filmpje waar Huub Amanda strategiseert (let ook op de billenpartij van Amanda).quote:
Heb je het wel gevolgdquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom de redatie elke keer Bart blijft steunen..? Nu mag Lesley weer komen, verbied dat gewoon en maar hem tot wat aktie!
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Er worden contactpunten voor betaald toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef farceman het volgende:
Als er 8 Barten zouden zitten was het programma al lang van de buis. En dat is precies waar Bart op uit is.
Tuurlijk, maar ze kunnen hem toch gewoon straffen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je het wel gevolgdHij krijgt die punten van Huub.
Hij masseert heel vaak zijn piem0l dus ik geloof je onmiddelijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Brian KAN masseren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |