Meeste, aantal, jeweets.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
meeste slimme of meest slimme?
Dus die verzendkosten tellen mooi niet mee, meneer ik wil weer winst maken op spullen die je prima zelf kan kopen in den winkel (wat je volgens eigen zeggen wederom gelukt isquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, FUFR alleen had al 100 DVD's en 100 CD's![]()
30 euro was inclusief ¤ 6,20 pakket verzendkostenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil al zeggen, die DVD's kosten nieuw 26,70 volgens die site, dus als je dat voor 30 euro gaat verkopen is dat wel sneu
Maar goed, je komt er mee weg, dus er zullen wel van die gekken zijn
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, je moet het zelf weten, het werkt voor jou, dus prima toch?
Ik ben zo iemand die haar oude bed voor een kratje bier laat ophalen. Jij had er vast en zeker nog 200 euro op kunnen verdienenMaar ach.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef bleiblei het volgende:
Ach tja, oude discussie niet waar?
Ik kan natuurlijk nog 30 keer zeggen dat ik het leuk voor je vind dat je overal op kan verdienen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.
Dan ga ik die dingen toch niet voor een prikkie weggeven en dan op eigen kosten voor Lau andere bestellen?
Ik snap niet dat jullie zo ontzettend non-commercieel zijn ingesteld. En maar praten over in dure huizen wonen![]()
Geloof me, ik geef al genoeg weg... maar niet aan vreemden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk nog 30 keer zeggen dat ik het leuk voor je vind dat je overal op kan verdienen.
Maar die booschap komt kennelijk toch niet over, dus bespaar ik mijzelf die moeite
Je blijft je verdedigen. Terwijl ik je helemaal niet aanval.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geloof me, ik geef al genoeg weg... maar niet aan vreemden.
Je kan ook zonder de medemens te belazeren in grote huizen wonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik moest de juiste bestellen voor Laurens, want ik zag het toch meer als mijn fout.
Dan ga ik die dingen toch niet voor een prikkie weggeven en dan op eigen kosten voor Lau andere bestellen?
Ik snap niet dat jullie zo ontzettend non-commercieel zijn ingesteld. En maar praten over in dure huizen wonen![]()
Ik heb het gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
via X:
omg
ik zit net 538 te luisteren in de bestuurskamer. Die hebben vandaag een actie
waarmee je een reis naar Italie kan winnen. Moet je bellen en dan bellen ze jouw
valentijn met als smoes dat ze een gratis boeket hebben dat je overal kan laten
bezorgen.
Nu gebeurde net dus dit:
Ramon belt, Simone is zijn valentijn. Ze wonen samen.
538 belt Simone, legt uit dat ze een gratis boeket hebben, blabla.
Dan de vraag: aan wie ga je het sturen?
Aan Sander. Sander? Wie is Sander? Sander is mijn baas.
Oke. Wat moet je op het kaartje staan? "Binnenkort eindelijk samen? -x-"
En dat dus terwijl half nederland en vriendlief meeluisteren
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Neteru het volgende:
[..]
Ik heb het gehoordVond het echt heel sneu voor die kerel
![]()
Zal ik 't ff navragen voor je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Juup© het volgende:
De open dagen van de KLU zijn nog niet bekend
Ik hoop dat het dit jaar weer in Volkel is.
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzoquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik 't ff navragen voor je?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzo. Crisis wat een lomp wijf ben je dan
.
Is goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]Zullen we dit jaar ook gaan als het in Volkel is?
Al aangepastquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik 't ff navragen voor je?
Dito.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou echt direct naar huis gaan, alle slotcilinders vervangen, al haar spullen in de voortuin tiefen en bij mijn ouders gaan eten ofzo. Crisis wat een lomp wijf ben je dan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |