Slechte smoes nummer 2 die mannen altijd aanhalenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen luiheid.![]()
vroegah, toen wij nog op jacht moesten om mammoets en dergelijke te scoren (zodat jullie wat te koken hadden) moesten de mannen ook veel rusten om kracht op te doen voor de volgende jachtpartij.
dit gedrag zie je bij sommige mannen gewoon nog steeds
roots enzo![]()
Wat versmoezen wij daar mee?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef FUFR het volgende:
smoes nr.1 bij vrouwen:
plausible redenen van mannen afdoen als smoesjes
Sommige moeders met glazen doucheschermen en dure cabines zijn er erg op gehaaid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie maken de douche schoon?
Nooit gedaan, X ook niet
Ow ik keek ff en het zag er niet echt nat uit dus toen dacht ik dat jij het al had gedaan.quote:
wij wel en je Cilit Banged je een ongeluk om die ramen kalkvrij te houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Ingridh007 het volgende:
We hebben allebei geen glazen douchescherm laat staan een dure cabine
Moet je ook je scherm afdrogen na elke sessiequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij wel en je Cilit Banged je een ongeluk om die ramen kalkvrij te houden
vrouw zegt: "huh huh, alsof jij dat ooit doet."quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ook je scherm afdrogen na elke sessie![]()
Thanks, vind het 3x niksquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Ingrid, de tuincollectie van IKEA staat online
Jouw vrouw heeft toch een eigenste account?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouw zegt: "huh huh, alsof jij dat ooit doet."
meelezende vrouwen zijn nooit grappig
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ik keek ff en het zag er niet echt nat uit dus toen dacht ik dat jij het al had gedaan.![]()
Is toch ook geen ramp wel?![]()
ja..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft toch een eigenste account?
Ja vind ik ook. Ook al ga ik voor het eerst bij mensen eten en er wordt afgeruimd dan help ik altijd ff mee om alles naar de keuken te dragen. Vind ik niet meer dan normaal. Vooral als een ander al heeft staan koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwestie van fatsoen enzo. Eens met u.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef FUFR het volgende:
volgens mijn broer moet je de douche niet droogmaken uit veiligheid.
stel je valt, precies op je zuignap en er ontstaat een vacuum.
dan ben je wat blij dat je je (door de natte vloer) verder kunt schuifelen naar het putje om aldaar het vacuum op te heffen.
Doe ik zelden, gewoon eens per week of zo antikalkshit opspuitenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sommige moeders met glazen doucheschermen en dure cabines zijn er erg op gehaaid.
Dat is ook de reden dat ik niet meer bij mijn ouders douche.
Na elke sessie sta je een kwartier af te drogen![]()
just in kees een spatel in de douche neerleggen werkt ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |