Gaat r om dat haar wimpers kapot zijn me dunktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die van Hillary ook heel mooi. Tyra staat er ook niet onflatteus op, alleen die nepwimpers zijn wat too much
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef wise het volgende:
grote versie van britney:
[[url=http://img31.imagevenue.com/loc216/th_93329_britneyhuilt_122_216lo.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn god, waar hangt Britney nou weer uit, lijkt wel alsof het haar eerste werkdag als stripper is en wordt ingewerkt en rondgeleid door haar collega's.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
Zit ze zo krap bij kas danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is ook zo, want even later heeft ze zo'n zelfde outfitje aan!
[afbeelding]
D'r gezicht ziet er hier wel een stuk gezonder uit!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie OP!
Ach, jij altijd met je valse bescheidenheidquote:
Gare foto zeg....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashley Olsen doet... raar... in d'r onderbroek
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe ook altijd Yoga met een glas in mn hand ja, volgens mij knoeide ze over zichzelf
Ja, maar dan wel een halfdoorschijnende, en dan zonder slipje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft hier gewoon een witte legging aan hoor!!
Sandra Oh kan haast niet mooi op de foto staan, met zo'n hoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Smash-it het volgende:
Sandra Oh (Cristina uit Grey's), nou nee, eigenlijk staan beide dames er onflatteus op
[afbeelding]
(ja, tis een slechte tvp, maar foto was verplicht)
Die is definitief over the hillquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Pammie wordt steeds afhankelijker van photoshop
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Clay Aiken a.k.a. The Gayken
mijn godquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Chav het volgende:
Ieuw, die handen van Pammie !!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer... Maakt ook niet uit --> onflatteus is hij zekers
Ik vind dat juist heel mooi staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (van de Amerikaanse versie van 'Lotte', 'Ugly Betty':
[afbeelding]
Ietsje te zware heupen voor zo'n strakke jurk.
Onzin, ze ziet er fantastisch uit. Niet iedereen in Hollywood is een gratenpakhuis met maat 32 thank god.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (van de Amerikaanse versie van 'Lotte', 'Ugly Betty':
[afbeelding]
Ietsje te zware heupen voor zo'n strakke jurk.
juist, en aangezien zij de hoofdrol had in de film 'real woman have curves' vind ik echt dat zij het wel kan hebben!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel mooi staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |