Ik bedoelde meer dat je meteen je enkel vouwtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef FUFR het volgende:
Eindhovenaar ging ook een keer sporten hoor: FUFR
gemeen mens!![]()
ik ben al 2 keer geweest![]()
er zit dus regelmaat in![]()
Jij werkt bij Hermes op de kommuunikasie afdeling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef gr8w8 het volgende:
Niks te doen? Hermes.nl nakijken op fouten.
thnx.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je meteen je enkel vouwt![]()
Ik vind het heel goed van je dat je gaat sporten
Mijn visioen, wat doe jequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
thnx.
die crosstrainer is levensgevaarlijk, stapte er zo naast terwijl ik nog volop met mijn coole moves bezig was
Op een crosstrainer moet je wel heel gek doen wil je er naast stappenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
thnx.
die crosstrainer is levensgevaarlijk, stapte er zo naast terwijl ik nog volop met mijn coole moves bezig was
kon er zelluf ook wel mee lachen, volgens mijn medesportende vriendin (niet mijn vrouw dus) zag het er heel koddig en professioneel uit. Vooral het vloeken dan..quote:
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Op een crosstrainer moet je wel heel gek doen wil je er naast stappen![]()
Wie tilt er dan ook zijn poot op tijdens de oefeningquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...
laat dat nou iets zijn wat je dus absoluut niet moet doen op een crosstrainerquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
til je voet es op tijdens de moves en dan neerzetten als dat plateau nog niet terug is...
Om te kijken wel, maar als ze die Limburgse scheuren open trekken vind ik er weinig meer aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef febster het volgende:
Boeken lezen is leuk SQ, maar het meeste onthoud ik toch niet... Discussies hebben we zat maar na een paar uur AH discussies over kentgetallen lang en kort om maar iets te noemen heb je dat ook wel een beetje gehad
En Sittard met mooi weer is wel tof, [Frank]Chickksss[/Frank]
Ik hoor daar weinig goeds over. Maar zelf ervaring ermee heb ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat dat nou iets zijn wat je dus absoluut niet moet doen op een crosstrainer![]()
iemand ervaring met Centric btw? als werkgever?
Niet iedereen praat met een accent, Vera praat vloeiend ABN bvquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om te kijken wel, maar als ze die Limburgse scheuren open trekken vind ik er weinig meer aan
Maar goed, je argument dat je boeken " toch niet onthoudt" wordt lastig, hoe wil je dan studeren?Je moet ook wel wat doen met datgene wat je leest he
En anders blijf je gewoon nog ff een uurtje op fok spammen
www.zylom.nl is ook een idee
ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie tilt er dan ook zijn poot op tijdens de oefening![]()
Toch handig? Heb je gewoon 11 weken vrij bij trimesters van 14 weken. Heeft toch geen zin om dan al te gaan leren voor je tentamens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef febster het volgende:
[..]
Niet iedereen praat met een accent, Vera praat vloeiend ABN bv... Maar ik onthoud niet veel, iig niet op de lange termijn, korte termijn lukt het me wel, maar 80% wat ik de afgelopen 3 weken ben ik al weer vergeten...
Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Toch handig? Heb je gewoon 11 weken vrij bij trimesters van 14 weken. Heeft toch geen zin om dan al te gaan leren voor je tentamens.![]()
Waarom doe jij eik een opleiding als je alles meteen weer vergeet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. En daarom kan ik nu niks doen, tis week 1 van een 10 weekig blok, pas in april weer tentamens
.
Omdat ik dan zo'n papiertje krijg. Maar hier ook vertellen ze dat dat in principe niks uit maakt. Het draait tegenwoordig niet meer om kennis, maar om kunde (/competenties). Daar zijn ze veel meer bezig, dan dat je weet welke alfa waarde je moet toe kennen bij een 2 zijdige Mann Whitney U toetsquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe jij eik een opleiding als je alles meteen weer vergeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |