in de Koran staat dat als je je geit of schaap neukt je deze binnen een bepaalde tijd niet mag slachten of verkopen.quote:
dan niet, ik ga het ook niet vooor je opzoekenquote:
Bahquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me toch al de hele dag zweethanden![]()
Hohoho meneer, ik doe mijn eigen was en ik zou maar even dimmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik mijn was bij gurlie achter laat dan doet haar moeder het![]()
opvliegers? voel je je al wat beterder nu met de medicijnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me toch al de hele dag zweethanden![]()
*popcorn pakt en rustig op afstand gaat zitten kijken hoe dit uitpaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hohoho meneer, ik doe mijn eigen was en ik zou maar even dimmen.Anders doe je het maar fijn zelf allemaal!
Nee, dat duurt wel een paar weken voordat je zelf verschil gaat merken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
opvliegers? voel je je al wat beterder nu met de medicijnen?
(behalve de bijwerkingen dan)
dus je voelt nog helemaal niks in het hoofd...?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat duurt wel een paar weken voordat je zelf verschil gaat merken.
't Is geen griepje he.
Ik heb ook geen opvliegers hoor, alleen zweetklauwenMaar ook dat schijnt normaal te zijn
Dat kan ook nog heul niet gek, ik heb pas 4 van die dingskes gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus je voelt nog helemaal niks in het hoofd...?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook nog heul niet gek, ik heb pas 4 van die dingskes gehad![]()
Problemen die zich over 20 jaar gesetteld hebben gaan niet zomaar weg![]()
truequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Problemen die zich over 20 jaar gesetteld hebben gaan niet zomaar weg![]()
quote:
ieuww! *stelt zich natte hand voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Het enige verschil is dat ik al een paar dagen bui-vrij ben, maar dat had ik wel vaker, dus even afwachten.
Ik hoop dat ik niemand een hand hoef te geven vandaag
Wat heb je nu gekregen dan? (PM eventueel?)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is geen griepje he.
Ik heb ook geen opvliegers hoor, alleen zweetklauwenMaar ook dat schijnt normaal te zijn
Maria heeft ook al tijden last van kleffe klauwtjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is geen griepje he.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
bindingsangst!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maria heeft ook al tijden last van kleffe klauwtjesmaar dan zonder medicijnen.
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |