Gaat r om dat haar wimpers kapot zijn me dunktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die van Hillary ook heel mooi. Tyra staat er ook niet onflatteus op, alleen die nepwimpers zijn wat too much
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef wise het volgende:
grote versie van britney:
[[url=http://img31.imagevenue.com/loc216/th_93329_britneyhuilt_122_216lo.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn god, waar hangt Britney nou weer uit, lijkt wel alsof het haar eerste werkdag als stripper is en wordt ingewerkt en rondgeleid door haar collega's.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
Zit ze zo krap bij kas danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
D'r gezicht ziet er hier wel een stuk gezonder uit!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie OP!
Ach, jij altijd met je valse bescheidenheidquote:
Gare foto zeg....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashley Olsen doet... raar... in d'r onderbroek
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe ook altijd Yoga met een glas in mn hand ja, volgens mij knoeide ze over zichzelf
Ja, maar dan wel een halfdoorschijnende, en dan zonder slipje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft hier gewoon een witte legging aan hoor!!
Sandra Oh kan haast niet mooi op de foto staan, met zo'n hoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Smash-it het volgende:
Sandra Oh (Cristina uit Grey's), nou nee, eigenlijk staan beide dames er onflatteus op
[afbeelding]
(ja, tis een slechte tvp, maar foto was verplicht)
Die is definitief over the hillquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Pammie wordt steeds afhankelijker van photoshop
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Clay Aiken a.k.a. The Gayken
mijn godquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Chav het volgende:
Ieuw, die handen van Pammie !!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekers
Ik vind dat juist heel mooi staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (van de Amerikaanse versie van 'Lotte', 'Ugly Betty':
[afbeelding]
Ietsje te zware heupen voor zo'n strakke jurk.
Onzin, ze ziet er fantastisch uit. Niet iedereen in Hollywood is een gratenpakhuis met maat 32 thank god.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (van de Amerikaanse versie van 'Lotte', 'Ugly Betty':
[afbeelding]
Ietsje te zware heupen voor zo'n strakke jurk.
juist, en aangezien zij de hoofdrol had in de film 'real woman have curves' vind ik echt dat zij het wel kan hebben!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel mooi staan.
Ik dacht aan Beau van Erven Dorensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Clay Aiken a.k.a. The Gayken
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef Smash-it het volgende:
Het is sneu, maar ik herken dr aan het jurkje.
Ze is een mens! Met een gevlekte huid en porieen!quote:
quote:
Anders lees je je ff in in dit topic en waar het over gaatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
zou netjes zijn als je ook ff aan bronvermelding doet wanneer je foto's linkt.
![]()
Inzake deze foto,die is geschoten nav Paris's meest lucratieve uitje in Europa.
$ 500.000,- om te verschijnen op een Oostenrijks Galabal.![]()
En dan seggen wij allemaal dat ze oliedom is maar ondertussen casht
ze rijkelijk haar hele 'domheid' uit.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
En dan seggen wij allemaal dat ze oliedom is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
zou netjes zijn als je ook ff aan bronvermelding doet wanneer je foto's linkt.
![]()
Buddy Johansson?quote:
Ze ziet er uit als een grindtegel bedoel jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze is een mens! Met een gevlekte huid en porieen!
Ik vind het nog wel meevallen. De foto zelf is gewoon met een verkeerde belichting genomen en volgens mij is compressie ook niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een grindtegel bedoel je
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Verder vind ik je opmerking nog al kwetsend.
Denk dat jij dan beter uit dit topic kan blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je bent idd niet echt aan het goeie adres in dit topic ben ik bang... Cameron staat er trouwens gewoon om bekend dat ze een heel slechte huid heeft met af en toe de nodige pukkels. Zo zie je maar dat make-up een hoop doet in de films.... En van mij mag ze dr haar ook wel weer lichter verfen. Ze ziet er zo een stuk minder "fris" uit helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. De foto zelf is gewoon met een verkeerde belichting genomen en volgens mij is compressie ook niet helemaal lekker.
Tja, eigenlijk heeft ze gewoon een lelijke maar flink gepimpte kop, en die neus heb ik altijd al een lelijke gok gevondenquote:
Dus deze is volgens jou ook bewerkt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Elseetje het volgende:
Die foto van Cameron is volgens mij bewerkt. Ze heeft een slechte huid, maar er zit nu verschil in scherpte tussen verschillende delen van de foto. Ik vind het niet zo overtuigend overkomen...
Hoe werkt gevolgtrekking volgens jou? Ik zie geen overeenkomsten in de foto's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Dus deze is volgens jou ook bewerkt?
[afbeelding]
Laat maar, geeft nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe werkt gevolgtrekking volgens jou? Ik zie geen overeenkomsten in de foto's.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggen![]()
![]()
Scaryquote:
haha, die komen gewoon van Perezquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Lily Allen (van " Smile" )
[afbeelding]
Star Jones en haar saggy boobyz
Ohja. Bronvermelding: www.poep.nl
Au!quote:
Dubbel Au!quote:Foto is genomen tijdens boe-geroep bij de presentatie van haar nieuwe film Bordertown)
quote:
ik heb niet gezegd dat het kwetsend is voor Cameron... (hoewel dit natuurlijk alleen zo is omdat ze het zelf niet leest)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, Cameron zal er echt van wakker liggen![]()
![]()
Ben ik het op zich wel mee eens, bij Britney hebben we ook foto's gezien met flink wat pukkels in haar gezicht... maar goed, dat hoort een beetje bij dit topic... want het is natuurlijk ook wel onflatteus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat het kwetsend is voor Cameron... (hoewel dit natuurlijk alleen zo is omdat ze het zelf niet leest)
Maar als je dat al een grindtegel noemt dan ben ik een maanlandschap geweest. En ik lurk echt wel al lang mee met deze topicreeks, maar sommige opmerkingen hier gaan gewoon te ver.
Kijk met Britney heb ik geen medelijden want die doet het echt zelf. Maar opmerkingen over iets waar je niets aan kunt doen zoals een slechte huid is een ander verhaal. Je gaat toch ook niet dit soort opmerkingen maken over gehandicapten ofzo?
Gewoon kwestie van goed fatsoen hoor.![]()
Hier lijkt ze bijna iemand met het syndroom van down.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Lily Allen (van " Smile" )
Echt mooi staat ze er ook niet op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:49 schreef Roi het volgende:
Echt onflatteus staat ze niet op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |