Madame heeft van Nature al geen Happy face, zonder aandacht wordt dit alleen maar versterkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Iedereen kijkt happy als Sylvia aan het oefenen is, maar de zwarte heks kan het weer eens niet hebben dat ze geen aandacht krijgt
Ja vind ik ook! Is erg leuk om naar te kijken, ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
Syl doet het leuk. Kan goed dansen
Inge nu niet gaan zitten schijten!!!!!! Ik herhaal niet SCHIJTEN! Niet zo'n aroma!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Black_king het volgende:
Vrouwen: communiceer je behoefte en laat je mannetje zien dat jij zijn schoonheid bent waarvan hij houdt. Verwen hem met je warme, zachte, aanwezige aroma.
ONE LOVE.[/i]
veeg me opquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Inge nu niet gaan zitten schijten!!!!!! Ik herhaal niet SCHIJTEN! Niet zo'n aroma!
Huub is er ook wel maar niet in beeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waarom kijkt Huub niet mee? Syl doet het echt leuk.
Zeker!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef Day het volgende:
Vind het ontzettend knap van Syl. Op de sportschool doe je er normaal weken over voordat je zo'n dansje in je kop hebt zitten.
En volgens mij is dit weer een dansje dan de vorige keer.
Jawel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
Is het zeker dat die brief van Radna was? Volgens mij heeft Brian dat helemaal niet gezegt...
Hij zei een brief van de zus van Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
Is het zeker dat die brief van Radna was? Volgens mij heeft Brian dat helemaal niet gezegt...
filmpje waar Huub Amanda strategiseert (let ook op de billenpartij van Amanda).quote:
Heb je het wel gevolgdquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Er worden contactpunten voor betaald toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Tuurlijk, maar ze kunnen hem toch gewoon straffen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je het wel gevolgdHij krijgt die punten van Huub.
Hij masseert heel vaak zijn piem0l dus ik geloof je onmiddelijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Brian KAN masseren!
Ik had een klein postje geschreven in een van de COSsenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef Brici het volgende:
hij zij niet veel over de brief alleen dat er nare dingen instonden over hem en over natasia.
Dat natasia een heks was stond erin zei hij.
Maar voor de rest zei hij niet zoveel
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
filmpje waar Huub Amanda strategiseert (let ook op de billenpartij van Amanda).
Ik had er wel 1 gestuurd, maar die is maandag of dinsdag al aangwekomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Myriam1978 het volgende:
Anno-I-Mus, My_ zijn er al geweest...Ik heb niets gestuurd...Juliie?
tof, dank jequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef Mika25 het volgende:
stream 1 maakt mooie close-ups van de kaarten, ben het aan het opnemen voor diegenen die hun kaartje terug willen zien.
Is hij net voorgelezen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef Elounda het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn eigen naam op de kaart van Syl gezet in plaats van Elounda ..
stom.., maar ja, eer ik er erg in had, had Kaartenhuis hem al in behandeling.
weet ik niet, heb last van bufferstreams en heb ze uitgezet.quote:
In je media player plakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
help ik heb geen werkende stream wie heeft er een link voor me
wees blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef a_leeuwtje het volgende:
help ik heb geen werkende stream wie heeft er een link voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |