top ... bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jouw kaart zat in het eerste gedeelte, upload is klaar in 22 minuten
nee hoor, Hilde uit BB6 noemde ons "screamers" geweldig woordquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
dit had ik niet bewust gedaan eigenlijk
![]()
valt me pas op nu je dat hier schrijft.......ik moet mijn nederlands ook eens bijspijkeren![]()
Ach, die zit gewoon waar ze het gezellig heeft. Waait met alle winden mee nog steeds.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik volgde het gesprek tussen Natasia en Brian, maar als ik het goed begrijp is Amanda nu toegevoegd aan groep Huub?
Brian wil haar er in elk geval niet uitstemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik volgde het gesprek tussen Natasia en Brian, maar als ik het goed begrijp is Amanda nu toegevoegd aan groep Huub?
Het enige wat ze kunnen proberen is een wig drijven tussen Brian en Amanda. Ervoor zorgen dat hij haar niet meer moet. Maar ja... met zijn gesteldheid gaat dat moeilijk wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef partyyboyy het volgende:
Dus niemand gaat eruit deze maand!
Tja, dan moet je Natasia nog mee krijgen..... ik kan nog niet voorspellen hoe het gaat lopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Darklight het volgende:
Brian wil Amanda niet wegstemmen
Goeie actie zou zijn om met zn allen gewoon Brian weg te stemmen
Sinds de komst van Eric.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Natasia gedraagt zich anders dan anders.
Hier wordt toch ook naar toegewerkt, alles ligt goed op koers zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Darklight het volgende:
Goeie actie zou zijn om met zn allen gewoon Brian weg te stemmen
Ze zei net ook al dat Brian zijn positie niet moest verzwakken bij Bart omdat ie anders de Sjaak was. In dat stukje praatte ze alsof ze er dan zelf al uit was. Ze voelt waarschijnlijk nattigheid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Natasia gedraagt zich anders dan anders.
Is dat omdat ze een verwijdering voelt tussen haar en Brian?
HBO, en Jeroen van BB-6 ook al.....Wat is er toch met die opleiding aan de hand......quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Gigageil het volgende:
We zijn niet op de hoogte gegaan over de DJ's .....pffff.......Jip En Janneke konden beter Nederlands....![]()
Huub is anders wel heel druk bezig haar in zijn bed te praten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef noa84 het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen proberen is een wig drijven tussen Brian en Amanda. Ervoor zorgen dat hij haar niet meer moet. Maar ja... met zijn gesteldheid gaat dat moeilijk worden![]()
Ja ik merk ook dat Natasia anders doet tegen brian maar helaas die zie ik echt brian niet wegstemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier wordt toch ook naar toegewerkt, alles ligt goed op koers zou ik zeggen
Brian brengt ook totaal geen vrolijkheid in het huis. De andere bewoners zijn nog in voor een dolletje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef suleika25 het volgende:
Brian/natasia word zwakker.....brian/bart word zwakker....![]()
Je kaart is voorgelezen! (mocht je dat ook gemist hebben).quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
Heel de middag amper op FOK! kunnen komen.
Wat heeft Brian weer verlichte argumenten waarom hij Amanda niet weg wil stemmen.
Heb ik idd ook al gemist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef _Boo_ het volgende:
Je kaart is voorgelezen! (mocht je dat ook gemist hebben).
Heb je nog meegekregen dat syl je kaartje voorlas?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Brian weer verlichte argumenten waarom hij Amanda niet weg wil stemmen.
Vind ik ook er komt niet veel geluid uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Is die Eric al veilig voor een exit dan? Volgens mij is het een vrij saai type. Komt weinig uit tot nu toe.
idd wat een saaie gast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Is die Eric al veilig voor een exit dan? Volgens mij is het een vrij saai type. Komt weinig uit tot nu toe.
En de stem van Arjan Ederveen, apart hoor...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric lijkt een beetje op een jonge uitgave van Albert Mol
Nee dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Maanvis het volgende:
Heb je nog meegekregen dat syl je kaartje voorlas?
Volgens mij is het meer dan alleen neuken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Dogga het volgende:
kijk brain wat je zegt is leuk en aardig maar zeg dan gewoon wat je bedoelt.
zeg dan gewoon dat je niet wilt dat ze weg gaat omdat ze een pussy heeft dat jij binnekort gaat mogen gebruiken
Mijn idee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef noa84 het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen proberen is een wig drijven tussen Brian en Amanda. Ervoor zorgen dat hij haar niet meer moet. Maar ja... met zijn gesteldheid gaat dat moeilijk worden![]()
Alleen het volumevan blablasia wordt niet zwakker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef suleika25 het volgende:
Brian/natasia word zwakker.....brian/bart word zwakker....![]()
AZ! 1-0quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Van A tot Z (inclusief de gezamelijke Luckies-liefde)?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Die hebben samen nog zo'n gaaf filmpje gemaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
En de stem van Arjan Ederveen, apart hoor...
dat zeg je goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dan alleen neuken.
Volgens mij kunnen Brian en Amanda heel goed met elkaar praten (op hun eigen, voor ons onbegrijpelijke niveau)
Als je zo gestressed en doorgedraaid bent als Brian is dat iets wat je echt nodig hebt en wilt vasthouden.
Iemand houdt Eric effectief buiten beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Brici het volgende:
[..]
Vind ik ook er komt niet veel geluid uit
Ja, inclusief de Luckies !quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Wat leuk!quote:
"Waarom zou ik iemand wegstemmen die ik aardig vind en met wie ik plezier kan hebben, om dan over te blijven met mensen die ik niet aardig vind?"quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ja dat ook, van begin tot eind. Over die Luckies zei ze dat meer mensen dat zeiden. Over je naam was een beetje verwarring geloof ik. Omdat copycat Natasia der stopwoordje is, denk ik. Sylvia zei toen, "dat is een naam hoor".quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Klopt ! De vrouw die fout was in de oorlog. Héél mooi gemaakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die hebben samen nog zo'n gaaf filmpje gemaakt
En terecht! Leuke kaart! Syl was er blij meequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu voel ik me vereerd.
Klopt, (ben even de naam kwijt)... is het filmpje aan het uploaden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik idd ook al gemist!
Iemand ging toch een filmpje hiervan maken.
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt hetquote:
En als ik het goed heb zei hij ook dat ie haar integer vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dan alleen neuken.
Volgens mij kunnen Brian en Amanda heel goed met elkaar praten (op hun eigen, voor ons onbegrijpelijke niveau)
Als je zo gestressed en doorgedraaid bent als Brian is dat iets wat je echt nodig hebt en wilt vasthouden.
toch prima reden voor Brian, eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
"Waarom zou ik iemand wegstemmen die ik aardig vind en met wie ik plezier kan hebben, om dan over te blijven met mensen die ik niet aardig vind?"
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt het
Huub ziet haar als een stoeipoes volgens mij. Geen idee wat er in dat koppie van Amanda omgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt het
Kan best zo zijn ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Black_king het volgende:
En terecht! Leuke kaart! Syl was er blij mee![]()
Vind het ook een goede reden maar niet goed genoeg als blijkt dat je daarmee de overige bewoners tegenwerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
toch prima reden voor Brian, eigenlijk
Dat is de grote verrassing. Huub heeft diverse malen naar achteren gebeld, maar volgens mij nog steeds geen antwoord gekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt Lesley nog?
Toe nou, Huub moet haar bij zich houden en zien te overtuigen van "Brian's huichelarij" - da's alles.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub ziet haar als een stoeipoes volgens mij. Geen idee wat er in dat koppie van Amanda omgaat.
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, heb geduld met Eric...................geloof me...............de grote klap komt nog..................als de 2 Divas elkaar in de haren vliegen
Als Eric echt zo slim is als ie doet voorkomen dan is ie beter af door die slabek te negeren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, heb geduld met Eric...................geloof me...............de grote klap komt nog..................als de 2 Divas elkaar in de haren vliegen
Het vuurwerk komt echt nog, geloof mequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.
Ik maak me geen enkele zorg over Eric, laat Natasja zich maar zorgen maken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Brian zal nu wel denken dat het door hem komt dat Sylvia al die kaarten heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef Lunaflame het volgende:
Sylvia heeft nogal wat liefdespost van geheime aanbidders gekregen. Opvallend genoeg hebben er vooral veel mannen met de naam ‘Patrick’ gereageerd. Haar voorheen denkbeeldige vriendje is hiermee ineens tot leven gekomen. “Ik vind je gewoon f*cking lekker. Voor de wereld ben jij iemand, maar voor iemand ben jij de wereld”, aldus één van haar Patricks. Dat zijn nou nog eens trouwe fans!
Bron: Tien
Kan me niet voorstellen dat hij onder de indruk is. Volgens mij kijkt hij het heel even rustig aan. Hij lijkt me iemand die veel informatie opneemt zonder zelf veel te hoeven prijsgeven. En dan toeslaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.
nee, dat denk ik zeker niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)
Denk het idd ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat ze Lesley express niet laten komen ofzo? Denk dat Bart dan vrij sjachi gaat worden...
Dat zei Natasia dus ook, al ging het haar hoofdzakelijk om Bart. Dat Brian Bart niet tegen zich moest krijgen door overal tegen te zijn wat Bart wil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het ook een goede reden maar niet goed genoeg als blijkt dat je daarmee de overige bewoners tegenwerkt
Ik geef hem vanavond nog.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef noa84 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij onder de indruk is. Volgens mij kijkt hij het heel even rustig aan. Hij lijkt me iemand die veel informatie opneemt zonder zelf veel te hoeven prijsgeven. En dan toeslaan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg net een mooie kaart van Wilgo, waarschijnlijk verkeerd bezorgd
Volgens mij de DJ's die er ook bij waren in de Zebra Lounge.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Lees hiet nix over die twee gasten die in huis zijn , zijn dat matties van Braaaaaajen?
Joh, echt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef partyyboyy het volgende:
Die Eric lijkt trouwens wel homo zeg hoe hij daar zo staat te dansen.
Komt ook voor in het Grote Huub Quote Bookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is het ook stilte voor de storm......keep your friends close, but your enemy closer ( was het spreekwoord niet zoiets?)![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is het ook stilte voor de storm......keep your friends close, but your enemy closer ( was het spreekwoord niet zoiets?)![]()
Waarom komen ze dan bij Braaaaaajen, ze weten toch dat ie niet kan mixenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef noa84 het volgende:
[..]
Volgens mij de DJ's die er ook bij waren in de Zebra Lounge.
Waarschijnlijk??? Hoeveel Wilgo's ken jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
vast nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Uitzich op de tieten van A-DEL ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan bij Braaaaaajen, ze weten toch dat ie niet kan mixen![]()
Ben benieuwd!quote:
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef suleika25 het volgende:
Natasia zit in zo'n donker hoekje, je herken haar nu alleen als haar mond open gaat, aan haar tanden.
Mag ik een avond bij jou komen mixen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Uitzich op de tieten van A-DEL ?
Oh was jij hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschijnlijk??? Hoeveel Wilgo's ken jij?![]()
drankjes ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik een avond bij jou komen mixen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mika25 het volgende:
Eric maakt regelmatig scherpe opmerkingen richting een aantal bewoners, maar het probleem is dat hun intellect gewoon te laag is om die opmerkingen te begrijpen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Eric voor heel wat problemen gaat zorgen uiteindelijk. maar hij moet zichzelf eerst effe aanpassen natuurlijk, hij kan niet meteen ruzies gaan veroorzaken...
Wat voor pillen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia vertelt dus duidelijk dat zij soms pillen neemt en dat Nena achter zat te blowen maar ja dat wisten we al een beetje.
Helemaal mee eens, ik lach me rot om die tanden en ogen, is het enige wat je ziet, en volgens mij gaat ze weer zuipen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzo![]()
Komen ze misschien nu eindelijk van terug aangezien we natasia haar kinderen niet hebben horen voorlezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef partyyboyy het volgende:
Selecteren ze bij DGK soms op personen die een grote kutstem hebben?
XTCquote:
Oh nee, moeten we weer de hele avond de streams muten!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik lach me rot om die tanden en ogen, is het enige wat je ziet, en volgens mij gaat ze weer zuipen.![]()
Ecstasyquote:
deeg voor appeltaartquote:
Er kan van alles in, maar stembanden is voor mij nieuw.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef partyyboyy het volgende:
Selecteren ze bij DGK soms op personen die een grote kutstem hebben?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel euthanasiepillen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel euthanasiepillen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er kan van alles in, maar stembanden is voor mij nieuw.
Ik gun het jullie wel hoor, maar is dit niet iets voor de SCquote:
sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel hoor, maar is dit niet iets voor de SC![]()
Het is niet zozeer dat de anderen het intellect missen (...) maar met een paar homovriendjes erbij worden de sneren geaccentueerd door bijval gegiechel waardoor een hetero, die normaal zo zeker van zijn zaak is, onzeker wordt. Nu niet. Dat komt omdat ze niet krachtig genoeg eruit komen. Hij moet ze harder, meer in the spotlight en met volle overtuiging maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mika25 het volgende:
Eric maakt regelmatig scherpe opmerkingen richting een aantal bewoners, maar het probleem is dat hun intellect gewoon te laag is om die opmerkingen te begrijpen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Eric voor heel wat problemen gaat zorgen uiteindelijk. maar hij moet zichzelf eerst effe aanpassen natuurlijk, hij kan niet meteen ruzies gaan veroorzaken...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef RSie het volgende:
[..]
dat zou een partyboy toch wel moeten weten![]()
Volgens mij is dat er nog niet door.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ze hadden toch de regels veranderd dat unaniem wegstemmen nite meer hoeft, maar een meerderheid van stemmen genoeg is ?????
Tsja, bij wie had Amanda ook alweer zijn wenkbrauwen bijgewerkt en gezicht gepoederd????quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Myriam1978 het volgende:
"Je blijft wel een kerel, hey man!"![]()
Beter ook. Anders gaat het wel erg snel en dat moet natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Mika25 het volgende:
De nieuwe regels, waren opgesteld door Bart.
Alsof de redaktie gek is...dalijk zijn ze de personen kwijt die juist voor de kijkcijfers zorgen. Die nieuwe regels gaan er dus echt nooit doorkomen. Als Bart zo graag elke maand er iemand uit wilt, stapt ie zelf maar op
Past zo mooi bij haar piepkleine hersentjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda heeft piepkleine oortjes
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef suleika25 het volgende:
Nou weet ik op wie die neus lijkt........paris hilton![]()
Snap het ook niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Bart 2 keer eten? 1x thais met de rest en dan later nog een keer met Lesley?
Overigens zou het best gemeen zijn van de redaktie als ze Lesley niet laten komen en dan ook nog eens de schuld bij Huub gaan leggen. Denk dat Bart zichzelf dan nog meer gaat terugtrekken dan dat ie toch al deed.
Het zal wel sjiek zijn om laat te tafelen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Snap het ook niet?Er zou toch een romantisch samenzijn met Bart en Lesley zijn? Maar het lijkt wel, of niemand iets weet?
Tis al 20.00 uur inmiddels...
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Amanda over het zogenaamd samenspannen met Huub begint. Dan krijg je dat zinnetje 'jij weet wat ik weet'. Dan moet die boer maar om beelden vragen wat er precies is gezegd. Alleen zal dat dan ook niet helpen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Bart 2 keer eten? 1x thais met de rest en dan later nog een keer met Lesley?
Overigens zou het best gemeen zijn van de redaktie als ze Lesley niet laten komen en dan ook nog eens de schuld bij Huub gaan leggen.
Misschien daarom luistert ze niet...Te klein opening, komt niet goed bij de hersenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Past zo mooi bij haar piepkleine hersentjes.
Ik denk niet echt dat ze dat moeten doen. Dat zal verkeerd voor ze uitpakken. Maar ik denk dat ze dat ook niet meer zullen doen. Ze zijn TE bangquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Was net in de uitzending.
Wat een stel gekken zeg.
Je hebt de pan met kokende olie ook gemist ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Wat een stel gekken zeg.
TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
Wat een stel gekken zeg.
idd er is te weinig aktie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik weet niet of dit anderen ook opvalt?
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
Binnenkort gaan ze Bingoën!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
kijk je uit! sinds die homo in het huis zit is iedereen hier bizar op z'n hoede.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzo![]()
Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Nou oordeel zelf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?
Tuulk moet het per sé vandaag: vandaag is het Valentijn, morgen is het donderdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
Mss is dat etentje voor Bart morgen pas, hoeft niet persé vandaag te zijn
Wat bedoel je met "gescript" ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"Brian heeft tegen Natasia gezegd dat hij Amanda er niet uit gaat stemmen" waarop Hupert zegt:"Nou Brian dan"
Huub wil denk ook vuurwerk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Huub vind zichzelf wel weer erg geweldig vandaag
Mee eens, niet fraai om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
je bent slecht geïnformeerd, doe eens je best!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Huub beschouwt zichzelf als de koning van de Villa heb ik soms (nou ja, tegenwoordig meestal) het idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Dream onquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Zou het ze toch lukken?? Volgens mij gaat er deze maand weer niemand uit..... Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij inplaats van die andere sufkutten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Hij ziet in Amanda dan ook iemand die keihard wil gaan voor het verwezenlijken van haar doelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Pfff.... word moe van hem. Hij denkt op het moment dat hij erg leuk isquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Ikheb iets gemist denk ik, heeft Huub Bart beloofd Syl eruit te stemmen als iedereen haar eruit wil hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
-knip-
Zou het ze toch lukken?? Volgens mij gaat er deze maand weer niemand uit..... Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Door in het zwembad te springen enzo. Hij moet eens wat nieuws verzinnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij inplaats van die andere sufkutten.
nou, volgens mij doet hij het erom vandaag. Eric komt zo slecht in beeld, Natasia gedraagt zich al direct beter naar Huub toe (dankbaar). En dan hoe hij Amanda err. tja, bezig houdt - vies denigrerend, maar ze heeft het gewoon echt niet door.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij inplaats van die andere sufkutten.
De rest heeft nog nooit wat verzonnen. Dat is veel erger.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Door in het zwembad te springen enzo. Hij moet eens wat nieuws verzinnen.
Oh nee he, toch niet dadelijk Lesley, Wilgo en Rogier op bezoek?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Zouden Bart, Natasia, en Amanda nog Iets krijgen voor valentijn?
omdat ze alle drie niets hebben gekregen.
Volgens mij niet. Denk ook dat hij daarmee een grote fout begaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ikheb iets gemist denk ik, heeft Huub Bart beloofd Syl eruit te stemmen als iedereen haar eruit wil hebben?
Waarover?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
BONG, wat denk je? Ja of nee?
Ik geloof niet dat Huub Syl eruit zal stemmen, maar het zou ook stom zijn om dat Bart wijs te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Denk ook dat hij daarmee een grote fout begaat.
Ja, nog geen week geleden ergens rond 3 uur 's nachts in het kantoor. Huub en Bart hebben toen een pact gesloten om elkaar er niet uit te stemmen. Bart vroeg aan Huub of hij dan bereid was om Sylvia eruit te stemmen. Huub zei dat hij dat dan wel wou!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ikheb iets gemist denk ik, heeft Huub Bart beloofd Syl eruit te stemmen als iedereen haar eruit wil hebben?
Ik ook en zit ondertussen ook al meer dan een uur op de bezorgboer te wachtenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg trek van die vretende mensen.
Over dat PMmetje van laatst en een bepaalde aanwzeigheid nu.quote:
Amanda heeft een kaar gehad van haar zus, waarin stond dat ze Amanda zo erg mist.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Zouden Bart, Natasia, en Amanda nog Iets krijgen voor valentijn?
omdat ze alle drie niets hebben gekregen.
Agree.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Pfff.... word moe van hem. Hij denkt op het moment dat hij erg leuk is![]()
Ow dat, mijn antwoord is dan "Nee"quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat PMmetje van laatst en een bepaalde aanwzeigheid nu.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ok dan. Van dat pact had ik gehoord alleen niet dat Bart ook expliciet heeft gevraagd of ie Syl er dan ok uit zou stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja, nog geen week geleden ergens rond 3 uur 's nachts in het kantoor. Huub en Bart hebben toen een pact gesloten om elkaar er niet uit te stemmen. Bart vroeg aan Huub of hij dan bereid was om Sylvia eruit te stemmen. Huub zei dat hij dat dan wel wou!!
Maar je weet natuurlijk nooit of Huub eerlijk is.......
Blijft goedquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
en zelfde geld voor bart.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja, nog geen week geleden ergens rond 3 uur 's nachts in het kantoor. Huub en Bart hebben toen een pact gesloten om elkaar er niet uit te stemmen. Bart vroeg aan Huub of hij dan bereid was om Sylvia eruit te stemmen. Huub zei dat hij dat dan wel wou!!
daar was absoluut geen sprake van een pact. er werd puur in hypotheses gesproken en er is niets anders afgestemd dan dat Amanda als eerste moet gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja, van hem weten we al helemaal niet waar hij staat.quote:
Wat???????quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:25 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nee, en de aarde is een pannenkoek. Waarom ging die jongen er ook alweer uit? Omdat hij TE eerlijk was.....
![]()
Volgens mij gewoon anti-Huub hoor. Hij heeft zijn woord gegeven aan Brian.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, van hem weten we al helemaal niet waar hij staat.
Maar daar zie ik Bart nog wel op terugkomen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon anti-Huub hoor. Hij heeft zijn woord gegeven aan Brian.
Happerdehap ^_^quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Anders gezegd, ala Bart: en ik ben pipo de clown.
dat denk ik ook Scan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon anti-Huub hoor. Hij heeft zijn woord gegeven aan Brian.
Misschien zit Lesley met een andere Valentijn aan het diner?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie nog geen Lesley ...
Wat zou er (kunnen) gaan gebeuren ?
Haha geniaal...quote:
Die kan zo naar DGKquote:
En Brian die ervan baalde dat Natasia die opdracht had meegekregen. Waarop Natasia uitviel dat niemand haar opdrachten geeft, en Brian vermoeiend zei ok, hij heeft je gevraaaaaagd dat aan mij te vragen, maar waarom komt hij zelf niet naar me toe??quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
dat denk ik ook Scan.
Al is hij wel bezig geweest vandaag.
Natasia gevraagd om te zien of Brian er mee instemt om Amanda weg te stemmen.
Toen hij te horenr keeg dat Brian dat niet gaat doen stelde hij Brian zelf voor.
Maar ja ik denk ook dat Bart anti huub is
Brian koopt de Playboy ook alleen maar voor de redactionele stukken .....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Ashrak het volgende:
Ik zag een stukje ....
Brainless die vertelde aan Liegebeest dat hij goede gesprekken kon voeren met Amoebe en haar daarom er niet uit wil hebben.![]()
Volgens mij heeft dan een hele andere reden Brainless.
Is vast zoekgeraakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:31 schreef Clank het volgende:
Heeft acteur Eric voor vandaag zijn script nog niet gehad?? Hij is vandaag nergens meer na zijn ingestudeerde praatjes van gisteravond.
En blijkbaar is Natasia toen weer naar Bart gegaan om door te geven dat Brian niet mee gaat. En dat Bart toen voorstelde dan brian maar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Brian die ervan baalde dat Natasia die opdracht had meegekregen. Waarop Natasia uitviel dat niemand haar opdrachten geeft, en Brian vermoeiend zei ok, hij heeft je gevraaaaaagd dat aan mij te vragen, maar waarom komt hij zelf niet naar me toe??
Als je het mij vraagt komen daar de eerste barstjes al. . .
Weet iemand of de mannen de Panorama krijgen ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian koopt de Playboy ook alleen maar voor de redactionele stukken .....
Met Patrickquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien zit Lesley met een andere Valentijn aan het diner?![]()
Vanavond staat er een thee-proeverij in de gameroom op het programma waar bakker Koen uit Assendelft de bewoners zijn mariakaakjes en lange vingers laat proeven. Daarna laat Huub een boer en gaat iedereen naar bed....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie nog geen Lesley ...
Wat zou er (kunnen) gaan gebeuren ?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian koopt de Playboy ook alleen maar voor de redactionele stukken .....
Shit, had me zo verheugd op de cursus pitoresk punniken voor beginnersquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Vanavond staat er een thee-proeverij in de gameroom op het programma waar bakker Koen uit Assendelft de bewoners zijn mariakaakjes en lange vingers laat proeven. Daarna laat Huub een boer en gaat iedereen naar bed....
garpjequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
A-DEL heeft gisteren 24 uur aangevraagd![]()
Nee, huub zei: dan brian maar......en toen zei bart: of iemand andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
En blijkbaar is Natasia toen weer naar Bart gegaan om door te geven dat Brian niet mee gaat. En dat Bart toen voorstelde dan brian maar?
Zou ze dan toch eindelijk een van de regels hebben doorgenomen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
A-DEL heeft gisteren 24 uur aangevraagd![]()
Ik denk dat Brian door Amoebe nog een beetje het gevoel heeft bij Nena in de buurt te zijn. Amoebe is ook een van de weinigen die naar Brian luistert. Wat dat betreft komt het Brian goed uit en inderdaad doet hij er, zeker op korte termijn, goed aan om Amoebe niet naar huis te sturen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk, Brian doet er goed aan niet mee te gaan om Amanda weg te stemmen. Simpel verstandig, daarbij heb ik oprecht het idee dat die 2 "klikken"
Volgens mij ging dat om de eindronde. Huub wil als laatste met Bart overblijven om goede tv te kunnen maken. Samen met Silvia zou dat niet zo goed lukken. (denkt hij)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik hoorde haar het net zeggen, maar ben zit nu Bart en Eric afteluisterenquote:
volgens mij niet er was veel zwart gemaakt in de kaarten, de mijne niet gelukkig...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Blijkbaar is er info door gegeven bij de kaarten vanmiddag en bart baalt daar van.
ja Bart Jij wilt huub in de rug steken. (nu nog niet)
Bart> een man eenman een woord een woord toch? dus bart blijft achter brian
O eric verteld nu dat brian bart een dombo heeft genoemd
Dat ze niet weten wat ze aan hem hebben
Ik ook maar ze bedoelde het als grapje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar het net zeggen, maar ben zit nu Bart en Eric afteluisteren
Vind ik wel slim juistquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
Bah, Bart zegt net dat ie niet op Brian zal stemmen, ook al heeft hij signalen gekregen dat Brian hem er wel uit zu stemmen.
Nu ga je goed Erik, door tegen Bart te zeggen dat Brian hem een domkop noemde tegenover Natasia.
Wat zei ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef suleika25 het volgende:
Eric: ik vind het prima dat natasia denk dat we het prima met elkaar kunnen vinden !!!!!!!!!! JAAAAAAA gogogoogogo
Bart weet dat Eric heel goed zijn huiswerk heeft gemaakt.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Eric lult nu met Bart alsof hij al maanden in de villa zit.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef _Boo_ het volgende:
Bart trekt op een andere manier aan Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |