Heerlijk hoor aan bloemen ruiken, tulpenquote:
ik neem aan dat je nu al gegeten hebt, anders stel ik een sjarma-schotel voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, cock, inspireer me eens, wat zal ik koken vanavond?
het mag geen stamppot zijn.
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je nu al gegeveten hebt, anders stel ik een sjarma-schotel voor
Mental note"Flowdesign en gurile nooit meer serieus nemen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het überhaupt serieus? *zucht
Je begint X trekjes te vertonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenen ik heb honger
aarstulpen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef febster het volgende:
[..]
Heerlijk hoor aan bloemen ruiken, tulpen![]()
had je gewoon kenne beginne te snaaien om 16:35 uur..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenen ik heb honger
Jammer dat ik toen nog in Cuijk was en nog via Eindhoven naar Goirle moest rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je gewoon kenne beginne te snaaien om 16:35 uur..![]()
uhuh, surequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef febster het volgende:
Je begint X trekjes te vertonen![]()
Of Gurlie Ingrid trekjes, daar ben ik nog niet over uit..
Succes!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef FUFR het volgende:
zo, nu eerst de dochter nog es bedreigen (wil niet slapen, zingt nu hondepoeeeeeep hondepoeeeeeep) star trek kijken en dan mijn vrouw proberen af te drogen.
niet dat ze nat ismaar met kaarten ..
wie heb je nog niet gemeet hier?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keej, kunnen wel een keer een meat beleggen.
Wij gaan morgen weer DarkElf en echtgenoot meetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heb je nog niet gemeet hier?
oh er was ook ooit een vanalles en nog wat mensen meet in de movies
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef febster het volgende:
Aargh, mijn tijd, wat doe je... Ik heb een Poker widget geinstalleerd, waar ik nu al tig uur mee bezig ben
een wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef febster het volgende:
Aargh, mijn tijd, wat doe je... Ik heb een Poker widget geinstalleerd, waar ik nu al tig uur mee bezig ben
Heej gekquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
poker hoef ik je niet uit te leggen
widgets zijn mini apps voor de mac, die 'plak' je op je desktop als een notitieblaadje ofzo....erg flex
[afbeelding]
Of voor Vista, alleen heten ze daar andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
widgets zijn mini apps voor de mac, die 'plak' je op je desktop als een notitieblaadje ofzo....erg flex
[afbeelding]
Precies diegene die ik nu speelquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Gadgetsquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of voor Vista, alleen heten ze daar anders
kan ook onder windows hoor (zo ongeveer), samurai ofzo heet dat..wel een hoop klote werk om een goed script te maken. Op mijn Debian bak heb ik ook zoiets (alleen systeemspecs) met superkarambaquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
Precies diegene die ik nu speel
Widgets zitten ook in de nieuwe Vista Flow, net zoals nog tig fucnties uit OS X Tiger
Maar je hebt je desktop, en met 1 muisbeweging kom ik in mijn dashboard (soort alternatieve desktop, want die zie je er nog wel door heen) en daar staan soort kleine programma'tjes die je kan doen. in mijn geval een Wifi sniffer, weers ding, album cover zoeker, poker ding, en een progje dat laat zien wat er draait, hoeveel geheugen het vreet etc
.
Serieus, ik ga (hoogstwaarschijnlijk) nooit meer terug naar Windows.
Ooh het gaat me niet om die Widgets hoor, maar om het totaal pakketquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan ook onder windows hoor (zo ongeveer), samurai ofzo heet dat..wel een hoop klote werk om een goed script te maken. Op mijn Debian bak heb ik ook zoiets (alleen systeemspecs) met superkaramba
Ik zag zoiets laatst bij een vriend en het zag er wel tof uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nog nooit op een Mac gewerkt dus ik trek niks in twijfel
WM11 is trouwens wel een verademing onder windows tegenwoordig zeg, valt me echt mee
Heb winamp niet eens meer geïnstalleerd staan.
het werkt ook relaxtquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zag zoiets laatst bij een vriend en het zag er wel tof uit. Heb hier nog een XP bak staan, maar staat stof te happen sinds ik deze heb. Wel duf dat MS alles ript van Apple, maar goed, wij krijgen binnenkort Leopard, met snufjes waar de Windozianen weer 4 jaar op kunnen wachten
+4 herkenbaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef ArTiC het volgende:
oh het is weer na 23.00 uur...ik vond het al zo raar dat ik ineens zo wakker was
en morgen weer de hele dag brak
een fscked up bioritme is hipquote:
Mijn baas op maandag wel eens; ja wat zie je bleek? Ik zo ja, sorry maar 3 uur geslapen vannachtquote:
Handig voor als je der moe bent, die kan je zo onder de bank schuivenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef DuchessX het volgende:
OMG![]()
http://superkuiken.web-lo(...)spiration/index.html
Vraag ik mezelf ook af ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:57 schreef febster het volgende:
Wat voor sites bezoeken jullie zeg?
Of als strijkplank gebruikenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Handig voor als je der moe bent, die kan je zo onder de bank schuiven
Nav mijn boek was ik even aan het zoeken op googlequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:57 schreef febster het volgende:
Wat voor sites bezoeken jullie zeg?
Samurai heb ik al jaren draaien, maar ben pas een paar maanden geleden overgestapt op versie 2.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan ook onder windows hoor (zo ongeveer), samurai ofzo heet dat..wel een hoop klote werk om een goed script te maken. Op mijn Debian bak heb ik ook zoiets (alleen systeemspecs) met superkaramba
Ik kwam laatst een topic tegen over Applefanboys. Ff zoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zag zoiets laatst bij een vriend en het zag er wel tof uit. Heb hier nog een XP bak staan, maar staat stof te happen sinds ik deze heb. Wel duf dat MS alles ript van Apple, maar goed, wij krijgen binnenkort Leopard, met snufjes waar de Windozianen weer 4 jaar op kunnen wachten
Je moet vooral nummer 10 eens goed lezenquote:Nummer 1
Veruit bovenaan de lijst van irritaties wordt het Reality Distortion Field (RDF)
genoemd dat Steve Jobs telkenmale genereert. Men spreekt van een RDF
als iemand 'Zijn Waarheid' zo weet over te brengen, dat het op de luisteraar overkomt
als De Waarheid. Van alle nieuwe innovaties die Steve presenteert als zijnde
Nieuw, Cool en Revolutionair, zouden er een aantal al lang en breed door anderen
zijn uitgevonden en geproduceerd. Er is alleen minder ruchtbaarheid aan gegeven.
Nummer 2
De iPod. Eenzaam aan de top sinds zijn geboorte. Een icoon. Synoniem
voor alle apparaatjes die MP3's kunnen afspelen. Eindeloos geïmiteerd.
En toch hoog op de lijst van irritaties. Waarom? Omdat Apple ervoor kiest
om design en lifestyle hoger te schalen dan functionaliteit en kwaliteit.
Wie kent niet de verhalen over krasgevoeligheid, belabberde batterijen en
korte levensduur. Tel daarbij op de recente Sweatshop-kritiek en voilá, u
heeft een waardige tweede in de lijst.
Nummer 3
Style over Substance, of in goed Nederlands Vorm boven Vent. Apple heeft
ervoor gekozen veel aandacht te besteden aan het uiterlijk, de beleving en
de 'Look & Feel' van hun produkten. Daarmee kwam het noodlijdende Apple
met de iMac in Bondi Blue als bij donderslag weer in the picture. Helaas maken
ze bij Apple niet waar wat ze met het uiterlijk lijken te beloven. Het ziet er uit als
High Tech Design, het functioneert als een gewone computer. Ehmmmm... ja?
Nummer 4
De iPhone. Een mengeling van punt 1 en punt 3. Er wordt een hype gegenereerd
met nieuwe features die andere telefoons allang hebben, en wederom is de
vorm van het apparaat belangrijker dan het gebruik ervan. En dan ook nog
slechts leverbaar via een enkele telecom-aanbieder.
Nummer 5
Arrogantie. Met stip. Lichtend voorbeeld is wederom de iPhone. Een produkt
lanceren terwijl Cisco de rechten op de naam heeft. Vista wordt openlijk
belachelijk gemaakt en vergeet vooral niet de kloon-bouwers die ooit door
Ome Steve hardhandig uit de business werden gemanoevreerd. Nee,
dan toch liever de zachte hand van Microsoft...alhoewel 'zachte hand'...
Nummer 6
Abonnement op de rechtzaal. Voor iedere scheet die dwarszit in
Cupertino stapt men naar de rechter. Of het om grote bedrijven
gaat of om ienie-mienie bloggers, iedereen die Apple onrecht aandoet
zal dat moeten verantwoorden voor een Magistraat. Gebruik vooral
niet de woorden Apple, iPod of Pod in de naam van je website...
Nummer 7
iEverything, iMac, iPod, iTunes, iPhoto, iMovie, iDVD, iCal, iChat,
iPhone.... need iSay more?
Nummer 8
DRM. Apple's FairPlay DRM zorgt ervoor dat muziek, aangeschaft in
de - altijd gezellige - iTunes Store, uitsluitend op een iPod of via iTunes
is af te spelen. Diverse Europese wetgevers breken er op dit moment
hun hoofd over.
Nummer 9
Milieu. Volgens de jongens en meisjes van Greenpeace is Apple lang
niet zo milieuvriendelijk als ze zouden kunnen zijn. En omdat Greenpeace
het zegt, is het ook zo. Punt.
Nummer 10
Dat ben jij! Ja, jij! Jij bent degene die om 4 uur 's nachts een
Keynote volgt omdat His Steveness het Evangelie verkondigt.
En jij rent naar de winkel als er een nieuwe versie van OSX uitkomt.
Of om de nieuwe iPod te halen die naast foto's ook video's afspeelt.
Om nog maar te zwijgen van de Nieuwe en Revolutionaire tweeknops
Mighty Mouse met scrollwheel. Kortom, de lantaarndrager in deze lijst is
de Slaafse-Volger-Van-De-Hype. Zo slaafs, dat iedere vorm van kritiek
op Apple met hand en tand bestreden wordt. Want: "Kom je aan Apple, dan
kom je aan mij!"
Mwah, je moet het truukje door hebben. Ik denk dat je dat binnen een week of 2 door hebt. Het gemis van de CTRL toets en de rechtermuisknop is het meest "vervelende". Al kan je vaak ipv. de CTRL de Apple knop gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef FUFR het volgende:
mij lijkt de overstap van Ramen naar Appel ook niet zo gemakkelijk.
Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijdsquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Je begint X trekjes te vertonen![]()
Of Gurlie Ingrid trekjes, daar ben ik nog niet over uit..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijds!!!
Van de mensen die hier nog vrij frequent verschijnen: jou, Ingrid, Duchess, daNpyquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heb je nog niet gemeet hier?
oh er was ook ooit een vanalles en nog wat mensen meet in de movies
Is goed, zeg je dat dan ook even tegen feb?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]... Huisvrouwke van me
.
Volgende keer help ik wel mee hoor. Moet je alleen ff vragen ipv. iets duidelijk te maken mbv. "hints".
Ik ben een man jeweets.
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
.
Volgende keer help ik wel mee hoor. Moet je alleen ff vragen ipv. iets duidelijk te maken mbv. "hints".
Ik ben een man jeweets.
Heb je de douche nog droog gemaakt dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.![]()
een duidelijk uitgebalanceerd takenpakket lijkt mequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijds!!!
Dat had jij toch al gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heb je de douche nog droog gemaakt dan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
.
Ik ben een man jeweets.
ook al zoiets: 1 hele muisknop. alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat..quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, je moet het truukje door hebben. Ik denk dat je dat binnen een week of 2 door hebt. Het gemis van de CTRL toets en de rechtermuisknop is het meest "vervelende". Al kan je vaak ipv. de CTRL de Apple knop gebruiken.
Kwestie van fatsoen enzo. Eens met u.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.![]()
Eens, maar vrouwen mogen wel eens wat duidelijker worden. Het leven is geen hints.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
Feit dat jullie een man zijn is gewoon een hele hele slappe smoes om je luiheid goed te lullen
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar vrouwen mogen wel eens wat duidelijker worden. Het leven is geen hints.
ik spring ook altijd bij in de keuken.. of ik kook of ik help mee afdrogen als het mag van d'r.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn - nota bene eigen - zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
Feit dat jullie een man zijn is gewoon een hele hele slappe smoes om je luiheid goed te lullen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.
Tja, dan maar geen duidelijkheid dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.
das geen luiheid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn - nota bene eigen - zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
true..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow en over dat vage hints gedoe en altijd lopen zeuren:
" We kunnen er niets aan doen. We zijn vrouwen "![]()
Slechte smoes nummer 2 die mannen altijd aanhalenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen luiheid.![]()
vroegah, toen wij nog op jacht moesten om mammoets en dergelijke te scoren (zodat jullie wat te koken hadden) moesten de mannen ook veel rusten om kracht op te doen voor de volgende jachtpartij.
dit gedrag zie je bij sommige mannen gewoon nog steeds
roots enzo![]()
Wat versmoezen wij daar mee?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef FUFR het volgende:
smoes nr.1 bij vrouwen:
plausible redenen van mannen afdoen als smoesjes
Sommige moeders met glazen doucheschermen en dure cabines zijn er erg op gehaaid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie maken de douche schoon?
Nooit gedaan, X ook niet
Ow ik keek ff en het zag er niet echt nat uit dus toen dacht ik dat jij het al had gedaan.quote:
wij wel en je Cilit Banged je een ongeluk om die ramen kalkvrij te houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Ingridh007 het volgende:
We hebben allebei geen glazen douchescherm laat staan een dure cabine
Moet je ook je scherm afdrogen na elke sessiequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij wel en je Cilit Banged je een ongeluk om die ramen kalkvrij te houden
vrouw zegt: "huh huh, alsof jij dat ooit doet."quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ook je scherm afdrogen na elke sessie![]()
Thanks, vind het 3x niksquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Ingrid, de tuincollectie van IKEA staat online
Jouw vrouw heeft toch een eigenste account?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouw zegt: "huh huh, alsof jij dat ooit doet."
meelezende vrouwen zijn nooit grappig
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ik keek ff en het zag er niet echt nat uit dus toen dacht ik dat jij het al had gedaan.![]()
Is toch ook geen ramp wel?![]()
ja..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft toch een eigenste account?
Ja vind ik ook. Ook al ga ik voor het eerst bij mensen eten en er wordt afgeruimd dan help ik altijd ff mee om alles naar de keuken te dragen. Vind ik niet meer dan normaal. Vooral als een ander al heeft staan koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwestie van fatsoen enzo. Eens met u.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef FUFR het volgende:
volgens mijn broer moet je de douche niet droogmaken uit veiligheid.
stel je valt, precies op je zuignap en er ontstaat een vacuum.
dan ben je wat blij dat je je (door de natte vloer) verder kunt schuifelen naar het putje om aldaar het vacuum op te heffen.
Doe ik zelden, gewoon eens per week of zo antikalkshit opspuitenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sommige moeders met glazen doucheschermen en dure cabines zijn er erg op gehaaid.
Dat is ook de reden dat ik niet meer bij mijn ouders douche.
Na elke sessie sta je een kwartier af te drogen![]()
just in kees een spatel in de douche neerleggen werkt ookquote:
dit meteen na het douchen doen en lekker fris naar de antikalk ruiken is nooit grappigquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe ik zelden, gewoon eens per week of zo antikalkshit opspuiten
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
just in kees een sneeuwschep in de douche neerleggen werkt ook
Erop spuiten, deuren dicht doen en badkamer lekker laten ventilerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dit meteen na het douchen doen en lekker fris naar de antikalk ruiken is nooit grappig
Of je handen niet meteen wassen na het antikalken en vervolgens een dag mijn pijnlijke opgezwollen fikken rond lopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dit meteen na het douchen doen en lekker fris naar de antikalk ruiken is nooit grappig
Fok!.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:33 schreef Juup© het volgende:
Even over de topictitel, wat is bezigheidsherapie?
Geen last van, heb eelt op handen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je handen niet meteen wassen na het antikalken en vervolgens een dag mijn pijnlijke opgezwollen fikken rond lopen
Ah!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:35 schreef FUFR het volgende:
Vieze luchtjes en remsporen grootste toiletergernissen
Uitgegeven: 15 februari 2007 11:00
Laatst gewijzigd: 15 februari 2007 11:24
AMSTERDAM - Grootste bron van irritatie voor toiletgangers zijn een onfris ruikend toilet en remsporen in de pot. In de top drie van minst populaire toiletten buitenshuis staan wc's in de trein bovenaan, gevolgd door de potten bij benzinestations en op treinstations.
Dat blijkt uit een onderzoek door het NIPO in opdracht van een fabrikant van toiletverfrissers.
De gang naar het toilet is voor de meeste Nederlanders geen taboe meer. Zes op de tien mensen kondigen het toiletbezoek aan.
Ook bellen op het kleinste kamertje is nauwelijks een taboe. 20 Procent van de bellers onderbreekt het gesprek niet voor een bezoek aan het toilet. (hallo? ..oo..oo)
Het schoonhouden van toiletten is nog altijd vooral een vrouwenzaak. Bijna 70 procent van alle wc's wordt schoongemaakt door een vrouw. Het ideale toilet van de Nederlander is wit, voorzien van een kraan, handdoek en zeepje.
ik voel een herkenning...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sommige moeders met glazen doucheschermen en dure cabines zijn er erg op gehaaid.
Dat is ook de reden dat ik niet meer bij mijn ouders douche.
Na elke sessie sta je een kwartier af te drogen![]()
mar frouw, jij weets meeschte mensch bij schonmakbedraif is man van buitelandsche land...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah!
Maar ruim 30% dus door mannen!
En je moet niet vergeten dat bij schoonmaakbedrijven vaak alleen vrouwen werken, dus die halen het gemiddelde omhoog
Ik denk dat het bij mensen thuis wel redelijk in balans is. Bij mijn ouders doet papa het altijd
Ja, does maak die frau taus EN op werk wc schoon, does maak die frau van bautenlandsche land gemiddelde hogerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
mar frouw, jij weets meeschte mensch bij schonmakbedraif is man van buitelandsche land...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
De site van Lyon Airport wordt momenteel aangepast, dus is de Engelse versie niet beschikbaar
Frans
Ik kom er uiteindelijk wel uit, maar de snelheid van het navigeren wordt aanzienlijk gereduceerdquote:
dan dl je effe een nieuwe pokergame van 700mb op FTNquote:
Jah ik ga ff zitten pokeren at stagequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan dl je effe een nieuwe pokergame van 700mb op FTN
hebbem net binnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jah ik ga ff zitten pokeren at stage![]()
700 MB voor een pokerspelletje? Das wel erg uhm... veel!
Is dat ook een partij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat er nog iemand op de provinciale staten stemmen
kan ook in netwerken ed gebruikt worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef FlowDesign het volgende:
En bovendien is pokeren tegen een computer saai...![]()
FUFR zoekt nog een tft voor 8ter de mixertquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, ben je nog steeds op zoek naar een nieuwe 2ehands computer? En heb je ook een nieuw scherm nodig?
Wat heb je nu ongeveer voor computer?
En hoeveel wil je er maximaal aan uitgeven?
Dan kan ik ff kijken of ik iets kan regelen hier![]()
Ik heb nu ongeveer een pentium 3 466quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, ben je nog steeds op zoek naar een nieuwe 2ehands computer? En heb je ook een nieuw scherm nodig?
Wat heb je nu ongeveer voor computer?
En hoeveel wil je er maximaal aan uitgeven?
Dan kan ik ff kijken of ik iets kan regelen hier![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Nu doet SQ net alsof ik nooit wat uitvoer bij haar thuis.
Das heul niet waar.
Ik beloof niks maar ik zie hier toevallig nog een aantal 2ehands TFT's op de grond staan die al door nieuwe(re) vervangen zijn. Zal eens vragen of ik die mss over mag kopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR zoekt nog een tft voor 8ter de mixert
Het gaat hier vooral om Pentium 4 systemen op ongeveer 2 GHz en ik kan er natuurlijk wel wat extra geheugen in doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer een pentium 3 466
Met een halfgaar moederbord en ik geloof 20 gig schijfruimte. Verder te weinig intern geheugen (maar hoeveel precies weet ik niet).
Ik zoek een systeem waar ik PS goed op kan draaien, die niet 1 minuut bezig is om IE op te starten en waar ik 3 applicaties naast elkaar kan draaien zonder dat het vast loopt.
En het liefst nieuw
quote:Er kunnen maximaal 2 heats van tevoren worden gereserveerd. NA de laatst ingeboekte heat kunt u teruggaan naar de kassa om 1 gratis heat bij te boeken, dit is enkel mogelijk wanneer nog plaatsen beschikbaar zijn.
Hezemans Indoor Karting garandeert dat u minimaal 2 heats kunt karten (mits vooraf gereserveerd) maar kan niet aansprakelijk gesteld worden wanneer u, wegens grote drukte, niet meer dan 2 heats kunt rijden.
Voor het Junior Karten worden er maximaal 4 heats gegarandeerd door Hezemans Indoor Karting maar Hezemans Indoor Karting kan niet aansprakelijk gesteld worden wanneer u, wegens grote drukte, niet meer dan 4 heats kunt rijden.
Ja dat ligt een klein beetje aan de prijs. Als ik voor niet al te veel meer een heel nieuw systeem kan kopen geef ik daar wel de voorkeur aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het gaat hier vooral om Pentium 4 systemen op ongeveer 2 GHz en ik kan er natuurlijk wel wat extra geheugen in doen![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik beloof niks maar ik zie hier toevallig nog een aantal 2ehands TFT's op de grond staan die al door nieuwe(re) vervangen zijn. Zal eens vragen of ik die mss over mag kopen.![]()
IK!quote:
Ik vermoed dat de computers voor 25 a 50 euro de deur uitgaan en daar koop je geen nieuwe voorquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat ligt een klein beetje aan de prijs. Als ik voor niet al te veel meer een heel nieuw systeem kan kopen geef ik daar wel de voorkeur aan![]()
Da's inderdaad een schijntje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de computers voor 25 a 50 euro de deur uitgaan en daar koop je geen nieuwe voor![]()
Zal het zo ff vragen.![]()
Je hebt dus minimaal 2 en maximaal 3 heats. Kun je beter een keer 's morgens gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmmm tsja... hoe druk zou het zijn![]()
quote:
al was het maar om de onderdelen over te (laten) zetten naar you pc.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's inderdaad een schijntje.
Randapparatuur heb ik alles al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |