Wilgo schrijft een brief aan Natasia:quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Natasia schrijft een brief aan Wilgo:
koester me, bemin me, wees lief voor me, bedenk wat je nu hebt, en anders ben je me kwijt.
Mooie woorden
sorry.... nee, dat 5-2 gesprek zegt me niksquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hebt het er net zelf over. het vertrouwelijke gesprekje weet je wel
![]()
![]()
Hoor je dat Inge. Brian is blij met je kaartquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef Ning het volgende:
Ook Brian heeft post gekregen, hij heeft een geheime aanbidder. “Een zelfgemaakte kaart met allemaal foto’s van mij. Zelfs eentje waarbij ik mijn oksels aan het scheren ben!”, roept hij verwonderd uit. Mmm, wij kunnen ons toch leukere foto’s voorstellen..
Bron talpa
Wat mij betreft kan er een eind aan de discussie komen, want je komt er toch niet uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat mij betreft is gewoon alle psychische terreur geoorloofd. Kun je je poten niet thuishouden, vlieg je er uit...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoor je dat Inge. Brian is blij met je kaart![]()
thanxquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat Natasia en Brian rot zijn, dingen achter haar rug om vertellen. En dat ze voor het groepje van Huub, Bart, Eric en Sylvia moet kiezen.
Ze zei zelf ook dat ze Natasia niet meer vertrouwde.
en dat is dan ws jouw gelijkenis met huub, die ging door t lint nadat nathanael begon over de broer van huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar het is wel mijn referentiekader. Scheld mijn familie niet uit als je ruzie met mij hebt, dronken of niet dronken, je gaat eraan!
Wat je over mij wil zeggen, maakt mij dan weer niks uit.
vind ik ook, mannen worden op de een of andere manier een stuk knapper als ze die trui aan hebben(jah ong half NL loopt met die trui)quote:
patricia is een mooie meidquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
Nathanael heeft zijn operatie gehad, en blijft bij Patricia in huis om te revalideren.
Amanda vind dat hij dus de hoofdprijs heeft gewonnen in de gouden kooi
Pech voor jou: ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niemand houdt van mij, olé, olé !![]()
Nou, zoals het spel nu dus gespeeld wordt, niks. Dit is de manier waarop deze mensen het spel spelen. Ze kunnen het niet voor elkaar krijgen om elkaar op een 'normale' manier dat huis uit te krijgen, dus doen ze het op deze (ronduit asociale) techniek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zegt dat "je gaat er aan" oftewel, hij kan hem terug krijgen.
Wat had Huub nog meer moeten doen om het goed te maken?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan er een eind aan de discussie komen, want je komt er toch niet uit.
Ieder heeft zo zijn eigen mening om de gedane zaken te interpreteren en zijn eigen mening en waarheid over de feiten.
Dank. Ja dit was zooooo mooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
Omdat niemand caps heeft gemaakt toen de kaarten kwamen heb ik effe een fototje gejat bij de buren van V-O-L, de cap is gemaakt door Snaptnix
[afbeelding]
Geen kaarten voor de zwarte heks![]()
Dat vrouwtje en mannetje gelulquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
De laatste blog van Brain.... Gelukkig schrijft hij beter Nederlands, dat dat hij dat spreekt.....![]()
Fijne Valentijnsdag. Deze dag is een prachtige dag om even stil te staan bij de gedachte van de mensen die je lief hebt. Het is hier even een hele andere Valentijnsdag dan gewend. Opgesloten en geen contact met je geliefden, maar al deze mensen zijn in me hart gesloten dus als ik dat deurtje even openlaat weet ik al gauw genoeg hoe het zit.
Mannen: verwen je vrouwtje op een speciale romantische manier met een oplopende climax naar hetgeen wat ze niet van je verwacht. Verwen haar van top tot teen en toon haar je binnenste liefde met een emotie wat recht uit je hart komt zonder omweg.
Vrouwen: communiceer je behoefte en laat je mannetje zien dat jij zijn schoonheid bent waarvan hij houdt. Verwen hem met je warme, zachte, aanwezige aroma. Breng hem onvergetelijke momenten geduren deze Valentijnsdag wat hem bewust maakt wat voor parel hij samen is.
ONE LOVE.
Hij is goed!quote:
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
Omdat niemand caps heeft gemaakt toen de kaarten kwamen heb ik effe een fototje gejat bij de buren van V-O-L, de cap is gemaakt door Snaptnix
[afbeelding]
Geen kaarten voor de zwarte heks![]()
Dus volop scheten en boeren laten en eerst even sporten voor wat extra zweetlucht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat vrouwtje en mannetje gelul
Wat nou vrouwtje: ik ben 1.74 meter lang...
Wat nou mannetje: Wederhelft is 1.94 meter lang...
uuhhhuhhgg.. ik trek dat zo slecht als mensen in dat soort termen lullen.
Ow, ik moet wederhelft ook nog verwennen met mijn zachte, aanwezige aroma
ik walg er van.
Succes!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga maar 'ns een Valentijnsdiner in elkaar flansen.
That's the spirit!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga maar 'ns een Valentijnsdiner in elkaar flansen.
Nou idd jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus volop scheten en boeren laten en eerst even sporten voor wat extra zweetlucht.
"Wacht maar, ik verdeel ze wel even!"quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.
Jawel hoor:quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:42 schreef Day het volgende:
[..]
"Wacht maar, ik verdeel ze wel even!"![]()
Toch wel zielig dat Wilgo geen kaartje heeft gestuurd.
Nou, ik ben net gebeld. Het blijkt dat mijn vriend toch wel romantisch kan zijn. We gaan uit eten!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
Succes!
Eet smakelijk strakjes Day
OMG. Lijkt me niet smakelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
De laatste blog van Brain.... Gelukkig schrijft hij beter Nederlands, dat dat hij dat spreekt.....![]()
Vrouwen: communiceer je behoefte
Wat een lieverd Day, enjoy..quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:44 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ben net gebeld. Het blijkt dat mijn vriend toch wel romantisch kan zijn. We gaan uit eten!![]()
Ja geweldig! Waarvan 1 van Martin de kokquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja mooi was dat, ze viel op de mand af en wilde ze zelf verdelen maar toen bleek dat er voor haar maar twee? kaartjes tussen zatten was de aandacht snel weg.
Is toch erg hè?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand fok even uit zijn lijden verlossen en een nekschot geven?
Ik word hier zo kuttig moe van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand fok even uit zijn lijden verlossen en een nekschot geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |