TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Was net in de uitzending.
Wat een stel gekken zeg.
idd er is te weinig aktie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik weet niet of dit anderen ook opvalt?
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
Binnenkort gaan ze Bingoën!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De kooi krijgt de laatste tijd steeds meer weg van een buurthuis in plaats van een strijdtoneel waar wordt gestreden om een huis. Sóchtends komt er altijd wel een of andere nagel-stylist of kapper om het uiterlijk van die aap diva te verzorgen, smiddags de taartenbakhulp, pianohulp, tango-hulp, gitaarhulp, loopbaanhulp, rijleshulp, kickboxhulp, enz enz enz. En in de avond komt er een deejay. Ik zit de hele tijd te wachten tot er nou eindelijk eens wat gebeurd.
kijk je uit! sinds die homo in het huis zit is iedereen hier bizar op z'n hoede.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzo![]()
Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Nou oordeel zelf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
TV uitzending? Die volg ik al een tijdje niet meer, ik was het zat dat Brainless en de zwarte heks elke dag als engeltjes afgespiegeld werden. Gebeurt dat tegenwoordig nog steeds?
Tuulk moet het per sé vandaag: vandaag is het Valentijn, morgen is het donderdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
Mss is dat etentje voor Bart morgen pas, hoeft niet persé vandaag te zijn
Wat bedoel je met "gescript" ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is een reality soap. 22 uur van de dag gaan de bewoners hun eigen gang met allerlei lessen etc. En de overige 2 uren zijn "gescript", in die 2 uur komen de ruzies naar voren en de cruciale plots van de verhaal-lijnen.
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart:"Brian heeft tegen Natasia gezegd dat hij Amanda er niet uit gaat stemmen" waarop Hupert zegt:"Nou Brian dan"
Huub wil denk ook vuurwerk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Huub vind zichzelf wel weer erg geweldig vandaag
Mee eens, niet fraai om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
je bent slecht geïnformeerd, doe eens je best!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Huub beschouwt zichzelf als de koning van de Villa heb ik soms (nou ja, tegenwoordig meestal) het idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Dream onquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Zou het ze toch lukken?? Volgens mij gaat er deze maand weer niemand uit..... Of Sylvia als Huub zich aan zijn woord houdt tegenover Bart.
Hij brengt tenminste leven in de brouwerij inplaats van die andere sufkutten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Hij ziet in Amanda dan ook iemand die keihard wil gaan voor het verwezenlijken van haar doelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart informeerde bij Natasia of Brian Amanda er eventueel uit zou willen stemmen omdat de rest dat wil. Vervolgens ging Natasia naar Brian om hem deze vraag te stellen. Hij wil Amanda er niet uitstemmen met de volgende redenen:
- Hij wil dat Amanda de kans krijgt om haar doelen te bereiken want het is volgens hem niet eerlijk om iemand die kans al zo snel te ontnemen.
- Hij stemt niet iemand eruit die hij mag, alleen maar omdat de rest er iemand uit wil om het spel sneller te laten eindigen.
Pfff.... word moe van hem. Hij denkt op het moment dat hij erg leuk isquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |