is er bekend wat er in stond??quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Weet Huub trouwens al dat Brian een niet zo fijne brief van zijn zus heeft ontvangen?
Die anderen waren gauw klaar met 1 of 2 kaartjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik kom net aanwaaien. Zijn ze nu allemaal valentijnskaarten aan het voorlezen of is het alleen voor Sylvia?
Het wordt opgenomen.... even teruglezen door wie....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een video van het voorlezen of is er mee bezig .... heb mijn eigen kaartje dus net gemist
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:28 schreef avonne het volgende:
Volgens VOL werd er in de brief gezegd dat Brian kinderachtig was, iets over Ilona's beatycase, de koffers, het aanhalen van Hedda en disrespect voor mensen in het algemeen.
Het zou me niet verbazen als daarbij ook gedreigd wordt met juridische stappen
Het was een vaan de eerste kaartjes. Die las ze nog helemaal voor. En ze reageerde heel enthousiast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een video van het voorlezen of is er mee bezig .... heb mijn eigen kaartje dus net gemist
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef suleika25 het volgende:
Even nog een keer voor de duidelijkheid ( echt niet om het nog eens extra te benadrukken hoor) maar....Natasia zit haar kinderen voor te lezen en de redaktie klik de screams dus weg???![]()
![]()
![]()
![]()
vind het wel leuk dat brain ook eens iets positiefs van de buitenwereld krijgt. Het is geen fraai kereltje en mijn favoriet is het ook TOTAAL niet. maar toch mag hij wat mij betreft ook wel eens positief worden benoemd! dus bij deze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian heeft van een vriend van hem een schilderij van Aruba gekregen.
[afbeelding]
Aaah, wat rot voor ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Die anderen waren gauw klaar met 1 of 2 kaartjes![]()
Stilte voor de storm.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het word nu ook wel eens tijd dat Eric een beetje leven in de bouwerij gooit, ik
vind hem wel een beetje tam.
De SCREAMS.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef suleika25 het volgende:
Even nog een keer voor de duidelijkheid ( echt niet om het nog eens extra te benadrukken hoor) maar....Natasia zit haar kinderen voor te lezen en de redaktie klik de screams dus weg???![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ze snapte hem zelf niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Dogga het volgende:
HJAHAHAH amanda dacht een grap te maken
Jouw kaart zat in het eerste gedeelte, upload is klaar in 22 minutenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
En ze is leergierig en ze wil doelen bereiken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Brian wil Amanda er niet uit...zijn hormonen spelen een veel te grote rol
Natasia ergert zich kapot die weet dat hij haar gewoon wil neuken
En Natasia liegt nu tegen Brian? Ze had toch eerst aangegeven dat ze Amanda er uit wilde stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Brian wil Amanda er niet uit...zijn hormonen spelen een veel te grote rol
Natasia ergert zich kapot die weet dat hij haar gewoon wil neuken
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jouw kaart zat in het eerste gedeelte, upload is klaar in 22 minuten
Inhoud is niet bekend, alleen dat hij heel negatief was naar Brian en Natasia toe. Alléén zij hebben de brief gelezen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeee, pssssssssssssssst : kan iemand me heel even updaten over de brief van Huub zn zus ? ( en laatste brief van Hedda ???) Wil kijken, bijlezen..............lukt me niet
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De SCREAMS.
Geniale uitdrukking
![]()
Mijn screams doen het ook niet.. baal er wel van. Staan de hele dag al te bufferen op alle linkjes,quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef DooZjUh het volgende:
De streams doen het bij mij niet, wat leest Amanda in die kaart? Ze keek wel heen eng!
thxquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inhoud is niet bekend, alleen dat hij heel negatief was naar Brian en Natasia toe. Alléén zij hebben de brief gelezen....
Brian had opeens een brief in zijn hand. Natasia liep naar hem toe. Leuke brief vroeg ze? nee zei hij. Brief van de zus van huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeee, pssssssssssssssst : kan iemand me heel even updaten over de brief van Huub zn zus ? ( en laatste brief van Hedda ???) Wil kijken, bijlezen..............lukt me niet
Ze liegt dus tegen Brian?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt tegen brian dat ze niet tegen bart heeft gezegd dat ze Amanda eruit wil.
Brian wil Amanda er niet uit.
daar was bart al bang voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt tegen brian dat ze niet tegen bart heeft gezegd dat ze Amanda eruit wil.
Brian wil Amanda er niet uit.
Het is gelukt !!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Kinga het volgende:
5-2 op de streams nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |