Ja dat ook, van begin tot eind. Over die Luckies zei ze dat meer mensen dat zeiden. Over je naam was een beetje verwarring geloof ik. Omdat copycat Natasia der stopwoordje is, denk ik. Sylvia zei toen, "dat is een naam hoor".quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dus.
Van A tot Z (inclusief de gezamelijke Luckies-liefde)?
Klopt ! De vrouw die fout was in de oorlog. Héél mooi gemaakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die hebben samen nog zo'n gaaf filmpje gemaakt
En terecht! Leuke kaart! Syl was er blij meequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu voel ik me vereerd.
Klopt, (ben even de naam kwijt)... is het filmpje aan het uploaden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik idd ook al gemist!
Iemand ging toch een filmpje hiervan maken.
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt hetquote:
En als ik het goed heb zei hij ook dat ie haar integer vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dan alleen neuken.
Volgens mij kunnen Brian en Amanda heel goed met elkaar praten (op hun eigen, voor ons onbegrijpelijke niveau)
Als je zo gestressed en doorgedraaid bent als Brian is dat iets wat je echt nodig hebt en wilt vasthouden.
toch prima reden voor Brian, eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
"Waarom zou ik iemand wegstemmen die ik aardig vind en met wie ik plezier kan hebben, om dan over te blijven met mensen die ik niet aardig vind?"
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt het
Huub ziet haar als een stoeipoes volgens mij. Geen idee wat er in dat koppie van Amanda omgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar toch wel gevonden uiteindelijk zo lijkt het
Kan best zo zijn ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef Black_king het volgende:
En terecht! Leuke kaart! Syl was er blij mee![]()
Vind het ook een goede reden maar niet goed genoeg als blijkt dat je daarmee de overige bewoners tegenwerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
toch prima reden voor Brian, eigenlijk
Dat is de grote verrassing. Huub heeft diverse malen naar achteren gebeld, maar volgens mij nog steeds geen antwoord gekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt Lesley nog?
Toe nou, Huub moet haar bij zich houden en zien te overtuigen van "Brian's huichelarij" - da's alles.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub ziet haar als een stoeipoes volgens mij. Geen idee wat er in dat koppie van Amanda omgaat.
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, heb geduld met Eric...................geloof me...............de grote klap komt nog..................als de 2 Divas elkaar in de haren vliegen
Als Eric echt zo slim is als ie doet voorkomen dan is ie beter af door die slabek te negeren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, heb geduld met Eric...................geloof me...............de grote klap komt nog..................als de 2 Divas elkaar in de haren vliegen
Het vuurwerk komt echt nog, geloof mequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.
Ik maak me geen enkele zorg over Eric, laat Natasja zich maar zorgen maken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Brian zal nu wel denken dat het door hem komt dat Sylvia al die kaarten heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef Lunaflame het volgende:
Sylvia heeft nogal wat liefdespost van geheime aanbidders gekregen. Opvallend genoeg hebben er vooral veel mannen met de naam ‘Patrick’ gereageerd. Haar voorheen denkbeeldige vriendje is hiermee ineens tot leven gekomen. “Ik vind je gewoon f*cking lekker. Voor de wereld ben jij iemand, maar voor iemand ben jij de wereld”, aldus één van haar Patricks. Dat zijn nou nog eens trouwe fans!
Bron: Tien
Kan me niet voorstellen dat hij onder de indruk is. Volgens mij kijkt hij het heel even rustig aan. Hij lijkt me iemand die veel informatie opneemt zonder zelf veel te hoeven prijsgeven. En dan toeslaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik vind het qua vuurwerk erg tegenvallen. Een paar katten als Miss Natrasha kunnen dat niet goedmaken. Hij is erg rustig. Ik denk dat hij onder de indruk is van het onophoudelijke geratel van Huub en vindt dat hij maar beter zijn mond kan houden.
nee, dat denk ik zeker niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
is Amanda zo'n meisje die er op kickt om onaardig behandeld te worden? (ze bestaan, echt!)
Denk het idd ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat ze Lesley express niet laten komen ofzo? Denk dat Bart dan vrij sjachi gaat worden...
Dat zei Natasia dus ook, al ging het haar hoofdzakelijk om Bart. Dat Brian Bart niet tegen zich moest krijgen door overal tegen te zijn wat Bart wil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het ook een goede reden maar niet goed genoeg als blijkt dat je daarmee de overige bewoners tegenwerkt
Ik geef hem vanavond nog.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef noa84 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij onder de indruk is. Volgens mij kijkt hij het heel even rustig aan. Hij lijkt me iemand die veel informatie opneemt zonder zelf veel te hoeven prijsgeven. En dan toeslaan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg net een mooie kaart van Wilgo, waarschijnlijk verkeerd bezorgd
Volgens mij de DJ's die er ook bij waren in de Zebra Lounge.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Lees hiet nix over die twee gasten die in huis zijn , zijn dat matties van Braaaaaajen?
Joh, echt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef partyyboyy het volgende:
Die Eric lijkt trouwens wel homo zeg hoe hij daar zo staat te dansen.
Komt ook voor in het Grote Huub Quote Bookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is het ook stilte voor de storm......keep your friends close, but your enemy closer ( was het spreekwoord niet zoiets?)![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is het ook stilte voor de storm......keep your friends close, but your enemy closer ( was het spreekwoord niet zoiets?)![]()
Waarom komen ze dan bij Braaaaaajen, ze weten toch dat ie niet kan mixenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef noa84 het volgende:
[..]
Volgens mij de DJ's die er ook bij waren in de Zebra Lounge.
Waarschijnlijk??? Hoeveel Wilgo's ken jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
vast nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |