kan ook in netwerken ed gebruikt worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef FlowDesign het volgende:
En bovendien is pokeren tegen een computer saai...![]()
FUFR zoekt nog een tft voor 8ter de mixertquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, ben je nog steeds op zoek naar een nieuwe 2ehands computer? En heb je ook een nieuw scherm nodig?
Wat heb je nu ongeveer voor computer?
En hoeveel wil je er maximaal aan uitgeven?
Dan kan ik ff kijken of ik iets kan regelen hier![]()
Ik heb nu ongeveer een pentium 3 466quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef FlowDesign het volgende:
SQ, ben je nog steeds op zoek naar een nieuwe 2ehands computer? En heb je ook een nieuw scherm nodig?
Wat heb je nu ongeveer voor computer?
En hoeveel wil je er maximaal aan uitgeven?
Dan kan ik ff kijken of ik iets kan regelen hier![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Nu doet SQ net alsof ik nooit wat uitvoer bij haar thuis.
Das heul niet waar.
Ik beloof niks maar ik zie hier toevallig nog een aantal 2ehands TFT's op de grond staan die al door nieuwe(re) vervangen zijn. Zal eens vragen of ik die mss over mag kopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR zoekt nog een tft voor 8ter de mixert
Het gaat hier vooral om Pentium 4 systemen op ongeveer 2 GHz en ik kan er natuurlijk wel wat extra geheugen in doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer een pentium 3 466
Met een halfgaar moederbord en ik geloof 20 gig schijfruimte. Verder te weinig intern geheugen (maar hoeveel precies weet ik niet).
Ik zoek een systeem waar ik PS goed op kan draaien, die niet 1 minuut bezig is om IE op te starten en waar ik 3 applicaties naast elkaar kan draaien zonder dat het vast loopt.
En het liefst nieuw
quote:Er kunnen maximaal 2 heats van tevoren worden gereserveerd. NA de laatst ingeboekte heat kunt u teruggaan naar de kassa om 1 gratis heat bij te boeken, dit is enkel mogelijk wanneer nog plaatsen beschikbaar zijn.
Hezemans Indoor Karting garandeert dat u minimaal 2 heats kunt karten (mits vooraf gereserveerd) maar kan niet aansprakelijk gesteld worden wanneer u, wegens grote drukte, niet meer dan 2 heats kunt rijden.
Voor het Junior Karten worden er maximaal 4 heats gegarandeerd door Hezemans Indoor Karting maar Hezemans Indoor Karting kan niet aansprakelijk gesteld worden wanneer u, wegens grote drukte, niet meer dan 4 heats kunt rijden.
Ja dat ligt een klein beetje aan de prijs. Als ik voor niet al te veel meer een heel nieuw systeem kan kopen geef ik daar wel de voorkeur aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het gaat hier vooral om Pentium 4 systemen op ongeveer 2 GHz en ik kan er natuurlijk wel wat extra geheugen in doen![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik beloof niks maar ik zie hier toevallig nog een aantal 2ehands TFT's op de grond staan die al door nieuwe(re) vervangen zijn. Zal eens vragen of ik die mss over mag kopen.![]()
IK!quote:
Ik vermoed dat de computers voor 25 a 50 euro de deur uitgaan en daar koop je geen nieuwe voorquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat ligt een klein beetje aan de prijs. Als ik voor niet al te veel meer een heel nieuw systeem kan kopen geef ik daar wel de voorkeur aan![]()
Da's inderdaad een schijntje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de computers voor 25 a 50 euro de deur uitgaan en daar koop je geen nieuwe voor![]()
Zal het zo ff vragen.![]()
Je hebt dus minimaal 2 en maximaal 3 heats. Kun je beter een keer 's morgens gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmmm tsja... hoe druk zou het zijn![]()
quote:
al was het maar om de onderdelen over te (laten) zetten naar you pc.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's inderdaad een schijntje.
Randapparatuur heb ik alles al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |