Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijdsquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Je begint X trekjes te vertonen![]()
Of Gurlie Ingrid trekjes, daar ben ik nog niet over uit..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijds!!!
Van de mensen die hier nog vrij frequent verschijnen: jou, Ingrid, Duchess, daNpyquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heb je nog niet gemeet hier?
oh er was ook ooit een vanalles en nog wat mensen meet in de movies
Is goed, zeg je dat dan ook even tegen feb?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]... Huisvrouwke van me
.
Volgende keer help ik wel mee hoor. Moet je alleen ff vragen ipv. iets duidelijk te maken mbv. "hints".
Ik ben een man jeweets.
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
.
Volgende keer help ik wel mee hoor. Moet je alleen ff vragen ipv. iets duidelijk te maken mbv. "hints".
Ik ben een man jeweets.
Heb je de douche nog droog gemaakt dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.![]()
een duidelijk uitgebalanceerd takenpakket lijkt mequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg even niks over een SQ die staat te koken voor 2 mannen, waarop de mannen na het eten op de bank ploffen en SQ ook nog eens alle zooi laten opruimen ondanks herhaaldelijke hints mijnerzijds!!!
Dat had jij toch al gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heb je de douche nog droog gemaakt dan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:31 schreef bleiblei het volgende:
.
Ik ben een man jeweets.
ook al zoiets: 1 hele muisknop. alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat..quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, je moet het truukje door hebben. Ik denk dat je dat binnen een week of 2 door hebt. Het gemis van de CTRL toets en de rechtermuisknop is het meest "vervelende". Al kan je vaak ipv. de CTRL de Apple knop gebruiken.
Kwestie van fatsoen enzo. Eens met u.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik doe zoiets gewoon uit mezelf, altijd en overal.![]()
Eens, maar vrouwen mogen wel eens wat duidelijker worden. Het leven is geen hints.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
Feit dat jullie een man zijn is gewoon een hele hele slappe smoes om je luiheid goed te lullen
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar vrouwen mogen wel eens wat duidelijker worden. Het leven is geen hints.
ik spring ook altijd bij in de keuken.. of ik kook of ik help mee afdrogen als het mag van d'r.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn - nota bene eigen - zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
Feit dat jullie een man zijn is gewoon een hele hele slappe smoes om je luiheid goed te lullen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.
Tja, dan maar geen duidelijkheid dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we dan de hele dag van alles moeten vragen, waardoor we vervolgens weer voor zeikmutsen worden uitgemaakt.
das geen luiheid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar toch is het om te huilen, dat je moet VRAGEN of iemand zijn - nota bene eigen - zooi wil opruimen, terwijl je al het werk al staat te doen
true..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow en over dat vage hints gedoe en altijd lopen zeuren:
" We kunnen er niets aan doen. We zijn vrouwen "![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |