Uitzich op de tieten van A-DEL ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan bij Braaaaaajen, ze weten toch dat ie niet kan mixen![]()
Ben benieuwd!quote:
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef suleika25 het volgende:
Natasia zit in zo'n donker hoekje, je herken haar nu alleen als haar mond open gaat, aan haar tanden.
Mag ik een avond bij jou komen mixen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Uitzich op de tieten van A-DEL ?
Oh was jij hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschijnlijk??? Hoeveel Wilgo's ken jij?![]()
drankjes ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik een avond bij jou komen mixen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mika25 het volgende:
Eric maakt regelmatig scherpe opmerkingen richting een aantal bewoners, maar het probleem is dat hun intellect gewoon te laag is om die opmerkingen te begrijpen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Eric voor heel wat problemen gaat zorgen uiteindelijk. maar hij moet zichzelf eerst effe aanpassen natuurlijk, hij kan niet meteen ruzies gaan veroorzaken...
Wat voor pillen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia vertelt dus duidelijk dat zij soms pillen neemt en dat Nena achter zat te blowen maar ja dat wisten we al een beetje.
Helemaal mee eens, ik lach me rot om die tanden en ogen, is het enige wat je ziet, en volgens mij gaat ze weer zuipen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Sorry, was niet discriminerend bedoeld, maar kunnen ze geen lampje in dat hoekje aandoen ofzo![]()
Komen ze misschien nu eindelijk van terug aangezien we natasia haar kinderen niet hebben horen voorlezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef partyyboyy het volgende:
Selecteren ze bij DGK soms op personen die een grote kutstem hebben?
XTCquote:
Oh nee, moeten we weer de hele avond de streams muten!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik lach me rot om die tanden en ogen, is het enige wat je ziet, en volgens mij gaat ze weer zuipen.![]()
Ecstasyquote:
deeg voor appeltaartquote:
Er kan van alles in, maar stembanden is voor mij nieuw.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef partyyboyy het volgende:
Selecteren ze bij DGK soms op personen die een grote kutstem hebben?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel euthanasiepillen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel euthanasiepillen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er kan van alles in, maar stembanden is voor mij nieuw.
Ik gun het jullie wel hoor, maar is dit niet iets voor de SCquote:
sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel hoor, maar is dit niet iets voor de SC![]()
Het is niet zozeer dat de anderen het intellect missen (...) maar met een paar homovriendjes erbij worden de sneren geaccentueerd door bijval gegiechel waardoor een hetero, die normaal zo zeker van zijn zaak is, onzeker wordt. Nu niet. Dat komt omdat ze niet krachtig genoeg eruit komen. Hij moet ze harder, meer in the spotlight en met volle overtuiging maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef Mika25 het volgende:
Eric maakt regelmatig scherpe opmerkingen richting een aantal bewoners, maar het probleem is dat hun intellect gewoon te laag is om die opmerkingen te begrijpen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Eric voor heel wat problemen gaat zorgen uiteindelijk. maar hij moet zichzelf eerst effe aanpassen natuurlijk, hij kan niet meteen ruzies gaan veroorzaken...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef RSie het volgende:
[..]
dat zou een partyboy toch wel moeten weten![]()
Volgens mij is dat er nog niet door.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ze hadden toch de regels veranderd dat unaniem wegstemmen nite meer hoeft, maar een meerderheid van stemmen genoeg is ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |