augquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.![]()
ook een lidl?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oja, Twinky komt niet uit Eindhoven he, maar zit er wel op school met een Aldi binnen handbereik. Een school met lieve kantinedames en geflipte docenten Engels. En in het weekend wordt er gegolfd op de sportvelden.![]()
Ja die kans zit er wel inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef FUFR het volgende:
worden we dadelijk nog populair ook ...
met bergen niet ehv'ers die komen trollen...
Ik dacht dat jij een bepaalde docent Nederlands juist erg geflipt vondquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En ook een kebab/shoarmatent mag niet ontbrekenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook een lidl?
das ook een van de criteria
Doe verschuren de groetjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:44 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een bepaalde docent Nederlands juist erg geflipt vond
En dit is het laatste jaar dat ik daar vertoef
Alsof ze ook maar één stok zouden kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef FUFR het volgende:
worden we dadelijk nog populair ook ...
met bergen niet ehv'ers die komen trollen...
Hey, daar hebben we Twinky weer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Merdequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zien we aan het eind van het jaar ook wel.
Op de diplomauitreiking van Hylke.
Filmclub!quote:
quote:Jongens en meisjes, MOND TOCH DICHT!
hihihihi
Zal ik een videootje aanzetten?
dudequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt er 6 min over gedaan om der fobo te vinden?.
Hehehe, die rare van geschiedenis?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Filmclub!Wat konden we ons vroeger met simpele dingen vermaken he. Die Hard in een kansloze Aula op school en het zat ramvol.
Ja, Nederlandse docenten ook ja. VRooi heb ik nooit begrepen als docent. En wie is dit:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Filmclub!Wat konden we ons vroeger met simpele dingen vermaken he. Die Hard in een kansloze Aula op school en het zat ramvol.
Ja, Nederlandse docenten ook ja. VRooi heb ik nooit begrepen als docent. En wie is dit:
[..]
Ben z'n naam kwijt arghquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |