quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn andere mensen, die hier hun sexavonturen op Fok neerzetten![]()
Je moet nu nog naar Cuijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alwéér mijn wekker in m'n slaap uitgezet
Dus ga maar ff opschieten om naar m'n werk te gaanTot straks
ga! snel! breng een pc voor sq en een tft voor mij mee on your way homequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Je 2 uur verslapen en dan nog eerst ff fokken voordat je vertrekt. Spiritquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef FlowDesign het volgende:
Maar hij heeft der wel netjes thuis afgeleverdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ow SQ, Ik snap trouwens niet dat jij je kat tot zo laat met Feb op stap laat gaan hoor. Wat ben je nou voor moeder?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ow SQ, Ik snap trouwens niet dat jij je kat tot zo laat met Feb op stap laat gaan hoor. Wat ben je nou voor moeder?![]()
ik bleef thuis als ik me zo verslapen hadquote:
Ook een van je werkgevers?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gr8w8 het volgende:
UPS.
TNTVooral rond de 23ste, maar niet op zaterdagen.
Ze moeten bij de TNT een afbeldienst in leven roepen voor pakketjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gr8w8 het volgende:
UPS.
TNTVooral rond de 23ste, maar niet op zaterdagen.
Ik ga gewoon nog naar Cuijk jah, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga! snel! breng een pc voor sq en een tft voor mij mee on your way home
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze moeten bij de TNT een afbeldienst in leven roepen voor pakketjes.
Dat je aan kan geven dat je toch nooit thuis bent en ze dus alleen een kaartje in de bus doen waar je je pakketje op kan halen. Ik heb zo vaak dat die man 2 keer voor lul voor de deur staat en ik zoiets heb van, laat daar liggen! Kan ik em op zaterdag ophalen.
Mijn buren zijn een studentenhuis. Leuk als ze daar op vrijdag een pakketje achterlatenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.
In ons oude huis gaven ze het ook af bij de buren, maar dat waren 2 verslaafden en een klein kindjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij de buren is ook leuk. leuk als het een oud omaatje is die er ook 's avonds fulltime is, maar niet in een flat vorl jong volwassenen. Die zijne r niet echt vaak 's avonds he.
OMG!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef bleiblei het volgende:
Wilders onthoofd in theatervoorstelling
Heerlijk, die multiculti verantwoorde samenleving waar we in wonen.
Wat grappen over de islam mag niet, maar het is wel okee om voor een groep brugklassertjes een politicus met zeik te overgieten en oraal te laten bevredigen.
Gewoon 's ochtends afhalen, voordat je naar je werk gaat. Zijn ze zeker thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn buren zijn een studentenhuis. Leuk als ze daar op vrijdag een pakketje achterlaten
Allah was homo heeft ooit iemand onderzocht. Ik ga eens zoeken of ik dat ergens op internet terug kan vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!
om te huilen gewoon, dit zou doodnormaal moeten zijn? Moet je een keer zeggen dat Mohamed een lul was, nou dan heb je fatwa
moslimmannen hebben vaak ook stiekem sex met Lkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Allah was homo heeft ooit iemand onderzocht. Ik ga eens zoeken of ik dat ergens op internet terug kan vinden
Tjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
moslimmannen hebben vaak ook stiekem sex met schaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |