abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46306266
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Was net in de uitzending.
Wat een stel gekken zeg.
TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?
pi_46306290
Ik weet niet of dit anderen ook opvalt?
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
pi_46306333
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
idd er is te weinig aktie!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:10:07 #179
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46306367
quote:
Binnenkort gaan ze Bingoën!
pi_46306385
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef suleika25 het volgende:

[..]

Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzo
kijk je uit! sinds die homo in het huis zit is iedereen hier bizar op z'n hoede.
pi_46306386
Komt rogier ook nog vanaaf???
Zo nee, komt lesly dan zonder dat bart cp's betaald heeft?
En zo ja waarom heeft bart 300 cp's van huub gekregne???
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:10:52 #182
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46306395
Mss is dat etentje voor Bart morgen pas, hoeft niet persé vandaag te zijn
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46306407
quote:
Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.
pi_46306421
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Mika25 het volgende:

[..]

TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?
Nou oordeel zelf.
Dit is niet engeltjesgedrag.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:11:54 #185
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46306438
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
Mss is dat etentje voor Bart morgen pas, hoeft niet persé vandaag te zijn
Tuulk moet het per sé vandaag: vandaag is het Valentijn, morgen is het donderdag.
pi_46306460
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.
Wat bedoel je met "gescript" ???
pi_46306492
Huub vind zichzelf wel weer erg geweldig vandaag
pi_46306497
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"Brian heeft tegen Natasia gezegd dat hij Amanda er niet uit gaat stemmen" waarop Hupert zegt:"Nou Brian dan"
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Zou het ze toch lukken?? Volgens mij gaat er deze maand weer niemand uit..... Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
pi_46306523
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Huub wil denk ook vuurwerk.
pi_46306540
quote:
Mee eens, niet fraai om naar te kijken
pi_46306554
Sylvia gaat er niet uit...Huub zou dat nu niet doen..wel tegen het einde..Sylvia is zijn sterkste bondgenoot.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46306596
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
je bent slecht geïnformeerd, doe eens je best!
pi_46306605

Hoeveel woorden zou Huub op een dag spreken?
hij heeft geen moment zijn klep dicht.
Goedemorgen :W
pi_46306635
quote:
Huub beschouwt zichzelf als de koning van de Villa heb ik soms (nou ja, tegenwoordig meestal) het idee.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46306646
quote:

[..]

Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Zou het ze toch lukken?? Volgens mij gaat er deze maand weer niemand uit..... Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Dream on
pi_46306657
quote:
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij inplaats van die andere sufkutten.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:18:12 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46306698
quote:
Hij ziet in Amanda dan ook iemand die keihard wil gaan voor het verwezenlijken van haar doelen .
En punani, uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46306702
quote:
Pfff.... word moe van hem. Hij denkt op het moment dat hij erg leuk is
pi_46306713
Bij ons aan tafel hebben we nogal is kritiek op elkaars tafelmanieren maar sinds we regelmatig de streams kijken zijn we allemaal erg tevreden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')