Ik bedoelde meer dat je meteen je enkel vouwtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef FUFR het volgende:
Eindhovenaar ging ook een keer sporten hoor: FUFR
gemeen mens!![]()
ik ben al 2 keer geweest![]()
er zit dus regelmaat in![]()
Jij werkt bij Hermes op de kommuunikasie afdeling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef gr8w8 het volgende:
Niks te doen? Hermes.nl nakijken op fouten.
thnx.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je meteen je enkel vouwt![]()
Ik vind het heel goed van je dat je gaat sporten
Mijn visioen, wat doe jequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
thnx.
die crosstrainer is levensgevaarlijk, stapte er zo naast terwijl ik nog volop met mijn coole moves bezig was
Op een crosstrainer moet je wel heel gek doen wil je er naast stappenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
thnx.
die crosstrainer is levensgevaarlijk, stapte er zo naast terwijl ik nog volop met mijn coole moves bezig was
kon er zelluf ook wel mee lachen, volgens mijn medesportende vriendin (niet mijn vrouw dus) zag het er heel koddig en professioneel uit. Vooral het vloeken dan..quote:
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Op een crosstrainer moet je wel heel gek doen wil je er naast stappen![]()
Wie tilt er dan ook zijn poot op tijdens de oefeningquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...
laat dat nou iets zijn wat je dus absoluut niet moet doen op een crosstrainerquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...
Om te kijken wel, maar als ze die Limburgse scheuren open trekken vind ik er weinig meer aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef febster het volgende:
Boeken lezen is leuk SQ, maar het meeste onthoud ik toch niet... Discussies hebben we zat maar na een paar uur AH discussies over kentgetallen lang en kort om maar iets te noemen heb je dat ook wel een beetje gehad
En Sittard met mooi weer is wel tof, [Frank]Chickksss[/Frank]
Ik hoor daar weinig goeds over. Maar zelf ervaring ermee heb ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat dat nou iets zijn wat je dus absoluut niet moet doen op een crosstrainer![]()
iemand ervaring met Centric btw? als werkgever?
Niet iedereen praat met een accent, Vera praat vloeiend ABN bvquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar als ze die Limburgse scheuren open trekken vind ik er weinig meer aan
Maar goed, je argument dat je boeken " toch niet onthoudt" wordt lastig, hoe wil je dan studeren?Je moet ook wel wat doen met datgene wat je leest he
En anders blijf je gewoon nog ff een uurtje op fok spammen
www.zylom.nl is ook een idee
ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie tilt er dan ook zijn poot op tijdens de oefening![]()
Toch handig? Heb je gewoon 11 weken vrij bij trimesters van 14 weken. Heeft toch geen zin om dan al te gaan leren voor je tentamens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef febster het volgende:
[..]
Niet iedereen praat met een accent, Vera praat vloeiend ABN bv... Maar ik onthoud niet veel, iig niet op de lange termijn, korte termijn lukt het me wel, maar 80% wat ik de afgelopen 3 weken ben ik al weer vergeten...
Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Toch handig? Heb je gewoon 11 weken vrij bij trimesters van 14 weken. Heeft toch geen zin om dan al te gaan leren voor je tentamens.![]()
Waarom doe jij eik een opleiding als je alles meteen weer vergeet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. En daarom kan ik nu niks doen, tis week 1 van een 10 weekig blok, pas in april weer tentamens
.
Omdat ik dan zo'n papiertje krijg. Maar hier ook vertellen ze dat dat in principe niks uit maakt. Het draait tegenwoordig niet meer om kennis, maar om kunde (/competenties). Daar zijn ze veel meer bezig, dan dat je weet welke alfa waarde je moet toe kennen bij een 2 zijdige Mann Whitney U toetsquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe jij eik een opleiding als je alles meteen weer vergeet?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat ik dan zo'n papiertje krijg. Maar hier ook vertellen ze dat dat in principe niks uit maakt. Het draait tegenwoordig niet meer om kennis, maar om kunde (/competenties). Daar zijn ze veel meer bezig, dan dat je weet welke alfa waarde je moet toe kennen bij een 2 zijdige Mann Whitney U toets. Alles is op zoekbaar, en dat leren ze je dan ook
.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
Ook leuke oefening op een crosstrainert: met beide voeten op 1 pedaal gaan staan en dan jezelf in de rondte draaien met je armen![]()
Is het echt, of is het een HOAX?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
ik zit net 538 te luisteren in de bestuurskamer. Die hebben vandaag een actie
waarmee je een reis naar Italie kan winnen. Moet je bellen en dan bellen ze jouw
valentijn met als smoes dat ze een gratis boeket hebben dat je overal kan laten
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
Ramon belt, Simone is zijn valentijn. Ze wonen samen.
538 belt Simone, legt uit dat ze een gratis boeket hebben, blabla.
Dan de vraag: aan wie ga je het sturen?
Aan Sander. Sander? Wie is Sander? Sander is mijn baas.
Oke. Wat moet je op het kaartje staan? "Binnenkort eindelijk samen? -x-"
En dat dus terwijl half nederland en vriendlief meeluisteren
Neej, iemand die verkeerd bestelde muk voor meer dan de nieuw prijs probeert te verkopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef FlowDesign het volgende:
Simpele zielen op Fok, om te huilen
[TK] Verbatim LightScribe DVD+R 4.7Gb 16x / 10-pack cakebox
"Ja maar 100 appels kosten maar 25 euro, das toch hetzelfde als 100 peren?"![]()
Wat een kuthoerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
waarmee je een reis naar Italie kan winnen. Moet je bellen en dan bellen ze jouw
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
Ooh ja, we hebben hier alleen maar droge feiten boeken, daarom ga ik die niet lezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet helemaal
Ik weet ook de meeste droge feitjes uit mijn schoolboeken niet meer, maar van het lezen van informatie steek ik wel wat op. Daar blijft toch veel van hangen, al weet je de droge feiten niet meer. Dus in die zin is het natuurlijk niet zinloos. Tenzij dat niet is wat je bedoelt
Let wel op dat het erg vervelend is om alles op te moeten zoekenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat ik dan zo'n papiertje krijg. Maar hier ook vertellen ze dat dat in principe niks uit maakt. Het draait tegenwoordig niet meer om kennis, maar om kunde (/competenties). Daar zijn ze veel meer bezig, dan dat je weet welke alfa waarde je moet toe kennen bij een 2 zijdige Mann Whitney U toets. Alles is op zoekbaar, en dat leren ze je dan ook
.
Ja duh, dan wordt de studie ook enorm zwaar als je de basis dingen er niet in slijten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Let wel op dat het erg vervelend is om alles op te moeten zoeken.
Een beetje basisvaardigheden is wel handig. Dat je de basis muk zo uit je hoofd weet. Al het andere is prima bij elkaar te googlen inderdaad.
Neej okeequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh ja, we hebben hier alleen maar droge feiten boeken, daarom ga ik die niet lezen. Voor de rest lees ik genoeg info, niet altijd nuttig maar toch.. maar bv die eetbare RFID chips die vandaag in het nieuws zijn gekomen zijn opleiding technisch enorm interessant, en dat lees ik dan ook wel grondig.
Net zoiets als wat ze tijd geleden bij Slam deden. Smorgens kon je dan de vrouwelijke sidekick van Frank Dane je vriend laten bellen of hij zin had in een date met die sidekick en zo live op de radio luisteren of ie het doet. Veel kerels zeggen dan (zoals het hoort lijkt mij) dat ze het niet kunnen maken om te gaan daten met een wild vreemde vrouw omdat hij een toffe vriendin heeft. Heel soms had je zo een gnoom er tussen zitten die dan zei "Ow! Goed hoor! Wanneer waar?"quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
Daarom vind ik het wel fijn dat ik soms van je kennis gebruik mag maken bij boekhoudkundige termenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ja duh, dan wordt de studie ook enorm zwaar als je de basis dingen er niet in slijten.
m2, prijs, specsquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dus Simone mag zich ook gaan inschrijven bij Direct Wonen morgen
Ik had Laurens een bevestiging van zijn bestelling gestuurd, heeft hij niet op gereageerd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, iemand die verkeerd bestelde muk voor meer dan de nieuw prijs probeert te verkopen.
Bij Opus One is verzending gratis boven een bepaald bedrag (120 euro ofzo?). Dat weet iedereenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had Laurens een bevestiging van zijn bestelling gestuurd, heeft hij niet op gereageerd.
Moest ie dus toch printables hebben i.p.v. Lightscribes.
Bovendien bood ik ze voor minder aan dan de nieuwprijs, want jij vergeet de verzendkosten mee te rekenen in de prijs.![]()
meeste slimme of meest slimme?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Whoehoeh! Eindhoven heeft de meeste slimme studenten.
Ja duh, FUFR alleen had al 100 DVD's en 100 CD'squote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij Opus One is verzending gratis boven een bepaald bedrag (120 euro ofzo?). Dat weet iedereen, en wedden dat je daar gebruik van hebt gemaakt
.
200 dvdsquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, FUFR alleen had al 100 DVD's en 100 CD's![]()
Meeste, aantal, jeweets.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
meeste slimme of meest slimme?
Dus die verzendkosten tellen mooi niet mee, meneer ik wil weer winst maken op spullen die je prima zelf kan kopen in den winkel (wat je volgens eigen zeggen wederom gelukt isquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, FUFR alleen had al 100 DVD's en 100 CD's![]()
30 euro was inclusief ¤ 6,20 pakket verzendkostenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil al zeggen, die DVD's kosten nieuw 26,70 volgens die site, dus als je dat voor 30 euro gaat verkopen is dat wel sneu
Maar goed, je komt er mee weg, dus er zullen wel van die gekken zijn
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, je moet het zelf weten, het werkt voor jou, dus prima toch?
Ik ben zo iemand die haar oude bed voor een kratje bier laat ophalen. Jij had er vast en zeker nog 200 euro op kunnen verdienenMaar ach.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef bleiblei het volgende:
Ach tja, oude discussie niet waar?
Ik kan natuurlijk nog 30 keer zeggen dat ik het leuk voor je vind dat je overal op kan verdienen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.
Dan ga ik die dingen toch niet voor een prikkie weggeven en dan op eigen kosten voor Lau andere bestellen?
Ik snap niet dat jullie zo ontzettend non-commercieel zijn ingesteld. En maar praten over in dure huizen wonen![]()
Geloof me, ik geef al genoeg weg... maar niet aan vreemden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk nog 30 keer zeggen dat ik het leuk voor je vind dat je overal op kan verdienen.
Maar die booschap komt kennelijk toch niet over, dus bespaar ik mijzelf die moeite
Je blijft je verdedigen. Terwijl ik je helemaal niet aanval.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geloof me, ik geef al genoeg weg... maar niet aan vreemden.
Je kan ook zonder de medemens te belazeren in grote huizen wonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.
Dan ga ik die dingen toch niet voor een prikkie weggeven en dan op eigen kosten voor Lau andere bestellen?
Ik snap niet dat jullie zo ontzettend non-commercieel zijn ingesteld. En maar praten over in dure huizen wonen![]()
Ik heb het gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Neteru het volgende:
[..]
Ik heb het gehoordVond het echt heel sneu voor die kerel
![]()
Zal ik 't ff navragen voor je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Juup© het volgende:
De open dagen van de KLU zijn nog niet bekend
Ik hoop dat het dit jaar weer in Volkel is.
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzoquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik 't ff navragen voor je?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzo. Crisis wat een lomp wijf ben je dan
.
Is goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]Zullen we dit jaar ook gaan als het in Volkel is?
Al aangepastquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik 't ff navragen voor je?
Dito.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzo. Crisis wat een lomp wijf ben je dan
.
Precies. Dus Lau mag blij zijn dat ik die moeite voor hem heb genomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je kan ook zonder de medemens te belazeren in grote huizen wonen.
En als Lau te lam is om ff te controleren wat voor hem besteld wordt dan heeftie het maar af te nemen en het probleem zelf op te lossen. Tenminste... Dat zou bij mij de regel zijn bij zoiets. Maar goed, ik had het verzendkosten verhaal gemist. Maar jij zou dus 8,90 * 3 = 26,70 voor 22,50 verkopen omdat Lau een fout gemaakt heeft
. (hetzij nadat je een hoop kritiek over je heen kreeg op Fok!
).
Dan gaat heel bovenstaande verhalen van mij niet op. Excuses.
Oeh vet! Dan trek ik mijn uniform aan en maak ik legergroene vegen op mijn wangquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed
Misschien kan ik wel wat VIP-access regelen
Klopt... Maar wat zijn lightscribes dan? Ik neem aan dat ze niet lichter van gewicht zijn. Of dat ze makkelijker beschreven worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Precies. Dus Lau mag blij zijn dat ik die moeite voor hem heb genomen![]()
Maar het ging mij ook meer om hoe stom sommige mensen zijn. Gewone DVD+R's zijn veel goedkoper dan Lightscibe DVD+R's en er staat toch heel duidelijk bij dat ik Lightscribes te koop aanbied en niet gewone.
En dan gaan ze roepen van "Jaaa bij de Mediamarkt kosten ze maar zo en zo veel..."
Dan denk ik: Zijn dat Lightscribes dan? Nee hè? Houd dan je bakkes simpele ziel. Knazen.
Whehehehe!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh vet! Dan trek ik mijn uniform aan en maak ik legergroene vegen op mijn wang.
Ik ook mee! Ik ook mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed
Misschien kan ik wel wat VIP-access regelen
Dat zijn die units waar je aan de niet-schrijfkant een plaatje erin kan branden (mits je een Lightscribe brander hebt.)quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt... Maar wat zijn lightscribes dan? Ik neem aan dat ze niet lichter van gewicht zijn. Of dat ze makkelijker beschreven worden.
Oooow, voor die Philips branders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat zijn die units waar je aan de niet-schrijfkant een plaatje erin kan branden (mits je een Lightscribe brander hebt.)![]()
Ik denk hetzelfde als die mensen met politie-ontvangers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ook mee! Ik ook mee!
Ik stop af en toe ff bij de vliegbasis om te kijken als ze aan het vliegen zijn, ik rijd er toch iedere dag langs![]()
Volgens mij weten sommige mensen ook van te voren wanneer er gevlogen wordt, want die staan dan al lang klaar om te spotten. Vraag me af hoe ze zoiets te weten komen.
Gefeliciteerd. Je hebt nu officieel het toppunt van luiheid bereiktquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet echt gigantisch zeiken maar heb geen zin om naar de wc te lopen..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
Uniformquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh vet! Dan trek ik mijn uniform aan en maak ik legergroene vegen op mijn wang.
Jij loopt achterquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt... Maar wat zijn lightscribes dan? Ik neem aan dat ze niet lichter van gewicht zijn. Of dat ze makkelijker beschreven worden.
Euhhmm, niet alleen Philips produceert die branders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooow, voor die Philips branders.
Ksnep.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Niemand die naar de landmachtdagen wil?
Daar heeft de Kolonel namelijk iets meer invloed
Wil je meeten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef C_W het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel borrels
Wanneer is er een keer een FOK borrel?![]()
Er is wel al een Fok! EHVN Topic dames zwemmeet af en toequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef C_W het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel borrels
Wanneer is er een keer een FOK borrel?![]()
enkele van de vele meetingsoorten reeds waargenomen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er is wel al een Fok! EHVN Topic dames zwemmeet af en toe
Amaranta en SQ tieten vergelijk beach party meet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enkele van de vele meetingsoorten reeds waargenomen:
En een Juup& SQ barmeet
En een Juup&bleiblei verwarmingsmontagemeet
En een Flow, R8ality, Crash, Feb, Gurlie, blieblie en SQ kroegmeet
En de Amaranta&SQ theemeet
En de Mex en Artic racemeet
En de Juup en Duchess sexmeet
Etc.
Juup en Duchess trouwmeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enkele van de vele meetingsoorten reeds waargenomen:
En een Juup& SQ barmeet
En een Juup&bleiblei verwarmingsmontagemeet
En een Flow, R8ality, Crash, Feb, Gurlie, blieblie en SQ kroegmeet
En de Amaranta&SQ theemeet
En de Mex en Artic racemeet
En de Juup en Duchess sexmeet
Etc.
Je moet ook niet je zonnebril opzetten schatjequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Juup© het volgende:
Zelfs met bril op zie ik wazig.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Juup en Duchess gok en trouwmeet
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je moet ook niet je zonnebril opzetten schatje![]()
Die zijn zeldzaamquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk de Juup en Duchess praten een keer IRL tegen elkaar-meet![]()
![]()
Weet ik tog niet, was ik niet bijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef bleiblei het volgende:
Je vergeet de BB, R8al, Debje, Flow, Neteru, Omega, Amaranta, Mex, Artic, Inu, Feb - Housewarmingmeet.
En Juup en Duchess wilden toen niet komen![]()
.
Al die onbekende enge mensen is niets voor mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef bleiblei het volgende:
Je vergeet de BB, R8al, Debje, Flow, Neteru, Omega, Amaranta, Mex, Artic, Inu, Feb - Housewarmingmeet.
En Juup en Duchess wilden toen niet komen![]()
.
feb en bb op het fietspad liggen en sterren kijken met bezopen hoofd en/of blauw oog meet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik tog niet, was ik niet bij
Juup en bb wienermeet
bb en amaranta knakworstmeet
feb, bb en sq worst-eet-meet
De FUFR en BB Wienermeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik tog niet, was ik niet bij
Juup en bb wienermeet
bb en amaranta knakworstmeet
feb, bb en sq worst-eet-meet
Meatquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keej, kunnen wel een keer een meat beleggen.
Daar was ik niet bij... Die sterren kijken opt fietspad. Wel het blauwe oog. Die werd er bij mij opgemeptquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
feb en bb op het fietspad liggen en sterren kijken met bezopen hoofd en/of blauw oog meet.
Ahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij... Die sterren kijken opt fietspad. Wel het blauwe oog. Die werd er bij mij opgemept.
Waar is het stadspaviljoen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar C_W, als je nou 28 april ergens rond het stadspaviljoen gaat hangen, kom je d'r vanzelf wel een paar tegen
Oke, nu ik weet. Dank.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In het park, vlakbij de vogelkooi en tegenover die muziektent
Graaaahquote:---------- Forwarded message ----------
From: Robin Abeele <rob.nicky@gmail.com>
Date: 13 feb 2007 23:20
Subject: Fwd:wil je makkelijk geld verdienen?
To: roellie80@hotmail.com
Op 13-02-07 heeft <rob.nicky@gmail.com> het volgende geschreven:
Verdien geld met Paypal !
Dit is de manier om snel geld te verdienen via Paypal.
Lees dit aub helemaal door.
Dit is geen onzin.
Aangezien dit maar slechts 6 euro investering vraagt,moest ook ik dit eens proberen !
En jawel het werkt ! Ik heb al menige euro's binnengekregen ! Ik vond deze mogelijkheid in een nieuwsgroep en besloot het zelf maar eens uit te proberen. Ik heb het bericht eerst alleen naar een paar vrienden gemaild en tevens op een paar bulletin boards aangemeld en ik heb sindsdien mijn 6¤ terugverdiend en binnen 4 dagen nog eens 110¤ erbij
Verdien lekker veel geld(tot wel 50'000¤) in slechts 4-7weken met een mini-
male investering van 6¤. Dit kan heel veilig en simpel via jouw (aan te maken internet account van Paypal.
Paypal is relatief nieuw , maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van van eBay en wordt gezien als de veilige en vertrouwde manier om te betalen voor goederen of om geld naar anderen te sturenvia het internet. Een account kun je gratis aanmaken door naar www.paypal.com te surfen. Dit is geen afpersing. Het is niet illegaal en het werkt echt. Als alle aanwijzingen worden opgevolgd zul je binnenkort buitensporig hoge inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. Zorg dat het succes blijft door zorgvuldig de instructies op te volgen.
Ik maak hier geen reclame voor Paypal. Het is wel de manier om betalingen via het internet te doen en ontvangen, waarbij de ander enkel jouw e-mailadres nodig heeft.
Op deze manier zullen andere deelnemers jouw bankgegevens niet te weten komen en dit is veilig ! Wanneer je alle instructies opvolgt die hier staan beschreven zal je zien dat het geld op jouw (aan te maken) account bij Paypal steeds toeneemt, terwijl je niks doet. Het enige wat je hoeft te doen is via jouw account bij Paypal aan elk van de 6 personen op het lijstje hieronder 1¤ over te maken. Daarna haal je nr #1 van het lijstje, waardoor iedereen een plaats naar boven opschuift en zet je je eigen e-mailadres op nr #6.
Stuur vervolgens deze brief aan zoveel mogelijk mensen, zet de brief op nieuwsgroepen op het internet of verspreid de brief per post.
Het heeft mij 10 minuten gekost om mij aan te melden bij Paypal en de 6¤ te investeren. Ik hoop dat jij en vele anderen deze kans ool niet laten schieten. Ik heb zelf wel al meer dan 6¤ uitgegeven aan loterijen die weinig of niks opleverden en ik denk dat ik ook niet de enige ben. Probeer het dus ook eens.
Nu volgt hoe het werkt en nog belangrijker waarom het werkt.
Als je de aanwijzingen exact opvolgt, zul je beginnen met geld verdienen op zo'n gemakkelijke manier, dat je nooit voor mogelijk hield.
Volg de onderstaande instructies en kijk hoe het geld binnen begint te stromen.
Het is eenvoudig, legaal en heeft een lage investering.
Stap 1
Meld je aan bij www.paypal.com : klik hier om een paypal-rekening te openen. Gebruik hetzelfde e-mailadres als die je in de lijst hieronder zet waar de andere deelnemers geld naar kunnen overmaken. Paypal werkt zeer eenvoudig en is absoluut veilig.
Als je een nieuwe account aanmaakt heb je een creditcard nodig.
Heb je zelf geen creditcard, kun je ook via een overschrijving geld op je paypal account zetten (op deze manier zet je het later ook op je eigen rekening, zodat je het geld kunt opnemen.) Dit doe je door op "add funds" te klikken, waar de informatie voor jouw overschrijving staat.
Stap 2
Zodra je een Paypal account hebt aangemaakt, gebruik je Paypal om naar elk van de onderstaande 6 e-mailadressen in de lijst 1¤ over te maken.(gebruik de "send money" knop). Bij iedereen die je betaald moet je om alles legaal te houden, als omschrijving (bij "notes") het volgende vermelden : "Remember me on your mailinglist !" (als je het geld niet verstuurd en toch besluit de boodschap te plaatsen met jouw naam erin, zal Paypal of anders eBay hier vrij snel achter komen en je account onmiddelijk beeindigen !)
#1) kimdehoog@nanexo.com
#2) marklonds@nanexo.com
#3) martindevriend@nanexo.com
#4) wona@nanexo.com
#5) lindavonbuggenum@live.nl
#6) rob.nicky@gmail.com
Stap 3
Stuur nu een e-mailtje naar alle zes de e-mailadressen met de boodschap :
"thanks I have joined"
Verwijder nu het eerste #1) e-mailadres uit bovenstaande lijst en schuif de andere adressen door. (6 wordt 5, 5 wordt 4, etc.) en voeg je eigen e-mailadres toe als nummerr #6). Let op wis nr 1 en niet nr 6 in de lijst door jezelf daar te plaatsen. Je moet iedereen doorschuiven naar boven.
Zorg nu dat zoveel mogelijk mensen deze brief te lezen krijgen. Hoe meer mensen deze brief lezen, hoe meer er mee zullen doen en hoe meer jij zult verdienen. Briljant toch?! Zie je nu dat het geen onzin is, je kunt er gewoon mee verdienen.
Kijk alleen uit dat je geen fout maakt bij de nummering in de lijst van 6 en dat je niemand vergeet.
Stap 4
Verander dit bericht zodanig dat jij het nu kunt gebruiken om door te sturen, maar laat het zoveel mogelijk als het is.
Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen, nieuwsgroepen, Forums, etc. Hoe meer mensen je bereikt hoe meer en groter je inkomsten. Bewaar een kopie voor jezelf en als je weer geld nodig hebt kun je het opnieuw gebruiken. Onthoud alsjeblieft dat dit programma succesvol blijft door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers en door zorgvuldig uitvoeren van de aanwijzingen. Dus als iedereen die erbij komt de aanwijzingen goed opvolgt, zal iedereen veel (blijven) verdienen.
Hoe te posten in forums?
Gebruik netscape of internet explorer en begin met zoeken naar diverse nieuwsgroepen en forums(online forums, message boards, bulletin boards, chat sites, discussiegroepen). Bijvoorbeeld log in bij een zoekmachine als Yahoo.com, Google.com , altavista.com, exite.com, etc.
Zoek dan op "miljonairs message board", "verdien geld forum" of "banen website" of "business message board", etc. Er zijn er duizenden. Bezoek ze een voor een en zoek de optie/knop "post a message" of "plaats een boodschap".
Knip en plak deze tekst in de message, vul een pakken "subject" in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt naar jouw bericht. Ga zo een aantal forums, etc af . Hoe meer je deze brief op het internet zet hoe meer geld jij kunt verdienen. Je zult gel beginnen ontvangen van mensen over de hele wereld binnen enkele dagen.
Rekenvoorbeeld :
Stel dat je maar 5 aanmeldingen krijgt (een erg laag voorbeeld)
Je hebt dan met je naam op plaats 6, 5¤ verdiend.
Elk van die 5 die jouw 1¤ stuurden, doen elk hun best met jouw naam op plaats 5.
Stel dat die 5 ook bv 5 aanmeldingen krijgen, dan krijg jij 5 keer 5¤.
Je verdient dan op de vijfde plaats 25¤.(dus van 25 mensen 1¤)
Die 25 mensen zetten jouw op de vierde plek, en stel dat ze elk vijf aanbiedingen verkrijgen, dan krijg je 25 maal 5¤ is dus 125¤.
Dus 125 mensen die op hun beurt 5 deelnemers vinden zetten jouw op de derde plaats waardoor je 125 keer 5¤ ontvangt dit maakt dan nog eens 625¤ erbij.
Nu zijn er dan 625 personen die 5 mensen aanbrengen, zetten jouw op de tweede plaats en je ontvangt 625 x 5 = 3'125¤
Die 3'125 mensen zetten je bovenaan de lijst en als die ook nog eens elk 5 deelnemers vinden dan krijg je 3'125 x 5 = 15'625¤
En dan te bedenken dat er misschien wel meer mensen aanmelden dan alleen maar vijf per keer.
Houd daarbij rekening dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele tienduizenden gebruikers bijkomen op het internet, di deze artikels lezen. Zoals jij nu ! Dus durf jij 6 ¤ in te zetten om te kijken of het werkt? Je zult er geen spijt van krijgen. Er zijn mensen die zeggen:" wat als het uitgespeeld raakt en niemand meer geld stuurt?" Tja zwartkijkers zijn er altijd. Maar had jij deze boodschap al eerder gezien? Bovendien zijn er nog steeds dagelijks tienduizenden nieuwe bezoekers van niewsgroepen etc.
Stel 20'000 tot 50'000 per dag, wereldwijd.
Onthoud dit : Speel eerlijk en het zal echt werken.
Ik wens je veel succes !
Heb je nog vragen, dan mag je altijd vrijblijvend mailen !
rob.nicky@gmail.com
Ik heb dat mailadres volgens mij in jouw MSN zien staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb geen ideeee wie Robin Abeel is.
Zal wel een Fokker zijn ofzo.
Is zoiets niet echt dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
heb je Robin al een schop verkocht?
Dat mensen daar nog intrappen, ongelooflijk
Serieus ja? Ff zoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat mailadres volgens mij in jouw MSN zien staan
wij hebben onze wieners helegaar niet gemetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De FUFR en BB Wienermeet
FUFR en SQ ruil-meet
FUFR en Flow pokermeet
Komen op Paaspopquote:
quote:90's Now! A Balladeer A Band Named Cash AC/DShe (USA) After Forever Alexander Kowalski (D) Antwerp Gipsy-Ska Orkestra (B) Audio Bullys (UK) Bart Skils Beth Hart (USA) Beukorkest Blaze of Glory BløF BZB Comedytrain Darko Esser Dave Fulton (USA) & Markus Birdman (UK) Delain Denvis & The Real Deal Dr. Lektroluv (B) El Guapo Stuntteam (B) Eva Maria Goose (B) (Live) Heideroosjes Hermes House Band Ignite (USA) Ilse DeLange Jan Jaap van der Wal Johan Johnny Rebel And The Hot Studs Lagwagon (USA) Lefties Soul Connection Loco Loco Roadshow Luchtgitaar Kampioenschap Malle Pietje And The Bimbos Mambo Kurt (D) Memphis Maniacs Nid & Sancy (B) (Live) Oxia (F) Paul Kalkbrenner (D) Perestroika Sound System Peter Pan Speedrock Popquiz Remy Retro Deluxe Rho Rowwen Hèze Russkaja (AUT) Smartlappenkaraoke Steve Rachmad Terror (USA) The Answer (IRL) The Apers The Fabulous Wannabeatles The Rifles (UK) Umek (Sl) Warren Fellow Within Temptation Zita Swoon (B)
Mijn eten in de hoogfrequentoven doen voor mij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Het is dinnertime maar kheb geen honger![]()
Wat nu?
Hebben wij die dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn eten in de hoogfrequentoven doen voor mij?
Vastvan een gay-aanbidderquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:39 schreef gr8w8 het volgende:
Mambo Kurt! Dr Elektroluv! Zita Zwoon! Klinkt goed dit jaar.
wie geeft er nou rozen aan een man
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
FlowDesign says:
Jij ruikt aan bloemen? You little fairy![]()
Mss zijn ze van Jerruh
Owja? Vertel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dat zou nog best wel eens kunnen...
Screw you! Hippie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef febster het volgende:
Wat is er mis met ruiken aan bloemen?
Ja iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef febster het volgende:
Wat is er mis met ruiken aan bloemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |