alcohol nuttigen, ik niet. Maar dat is mijn eigen keuze geweest.
Operatie... Als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?
Niks gemist dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm.... Ronin zitten kijken, leuk tijdverdrijf maar goeie film? Mwah.
Operatione.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?
pmquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef Juup© het volgende:
Heb jij seroxat o.i.d.?
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef febster het volgende:
[..]
Which reminds me, ik mis de donderdagavonden inzuipen bij/met Okke
Hij op achter de pc (en muziek) ik op de bank met een laptop, en maar samen fokken
Ja, al 2 maanden zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef FlowDesign het volgende:
James Brown... is dead...
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C727FAA6A74DD9.html
Ik kijk nu net naar de datum van het bericht... volgens mij heb ik het toen met de kerst niet meegekregenquote:
Vroegerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week had![]()
![]()
Waarvan 14 uur bij de Wiener.
Damn, wat was dat relaxt.
Lekker bij de tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kijk nu net naar de datum van het bericht... volgens mij heb ik het toen met de kerst niet meegekregen![]()
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week had![]()
![]()
Waarvan 14 uur bij de Wiener.
Damn, wat was dat relaxt.
Ik dumpte die vuile was bij SQquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?![]()
*grmbl * mopper*![]()
Ik heb zelf wel genoeg te doen eigenlijk![]()
So hee, wat een irritant snotjong ben jij somsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?![]()
*grmbl * mopper*![]()
Ik heb zelf wel genoeg te doen eigenlijk![]()
Ja komop hey ik doe het wel... maar ik vind het een beetje overdreven om heel die fuckin vloer te gaan dweilen hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So hee, wat een irritant snotjong ben jij soms
Als ik mijn was bij gurlie achter laat dan doet haar moeder hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dumpte die vuile was bij SQ(hint).
Ze gaan weer optredenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:42 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind Message in a Bottle trouwens wel 1 van de grootste zaadnummers die The Police heeft weten te produceren. Naja, van de nummers gemaakt door The Police die ik ken dan
.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:26 schreef febster het volgende:
Wooooooooooooooooooooowwwwwwww zelden zo geflipt als vnv...
Zoë was erg gezellig... telkens gingen we aan de liqeur 43 met baileys, allebei bezopen dus.. ik haar thuis brengen (weet ik tenminste weer waar ze woont, ook erg gezellig) ik naar hier fietsen... bankje, haze joint, damn, zelden zo gefliptOpgezwolle heet als de zon.... maar echt, RHCP en daarna the Police, (Message in a Bottle) en ik heb heel die gemeente tuin bij elkaar staan springen...... Teringgggggggg
Je hebt tenminste wel pas staan springen NADAT je haar naar huis had gebracht, dat valt me dan weer meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:26 schreef febster het volgende:
Wooooooooooooooooooooowwwwwwww zelden zo geflipt als vnv...
Zoë was erg gezellig... telkens gingen we aan de liqeur 43 met baileys, allebei bezopen dus.. ik haar thuis brengen (weet ik tenminste weer waar ze woont, ook erg gezellig) ik naar hier fietsen... bankje, haze joint, damn, zelden zo gefliptOpgezwolle heet als de zon.... maar echt, RHCP en daarna the Police, (Message in a Bottle) en ik heb heel die gemeente tuin bij elkaar staan springen...... Teringgggggggg
ik mis de vruchtvolle , dampende sex in zijn verhaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt tenminste wel pas staan springen NADAT je haar naar huis had gebracht, dat valt me dan weer mee
Denk je dat ie daar in die toestand nog toe in staat is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik mis de vruchtvolle , dampende sex in zijn verhaal
Checkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey, ze komen maandag mijn ipod halen bij UCS. Okee?
als je kan schrijven kun je sexenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat ie daar in die toestand nog toe in staat is?
UPS...quote:
UPS zijn onze burenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
UPS...
Ben benieuwd of het goed gaatDat pakje ligt sinds Augustus hier en er staat Sehr Dringend! Tres Urgent! etc. op
.
Hehe, zijn dat jullie burenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
UPS zijn onze buren
Maar ik neem 'm wel mee voor je maandag
Als ze maar niet voor 9:00 komen
Da's ook altijd leuk als je vertelt waar je werkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, zijn dat jullie buren.
Nouw, kan je het direct daar afgeven dan, whehehehe.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn andere mensen, die hier hun sexavonturen op Fok neerzetten![]()
Je moet nu nog naar Cuijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alwéér mijn wekker in m'n slaap uitgezet
Dus ga maar ff opschieten om naar m'n werk te gaanTot straks
ga! snel! breng een pc voor sq en een tft voor mij mee on your way homequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Je 2 uur verslapen en dan nog eerst ff fokken voordat je vertrekt. Spiritquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Maar hij heeft der wel netjes thuis afgeleverdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ow SQ, Ik snap trouwens niet dat jij je kat tot zo laat met Feb op stap laat gaan hoor. Wat ben je nou voor moeder?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ow SQ, Ik snap trouwens niet dat jij je kat tot zo laat met Feb op stap laat gaan hoor. Wat ben je nou voor moeder?![]()
ik bleef thuis als ik me zo verslapen hadquote:
Ook een van je werkgevers?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gr8w8 het volgende:
UPS.
TNTVooral rond de 23ste, maar niet op zaterdagen.
Ze moeten bij de TNT een afbeldienst in leven roepen voor pakketjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gr8w8 het volgende:
UPS.
TNTVooral rond de 23ste, maar niet op zaterdagen.
Ik ga gewoon nog naar Cuijk jah, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga! snel! breng een pc voor sq en een tft voor mij mee on your way home
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze moeten bij de TNT een afbeldienst in leven roepen voor pakketjes.
Dat je aan kan geven dat je toch nooit thuis bent en ze dus alleen een kaartje in de bus doen waar je je pakketje op kan halen. Ik heb zo vaak dat die man 2 keer voor lul voor de deur staat en ik zoiets heb van, laat daar liggen! Kan ik em op zaterdag ophalen.
Mijn buren zijn een studentenhuis. Leuk als ze daar op vrijdag een pakketje achterlatenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.
In ons oude huis gaven ze het ook af bij de buren, maar dat waren 2 verslaafden en een klein kindjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.
OMG!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef bleiblei het volgende:
Wilders onthoofd in theatervoorstelling
Heerlijk, die multiculti verantwoorde samenleving waar we in wonen.
Wat grappen over de islam mag niet, maar het is wel okee om voor een groep brugklassertjes een politicus met zeik te overgieten en oraal te laten bevredigen.
Gewoon 's ochtends afhalen, voordat je naar je werk gaat. Zijn ze zeker thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn buren zijn een studentenhuis. Leuk als ze daar op vrijdag een pakketje achterlaten
Allah was homo heeft ooit iemand onderzocht. Ik ga eens zoeken of ik dat ergens op internet terug kan vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!
om te huilen gewoon, dit zou doodnormaal moeten zijn? Moet je een keer zeggen dat Mohamed een lul was, nou dan heb je fatwa
moslimmannen hebben vaak ook stiekem sex met Lkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Allah was homo heeft ooit iemand onderzocht. Ik ga eens zoeken of ik dat ergens op internet terug kan vinden
Tjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
moslimmannen hebben vaak ook stiekem sex met schaap.
in de Koran staat dat als je je geit of schaap neukt je deze binnen een bepaalde tijd niet mag slachten of verkopen.quote:
dan niet, ik ga het ook niet vooor je opzoekenquote:
Bahquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me toch al de hele dag zweethanden![]()
Hohoho meneer, ik doe mijn eigen was en ik zou maar even dimmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik mijn was bij gurlie achter laat dan doet haar moeder het![]()
opvliegers? voel je je al wat beterder nu met de medicijnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me toch al de hele dag zweethanden![]()
*popcorn pakt en rustig op afstand gaat zitten kijken hoe dit uitpaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hohoho meneer, ik doe mijn eigen was en ik zou maar even dimmen.Anders doe je het maar fijn zelf allemaal!
Nee, dat duurt wel een paar weken voordat je zelf verschil gaat merken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
opvliegers? voel je je al wat beterder nu met de medicijnen?
(behalve de bijwerkingen dan)
dus je voelt nog helemaal niks in het hoofd...?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat duurt wel een paar weken voordat je zelf verschil gaat merken.
't Is geen griepje he.
Ik heb ook geen opvliegers hoor, alleen zweetklauwenMaar ook dat schijnt normaal te zijn
Dat kan ook nog heul niet gek, ik heb pas 4 van die dingskes gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus je voelt nog helemaal niks in het hoofd...?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook nog heul niet gek, ik heb pas 4 van die dingskes gehad![]()
Problemen die zich over 20 jaar gesetteld hebben gaan niet zomaar weg![]()
truequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Problemen die zich over 20 jaar gesetteld hebben gaan niet zomaar weg![]()
quote:
ieuww! *stelt zich natte hand voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Het enige verschil is dat ik al een paar dagen bui-vrij ben, maar dat had ik wel vaker, dus even afwachten.
Ik hoop dat ik niemand een hand hoef te geven vandaag
Wat heb je nu gekregen dan? (PM eventueel?)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is geen griepje he.
Ik heb ook geen opvliegers hoor, alleen zweetklauwenMaar ook dat schijnt normaal te zijn
Maria heeft ook al tijden last van kleffe klauwtjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is geen griepje he.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
bindingsangst!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maria heeft ook al tijden last van kleffe klauwtjesmaar dan zonder medicijnen.
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
augquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.![]()
ook een lidl?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.![]()
Ja die kans zit er wel inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef FUFR het volgende:
worden we dadelijk nog populair ook ...
met bergen niet ehv'ers die komen trollen...
Ik dacht dat jij een bepaalde docent Nederlands juist erg geflipt vondquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En ook een kebab/shoarmatent mag niet ontbrekenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook een lidl?
das ook een van de criteria
Doe verschuren de groetjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:44 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een bepaalde docent Nederlands juist erg geflipt vond
En dit is het laatste jaar dat ik daar vertoef
Alsof ze ook maar één stok zouden kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef FUFR het volgende:
worden we dadelijk nog populair ook ...
met bergen niet ehv'ers die komen trollen...
Hey, daar hebben we Twinky weer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Merdequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zien we aan het eind van het jaar ook wel.
Op de diplomauitreiking van Hylke.
Filmclub!quote:
quote:Jongens en meisjes, MOND TOCH DICHT!
hihihihi
Zal ik een videootje aanzetten?
dudequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt er 6 min over gedaan om der fobo te vinden?.
Hehehe, die rare van geschiedenis?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Filmclub!Wat konden we ons vroeger met simpele dingen vermaken he. Die Hard in een kansloze Aula op school en het zat ramvol.
Ja, Nederlandse docenten ook ja. VRooi heb ik nooit begrepen als docent. En wie is dit:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Filmclub!Wat konden we ons vroeger met simpele dingen vermaken he. Die Hard in een kansloze Aula op school en het zat ramvol.
Ja, Nederlandse docenten ook ja. VRooi heb ik nooit begrepen als docent. En wie is dit:
[..]
Ben z'n naam kwijt arghquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |