Snap ook niet waarom ze dat nooit doen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef Lady-night het volgende:
DGK-redactie ik heb een vraag, kunnen jullie de brief publiceren op de site, die brian kreeg van Radna?
Zeg dat welquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:53 schreef Elounda het volgende:
Fok heeft weer kuren hoor!
Loopt weer giganisch traag.. word er gek van.
Mijn brievenbus was dit jaar ook leeg...gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:55 schreef Brici het volgende:
amanda en natasia willen graag kaarten van wilgo en rogier
Goeie site maar wel traaaaaagggg....quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef W-A het volgende:
Weet je wat een goede site is ? Fok.nl.
Ik ben in the house, dus het is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef itsme het volgende:
Koste me 20 minuten om 2 laatste blz te lezen van vorige COS.(en achteraf nu niet de moeite waard)
![]()
Dat dacht ik nou ook: maar ik ga niet naar vol of Tien of zo, daar heb ik ook geen zin in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kut trage site! Was er maar een goed alternatief dan was ik hier allang weg
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:59 schreef W-A het volgende:
[..]
Ik ben in the house, dus het is altijd de moeite waard![]()
Heyquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:
Kut trage site! Was er maar een goed alternatief dan was ik hier allang weg
Ach natúúrlijk maakt dat uit!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp niet dat jullie nuances aan willen brengen in familieleden en wie daarin belangrijker is en wie wel of niet dronken was, dat maakt geen ruk uit!
Ik post heel soms op vol maar het is me te lief allemaal. Maar aardige mensen daar niet van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat dacht in nou ook: maar ik ga niet naar vol of Tien of zo, daar heb ik ook geen zin in.
Uniciteit kan alleen worden vastgesteld door Fok! met alle andere fora te vergelijken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hey![]()
FOK! is niet te vergelijken, FOK! is uniek!
Vol vind ik te smooth en op het Tien forum zitten volgens mij alleen maar gekken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik post heel soms op vol maar het is me te lief allemaal. Maar aardige mensen daar niet van.
Talpa zitten te veel mensen beneden mijn niveau![]()
![]()
ja, daar ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef schatje het volgende:
Nu is het afwachten wanneer Amanda het vertrouwelijke gesprekje met Huub aan Brian vertelt.
Ik weet niet of ze dat zal doen... Ze heeft ook nooit doorverteld dat Huub de punten van NL gestolen had, terwijl ze daar volop de gelegenheid toe had!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef schatje het volgende:
Nu is het afwachten wanneer Amanda het vertrouwelijke gesprekje met Huub aan Brian vertelt.
Mij maakt het niet uit. Maar het is wel mijn referentiekader. Scheld mijn familie niet uit als je ruzie met mij hebt, dronken of niet dronken, je gaat eraan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach natúúrlijk maakt dat uit!
Het is beide niet OK, dat is de overeenkomst.
Maar als je in de hitte van het moment er iets uitflapt waar je later spijt van hebt, vind ik dat hééééél wat minder kwalijk dan als je kalm en met voorbedachte rade ranzige taal over familieleden van een ander begint uit te slaan.
Van een vergelijkbare orde zou het m.i. pas worden, als Huub er rustig tegen Brian aan de ontbijttafel over begint dat hij Brian's moeder wil uitnodigen om... verzin de ranzigheid er zelf maar achteraan.
Wat weet Amanda dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Heeft amanda al Huub zijn plannen verteld? Van de 5 tegen 2?
Sowieso, vindt niemand ´ik pis op je moeder´ dan minder erg dan de dingen die Brian uitkraamt? Ik vind 'ik pis op je moeder' en dat soort dingen zo'n algemeenheid, dat heeft in werkelijkheid niets met de moeder van Nathanael van doen, drugsgebruik van de zus van Huub of seksuele bezigheden met de ex van Huub heeft juist niets meer met Huub van doen, maar puur en alleen met zijn familie in de buitenwereld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach natúúrlijk maakt dat uit!
Het is beide niet OK, dat is de overeenkomst.
Maar als je in de hitte van het moment er iets uitflapt waar je later spijt van hebt, vind ik dat hééééél wat minder kwalijk dan als je kalm en met voorbedachte rade ranzige taal over familieleden van een ander begint uit te slaan.
Van een vergelijkbare orde zou het m.i. pas worden, als Huub er rustig tegen Brian aan de ontbijttafel over begint dat hij Brian's moeder wil uitnodigen om... verzin de ranzigheid er zelf maar achteraan.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze had bjiv. ook niet verteld dat Huub alle puntne vna Nel had gejat.
Daar kwam Brian pas achter toen Huub het zelf zei.
En jij ook een Fijne Valentijnsdag!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Uniciteit kan alleen worden vastgesteld door Fok! met alle andere fora te vergelijken!
Maar wat had Huub dan volgens jou nog meer moeten doen om het goed te maken en het proces van over en weer familieleden te stoppen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar het is wel mijn referentiekader. Scheld mijn familie niet uit als je ruzie met mij hebt, dronken of niet dronken, je gaat eraan!
Wat je over mij wil zeggen, maakt mij dan weer niks uit.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sowieso, vindt niemand ´ik pis op je moeder´ dan minder erg dan de dingen die Brian uitkraamt? Ik vind 'ik pis op je moeder' en dat soort dingen zo'n algemeenheid, dat heeft in werkelijkheid niets met de moeder van Nathanael van doen, drugsgebruik van de zus van Huub of seksuele bezigheden met de ex van Huub heeft juist niets meer met Huub van doen, maar puur en alleen met zijn familie in de buitenwereld.
Dit moet in een gedichten bundelquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Natasia schrijft een brief aan Wilgo:
koester me, bemin me, wees lief voor me, bedenk wat je nu hebt, en anders ben je me kwijt.
Mooie woorden
Dat Natasia en Brian rot zijn, dingen achter haar rug om vertellen. En dat ze voor het groepje van Huub, Bart, Eric en Sylvia moet kiezen.quote:
Wilgo schrijft een brief aan Natasia:quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Natasia schrijft een brief aan Wilgo:
koester me, bemin me, wees lief voor me, bedenk wat je nu hebt, en anders ben je me kwijt.
Mooie woorden
sorry.... nee, dat 5-2 gesprek zegt me niksquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hebt het er net zelf over. het vertrouwelijke gesprekje weet je wel
![]()
![]()
Hoor je dat Inge. Brian is blij met je kaartquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef Ning het volgende:
Ook Brian heeft post gekregen, hij heeft een geheime aanbidder. “Een zelfgemaakte kaart met allemaal foto’s van mij. Zelfs eentje waarbij ik mijn oksels aan het scheren ben!”, roept hij verwonderd uit. Mmm, wij kunnen ons toch leukere foto’s voorstellen..
Bron talpa
Wat mij betreft kan er een eind aan de discussie komen, want je komt er toch niet uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat mij betreft is gewoon alle psychische terreur geoorloofd. Kun je je poten niet thuishouden, vlieg je er uit...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoor je dat Inge. Brian is blij met je kaart![]()
thanxquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat Natasia en Brian rot zijn, dingen achter haar rug om vertellen. En dat ze voor het groepje van Huub, Bart, Eric en Sylvia moet kiezen.
Ze zei zelf ook dat ze Natasia niet meer vertrouwde.
en dat is dan ws jouw gelijkenis met huub, die ging door t lint nadat nathanael begon over de broer van huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar het is wel mijn referentiekader. Scheld mijn familie niet uit als je ruzie met mij hebt, dronken of niet dronken, je gaat eraan!
Wat je over mij wil zeggen, maakt mij dan weer niks uit.
vind ik ook, mannen worden op de een of andere manier een stuk knapper als ze die trui aan hebben(jah ong half NL loopt met die trui)quote:
patricia is een mooie meidquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
Nathanael heeft zijn operatie gehad, en blijft bij Patricia in huis om te revalideren.
Amanda vind dat hij dus de hoofdprijs heeft gewonnen in de gouden kooi
Pech voor jou: ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niemand houdt van mij, olé, olé !![]()
Nou, zoals het spel nu dus gespeeld wordt, niks. Dit is de manier waarop deze mensen het spel spelen. Ze kunnen het niet voor elkaar krijgen om elkaar op een 'normale' manier dat huis uit te krijgen, dus doen ze het op deze (ronduit asociale) techniek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zegt dat "je gaat er aan" oftewel, hij kan hem terug krijgen.
Wat had Huub nog meer moeten doen om het goed te maken?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan er een eind aan de discussie komen, want je komt er toch niet uit.
Ieder heeft zo zijn eigen mening om de gedane zaken te interpreteren en zijn eigen mening en waarheid over de feiten.
Dank. Ja dit was zooooo mooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
Omdat niemand caps heeft gemaakt toen de kaarten kwamen heb ik effe een fototje gejat bij de buren van V-O-L, de cap is gemaakt door Snaptnix
[afbeelding]
Geen kaarten voor de zwarte heks![]()
Dat vrouwtje en mannetje gelulquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
De laatste blog van Brain.... Gelukkig schrijft hij beter Nederlands, dat dat hij dat spreekt.....![]()
Fijne Valentijnsdag. Deze dag is een prachtige dag om even stil te staan bij de gedachte van de mensen die je lief hebt. Het is hier even een hele andere Valentijnsdag dan gewend. Opgesloten en geen contact met je geliefden, maar al deze mensen zijn in me hart gesloten dus als ik dat deurtje even openlaat weet ik al gauw genoeg hoe het zit.
Mannen: verwen je vrouwtje op een speciale romantische manier met een oplopende climax naar hetgeen wat ze niet van je verwacht. Verwen haar van top tot teen en toon haar je binnenste liefde met een emotie wat recht uit je hart komt zonder omweg.
Vrouwen: communiceer je behoefte en laat je mannetje zien dat jij zijn schoonheid bent waarvan hij houdt. Verwen hem met je warme, zachte, aanwezige aroma. Breng hem onvergetelijke momenten geduren deze Valentijnsdag wat hem bewust maakt wat voor parel hij samen is.
ONE LOVE.
Hij is goed!quote:
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
Omdat niemand caps heeft gemaakt toen de kaarten kwamen heb ik effe een fototje gejat bij de buren van V-O-L, de cap is gemaakt door Snaptnix
[afbeelding]
Geen kaarten voor de zwarte heks![]()
Dus volop scheten en boeren laten en eerst even sporten voor wat extra zweetlucht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat vrouwtje en mannetje gelul
Wat nou vrouwtje: ik ben 1.74 meter lang...
Wat nou mannetje: Wederhelft is 1.94 meter lang...
uuhhhuhhgg.. ik trek dat zo slecht als mensen in dat soort termen lullen.
Ow, ik moet wederhelft ook nog verwennen met mijn zachte, aanwezige aroma
ik walg er van.
Succes!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga maar 'ns een Valentijnsdiner in elkaar flansen.
That's the spirit!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga maar 'ns een Valentijnsdiner in elkaar flansen.
Nou idd jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus volop scheten en boeren laten en eerst even sporten voor wat extra zweetlucht.
"Wacht maar, ik verdeel ze wel even!"quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.
Jawel hoor:quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:42 schreef Day het volgende:
[..]
"Wacht maar, ik verdeel ze wel even!"![]()
Toch wel zielig dat Wilgo geen kaartje heeft gestuurd.
Nou, ik ben net gebeld. Het blijkt dat mijn vriend toch wel romantisch kan zijn. We gaan uit eten!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
Succes!
Eet smakelijk strakjes Day
OMG. Lijkt me niet smakelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
De laatste blog van Brain.... Gelukkig schrijft hij beter Nederlands, dat dat hij dat spreekt.....![]()
Vrouwen: communiceer je behoefte
Wat een lieverd Day, enjoy..quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:44 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ben net gebeld. Het blijkt dat mijn vriend toch wel romantisch kan zijn. We gaan uit eten!![]()
Ja geweldig! Waarvan 1 van Martin de kokquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.
Is toch erg hè?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand fok even uit zijn lijden verlossen en een nekschot geven?
Ik word hier zo kuttig moe van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand fok even uit zijn lijden verlossen en een nekschot geven?
Madame heeft van Nature al geen Happy face, zonder aandacht wordt dit alleen maar versterkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Iedereen kijkt happy als Sylvia aan het oefenen is, maar de zwarte heks kan het weer eens niet hebben dat ze geen aandacht krijgt
Ja vind ik ook! Is erg leuk om naar te kijken, ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
Syl doet het leuk. Kan goed dansen
Inge nu niet gaan zitten schijten!!!!!! Ik herhaal niet SCHIJTEN! Niet zo'n aroma!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
Vrouwen: communiceer je behoefte en laat je mannetje zien dat jij zijn schoonheid bent waarvan hij houdt. Verwen hem met je warme, zachte, aanwezige aroma.
ONE LOVE.[/i]
veeg me opquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Inge nu niet gaan zitten schijten!!!!!! Ik herhaal niet SCHIJTEN! Niet zo'n aroma!
Huub is er ook wel maar niet in beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waarom kijkt Huub niet mee? Syl doet het echt leuk.
Zeker!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef Day het volgende:
Vind het ontzettend knap van Syl. Op de sportschool doe je er normaal weken over voordat je zo'n dansje in je kop hebt zitten.
En volgens mij is dit weer een dansje dan de vorige keer.
Jawel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
Is het zeker dat die brief van Radna was? Volgens mij heeft Brian dat helemaal niet gezegt...
Hij zei een brief van de zus van Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
Is het zeker dat die brief van Radna was? Volgens mij heeft Brian dat helemaal niet gezegt...
filmpje waar Huub Amanda strategiseert (let ook op de billenpartij van Amanda).quote:
Heb je het wel gevolgdquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Er worden contactpunten voor betaald toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Tuurlijk, maar ze kunnen hem toch gewoon straffen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je het wel gevolgdHij krijgt die punten van Huub.
Hij masseert heel vaak zijn piem0l dus ik geloof je onmiddelijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Brian KAN masseren!
Ik had een klein postje geschreven in een van de COSsenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef Brici het volgende:
hij zij niet veel over de brief alleen dat er nare dingen instonden over hem en over natasia.
Dat natasia een heks was stond erin zei hij.
Maar voor de rest zei hij niet zoveel
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
filmpje waar Huub Amanda strategiseert (let ook op de billenpartij van Amanda).
Ik had er wel 1 gestuurd, maar die is maandag of dinsdag al aangwekomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Anno-I-Mus, My_ zijn er al geweest...Ik heb niets gestuurd...Juliie?
tof, dank jequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef Mika25 het volgende:
stream 1 maakt mooie close-ups van de kaarten, ben het aan het opnemen voor diegenen die hun kaartje terug willen zien.
Is hij net voorgelezen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef Elounda het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn eigen naam op de kaart van Syl gezet in plaats van Elounda ..
stom.., maar ja, eer ik er erg in had, had Kaartenhuis hem al in behandeling.
weet ik niet, heb last van bufferstreams en heb ze uitgezet.quote:
In je media player plakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
help ik heb geen werkende stream wie heeft er een link voor me
wees blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
Sorry, ik ben sjaggo, komt iequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
Wat voor? voor wie. syl weer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef schatje het volgende:
Bij V-O-L gaan ze ook een actie opzetten.
Alweer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik ben sjaggo, komt ie
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu iedereen oprotten uit de game want dan kan Sylvia verder voorlezen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Bart, ik wil graag je kleine zusje zijn
Ik denk het.quote:
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Zat Natasia niet voor te lezen en zappen ze daar nu gewoon weg?
spuit 11s....quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef schatje het volgende:
Bij V-O-L gaan ze ook een actie opzetten.
Hij had toch alleen een brief van Radna?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leest Brian nu de brief van Hedda?
Dacht ik ook....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
"Liefs van Lieve, onee, van Patrick"
Is dat Lieve van Fok?
yeah ..... ik had er 2 gestuurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaartje van Anno-I-Mus
Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Zat Natasia niet voor te lezen en zappen ze daar nu gewoon weg?
Ben maar ff naar Vol gegaan. Nu snap ik je pas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ja we can beat them
Lees mijn vorige reactie, de volgende actie is voor ons V-O-Llers
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik kom net aanwaaien. Zijn ze nu allemaal valentijnskaarten aan het voorlezen of is het alleen voor Sylvia?
Ja, sneu hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Black_king het volgende:
Moet zuur zijn, hoor voor de rest van de bewoners......
Lol, dat kaartje was van mij. Leuk dat ze die grappig vond :-)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kaartje : "Hoi Sylvia, geweldig dat paaldansen. Ik wil je paal wel zijn ......... "
Volgens mij nog niemand behalve Natasiaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Weet Huub trouwens al dat Brian een niet zo fijne brief van zijn zus heeft ontvangen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
yeah ..... ik had er 2 gestuurd
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
whehe nlboy je valentijnskaart wordt voorgelezen
quote:
Vet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
LBoy ?
is er bekend wat er in stond??quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Weet Huub trouwens al dat Brian een niet zo fijne brief van zijn zus heeft ontvangen?
Die anderen waren gauw klaar met 1 of 2 kaartjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik kom net aanwaaien. Zijn ze nu allemaal valentijnskaarten aan het voorlezen of is het alleen voor Sylvia?
Het wordt opgenomen.... even teruglezen door wie....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een video van het voorlezen of is er mee bezig .... heb mijn eigen kaartje dus net gemist
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:28 schreef avonne het volgende:
Volgens VOL werd er in de brief gezegd dat Brian kinderachtig was, iets over Ilona's beatycase, de koffers, het aanhalen van Hedda en disrespect voor mensen in het algemeen.
Het zou me niet verbazen als daarbij ook gedreigd wordt met juridische stappen
Het was een vaan de eerste kaartjes. Die las ze nog helemaal voor. En ze reageerde heel enthousiast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een video van het voorlezen of is er mee bezig .... heb mijn eigen kaartje dus net gemist
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef suleika25 het volgende:
Even nog een keer voor de duidelijkheid ( echt niet om het nog eens extra te benadrukken hoor) maar....Natasia zit haar kinderen voor te lezen en de redaktie klik de screams dus weg???![]()
![]()
![]()
![]()
vind het wel leuk dat brain ook eens iets positiefs van de buitenwereld krijgt. Het is geen fraai kereltje en mijn favoriet is het ook TOTAAL niet. maar toch mag hij wat mij betreft ook wel eens positief worden benoemd! dus bij deze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian heeft van een vriend van hem een schilderij van Aruba gekregen.
[afbeelding]
Aaah, wat rot voor ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Die anderen waren gauw klaar met 1 of 2 kaartjes![]()
Stilte voor de storm.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het word nu ook wel eens tijd dat Eric een beetje leven in de bouwerij gooit, ik
vind hem wel een beetje tam.
De SCREAMS.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef suleika25 het volgende:
Even nog een keer voor de duidelijkheid ( echt niet om het nog eens extra te benadrukken hoor) maar....Natasia zit haar kinderen voor te lezen en de redaktie klik de screams dus weg???![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ze snapte hem zelf niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Dogga het volgende:
HJAHAHAH amanda dacht een grap te maken
Jouw kaart zat in het eerste gedeelte, upload is klaar in 22 minutenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
En ze is leergierig en ze wil doelen bereiken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Brian wil Amanda er niet uit...zijn hormonen spelen een veel te grote rol
Natasia ergert zich kapot die weet dat hij haar gewoon wil neuken
En Natasia liegt nu tegen Brian? Ze had toch eerst aangegeven dat ze Amanda er uit wilde stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Brian wil Amanda er niet uit...zijn hormonen spelen een veel te grote rol
Natasia ergert zich kapot die weet dat hij haar gewoon wil neuken
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jouw kaart zat in het eerste gedeelte, upload is klaar in 22 minuten
Inhoud is niet bekend, alleen dat hij heel negatief was naar Brian en Natasia toe. Alléén zij hebben de brief gelezen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeee, pssssssssssssssst : kan iemand me heel even updaten over de brief van Huub zn zus ? ( en laatste brief van Hedda ???) Wil kijken, bijlezen..............lukt me niet
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De SCREAMS.
Geniale uitdrukking
![]()
Mijn screams doen het ook niet.. baal er wel van. Staan de hele dag al te bufferen op alle linkjes,quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef DooZjUh het volgende:
De streams doen het bij mij niet, wat leest Amanda in die kaart? Ze keek wel heen eng!
thxquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inhoud is niet bekend, alleen dat hij heel negatief was naar Brian en Natasia toe. Alléén zij hebben de brief gelezen....
Brian had opeens een brief in zijn hand. Natasia liep naar hem toe. Leuke brief vroeg ze? nee zei hij. Brief van de zus van huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeee, pssssssssssssssst : kan iemand me heel even updaten over de brief van Huub zn zus ? ( en laatste brief van Hedda ???) Wil kijken, bijlezen..............lukt me niet
Ze liegt dus tegen Brian?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt tegen brian dat ze niet tegen bart heeft gezegd dat ze Amanda eruit wil.
Brian wil Amanda er niet uit.
daar was bart al bang voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt tegen brian dat ze niet tegen bart heeft gezegd dat ze Amanda eruit wil.
Brian wil Amanda er niet uit.
Het is gelukt !!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Kinga het volgende:
5-2 op de streams nu
tnxquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Brian had opeens een brief in zijn hand. Natasia liep naar hem toe. Leuke brief vroeg ze? nee zei hij. Brief van de zus van huub.
Hij raadde haar aan om het niet te lezen.
Stond iig in hoe walgelijk die 2 zijn. dingen weg gooien, Buitenstaanders zoals hedda gebruiken in het spel, en dat N een heks is.
Natasia besloot het niet te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |