Tsja, bij wie had Amanda ook alweer zijn wenkbrauwen bijgewerkt en gezicht gepoederd????quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Myriam1978 het volgende:
"Je blijft wel een kerel, hey man!"![]()
Beter ook. Anders gaat het wel erg snel en dat moet natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Mika25 het volgende:
De nieuwe regels, waren opgesteld door Bart.
Alsof de redaktie gek is...dalijk zijn ze de personen kwijt die juist voor de kijkcijfers zorgen. Die nieuwe regels gaan er dus echt nooit doorkomen. Als Bart zo graag elke maand er iemand uit wilt, stapt ie zelf maar op
Past zo mooi bij haar piepkleine hersentjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda heeft piepkleine oortjes
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef suleika25 het volgende:
Nou weet ik op wie die neus lijkt........paris hilton![]()
Snap het ook niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Bart 2 keer eten? 1x thais met de rest en dan later nog een keer met Lesley?
Overigens zou het best gemeen zijn van de redaktie als ze Lesley niet laten komen en dan ook nog eens de schuld bij Huub gaan leggen. Denk dat Bart zichzelf dan nog meer gaat terugtrekken dan dat ie toch al deed.
Het zal wel sjiek zijn om laat te tafelen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Snap het ook niet?Er zou toch een romantisch samenzijn met Bart en Lesley zijn? Maar het lijkt wel, of niemand iets weet?
Tis al 20.00 uur inmiddels...
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Amanda over het zogenaamd samenspannen met Huub begint. Dan krijg je dat zinnetje 'jij weet wat ik weet'. Dan moet die boer maar om beelden vragen wat er precies is gezegd. Alleen zal dat dan ook niet helpen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:59 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Bart 2 keer eten? 1x thais met de rest en dan later nog een keer met Lesley?
Overigens zou het best gemeen zijn van de redaktie als ze Lesley niet laten komen en dan ook nog eens de schuld bij Huub gaan leggen.
Misschien daarom luistert ze niet...Te klein opening, komt niet goed bij de hersenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Past zo mooi bij haar piepkleine hersentjes.
Ik denk niet echt dat ze dat moeten doen. Dat zal verkeerd voor ze uitpakken. Maar ik denk dat ze dat ook niet meer zullen doen. Ze zijn TE bangquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Was net in de uitzending.
Wat een stel gekken zeg.
Je hebt de pan met kokende olie ook gemist ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:04 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu ben ik echt kwaad.
waar halen die dorpsgek en slabek de gore moed vandaan.Dorpsgek gaat Huub ziekenhuisbed inslaan en slabek gaat Huub voeden met dat Huub zonder moeder is opgegroeid.
Was net in de uitzending.
Wat een stel gekken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |