Maar jij KUNT zonder gevolgen nog alcohol nuttigen, ik niet. Maar dat is mijn eigen keuze geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ff mee met jouw geheelonthouderij
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zal ik het nuanceren:
IK VIND carnaval extreem kut
Nou have phun en maak 'r mooi![]()
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij KUNT zonder gevolgen nog alcohol nuttigen, ik niet. Maar dat is mijn eigen keuze geweest.
Operatie... Als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?
Niks gemist dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm.... Ronin zitten kijken, leuk tijdverdrijf maar goeie film? Mwah.
Operatione.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat met jouw operatie te maken of met jouw medicatie?
pmquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef Juup© het volgende:
Heb jij seroxat o.i.d.?
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef febster het volgende:
[..]
Which reminds me, ik mis de donderdagavonden inzuipen bij/met Okke
Hij op achter de pc (en muziek) ik op de bank met een laptop, en maar samen fokken
Ja, al 2 maanden zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef FlowDesign het volgende:
James Brown... is dead...
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C727FAA6A74DD9.html
Ik kijk nu net naar de datum van het bericht... volgens mij heb ik het toen met de kerst niet meegekregenquote:
Vroegerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week had![]()
![]()
Waarvan 14 uur bij de Wiener.
Damn, wat was dat relaxt.
Lekker bij de tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kijk nu net naar de datum van het bericht... volgens mij heb ik het toen met de kerst niet meegekregen![]()
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een 16 urige actieve week had![]()
![]()
Waarvan 14 uur bij de Wiener.
Damn, wat was dat relaxt.
Ik dumpte die vuile was bij SQquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?![]()
*grmbl * mopper*![]()
Ik heb zelf wel genoeg te doen eigenlijk![]()
So hee, wat een irritant snotjong ben jij somsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ff geen wasmasjien dus ik dumpte ff een vuilniszak met was bij mn ma, wil ze dat ik de vloer kom dweilen ofzo omdat ze tijdelijk geen werkster meer heeft. Ja alsof ze het zo druk heeft ofzo?!?![]()
*grmbl * mopper*![]()
Ik heb zelf wel genoeg te doen eigenlijk![]()
Ja komop hey ik doe het wel... maar ik vind het een beetje overdreven om heel die fuckin vloer te gaan dweilen hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So hee, wat een irritant snotjong ben jij soms
Als ik mijn was bij gurlie achter laat dan doet haar moeder hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dumpte die vuile was bij SQ(hint).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |