Gaat r om dat haar wimpers kapot zijn me dunktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die van Hillary ook heel mooi. Tyra staat er ook niet onflatteus op, alleen die nepwimpers zijn wat too much
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef wise het volgende:
grote versie van britney:
[[url=http://img31.imagevenue.com/loc216/th_93329_britneyhuilt_122_216lo.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn god, waar hangt Britney nou weer uit, lijkt wel alsof het haar eerste werkdag als stripper is en wordt ingewerkt en rondgeleid door haar collega's.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
Zit ze zo krap bij kas danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
D'r gezicht ziet er hier wel een stuk gezonder uit!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie OP!
Ach, jij altijd met je valse bescheidenheidquote:
Gare foto zeg....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashley Olsen doet... raar... in d'r onderbroek
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe ook altijd Yoga met een glas in mn hand ja, volgens mij knoeide ze over zichzelf
Ja, maar dan wel een halfdoorschijnende, en dan zonder slipje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft hier gewoon een witte legging aan hoor!!
Sandra Oh kan haast niet mooi op de foto staan, met zo'n hoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Smash-it het volgende:
Sandra Oh (Cristina uit Grey's), nou nee, eigenlijk staan beide dames er onflatteus op
[afbeelding]
(ja, tis een slechte tvp, maar foto was verplicht)
Die is definitief over the hillquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Pammie wordt steeds afhankelijker van photoshop
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Clay Aiken a.k.a. The Gayken
mijn godquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Chav het volgende:
Ieuw, die handen van Pammie !!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekers
Ik vind dat juist heel mooi staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (van de Amerikaanse versie van 'Lotte', 'Ugly Betty':
[afbeelding]
Ietsje te zware heupen voor zo'n strakke jurk.
Onzin, ze ziet er fantastisch uit. Niet iedereen in Hollywood is een gratenpakhuis met maat 32 thank god.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
juist, en aangezien zij de hoofdrol had in de film 'real woman have curves' vind ik echt dat zij het wel kan hebben!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel mooi staan.
Ik dacht aan Beau van Erven Dorensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Clay Aiken a.k.a. The Gayken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef Smash-it het volgende:
Het is sneu, maar ik herken dr aan het jurkje.
Ze is een mens! Met een gevlekte huid en porieen!quote:
quote:
Anders lees je je ff in in dit topic en waar het over gaatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
zou netjes zijn als je ook ff aan bronvermelding doet wanneer je foto's linkt.
![]()
Inzake deze foto,die is geschoten nav Paris's meest lucratieve uitje in Europa.
$ 500.000,- om te verschijnen op een Oostenrijks Galabal.![]()
En dan seggen wij allemaal dat ze oliedom is maar ondertussen casht
ze rijkelijk haar hele 'domheid' uit.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
En dan seggen wij allemaal dat ze oliedom is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
zou netjes zijn als je ook ff aan bronvermelding doet wanneer je foto's linkt.
![]()
Buddy Johansson?quote:
Ze ziet er uit als een grindtegel bedoel jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze is een mens! Met een gevlekte huid en porieen!
Ik vind het nog wel meevallen. De foto zelf is gewoon met een verkeerde belichting genomen en volgens mij is compressie ook niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een grindtegel bedoel je
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Verder vind ik je opmerking nog al kwetsend.
Denk dat jij dan beter uit dit topic kan blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je bent idd niet echt aan het goeie adres in dit topic ben ik bang... Cameron staat er trouwens gewoon om bekend dat ze een heel slechte huid heeft met af en toe de nodige pukkels. Zo zie je maar dat make-up een hoop doet in de films.... En van mij mag ze dr haar ook wel weer lichter verfen. Ze ziet er zo een stuk minder "fris" uit helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. De foto zelf is gewoon met een verkeerde belichting genomen en volgens mij is compressie ook niet helemaal lekker.
Tja, eigenlijk heeft ze gewoon een lelijke maar flink gepimpte kop, en die neus heb ik altijd al een lelijke gok gevondenquote:
Dus deze is volgens jou ook bewerkt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Elseetje het volgende:
Die foto van Cameron is volgens mij bewerkt. Ze heeft een slechte huid, maar er zit nu verschil in scherpte tussen verschillende delen van de foto. Ik vind het niet zo overtuigend overkomen...
Hoe werkt gevolgtrekking volgens jou? Ik zie geen overeenkomsten in de foto's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Dus deze is volgens jou ook bewerkt?
[afbeelding]
Laat maar, geeft nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe werkt gevolgtrekking volgens jou? Ik zie geen overeenkomsten in de foto's.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggen![]()
![]()
Scaryquote:
haha, die komen gewoon van Perezquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Lily Allen (van " Smile" )
[afbeelding]
Star Jones en haar saggy boobyz
Ohja. Bronvermelding: www.poep.nl
Au!quote:
Dubbel Au!quote:Foto is genomen tijdens boe-geroep bij de presentatie van haar nieuwe film Bordertown)
quote:
ik heb niet gezegd dat het kwetsend is voor Cameron... (hoewel dit natuurlijk alleen zo is omdat ze het zelf niet leest)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggen![]()
![]()
Ben ik het op zich wel mee eens, bij Britney hebben we ook foto's gezien met flink wat pukkels in haar gezicht... maar goed, dat hoort een beetje bij dit topic... want het is natuurlijk ook wel onflatteus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat het kwetsend is voor Cameron... (hoewel dit natuurlijk alleen zo is omdat ze het zelf niet leest)
Maar als je dat al een grindtegel noemt dan ben ik een maanlandschap geweest. En ik lurk echt wel al lang mee met deze topicreeks, maar sommige opmerkingen hier gaan gewoon te ver.
Kijk met Britney heb ik geen medelijden want die doet het echt zelf. Maar opmerkingen over iets waar je niets aan kunt doen zoals een slechte huid is een ander verhaal. Je gaat toch ook niet dit soort opmerkingen maken over gehandicapten ofzo?
Gewoon kwestie van goed fatsoen hoor.![]()
Hier lijkt ze bijna iemand met het syndroom van down.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Lily Allen (van " Smile" )
Echt mooi staat ze er ook niet op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:49 schreef Roi het volgende:
Echt onflatteus staat ze niet op de foto.
wie is dit?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef Smash-it het volgende:
Uit andere topics en zelf gevonden:
Voor:
[afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
ik vermoed dat die foto bewerkt isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Smash-it het volgende:
De arm/pols van Angelina vind ik, net zoals Britney, ook FREAKY:
[afbeelding]
Jezus, het kon toch zijn dat er wat bekend was over een film of whatever. Doe even normaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:35 schreef Roi het volgende:
Goh heeft ze aan jou geen persoonlijk berichtje achter gelaten ?
tattootje laten zetten op d'r " lower hip"quote:
Wat een geweldige toffe foto is dit, Shatner rules!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07076/startrekmeetsplayboy.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
beam me up scotty after i am finished![]()
Ik had het leuker gevonden als je deze lijst foto's had ondersteund met smileys ofzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet dat er een aantal al geplaatst zijn, maar weet zo niet welke. bij deze dus een leuke serie.
[afbeelding]
Sting
![]()
[afbeelding]
Michael Keaton
![]()
[afbeelding]
Dwight Yoakam
![]()
[afbeelding]
Lindsay Lohan
![]()
[afbeelding]
Wilder Valderrama
![]()
[afbeelding]
Pammie Anderson
![]()
[afbeelding]
Gorgeous Clooney
![]()
[afbeelding]
Kelly Brook
![]()
[afbeelding]
Jakeypoo Gyllenhaal
![]()
[afbeelding]
Geoffrey Rush
![]()
[afbeelding]
Mischa Barton
![]()
[afbeelding]
Calista Flockhart
![]()
[afbeelding]
Penelope Cruz
![]()
[afbeelding]
Marcia Cross
![]()
[afbeelding]
Kate Hudson
![]()
[afbeelding]
Matthew McConnaughey
![]()
[afbeelding]
Nikki Hilton
![]()
[afbeelding]
Ethan Hawke
![]()
[afbeelding]
Halle Barry
![]()
[afbeelding]
Steve Coogan
![]()
Met dank aan www.tmz.com!
Net als de rest van d'r lichaam!!!!!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft niet echt een egale schedel, zeg maar.
Als je goed oplet bij Mr. and Mrs Smith dan ziet haar arm er daar in een bepaalde scene iid ook zo uit, dus lijkt me geen photoshop...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef Smash-it het volgende:
De arm/pols van Angelina vind ik, net zoals Britney, ook FREAKY:
[afbeelding]
Stonden er al een paar uit deze serie in dit topic.. Maar deze nog niet dacht ik..quote:Op zondag 18 februari 2007 11:28 schreef Nuna het volgende:
Okee, hier issie danI look like an alien, y'all!
[afbeelding]
Denk dat ze een beetje doorgedraait is, heb dit wel eens meegemaakt met een vriendin die ik ooit gekend heb en die schoor ook haar koppie kaal en was ook even van de wereld.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:53 schreef KRS het volgende:
Waaaaarom scheert ze nou der kop kaal???
Ik vind het haar wel staan eigenlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 11:28 schreef Nuna het volgende:
Okee, hier issie danI look like an alien, y'all!
[afbeelding]
Britney was daar ook zwanger, lijkt me wel een excuus.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef Lllaura het volgende:
Mooie benen van Paris, toch? Kinky broekje ook.![]()
En die foto van Eva Longoria vind ik ook niet erg onflatteus. Oké, dat pakje zul je in mijn kast niet tegenkomen, maar ze heeft een mooi figuur. (Itt Britney. Zij lijkt wel een container op die foto.)
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
Paris heeft nu ook een fire crotch, net als Lindsay?
Mijn opmerking, wat doe je!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
Paris heeft nu ook een fire crotch, net als Lindsay?
Vooruit, dan mag 't.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Britney was daar ook zwanger, lijkt me wel een excuus.
ze heeft vast spijt dat ze het heeft kaal geschorenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:04 schreef Ephemera het volgende:
Ooh Britney!![]()
![]()
Doet ze nu aan pruiken dan?
[afbeelding]
die linkse kan nog wel in charlie's angels (mochten ze dood zijn)quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef MUUS het volgende:
Cameron Diaz.
[afbeelding]
Is ze dood of dronken? Brrrr..
Zelfs Stevie Wonder ziet die kwart gram coke nog onder haar neus zittenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef MUUS het volgende:
Amy Winehouse.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
In navolging op KinkyGiraf's neuspeuterserie, nu de gapers!
Avril Lavigne![]()
[afbeelding]
Britney Spears
[afbeelding]
Brooke Shields
[afbeelding]
Charlotte Church![]()
[afbeelding]
Courtney Love
[afbeelding]
Drew Barrymore
[afbeelding]
Geri Halliwell
[afbeelding]
Gwen Stefani
[afbeelding]
Gwyneth Paltrow
[afbeelding]
Heather Locklear
[afbeelding]
J-Lo
[afbeelding]
Cute Law
[afbeelding]
Kate Moss
[afbeelding]
Kirsten Dunst
[afbeelding]
Eerlijk toegeven: wie moest er gapen?
O NEE he ze doen het niet. Nou, ik ga even tinypiccen
Laten we het er maar op houden dat ze het laat hangen de laatste tijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef Michellee het volgende:
Zo Mel ziet er ook niet meer uit!
]quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef arneaux het volgende:
Die celebs zijn af en toe net mensen he. Neuspeuteren en gapen kan natuurlijk écht niet..
*snik*quote:
quote:
Die vrouw in het midden is volgens mij Robin Antin, zij heeft de Pussy Cat Dolls bedacht en opgericht.quote:
idd dat slaat ook nergens op..quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Snap trouwens de lol niet van die trieste homo perezhilton, heb tot nu toe geen grappige foto gezien van zijn site met echt iets leuks erop gekrabbeld, hij heeft vast te weinig aandacht gekregen toen die nog klein was.![]()
quote:
Ze is 28, lijkt me stug dat ze al botox heeft gedaan. Ze trekt heel vaak zulke gekke bekkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Wat is dát!? Een waarschuwingsfilmpje over de gevaren van doe-het-zelf botox setjes?
Alsof bij het eten van een kroket de gloeiend hete inhoud naar buiten is gespat en het zachte vlees van de binnenkant van haar lippen van de hitte heeft doen omkrullen.
Heeft ze nog mazzel van die twee afleidingsmanoeuvres.
Ik vind hem ook prachtig staan, juist door dr heupenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
De rest idd erg onflatteus en ben blij te weten dat ook cameron diaz dr kut zweet als ze sport
Omg jessica wat doe je!quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt een verrijking van je leven, dat te weten
Ha, ik was eerder met dat kapsel.... toch nog een trend gezetquote:
Ik weet niet wat het is maar ze komt slimmer over.quote:
Afkorting van 'rehabilitatie'. Dat betekent zoveel als 'herstel'. Herstel van een verslaving aan drugs, alhcohol e.d.quote:
quote:
Ah, dat dus!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Afkorting van 'rehabilitatie'. Dat betekent zoveel als 'herstel'. Herstel van een verslaving aan drugs, alhcohol e.d.
Ja echt stom effect dat als je naar gaap foto's kijkt moet gapen, ik moest ook alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef KRS het volgende:
Ik moest serieus gapen![]()
2x zelfs, maar ik ben ook moe![]()
Yep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef Grimm het volgende:
Gwyneth Paltrow gaat die met die vent van Coldplay?
Onder welke steen heb jij gelegen? Ze hebben zelfs twee kinderenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef Grimm het volgende:
Gwyneth Paltrow gaat die met die vent van Coldplay?
Ik vind er ook niets bijzonders aan, dan vind ik deze toch wel erger..... Jennifer Hudsonquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind hem ook prachtig staan, juist door dr heupen
Die rechter had idd wat beter corrigerend ondergoed aankunnen doen als je zo in the picture staatquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets bijzonders aan, dan vind ik deze toch wel erger..... Jennifer Hudson
[afbeelding]
vraag me af of dat uberhaupt veel effect zou hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die rechter had idd wat beter corrigerend ondergoed aankunnen doen als je zo in the picture staat
Nu pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit die ook al aan de crack.
Spuit elfquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef arneaux het volgende:
Waarom heeft Britney dr haar draf gechopt? Is dat ook bekend?
OMG...quote:
dr kleding zit ook scheef, dat verergert het scheve effekt, maar al met al ziet het er niet uit neequote:
proestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Britney spears over 30 jaar
[afbeelding]
Spuit 11quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:25 schreef ellos het volgende:
wat betekent spuit 11 nou eigenlijk?
o, yeah!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
www.google.nl , dit topic is geen schoolbank, maar voor plaatjes zoals deze
[afbeelding]
Ik heb eens gelezen dat ie 1000 "crunches" p.d. deed en daarnaast nog p.d. een uur intensieve work out... Sjah als je dan een maandje niks doet zak je meteen uit.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:14 schreef ellos het volgende:
Usher, toen ie slank was, oogde hij beter. nu lijkt hij nog meer op een aap
[afbeelding]
Dus het heeft met die rehab kliniek te maken. Vage shit dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Spuit elf
Britney scheert haar hoofd kaal #3
Huhquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Stefano Gabbana *ril*...
[afbeelding]
Ja, 5 maanden van haar derde kind. Ik moet zeggen, ze is mooi zwanger maar die borsten zijn wanstaltig groot.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:37 schreef Michellee het volgende:
Is jordan weer zwanger?
Tja, beetje rare foto maar ik denk dat een hoop mannen er niet meer zo uit zien op hun 44e...... (als de foto tenminste recent is)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Stefano Gabbana *ril*...
[afbeelding]
Dat had ik helemaal niet opgemerktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:13 schreef Aventura het volgende:
Het gaat mij meer om die pumps die hij draagt. Gatver!!
dat ziet er toch echt wanstaltig uitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Jordan zwanger...die eh.....dingen waar bij normale vrouwen borsten zitten....
[afbeelding]
Edit: ik zie 'm ook al staan in lelijke outfitjes.
Hiervan.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:20 schreef Burger_Queen het volgende:
Jared Leto
[afbeelding]
Verkapte tvp.
De foto's komen uit een frans modeblad, Purple Magazine, en zijn gemaakt door Terry Richardson.quote:
Grote god, wat zal die over een tijd spijt hebben van alles...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Prutney Spears' nieuwe tattoe.
Ik vind het een mooie tattooquote:Op zondag 25 februari 2007 09:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Grote god, wat zal die over een tijd spijt hebben van alles...![]()
Nieuwe foto, check die spiegel.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:33 schreef One_conundrum het volgende:
oude foto, check dart haar ....
Dat is een still uit een aflevering van SATC. Ze valt dan in een luik waaronder een afvalcontainer staatquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef arneaux het volgende:
Die Kim Cattrall is dope.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, vooruit, ik doe er meteen de buttcracks bij.
[afbeelding]
Kate Beckinsale
[afbeelding]
Seal
[afbeelding]
Lilo (oudje maar mag er nog wel tussen hč..)
[afbeelding]
Johnny Knoxville
[afbeelding]
Micha Barton
[afbeelding]
Serene Williams
[afbeelding]
Michelle Rodriguez
[im]http://www.blogsmithmedia.com/www.tmz.com/media/2007/02/jake.jpg[/img]
Kirsten Dunst
[afbeelding]
Fergie
[afbeelding]
Leo diCaprio
[afbeelding]
Robbie Williams
[afbeelding]
Brooke Shields
[afbeelding]
Cisko blabla
[afbeelding]
Paris Hilton "OEPS, wat doe ik nu?! moet ik nog wat verder voorover buigen?
[afbeelding]
Jack Black![]()
Oja, sommigen zullen het wel niet onflatteus vinden maar het is duidelijk dat ze zo niet (allemaal) expres op de foto staan, dus wel best grappig.
zeker weten, maar daar zag hij er wat beter uit dan dattie nu doet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef arneaux het volgende:
Hij speelde wel goed in Man On Fire.
Hij speelt in de hoofdrol samen met zijn vrouw in de film: "El Cantante"quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef arneaux het volgende:
Hij speelde wel goed in Man On Fire.
Hij ziet er altijd een beetje dood uitquote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Ici-Paris het volgende:
Marc Anhony is altijd al wel eng geweest
Dat zal david die nacht niet erg hebben gevondenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Victoria Beckham heeft er 1 teveel op
[afbeelding]
T lijkt wel of ze net een klap tegen dr hoofd heeft gehadquote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef apestaartje het volgende:
Jodie Foster bij de Oscars. Niet zo mooi.
[afbeelding]
ze probeert haar tepelpukkel uit te knijpen..Volgens mij heeft ze in de pizza gelegen met haar hoofdquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Amy Whinehouse! Wat DOET zij??
Is dat wel Jodie Foster? Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef apestaartje het volgende:
Jodie Foster bij de Oscars. Niet zo mooi.
[afbeelding]
Gatverquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Victoria Beckham heeft er 1 teveel op
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ieuw, hoe kan je zoveel puisten hebben, lijkt wel nep zo goor is het.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jeumig de peumig!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jawel, hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is dat wel Jodie Foster? Volgens mij niet hoor.
Gatver wat een pukkels. De rocky mountains heeft nog minder bergenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
De altijd geweldig lekkere Pink!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
rara wie komt hier aanlopen...
[afbeelding]
Ze zingt toch iets over rehabquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, wat een mannelijk buik
En die Amy Winehouse trekt aan dr tepel ofzoWie ís zij uberhaupt?
Het past niet bij een vrouw vind ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind Pink er juist heel mooi op staan, ik denk dat veel vrouwen jaloers moeten zijn op zo'n buik!
Dit is wel de meest onflatteuze foto die ik lange tijd heb gezien. Zowel de pukkels als de uitgelubberde tiet.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |