Heerlijk hoor aan bloemen ruiken, tulpenquote:
ik neem aan dat je nu al gegeten hebt, anders stel ik een sjarma-schotel voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, cock, inspireer me eens, wat zal ik koken vanavond?
het mag geen stamppot zijn.
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je nu al gegeveten hebt, anders stel ik een sjarma-schotel voor
Mental note"Flowdesign en gurile nooit meer serieus nemen"quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het überhaupt serieus? *zucht
Je begint X trekjes te vertonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenen ik heb honger
aarstulpen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef febster het volgende:
[..]
Heerlijk hoor aan bloemen ruiken, tulpen![]()
had je gewoon kenne beginne te snaaien om 16:35 uur..quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gurlie staat al vanaf half 5 tapas te makenen ik heb honger
Jammer dat ik toen nog in Cuijk was en nog via Eindhoven naar Goirle moest rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je gewoon kenne beginne te snaaien om 16:35 uur..![]()
uhuh, surequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef febster het volgende:
Je begint X trekjes te vertonen![]()
Of Gurlie Ingrid trekjes, daar ben ik nog niet over uit..
Succes!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef FUFR het volgende:
zo, nu eerst de dochter nog es bedreigen (wil niet slapen, zingt nu hondepoeeeeeep hondepoeeeeeep) star trek kijken en dan mijn vrouw proberen af te drogen.
niet dat ze nat ismaar met kaarten ..
wie heb je nog niet gemeet hier?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keej, kunnen wel een keer een meat beleggen.
Wij gaan morgen weer DarkElf en echtgenoot meetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heb je nog niet gemeet hier?
oh er was ook ooit een vanalles en nog wat mensen meet in de movies
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef febster het volgende:
Aargh, mijn tijd, wat doe je... Ik heb een Poker widget geinstalleerd, waar ik nu al tig uur mee bezig ben
een wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef febster het volgende:
Aargh, mijn tijd, wat doe je... Ik heb een Poker widget geinstalleerd, waar ik nu al tig uur mee bezig ben
Heej gekquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
poker hoef ik je niet uit te leggen
widgets zijn mini apps voor de mac, die 'plak' je op je desktop als een notitieblaadje ofzo....erg flex
[afbeelding]
Of voor Vista, alleen heten ze daar andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
widgets zijn mini apps voor de mac, die 'plak' je op je desktop als een notitieblaadje ofzo....erg flex
[afbeelding]
Precies diegene die ik nu speelquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |