zo van: PI, PI!!! ??quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef febster het volgende:
[..]
Je maakt de fout die veel mensen maken, je moet me gewoon niet te serieus nemen (as in niet eigenlijk) als je het wel moet doen, dan merk je dat snel genoeg aan de toon van mijn postings, voor de rest moet je (bijna) alles lezen met een dikke knipoog in mijn post
Vooral dat "én ik ben Febster" doet het 'mquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef febster het volgende:
Hoi, en ik ben Febster, en ik ben laat met alles
Ja ook, maar ook buiten Fok!, as in overal eigenlijkquote:
Ja of gewoon kansloos doorzuipen. Alleen was het na 18u dan meestal wel erg rustigquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal bij "cafetaria Yasmina"
Mijn tante groeide op rond de Korenmarkt 25 jaar geleden. Die was wat meer gewend dan mijn moeder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dan zeiden m'n ouders tegen me: "Theo, het wordt nu eens tijd dat je je tegen ons af gaat zetten."
"En dah deej ik dan mooi nie hè!"![]()
Of je ging thuis eten en dan om 20:00 weer terug. Voor het happy hour in dynamo, en dan was er om 21:30 happy hour bij de FIOD.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja of gewoon kansloos doorzuipen. Alleen was het na 18u dan meestal wel erg rustig![]()
*spint*quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vooral dat "én ik ben Febster" doet het 'm![]()
*aai
ja maar toen kostte een biertje nog 50 cent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je ging thuis eten en dan om 20:00 weer terug. Voor het happy hour in dynamo, en dan was er om 21:30 happy hour bij de FIOD.
In de tijd dat je nog een week lang moest doen met 10 gulden
Nee nee een gulden!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja maar toen kostte een biertje nog 50 cent.![]()
haa-haa ik zei 50 cent.![]()
![]()
![]()
Je bent verslaafdquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
gaat goed met SQ, nu ook al trillingen in de kaken
Nee, bijwerkingenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Je bent verslaafdOf je hebt een schijf in je koffie gedaan
Relaxed die bijwerkingen... Misschien vitamine C pillen slikken? Daar draai ik op, en dat werkt best goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, bijwerkingen
Schijnt de eerste week vrij erg te kunnen zijn
Maar ik ben ook erg moe, dan krijg je dat ook sneller
Mwah, ik bijt wel ff door. Drink alleen ff geen alcohol voorlopig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Relaxed die bijwerkingen... Misschien vitamine C pillen slikken? Daar draai ik op, en dat werkt best goed
Carnavalquote:
Relaxed jeweights, relaxxxxxxed aightquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef febster het volgende:
[..]
Carnaval
Gewoon relaxed zuipen, das toch gewoon relaxed?
Stop aub over bier en zuipen ja, ik zou er nu enorme zin in hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee nee een gulden!
1 biertje was 2 gulden 25 en met happy hour 1 gulden
En een pul was 5 gulden.
En een hoegaarden 3 gulden 50.
Vibo ingeslikt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
gaat goed met SQ, nu ook al trillingen in de kaken
Echt nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Relaxed jeweights, relaxxxxxxed aight
nee. carnaval is kut
Ik doe gewoon ff mee met jouw geheelonthouderijquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stop aub over bier en zuipen ja, ik zou er nu enorme zin in hebben.
Dan zal ik het nuanceren:quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Echt niet... maar goed, jullie kunnen weer een dag of 5 genieten van nachtelijke posts van mij, dus jullie vermaken je in de ochtend ook wel
Overigens is er dit jaar ook weer het bekende "Geef die Pauw een douw" wat zo langzamerhand een traditie begint te worden
Maar ik ben eens stratum onveilig maken
en Zoe versieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |