Ik heb dat mailadres volgens mij in jouw MSN zien staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb geen ideeee wie Robin Abeel is.
Zal wel een Fokker zijn ofzo.
Is zoiets niet echt dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
heb je Robin al een schop verkocht?
Dat mensen daar nog intrappen, ongelooflijk
Serieus ja? Ff zoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat mailadres volgens mij in jouw MSN zien staan
wij hebben onze wieners helegaar niet gemetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De FUFR en BB Wienermeet
FUFR en SQ ruil-meet
FUFR en Flow pokermeet
Komen op Paaspopquote:
quote:90's Now! A Balladeer A Band Named Cash AC/DShe (USA) After Forever Alexander Kowalski (D) Antwerp Gipsy-Ska Orkestra (B) Audio Bullys (UK) Bart Skils Beth Hart (USA) Beukorkest Blaze of Glory BløF BZB Comedytrain Darko Esser Dave Fulton (USA) & Markus Birdman (UK) Delain Denvis & The Real Deal Dr. Lektroluv (B) El Guapo Stuntteam (B) Eva Maria Goose (B) (Live) Heideroosjes Hermes House Band Ignite (USA) Ilse DeLange Jan Jaap van der Wal Johan Johnny Rebel And The Hot Studs Lagwagon (USA) Lefties Soul Connection Loco Loco Roadshow Luchtgitaar Kampioenschap Malle Pietje And The Bimbos Mambo Kurt (D) Memphis Maniacs Nid & Sancy (B) (Live) Oxia (F) Paul Kalkbrenner (D) Perestroika Sound System Peter Pan Speedrock Popquiz Remy Retro Deluxe Rho Rowwen Hèze Russkaja (AUT) Smartlappenkaraoke Steve Rachmad Terror (USA) The Answer (IRL) The Apers The Fabulous Wannabeatles The Rifles (UK) Umek (Sl) Warren Fellow Within Temptation Zita Swoon (B)
Mijn eten in de hoogfrequentoven doen voor mij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Het is dinnertime maar kheb geen honger![]()
Wat nu?
Hebben wij die dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn eten in de hoogfrequentoven doen voor mij?
Vastvan een gay-aanbidderquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:39 schreef gr8w8 het volgende:
Mambo Kurt! Dr Elektroluv! Zita Zwoon! Klinkt goed dit jaar.
wie geeft er nou rozen aan een man
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
FlowDesign says:
Jij ruikt aan bloemen? You little fairy![]()
Mss zijn ze van Jerruh
Owja? Vertel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dat zou nog best wel eens kunnen...
Screw you! Hippie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef febster het volgende:
Wat is er mis met ruiken aan bloemen?
Ja iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef febster het volgende:
Wat is er mis met ruiken aan bloemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |