Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Zat Natasia niet voor te lezen en zappen ze daar nu gewoon weg?
Ben maar ff naar Vol gegaan. Nu snap ik je pas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ja we can beat them
Lees mijn vorige reactie, de volgende actie is voor ons V-O-Llers
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik kom net aanwaaien. Zijn ze nu allemaal valentijnskaarten aan het voorlezen of is het alleen voor Sylvia?
Ja, sneu hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Black_king het volgende:
Moet zuur zijn, hoor voor de rest van de bewoners......
Lol, dat kaartje was van mij. Leuk dat ze die grappig vond :-)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kaartje : "Hoi Sylvia, geweldig dat paaldansen. Ik wil je paal wel zijn ......... "
Volgens mij nog niemand behalve Natasiaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Weet Huub trouwens al dat Brian een niet zo fijne brief van zijn zus heeft ontvangen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
yeah ..... ik had er 2 gestuurd
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
whehe nlboy je valentijnskaart wordt voorgelezen
quote:
Vet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
LBoy ?
is er bekend wat er in stond??quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Weet Huub trouwens al dat Brian een niet zo fijne brief van zijn zus heeft ontvangen?
Die anderen waren gauw klaar met 1 of 2 kaartjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik kom net aanwaaien. Zijn ze nu allemaal valentijnskaarten aan het voorlezen of is het alleen voor Sylvia?
Het wordt opgenomen.... even teruglezen door wie....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een video van het voorlezen of is er mee bezig .... heb mijn eigen kaartje dus net gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |