abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46268544
Gisteren was er z'on programma op Veronica over de top10 vechtsporten, leek me wel leuk enzo (ik doe zelf aan freefight). Er klopte alleen geen ene reet van , op 3 Muay Thai , 2 Karate en op 1 shoalin Kung Fu . Wie heeft deze lijst gemaakt ? Vast z'on nerd die de hele dag bruce lee , jet li enzo. in het veronica archief kijkt . Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.

Klacht: Nerds
Noodles
pi_46268672
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_46268684
Maar zo'n top 10 is subjectief, dus het slaat nergens op. Of kijken ze naar welke sport de meeste mensen doen en naar kijken?
  Boks-Chick dinsdag 13 februari 2007 @ 19:30:49 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_46268995
ben het met je eens, helemaal omdat ze voor het gemak even vergaten dat de vechtsport boksen al bestaat vanaf 800 vóór BC! En dan staat dat niet eens genoemd!

Nee wel een paar van die slappe aftrekselvechtsporten van het echte werk
lolwut
pi_46269084
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zo'n top 10 is subjectief, dus het slaat nergens op. Of kijken ze naar welke sport de meeste mensen doen en naar kijken?
Maar het moet wel een beetje kloppen, ik zie nergens een Kung fu gozer in k1, PRIDE of UFC (dat zijn grote vechtsport toernooien, voor mensen die het niet weten)
Noodles
pi_46269191
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
. Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.
Dat is ook niet helemaal waar.
Freefight staat iig niet op 1.
Zet er een goede Muay Thai of kickbox gast tegenover en laatst genoemde maakt toch een grotere kans om te winnen.
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 19:35:48 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_46269213
quote:
ik doe zelf aan freefight

Da's geen vechtsport, maar gewoon veredeld straatvechten
F.K.A. SuperwormJim
pi_46269246
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

maak hem nou niet boos
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_46269738
Denk je nou echt dat shaolin monnikken mee gaan doen aan K-1 of Pride of UFC?
Op straat maken ze iedere willekeurige freefighter helemaal af man
pi_46270225
hmmm, k dacht persoonlijk dat dingen als jin-jun-kwan hapkido (verplichte kost bij de koreaanse politie) en die ene vechtstijl van het israelische leger veel beter waren.

maar elke vechtstijl is afhankelijk van de tegenstander, zo is een straatgevecht heel anders dan een tournooi gevecht, waar vechtsporten gebruikt worden. een straatgevecht volgt geen regels en draait zowiezo om het zo snel mogelijk uitschakelen van een tegenstander, en vaak ondoordacht slaan/schoppen uit onverwachte hoeken (met name als iemand aangeschoten/dronken is)
kan je nog heel lang over door gaan allemaal, maar elke stijl heeft zijn sterktes en zwaktes, en als het niet effectief zou zijn was het ook niet zolang door ontwikkeld.
doe zelf taekwondo btw (al 1,5 jaar)
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
krav manga
dat was idd die ik zocht van t israelische leger
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_46270248
krav manga
pi_46270334
quote:
krav manga
pi_46270549
Braziliaans jiujitsu... "oh kom jongens we gaan met zn allen rollen op een mat". .

Ninjutsu, dát is een echte vechtsport. OFtewijl: de vaardigheid van de ninja.

Doe het alweer 19 jaar met plezier, en hak gemiddelde hakbar-familie de grond in als ze vervelend doen.

[/opschep modus]
Kutkloon.
pi_46270598
ik doe aan chinees wegrennen , zo nu heb ik jullie allemaal gepwnd
pi_46270852
Freefight/MMA

Zo'n Shaolin Kung Fu gast klapt er zo 5 tegelijk neer.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_46270956
In het Amerikaanse leger wordt trouwens heel veel MMA geleerd (MMA is het zelfde als freefight alleen andere naam). Het goeie aan MMA of Muay Thai/ kickboksen is niet alleen de no-nonsens technieken maar er wordt ook heel veel gespart. Dan ga je trijdens de training echt een potje knokken met je tegenstander. Na een paar maanden kan je echt wel een tegen een stootje als je onverwachts geklapt wordt. Je staat dan gelijk weer op om je tegenstander terug te klappen.
Noodles
pi_46270990
Hoe meer mensen het doen, hoe groter de kans is dat je tegenstander op straat ook bekend is met jouw stijl, dus hoe minder effectief het wordt. Oftewel...zorg dat je stijl niet bekend is...
pi_46270998
wat heb je aan veachtsporten als er iemand met een ak-47 voor je staat?
pi_46271098
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef postmortum het volgende:
na een tijdje trigger happy te zijn geweest is het leeg en moet jij snel hem neermeppen voordat ie kan herladen
pi_46271144
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
In het Amerikaanse leger wordt trouwens heel veel MMA geleerd (MMA is het zelfde als freefight alleen andere naam). Het goeie aan MMA of Muay Thai/ kickboksen is niet alleen de no-nonsens technieken maar er wordt ook heel veel gespart. Dan ga je trijdens de training echt een potje knokken met je tegenstander. Na een paar maanden kan je echt wel een tegen een stootje als je onverwachts geklapt wordt. Je staat dan gelijk weer op om je tegenstander terug te klappen.
En jij denkt dat ze dat bij Kung Fu niet doen
pi_46271163
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

na een tijdje trigger happy te zijn geweest is het leeg en moet jij snel hem neermeppen voordat ie kan herladen
als ik dan met een taser aankom?
pi_46271369
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef postmortum het volgende:

[..]

als ik dan met een taser aankom?
trap met voorste voet van binnen naar buiten zijn/haar hand met taser weg, gevolgd door bijv een 2e trap. vergelijkbaar met mesaanvallen, een taser
pi_46271449
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

trap met voorste voet van binnen naar buiten zijn/haar hand met taser weg, gevolgd door bijv een 2e trap. vergelijkbaar met mesaanvallen, een taser
niet als ik hem aaklik
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:56:58 #24
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_46273288
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef BiMeWet het volgende:
Braziliaans jiujitsu... "oh kom jongens we gaan met zn allen rollen op een mat". .

Doe het alweer 19 jaar met plezier, en hak gemiddelde hakbar-familie de grond in als ze vervelend doen.

[/opschep modus]
Idd opschepmodus. Voor wat betreft Braziliaans Jiu Jitsu weet je niet waar je het over hebt. Het is niet ALLEEN op de grond overleven maar ook in staande positie enz.

Ninjitsu... remember UFC 2... Scott Morris met z'n Ninjitsu

Die top 10 van Veronica is idd onzin. In de praktijk (straat) heb je de beste overlevingskans door vechtsporten als Muay Thai, BJJ, Boksen en Krav Maga (gemiddelde persoon).
Iemand die in zijn eigen vechtsport meester is, is natuurlijk weer een ander verhaal.

Mixed Martial Arts (MMA) is een mengelmoes van de meest gangbare vechtsporten en wordt door steeds meer mensen beoefend. Niet te verwarren met freefight. Lees volgend artikel op wikipedia maar eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermengde_vechtkunsten
pi_46273349
quote:
Gisteren was er z'on programma op Veronica over de top10 vechtsporten, leek me wel leuk enzo (ik doe zelf aan freefight). Er klopte alleen geen ene reet van , op 3 Muay Thai , 2 Karate en op 1 shoalin Kung Fu . Wie heeft deze lijst gemaakt ? Vast z'on nerd die de hele dag bruce lee , jet li enzo. in het veronica archief kijkt . Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.

Klacht: Nerds
En dat in de plaats van Temptation Island

pi_46273384
quote:
Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.
Dat is nog meer bullshit als dat lijstje op Veronica.

Maar ja, hier is ook al eeuwen over gediscussieerd.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_46273706
Freefight op 1?
Dat is geeneens een echte vechtsport man.
pi_46273997
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Idd opschepmodus. Voor wat betreft Braziliaans Jiu Jitsu weet je niet waar je het over hebt. Het is niet ALLEEN op de grond overleven maar ook in staande positie enz.

Ninjitsu... remember UFC 2... Scott Morris met z'n Ninjitsu

Die top 10 van Veronica is idd onzin. In de praktijk (straat) heb je de beste overlevingskans door vechtsporten als Muay Thai, BJJ, Boksen en Krav Maga (gemiddelde persoon).
Iemand die in zijn eigen vechtsport meester is, is natuurlijk weer een ander verhaal.

Mixed Martial Arts (MMA) is een mengelmoes van de meest gangbare vechtsporten en wordt door steeds meer mensen beoefend. Niet te verwarren met freefight. Lees volgend artikel op wikipedia maar eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermengde_vechtkunsten
Die japanse judo homo's komen echt niet door mij heen hoor jongen. . Ninjutsu is een vechtsport gebaseerd op straatgevechten, of moet ik je uit gaan leggen wat de echte ninja's eigenlijk deden?
De enorm vreselijk smerige wijze waarop je vecht als ninjutsu ervaringsdeskundige is zo gruwelijk dat je binnen 3 seconden een botje of 20 breekt. En da's geen grap. Daar komt dat japanse roljudo niet tegenop.
Kutkloon.
pi_46274091
Freefigh/MMA is zowiezo weer een combinatie van vechtsporten dus zowiezo bullshit.
Daarnaast is het ongeveer een zelfde vraagstelling als: welke balsport is het beste.
Je kan het simpelweg niet vergelijken, enige wat je misschien kan kijken is naar de achtergrond qua kampioenen in Freestyle tournooien. In dat opzicht zou bijvoorbeeld Sambo ook makkelijk in de top 10 komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_46274244
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Die japanse judo homo's komen echt niet door mij heen hoor jongen. . Ninjutsu is een vechtsport gebaseerd op straatgevechten, of moet ik je uit gaan leggen wat de echte ninja's eigenlijk deden?
De enorm vreselijk smerige wijze waarop je vecht als ninjutsu ervaringsdeskundige is zo gruwelijk dat je binnen 3 seconden een botje of 20 breekt. En da's geen grap. Daar komt dat japanse roljudo niet tegenop.
Jaja, vecht maar tegen dennis van der geest, ik betaal je 1 tegen 10 uit als je wint.
pi_46274275
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jaja, vecht maar tegen dennis van der geest, ik betaal je 1 tegen 10 uit als je wint.
Dit quote ik even
pi_46274367
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Straatgevecht, dus geen rolknuffelmatspelletje?

die heeft zo geen tandjes meer, geloof mij maar. .
Kutkloon.
pi_46274459
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Straatgevecht, dus geen rolknuffelmatspelletje?

die heeft zo geen tandjes meer, geloof mij maar. .
Dream on. Op moment dat ie jou vastpakt kom je niet meer los.
pi_46274481
Doe mij maar gewoon een:

Ik zwaai naar dieren.
pi_46274606
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dream on. Op moment dat ie jou vastpakt kom je niet meer los.
Maar voor dat hij hem vast heeft
Ik zwaai naar dieren.
pi_46274689
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar voor dat hij hem vast heeft
Nou hee, dat zal een onmogelijke opgave zijn voor iemand die 12 jaar op wereldniveau Judo'd
pi_46274728
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Freefight/MMA

Zo'n Shaolin Kung Fu gast klapt er zo 5 tegelijk neer.
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef Crazykill het volgende:
Freefight op 1?
Dat is geeneens een echte vechtsport man.
quote:

[/opschep modus]
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef xstatic1975 het volgende:
Denk je nou echt dat shaolin monnikken mee gaan doen aan K-1 of Pride of UFC?
Op straat maken ze iedere willekeurige freefighter helemaal af man

Als hier 1 van die kerels hierboven serieus was, raad ik ze aan NOOIT in een straatgevecht te komen. Shaolin kung fu... NJ... Doe normaal man, kom je daar mee af in een freefight gym lachen ze je uit en laten ze je even slapen...

[ Bericht 23% gewijzigd door Calyptus op 13-02-2007 21:30:45 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46274734
Ik zou zeggen, kijk eens op : http://www.judomma.com/
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:28 #39
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_46274861
Bij een vechtsport leer je volgens mij, niet neer te kijken op een ander(e vechtsport)
pi_46275179
Wing Chun hoort op 1, maar dat wist je zelf ook al waarschijnlijk
De meest effectieve vechtsport die er is

[ Bericht 44% gewijzigd door kevin85 op 13-02-2007 21:44:56 ]
pi_46275248
Wil je zo snel mogelijk de beste straatvechter zijn, doe freefight, leer small-joint lock verdediging, leer de vuile truks van krav maga, spar ontzetten veel, werk aan je interval-conditie en doe krachttraining en plyometrics alsof je leven ervan af hangt, gemixed met een paar cycles halotestin, test en trenbolone, en zoek elke week ruzie.

En verdoe vooral je tijd niet met traditionele martial arts waar niet of amper mee gesparred wordt en kata's de norm zijn.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46275328
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef Calyptus het volgende:

Als hier 1 van die kerels hierboven serieus was, raad ik ze aan NOOIT in een straatgevecht te komen. Shaolin kung fu... NJ... Doe normaal man, kom je daar mee af in een freefight gym lachen ze je uit en laten ze je even slapen...
Ik was serieus en nu nog steeds.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_46275394
Het is toch freefight? Dan mag je toch zelf weten wat je doet... Het gaat noet om de vechtstijl, maar om de beheersing.
pi_46275434
quote:

Ik heb nergens gezegt dat Freefight alleen door mietjes word "beoefend". Freefight is gewoon 2 mannen (of vrouwen) die tegen elkaar vechten met hun eigen techniek.
pi_46275435
Krav Maga lijkt me trouwens wel tof om te leren
pi_46275542
uhu, zegt mijn leraar ook, bij 2 of meer man is het gewoon bekeken, het gaat echt niet zoals in de films...

en tis echt, iedereen heeft een eigen stijl, en dan ook nog eens een eigen vechtsport.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:45:34 #48
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_46275805
quote:

Alsof je ervaringsdeskundige bent. Oftewel jij hebt een shaolin monnik die z'n hele leven traint in z'n tempel zien vechten tegen een freefighter?? Ik geef toe dat ik dat niet gezien heb, maar jij lult eveneens bullshit
pi_46276129
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Calyptus het volgende:
Wil je zo snel mogelijk de beste straatvechter zijn, doe freefight, leer small-joint lock verdediging, leer de vuile truks van krav maga, spar ontzetten veel, werk aan je interval-conditie en doe krachttraining en plyometrics alsof je leven ervan af hangt, gemixed met een paar cycles halotestin, test en trenbolone, en zoek elke week ruzie.

En verdoe vooral je tijd niet met traditionele martial arts waar niet of amper mee gesparred wordt en kata's de norm zijn.
Toch zijn die Shaolin Kung Fu lui vaak mensen die hun hele leven offeren aan hun vechtsport waar ze jaren met volle motivatie aan trainen. Twee uur per dag op de muur meppen e.d Ik zag een keer een documentaire op NGC, die lui zijn echt ongelooflijk sterk, ze schoppen elkaar zelfs vol in de klote zonder dat ze het voelen. Die lui zijn keihard, worden zelfs voor een jaar lang elke dag een uur met een hun hoofd tegen harde zakken gebeukt om hun schedel hard te maken, breken stenen met hun handen, gooien naalden door glas en breken en slaan aanvallen af van een speer met hun keel
pi_46276333
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef honderd het volgende:

[..]

Toch zijn die Shaolin Kung Fu lui vaak mensen die hun hele leven offeren aan hun vechtsport waar ze jaren met volle motivatie aan trainen. Twee uur per dag op de muur meppen e.d Ik zag een keer een documentaire op NGC, die lui zijn echt ongelooflijk sterk, ze schoppen elkaar zelfs vol in de klote zonder dat ze het voelen. Die lui zijn keihard, worden zelfs voor een jaar lang elke dag een uur met een hun hoofd tegen harde zakken gebeukt om hun schedel hard te maken, breken stenen met hun handen, gooien naalden door glas en breken en slaan aanvallen af van een speer met hun keel
En toen werd je wakker?
pi_46276410
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

En toen werd je wakker?
Wijsneus

hier een stukje van die documentaire:
http://youtube.com/watch?v=k_WZcQoSJxc
pi_46276502
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef JediMindTricks het volgende:
Krav Maga lijkt me trouwens wel tof om te leren
Mjah mij ook. Een gast die ik ken heeft het in Israel gevolgd, zo'n hele cursus van een aantal maanden. Hij moest ook iets van een week lang 7 uur per dag met geweren schieten en leerde bommen onschadelijk maken enz.
pi_46277157
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Alsof je ervaringsdeskundige bent. Oftewel jij hebt een shaolin monnik die z'n hele leven traint in z'n tempel zien vechten tegen een freefighter?? Ik geef toe dat ik dat niet gezien heb, maar jij lult eveneens bullshit
Ik BEN een ervaringsdeskundige, en ik heb al meer in de ring gestaan als 99.99% van dit forum, in verschillende stijlen. Vechtsporten is mijn obsessie.

En ik weet ook dat in de jaren '50 10 shaolinmeesters naar thailand zijn getrokken voor een "eeruitdaging", tegen de top van muay thai, en thailand gewonnen had 10-0 Dat was ook de reden dat in China een nieuwe vechtsport uitgevonden werd, sanshou, erg gelijkend op muay thai, en gegeven werd naast kung fu.

Er zijn trouwens al genoeg kung-fu mannetjes en shaolin vechters proberen doorstoten tot in de mma-top, maar ze zijn allen gefaald. Vrijwel geen enkele beoefenaar van een traditionele martial art is niet tot de top geraakt. Elke stijl heeft tekortkomingen, sommige meer als andere, en crosstraining is onmisbaar om een topvechter te zijn, op straat of in de mma-ring.

Vrijwel kung fu is een show, met uitzondering van wing chin. Als iemand dat voor een echte vechtstijl aanziet heeft hij teveel Jet Li films gekeken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:11:58 #54
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_46277458
korfbal, das toch ook een vechtsport?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_46277956
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef honderd het volgende:

[..]

Wijsneus

hier een stukje van die documentaire:
http://youtube.com/watch?v=k_WZcQoSJxc
veel van die zaken is puur een kwestie van techniek en zwakke punten kennen, en een kwestie van synergisme in spierspanning. Het meeste lukt alleen maar tegen dode voorwerken. Je lichaam en botten harden en pijngrens verleggen is een goede mentale training, maar wordt in alle full-contact sporten toegepast.

Ze zouden beter dag in dag uit vrij op mekaar staan rossen. Zouden ze veel meer mee bereiken, maar voor een levende tegenstander kun je geen alomvattende techniek voor leren, ook al beweren veel martial arts van wel met kata's.

En grondtechnieken hebben ze ook nog nooit van gehoord... Wat

http://youtube.com/watch?v=ABqD8Odaebw

dit als gevolg heeft

[ Bericht 3% gewijzigd door Calyptus op 13-02-2007 22:26:23 ]
pi_46277973
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
korfbal, das toch ook een vechtsport?
voetbal lijkt meer een vechtsport tegenwoordig
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_46279005
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Ik BEN een ervaringsdeskundige, en ik heb al meer in de ring gestaan als 99.99% van dit forum, in verschillende stijlen. Vechtsporten is mijn obsessie.
Veel klappen opgelopen?
pi_46279506
het is sowieso lomp een top 10 van vechtsporten samen te stellen...
pi_46280531
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Veel klappen opgelopen?
loop ergens anders te mierenneuken taalridder
pi_46281034
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Calyptus het volgende:

[..]

loop ergens anders te mierenneuken taalridder
Niet meteen in de verdediging schieten... whehe... ik zei "verdediging"...
pi_46281406
Grappig al die vechtsportgasten hier die hun eigen sport als de beste zien Het is leuk om te doen en vast nuttig in zelf verdediging maar thats it. Een kogel stop je niet hoe leuk je technieken ook zijn
pi_46281422
Men, gewoon die voor voor achter X + O met king in tekken 3 en je klapt ze zo tegen de vlakte!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_46283856
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Agiath het volgende:
Men, gewoon die voor voor achter X + O met king in tekken 3 en je klapt ze zo tegen de vlakte!
neej joh, beneden, beneden (oftewel sidestep), X (of was t nu O) (martial art style schop)
en anders beetpakken, half-duplex, nelson weet ik wat nog meer... (echte WWF, gewrichten aanvallen à al hapkido)

oftewel, verschillende stijlen dooreen mixen en make it hurt
pi_46284381
Boxen, orthodoxe stijl. Dat is de shit.

Jeweet
pi_46287611
ik doe zelf ook aan freefight. daar zijn we met een groep van 6 man soms 8 terwijl kickboxen je les hebt met 20 tot 30 man ik denk dat daar het verschil zit.
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_46287739
nr1 Ninjutsu
nr2 Jiu Jitsu
nr3 muay Thai
nr4 Krav Maga
nr5 Wing Tsung

[ Bericht 11% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-02-2007 10:01:18 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:49:15 #67
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_46288475
Zijn er hier eigenlijk mensen bekent met systema? Het is een Russische vechtsport (net als Sambo en Ross) die tijdens het communistische regime alleen aan de elite werd aangeleerd.

Zie hier en hier voor 2 filmpjes.

Het ziet er wel effectief uit.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  Boks-Chick woensdag 14 februari 2007 @ 10:09:32 #68
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_46288879
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Marruk het volgende:
Boxen, orthodoxe stijl. Dat is de shit.

Jeweet
lolwut
pi_46289157
Meeste mensen die hier lullen hebben geen enkel verstand van vechtsporten. Je kan niet zeggen welke sport beter is dan de andere, hangt allemaal van variabele af. Hoe groot is je tegenstander, hoe groot ben je zelf, wat is de omgeving etc etc. Maar zowiezo bij elke vechtsport leer je dat je het altijd met praten moet oplossen
pi_46289284
Kom op mensen doe niet zo kinderachtig in dit topic .

Er bestaat niet zoiets als een beste vechtsport in het algemeen, wel bestaat een beste vechtsport voor een persoon. Taekwando bijv. is niks voor mij, dus is het voor mij niet de beste vechtsport . Ikzelf doe aan Bujinkan Budo Taijutsu (ook wel bekend als Ninjutsu, maar de naam Ninjutsu is door vele fakers aan devaluatie onderhevig). Voor mij is dat het beste systeem, voor anderen misschien weer kickboksen.
pi_46290568
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:01 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
nr1 Ninjutsu
nr2 Jiu Jitsu
nr3 muay Thai
nr4 Krav Maga
nr5 Wing Tsung
schrap dat japanse roljudo eruit en je hebt helemaal gelijk
Kutkloon.
pi_46292179
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef ThaMadEd het volgende:
Kom op mensen doe niet zo kinderachtig in dit topic .

Er bestaat niet zoiets als een beste vechtsport in het algemeen, wel bestaat een beste vechtsport voor een persoon. Taekwando bijv. is niks voor mij, dus is het voor mij niet de beste vechtsport . Ikzelf doe aan Bujinkan Budo Taijutsu (ook wel bekend als Ninjutsu, maar de naam Ninjutsu is door vele fakers aan devaluatie onderhevig). Voor mij is dat het beste systeem, voor anderen misschien weer kickboksen.
pi_46292198
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Maar het moet wel een beetje kloppen, ik zie nergens een Kung fu gozer in k1, PRIDE of UFC (dat zijn grote vechtsport toernooien, voor mensen die het niet weten)
Vraag me af wat topicstarter als graadmeter neemt... Als we de grote tournooien hiervoor gebruiken zijn het inderdaad redelijk vaak Muay Thai en karate (vaak kyokushinkai) jongens die er staan. Jongens met Shaolin Kung Fu achtergrond kan ik me niet herinneren.

Maar wellicht dat men ook op het aantal beoefenaars doelt? Of op de algemene bekendheid/populariteit?

Heb het programma niet gezien en de openingspost verschaft mij niet echt meer duidelijkheid.
Krekker is de bom!
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:27:01 #74
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_46292426
Al die mannen die hun kleine piemeltjes moeten verdedigen door middel van hun vechtsport..

Het blijft hilarisch .
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_46292429
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Jongens met Shaolin Kung Fu achtergrond kan ik me niet herinneren.
Check dit filmpje
(Shaolin Kung Fu vs Taekwondo)

[ Bericht 2% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-02-2007 12:33:02 ]
pi_46292685
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Check dit filmpje
(Shaolin Kung Fu vs Tae Kwondo)
Dat soort X vs Y filmpjes zijn leuk om te zien maar zeggen mij verder niks.

Wanneer een je een halfbakken Muay Thai sporter tegen een voetballer laat vechten en de voetballer trapt de Muay Thai jongen tegen de vlakte hoeft dat nog niet perse iets over de sporten te zeggen... kan ook aan de personen liggen .

Om even een extreem voorbeeld te geven

(Daarnaast vind ik taekwondo zelf maar een achterlijke wedstrijdsport (en dan doel ik dus op kumite, 1 vs 1 enzo) ... prachting om te zien tijdens demonstraties, maar wanneer ze tegen elkaar vechten ziet het er echt belachelijk uit. Het lijkt soms wel alsof ze ALLEEN maar met de benen vechten en bij wijze van spreke zelfs een trap naar het gezicht proberen te blocken met de benen )
Krekker is de bom!
pi_46297785
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat soort X vs Y filmpjes zijn leuk om te zien maar zeggen mij verder niks.

Wanneer een je een halfbakken Muay Thai sporter tegen een voetballer laat vechten en de voetballer trapt de Muay Thai jongen tegen de vlakte hoeft dat nog niet perse iets over de sporten te zeggen... kan ook aan de personen liggen .

Om even een extreem voorbeeld te geven

(Daarnaast vind ik taekwondo zelf maar een achterlijke wedstrijdsport (en dan doel ik dus op kumite, 1 vs 1 enzo) ... prachting om te zien tijdens demonstraties, maar wanneer ze tegen elkaar vechten ziet het er echt belachelijk uit. Het lijkt soms wel alsof ze ALLEEN maar met de benen vechten en bij wijze van spreke zelfs een trap naar het gezicht proberen te blocken met de benen )
dat is omdat bij een (wedstrijd) sparring potje je iemand de lucht uit de longen moet slaan wil je een punt krijgen voor een stoot, je moet echt iemand dubbel laten klappen. dus dat is niet effectief. wel kan je met een stoot wat meer ruimte maken om vervolgens een trap in te zetten. blokken met je benen is ook wat makkelijker, aangezien je alleen je been maar omhoog hoeft te trekken om de trap te blocken, je beschermt je hoofd met een arm en je kan dan meteen counteren

wel typisch aan dat filmpje, de showlin vechter heeft zijn handen open (meer kans op gebroken vingers) en is sneller dan de taekwondo vechter, terwijl taekwondo net 1 van de snelste martial arts is (qua reactievermogen), maar tis redelijk appelen en peren, aangezien showlin afhankelijk is van de aanval van de tegenstander, en taekwondo meer aanvallend is...
pi_46304774
Als ik het zo lees zie ik dat jullie grondvechten niet belangrijk vinden, hele tijd praten over dat ninjutsu, kravmaga en niet te vergeten deze reactie :
quote:
Staand vechten kan iedereen wel na een paar bruce lee filmpjes (ok, ook niet super goed, maar je hebt wel een idee hoe het moet ), maar met z'n allen gezellig op de grond rollen (a.k.a grondvechten) weet haast NIEMAND. In bijna alle (populaire) vechtsporten krijg je echt heel weinig grondvechten geleerd en judo is soort van fifty-fifty (je moet judo trouwens cker niet onderschatten , veel beter dan karate enzo ) .

En voor al die staand vechters die claimen nooit naar de grond te zullen worden gebracht :
http://www.youtube.com/watch?v=1eoRlhQYACw
http://www.youtube.com/watch?v=naWEbPDz80w
http://www.youtube.com/watch?v=H6r1jy1rb60
http://www.youtube.com/watch?v=Ef57iN7hL4s
http://www.youtube.com/watch?v=YJoknjuSjgs
http://www.youtube.com/watch?v=7ciYtazMQE4

Noodles
pi_46308416
waarom ben ik benieuwd naar filmpjes van BJJ vs hapkido, judo en meer grondvechtstijlen?
dat is wat beter te vergelijken

laatste filmpje niet gezien net, sorry

maar toch vind ik het geen "eerlijk" gevecht, iemand neerhalen en bovenop kruipen. en de effectiviteit is meteen weg als er meerdere tegenstanders zijn, terwijl je met een andere vechtstijl tenminste nog kan imponeren, of met enkele goeie aanvallen iemand uitschakelen. met een armlock of gewoon wurgen duurt dat toch wat langer.

[ Bericht 54% gewijzigd door DropjesLover op 14-02-2007 21:07:20 ]
pi_46312171
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik het zo lees zie ik dat jullie grondvechten niet belangrijk vinden, hele tijd praten over dat ninjutsu, kravmaga en niet te vergeten deze reactie :
[..]

Staand vechten kan iedereen wel na een paar bruce lee filmpjes (ok, ook niet super goed, maar je hebt wel een idee hoe het moet ), maar met z'n allen gezellig op de grond rollen (a.k.a grondvechten) weet haast NIEMAND. In bijna alle (populaire) vechtsporten krijg je echt heel weinig grondvechten geleerd en judo is soort van fifty-fifty (je moet judo trouwens cker niet onderschatten , veel beter dan karate enzo ) .

En voor al die staand vechters die claimen nooit naar de grond te zullen worden gebracht :

pi_46312325
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef DropjesLover het volgende:
waarom ben ik benieuwd naar filmpjes van BJJ vs hapkido, judo en meer grondvechtstijlen?
dat is wat beter te vergelijken
check dit filmpje: Bujinkan ninjutsu vs Brazilian Jiu Jitsu

en dit filmpje: application of ninjutsu
pi_46312653
quote:
[..]

Wat een onzin, denk je nou werkelijk dat je in een straatgevecht een paar grepen kan uitvoeren?
Tegen de tijd dat je eindelijk iemand klem heb word je allang verrot geschopt door de vrienden van je tegenstander.
Dus probeer gewoon staande te blijven en ga je neer probeer dan weer zo snel mogelijk op te staan, grondvechten is leuk als een sport maar niet voor in het echt.
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:07:27 #83
169027 partymarty
blame someone else
pi_46312669
wtf denk je zelf, ze schoppen elkaar keihard in de klote zonder dat ze het voelen...

als ze dat niet voelen, zouden ook geen gevoel moeten hebben tijdens sex e.d.
pi_46312769
Hier zijn nog een aantal filmpjes over ninjutsu

Masaaki Hatsumi (de bruce lee onder de ninja's ) - Bujinkan ninjutsu
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7211902767221010798&q=masaaki+hatsumi

Mind Body and Kick Ass Moves - Ninjutsu
http://www.youtube.com/watch?v=w1LmZhQlAOk

'Mind, Body & Kick Ass Moves - Ninjutsu part 2
http://www.youtube.com/watch?v=wksvKJ8-w4o

Bujinkan ninjutsu, free training
http://www.youtube.com/watch?v=os-wICLjG-w

Ninjutsu from Japan
http://www.youtube.com/watch?v=ri-yn00DJKg

San Diego Bujinkan Demo Video 2006
http://www.youtube.com/watch?v=SKS5qOeFPck

Ninja Camp-Ninjutsu Bujinkan Brasil - Fudo Myô Mayadish Dojo
http://www.youtube.com/watch?v=fWB_jSf3kCk

Genbukan appears on Discovery Channel
http://www.youtube.com/watch?v=wul3O_0d0YI

Masaaki Hatsumi!
http://video.google.com/videoplay?docid=-1111723569328631201&q=masaaki+hatsumi

Hier nog een filmpje van Masaaki Hatsumi:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5498667585048861752&q=masaaki+hatsumi

[ Bericht 25% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-02-2007 22:25:32 ]
pi_46313241
quote:
[..]

Het tweede filmpje doet het niet..

[ Bericht 60% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-02-2007 22:23:02 ]
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:51:09 #86
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_46315049
Uit Japan
Een Japanner en een Belg zitten in een café te praten over cultuurverschillen. Op een gegeven moment geeft de Japanner de Belg een fameuze klap in de nek.

Na een minuutje of vijf staat de Belg weer op en vraagt wat dit in godsnaam moet voorstellen. "Dat is karate" zegt de Japanner, "dat
komt uit Japan". Boos gaat de Belg weer zitten aan de bar. Een tijdje later geeft de Japanner hem een enorme heupzwaai. Kreunend en nu nog bozer staat de man weer op en vraagt wat dit dan wel niet moet voorstellen "Dat is judo, komt uit Japan".

De Belg heeft het nu behoorlijk gehad en loopt naar buiten. Een tijdje later komt hij terug met een ijzeren voorwerp in de hand. Hij ziet de Japanner nog aan de bar zitten en geeft hem een enorme dreun met het voorwerp. Na een half uurtje komt de Japanner weer een beetje bij en ziet de Belg staan.

"Dat was de krik uit mijn Toyota", zegt hij... "komt ook uit Japan!"
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_46319908
Wing Tsun vs Kickboxing
http://www.youtube.com/watch?v=cV4Jq6H9pEQ

[ Bericht 37% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 15-02-2007 01:57:25 ]
pi_46325758
Judo ownt de shit, gecombineerd met enkele sla en schoptechnieken kan je 95% van iedereen wel aan
pi_46326051
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Judo ownt de shit, gecombineerd met enkele sla en schoptechnieken kan je 95% van iedereen wel aan
dan heb je jiu jitsu (forgive the spelling)
pi_46326186
Dit topic eindigt alweer in een ander topic namelijk:

Wat de effectiefste vechtsport is.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_46326584
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:

Laat ik dan maar beginnen met klagen dat judo niet in het lijstje voorkomt
pi_46326586
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wing Tsun vs Kickboxing
http://www.youtube.com/watch?v=cV4Jq6H9pEQ
Zegt niks. Die Kickbokser is overduidelijk iemand met minder ervaring dan die WT'er.
pi_46326662
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Laat ik dan maar beginnen met klagen dat judo niet in het lijstje voorkomt
Judo
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_46326695
quote:

Dat is een zinloze discussie:

Je zou dan al snel eindigen bij Escrima (Filipijns mesvechten), Kali (Filipijns stokvechten), Iaido (Japanse zwaardkunst), het Bo / zwaard gedeelte van Ninjutsu etc.

Leuk als je Muay Thai kan, maar in een één op één gevecht van leven op dood zou je het al snel afleggen tegenover iemand met een wapen in zijn hand

Nu zijn dat geen realistische situaties meer, dus is het redelijk flauw om dat te stellen. Maar er bestaat imho niet zoiets als de meest effectieve vechtsport. Ik denk dat alles effectief is zolang je de juiste personen het laat beoefenen. Sommige mensen zijn meer geschikt voor kickboksen, anderen voelen zich beter bij Wing Tsun. Big deal
pi_46327368
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Judo
Hehe gelukkig heb ik altijd het voordeel dat mensen judo onderschatten, totdat ze flink oak slaag krijgen
Maar wat die gozer boven me zegt klopt helemaal. Als iemand met een pistool voor je staat doe je vrij weinig
pi_46328972
nog een filmpje van Wing Tsun
pi_46329200
Ik vind dat die forum discussies/gevechten ook wel een sport opzich
  FOK!fotograaf donderdag 15 februari 2007 @ 13:57:48 #98
145146 Andyy
pi_46330437
quote:
als die binnen handbereik staat heb je zeker aan Krav Maga wat hoor
maargoed dat is geen sport maar een zelfverdedigings geval
  FOK!fotograaf donderdag 15 februari 2007 @ 13:58:49 #99
145146 Andyy
pi_46330467
quote:

Krav Maga is effectief maar geen sport, je leert er hoe je aanvallen van anderen moet counteren enzo
pi_46338291
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hier zijn nog een aantal filmpjes over ninjutsu

Masaaki Hatsumi (de bruce lee onder de ninja's ) - Bujinkan ninjutsu
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7211902767221010798&q=masaaki+hatsumi

Mind Body and Kick Ass Moves - Ninjutsu
http://www.youtube.com/watch?v=w1LmZhQlAOk

'Mind, Body & Kick Ass Moves - Ninjutsu part 2
http://www.youtube.com/watch?v=wksvKJ8-w4o

Bujinkan ninjutsu, free training
http://www.youtube.com/watch?v=os-wICLjG-w

Ninjutsu from Japan
http://www.youtube.com/watch?v=ri-yn00DJKg

San Diego Bujinkan Demo Video 2006
http://www.youtube.com/watch?v=SKS5qOeFPck

Ninja Camp-Ninjutsu Bujinkan Brasil - Fudo Myô Mayadish Dojo
http://www.youtube.com/watch?v=fWB_jSf3kCk

Genbukan appears on Discovery Channel
http://www.youtube.com/watch?v=wul3O_0d0YI

Masaaki Hatsumi!
http://video.google.com/videoplay?docid=-1111723569328631201&q=masaaki+hatsumi

Hier nog een filmpje van Masaaki Hatsumi:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5498667585048861752&q=masaaki+hatsumi
Hier een filmpje over ninjutsu in PRIDE.

o w8 er zijn er geen
Noodles
pi_46338535
quote:

[/opschep modus]
Al krijg je van al die klappen wel moeilijkheden met spellen 8)
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_46351892
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

o w8 er zijn er geen
Nogal logisch, het is dan ook geen stijl die je opleidt tot wedstrijdvechter. Al die mensen denken dat ze de waarde van een vechtsport kunnen bepalen adhv het aantal mensen dat meevecht van die stijl in Pride

Veel technieken van het Ninjutsu kan je niet toepassen in Pride (gebonden aan regels) en als je zonodig wedstrijdvechter wil worden, ga je toch lekker kickboksen? Denk je overigens dat mensen die serieus met Ninjutsu bezig zijn de behoefte hebben zich te bewijzen? Nee die staan daar boven en trainen gewoon, zoals iedereen zou moeten doen ipv de hele tijd te roepen "mijn pik is gro .. eh mijn vechtsport is beter".
pi_46352425
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hehe gelukkig heb ik altijd het voordeel dat mensen judo onderschatten, totdat ze flink oak slaag krijgen
Maar wat die gozer boven me zegt klopt helemaal. Als iemand met een pistool voor je staat doe je vrij weinig
slaag van judo? neh, dat is juist wat ze niet doen en het zwakke punt. Op de grond kun je namelijk ook slaan, iets wat judo vergeet.

Judo kan wel een goede basis zijn...
pi_46352467
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Calyptus het volgende:

[..]

slaag van judo? neh, dat is juist wat ze niet doen en het zwakke punt. Op de grond kun je namelijk ook slaan, iets wat judo vergeet.

Judo kan wel een goede basis zijn...
Dat het niet in de stijl zit wil niet zeggen dat je het niet kan. Als je eenmaal iemand op de grond hebt gewerkt kan elke leek met zijn vuisten op zijn tegenstanders hoofd gaan rammen
pi_46353017
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat het niet in de stijl zit wil niet zeggen dat je het niet kan. Als je eenmaal iemand op de grond hebt gewerkt kan elke leek met zijn vuisten op zijn tegenstanders hoofd gaan rammen
true, maar de ander kan dat ook terwijl je je kin openlaat als je aan een greep bezig bent. Trouwens zitten goede stoten op de grond technisch nog moeilijker in elkaar als rechstaand. Dus niet trainen = zelfde technische niveau als je ongetrainde tegenstander, of klote als hij er wel op getraind is. Als die tegenstander dan nog door een andere reden(alcohol ofzo) sneller/sterker/oplettender/groter bereik heeft zit je diep in de schijt...

Een complete vechter is in alle mogelijke dimenties getraind.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:19:47 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46353280
Vechten

Echte mannen hebben een geweer
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  FOK!fotograaf vrijdag 16 februari 2007 @ 01:05:51 #107
145146 Andyy
pi_46354327
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

nogmaals, Krav Maga, daar leer je ook hoe je moet omgaan met iemand die je onder schot houd van dichtbij.
http://youtube.com/watch?v=Lbqxi3SkFv4
zo ongeveer rond 1 min is wel wat technieken daarvan te zien (disarming)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:11:00 #108
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46354437
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Maikuuul het volgende:
Vechten

Echte mannen hebben een geweer

tering. moe worden om iemand klappen te geven
schiet m gewoon voor zn flikker.

"oe! pas maar op ik zit op freefight (:')) hoooooor"
"en?" <klik> <bam!>
"1 bier aub."
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:25:03 #109
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46354748
uit een ander topic begreep ik dat krav maga weer minder effectief was dan systema (russische variant van zelfverdediging combinatie van oosterse en westerse technieken).
Neerkomen wel!
pi_46356169
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

o w8 er zijn er geen
Ninjutsu doet niet aan wedsrijden. wedstrijdtraining is een training die je strakke technieken en beperkingen aanleert, om een wedstrijd zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Ninjutsu leert je geen beperkingen, maar juist een groot aanpassingsvermogen zodat je iedere situatie op een zo natuurlijk mogelijke manier het hoofd kan bieden.
pi_46356791
http://www.youtube.com/watch?v=LK-23qBlMpg

'Hardste' stijl van Karate lijkt me in een allerdaags straatgevecht effectiever dan BJJ waar je het gevecht naar de grond brengt en jezelf dus kwetsbaar maakt (tegen over anderen die aanwezig zijn)
pi_46356961
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef Andyy het volgende:

[..]

nogmaals, Krav Maga, daar leer je ook hoe je moet omgaan met iemand die je onder schot houd van dichtbij.
http://youtube.com/watch?v=Lbqxi3SkFv4
zo ongeveer rond 1 min is wel wat technieken daarvan te zien (disarming)
Krav Maga leert je iemand te ontwapenen die heel erg vlakbij je staat. Probeer jij maar eens iemand te ontwapenen die twee meter van je af staat. Trouwens met jiujitsu leer je volgens mij ook om iemand te ontwapenen.

Krav Maga vind ik trouwens ook geen vechtsport maar een verdedigings techniek/systeem.
pi_46357708
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 05:02 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Krav Maga leert je iemand te ontwapenen die heel erg vlakbij je staat. Probeer jij maar eens iemand te ontwapenen die twee meter van je af staat. Trouwens met jiujitsu leer je volgens mij ook om iemand te ontwapenen.

Krav Maga vind ik trouwens ook geen vechtsport maar een verdedigings techniek/systeem.
Ook bij Ninjutsu leer je iemand te ontwapenen....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:52:55 #114
51748 H4ze
wait...what?
pi_46368618
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nogal logisch, het is dan ook geen stijl die je opleidt tot wedstrijdvechter. Al die mensen denken dat ze de waarde van een vechtsport kunnen bepalen adhv het aantal mensen dat meevecht van die stijl in Pride

Veel technieken van het Ninjutsu kan je niet toepassen in Pride (gebonden aan regels) en als je zonodig wedstrijdvechter wil worden, ga je toch lekker kickboksen? Denk je overigens dat mensen die serieus met Ninjutsu bezig zijn de behoefte hebben zich te bewijzen? Nee die staan daar boven en trainen gewoon, zoals iedereen zou moeten doen ipv de hele tijd te roepen "mijn pik is gro .. eh mijn vechtsport is beter".
Exact.

En om die reden is en blijft Ninjutsu wat mij betreft de ultieme vecht "sport".
*BURP*
pi_46369350
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Judo is daar dan ook niet op ontwikkeld, judo is een vorm van jijutsu wat geschikt gemaakt is voor wedstrijden. "Gewone" jijutsu is daarvoor namelijk te geweldadig, tenminste om dat goed te kunnen doen ...
En een botje of 20 breken zegt niet zo heel veel. Het gaat er meer om welke botten je breekt.

Edit: moet eerst de verdere reacties lexzen volgende keer
Terug van weggeweest!
pi_46370082
Ik mis eigenlijk Tai Chi. Vind wel dat die in de top 10 thuis hoort. Doe het nu bijna 25 jaar.
pi_46370357
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef PietPrak het volgende:
Ik mis eigenlijk Tai Chi. Vind wel dat die in de top 10 thuis hoort. Doe het nu bijna 25 jaar.
Ohja, ik heb daarbij ook nog 10 jaar gebokst. Ben ik nu net zo killer als die ninja's?
pi_46370564
Jongens boeie, pak lekker nog een steroidenshake en ga lekker verder dromen over de top 10 van vechtsporten...
pi_46371399
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 04:02 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LK-23qBlMpg

'Hardste' stijl van Karate lijkt me in een allerdaags straatgevecht effectiever dan BJJ waar je het gevecht naar de grond brengt en jezelf dus kwetsbaar maakt (tegen over anderen die aanwezig zijn)
kyokushin => kin open => je vecht hoe je traint => vlugge ko tegen bv bokser. Doe dat regeltje "niet slagen naar de kin" en je hebt kickboksen.

mijn mening blijft

1 vs 1 freefight(muay thai voor stand-up en clinchwerk en BJJ voor clinchwerk en grondvechten)

1 vs 2 of 3: krav maga, het belangrijkste is dan mobiliteit en NOOIT naar de grond gaan dan. Je moet als een enorme overschot van kracht, snelheid, techniek en massa hebben wil je hier nog iets zinnig uithalen.

1 vs meer: 100 meter dash

Belangrijkste tactieken bij zelfverdediging:

• - afstand houden als het op ruzie uit draait, nooit kop aan kop staan zoals je veel zatlappen ziet doen. Een slag van 10cm afstand kun je nooit blokken/zien aankomen, een slag van een meter blok je makkelijk.
  • - "lezen" dat iemand ruzie zoekt
  • - Niet laten omsingelen(hoort bij het vorige)
  • - altijd proberen uitpraten
  • - KISS-principe, fancy moves hou je voor in de gym
  • - proberen niet naar de grond gaan(weglopen is dan onmogelijk en je ziet niet wat er in je rug gebeurt), maar wel trainen op grondvechten MOEST het gebeuren
  • - niet gaan denken dat je in elkaar geslagen gaat worden of ms zal verliezen, of je ms neergestoken wordt. Concentreren op die kerel onschadelijk te maken onschadelijk te maken. Focus on succes, archieve succes.
  • - als de tegenstander een wapen heeft, doe niet die fancy moves uit de gym in een gecontroleerde omgeving. Zelfs ALS je erin slaagt, kan zijn vriendje achter je staan. Geef gewoon wat ze willen hebben, laat zien dat het je niet kan raken. Zie je hem daarna terug met zn rug naar je kan je nog altijd wraak nemen, maar raad ik niet aan.
  • - is de tegenstander vastberaden je neer te steken, afstand houden/creeren, grijp iets om mee te smijten/blokkeren, een stoel of een biljardkeu.

Als je enkel zo snel mogelijk wilt jezelf verdedigen, neem krav maga. Hopelijk wordt er dan wel bij je gesparred, vrij sparren is het dichtste bij een recreatie van een echt gevecht, dat sparren niet hoort bij zelfverdediging is absurd.

Als je nooit de mentale weerbaarheid tegen de schok ,die een "echt" gevecht veroorzaakt, ervaart en traint, zal je als het erop aankomt niks met je training kunnen doen. De straat verloopt niet volgens het boekje(zoals je in veel kata's op fancy demonstraties ziet gebeuren). Ik ken persoonlijk een EK shotokan die laatst op straat is neergerost door een gewone kerel. Hij sloeg dicht toen het erop aankwam, omdat hij nog nooit de brute agressie van een straatgevecht had meegemaakt. Dus, wordt er niet veel gesparred, ben je niks waard op straat met je vechtstijl, welke dan ook.

Wil je een zo goed mogelijke vechter zijn in alle aspecten, pak dan MMA. Duurt wat langer, maar als je daar een jaartje goed op traint zijn er al weinig mensen rond jouw gewichtsklasse die je niet aankan.
  • [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46371634
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Alleen vinger klemmen en iemands kruis aanvallen mag niet bij Pride en denk je echt dat die MMA vechters dat niet kunnen? En denk je echt dat ninjutsu alleen uit die aanvallen bestaat? De reden waarom de ninjutsu technieken nooit gebruikt worden in Pride, is omdat ze NUTTELOOS zijn. Hoe je iemands arm vast moet grijpen als je geslagen word en hem dan op een één of andere manier naar de grond brengt is leuk in theorie en op stilstaande tegenstanders, maar ze werken NIET in het echt.

En wijdstrijd vechten zoals in Pride of andere MMA gevechten verschilt echt niet veel van straatvechten hoor, je mag bijna alles.
    Noodles
    pi_46372198
    Ik zeg als Steven Seagal het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagal het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Angelus- op 16-02-2007 17:11:22 ]
      vrijdag 16 februari 2007 @ 16:57:32 #122
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_46372474
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef -Angelus- het volgende:
    Ik zeg als Steven Seagall het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagall het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.
    *BURP*
    pi_46372907
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Alleen vinger klemmen en iemands kruis aanvallen mag niet bij Pride en denk je echt dat die MMA vechters dat niet kunnen? En denk je echt dat ninjutsu alleen uit die aanvallen bestaat? De reden waarom de ninjutsu technieken nooit gebruikt worden in Pride, is omdat ze NUTTELOOS zijn. Hoe je iemands arm vast moet grijpen als je geslagen word en hem dan op een één of andere manier naar de grond brengt is leuk in theorie en op stilstaande tegenstanders, maar ze werken NIET in het echt.

En wijdstrijd vechten zoals in Pride of andere MMA gevechten verschilt echt niet veel van straatvechten hoor, je mag bijna alles.
    Spaar je de moeite, heb ik al in andere topics proberen uitleggen, ze blijven erbij dat NJ teh d34dly is en dus niet geschikt voor MMA...

Er zijn best wat NJ-technieken die nuttig zijn, maar al diegene kun je beter leren in een andere stijl, zonder de crap. De echte NJ waar de mythes uit onstaan zijn ga je dezer tijd niet meer leren, en zeker al niet buiten het land van origine. Ergens anders hebben de meesten gewoon wat teveel ninjafilms gezien om een degelijk oordeel te vellen...
    [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46373071
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef H4ze het volgende:

Tja, die stumperd hier hebben niet in de gaten dat Steven Seagal het nooit tot een grondgevecht laat komen ... steven roept: "girls its allright come to me" ... daarna, wel over daarna wil ik ineens niet praten.

http://www.youtube.com/watch?v=IVm2ld4f08I
      vrijdag 16 februari 2007 @ 19:30:05 #125
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_46377170
    Ik kwam btw dit filmpje nog op youtube tegen: Judo in MMA
    *BURP*
    pi_46377677
    er zijn er nog wel meer in mma met een judo-basis
    [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46377916
    quote:
    krav manga
    "manga" ?
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
    pi_46381193
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef -Angelus- het volgende:
    Ik zeg als Steven Seagal het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagal het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.
    Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.

Zie hier het bewijs:

pi_46391875
    Jahoor. Een onschuldige Kangeroe aanvallen
    Way ta' go chuckie!
    pi_46391886
    Jajaja ik hoor het al. 'Innocent until proven Guilty'
    (inkoppertje)
    pi_46392562
    ik doe zelf aan muay thai en dat is zo retecool
    en freefight op nummer 1 , dacht meer aan cage fight.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 10:50:23 #132
    117662 Slappe_hap
    Slappe, geen vloeibare!
    pi_46392766
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef tritri het volgende:
    ik doe zelf aan muay thai en dat is zo retecool
    en freefight op nummer 1 , dacht meer aan cage fight.
    Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..
    pi_46392800
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef Slappe_hap het volgende:

[..]

Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..
    freefight=pride,ufc enzo
    cage fight=cage rage

andere regels betekent andere sport.
    omdat bij kickboksen gebokst wordt is het nog geen boksen.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 11:06:00 #134
    117662 Slappe_hap
    Slappe, geen vloeibare!
    pi_46393058
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef tritri het volgende:

[..]

freefight=pride,ufc enzo
    cage fight=cage rage

andere regels betekent andere sport.
    omdat bij kickboksen gebokst wordt is het nog geen boksen.
    Die verschillen zijn zo klein, en bij pride passen ze de regels ook weleens per partij aan. Daarnaast is de term freefight een beetje achterhaald.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 11:07:40 #135
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_46393086
    Tae-Bo is echt zwaar gevaarlijk, je weet toch.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_46394613
    Ik moet altijd denken aan Andy Hug, voormalig K-1 kampioen. Geweldige techniek.

one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.

http://www.youtube.com/watch?v=tb6BbwKiPHQ
    http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc
    "I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
    'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
    pi_46399369
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:

one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.

vergeet jomhod en ramon dekkers niet.
    pi_46400302
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:

Damn wat een kracht in die trappen
      zaterdag 17 februari 2007 @ 15:53:47 #139
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_46400316
    is het niet zo dat de techniek die Sem Schildt beoefend het beste is? Hij wint de K1 en dat is toch de sport waar alle sporten samenkomen?

ik vind het een onzindiscussie tbh, iedere sport heeft zijn charme ook wel weer. Maar dat schijn je niet meer te beseffen als je zelf vecht, omdat jou sport toch het beste is
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_46400873
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Catch22- het volgende:
    is het niet zo dat de techniek die Sem Schildt beoefend het beste is? Hij wint de K1 en dat is toch de sport waar alle sporten samenkomen?
    enkel stand-up, en Semmy is getraind in verschillende stijlen, zijn stijl is niet meer vergelijkbaar met zijn basisstijl. Maar ik snap je punt.
    quote:
    ik vind het een onzindiscussie tbh, iedere sport heeft zijn charme ook wel weer. Maar dat schijn je niet meer te beseffen als je zelf vecht, omdat jou sport toch het beste is
    Het gaat over met welke je het meeste kan op straat. Om een degelijk oordeel te hebben moet je dan inderdaad van verschillende vechtsporten/stijlen geproefd hebben, en zeker niet je kop in de grond steken van "mijn is de beste"
    pi_46405856
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.

Zie hier het bewijs:

[afbeelding]
    Nietus
    http://www.youtube.com/watch?v=lKSvQjzn7t0
    Noodles
    pi_74308142
    voor mij lekker makkelijk

ik ben 2 meter 18 stel ukkie's

wel lastig om mij treffend te raken hahahaha
    pi_74308650
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
    Wing Tsun vs Kickboxing

'

Kijk dat filmpje nou eens een keer en dan goed. Die kickboxer is gewoon de slechtste kickboxer die er op aarde rondloopt terwijl die WC vechter Ballschmeiter is en dus gewoon erg goed is.
    Verder heeft Ballschmeiter naast 2 overwinningen ofzo een WAARDELOOS record in UFC/PRide achtige toernooien (kun je nalezen op internet). Hij verliest meer dan ie wint iig.

Tot slot wil ik even vermelden dat de vechter wint en niet de vechtkunst.
    pi_74308804
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

'

Kijk dat filmpje nou eens een keer en dan goed. Die kickboxer is gewoon de slechtste kickboxer die er op aarde rondloopt terwijl die WC vechter Ballschmeiter is en dus gewoon erg goed is.
    Verder heeft Ballschmeiter naast 2 overwinningen ofzo een WAARDELOOS record in UFC/PRide achtige toernooien (kun je nalezen op internet). Hij verliest meer dan ie wint iig.

Tot slot wil ik even vermelden dat de vechter wint en niet de vechtkunst.

die slappelingen ram ik allebei tegelijk nog wel de tent uit
    pi_74309399
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

die slappelingen ram ik allebei tegelijk nog wel de tent uit
    Jep ik ook hoor, daar niet van. Ik win sowieso 99% van mijn ruzies wel
    Getrained in : BJJ, Muay Thai, en MMA vriend >BD
      maandag 2 november 2009 @ 11:19:02 #146
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74309513
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jep ik ook hoor, daar niet van. Ik win sowieso 99% van mijn ruzies wel
    Getrained in : BJJ, Muay Thai, en MMA vriend >BD
    Wat is je powerlevel?
    [b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
    [/b]
    [b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74309526
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Wat is je powerlevel?
    ?
    pi_74309601
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef LongTallErnie het volgende:

maandag 2 november 2009 @ 11:38:00 #149
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74310242
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

Ja nu weten we het wel Ernie.
    [/b]
    Eindbaas ^O^
      maandag 2 november 2009 @ 12:06:29 #150
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_74311274
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef LongTallErnie het volgende:

Ook echt heel belangrijk nieuws om een topic uit 2007 een trap te geven
    Krekker is de bom!
    pi_74311339
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ook echt heel belangrijk nieuws om een topic uit 2007 een trap te geven
    Whoehahaha, een trap geven aan het vechtsport topic
    Ja, schrok je toch even he!
    pi_74311564
    Vechten.

Gewoon wegrennen.
    pi_74311907
    Laat Judo aub weg uit dit topic. Judo is in de basis een verdedigings/afweer sport. Geen vechtsport.
    Dat het verkracht wordt tot vechtsport door er wat trappen en klappen in te mengen getuigd van geen enkel respect voor het Judo.
    Judo betekend niet voor niets "De zachte weg"

Sterker nog, iedere judoka weet dat hij direct geschorst word als hij zijn judokunsten in het openbaar gebruikt om aan te vallen.
      maandag 2 november 2009 @ 12:32:45 #154
    250257 Mriya
    Moya ladon prevratilas v kulak
    pi_74312013
    Commando Sambo.
    "Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
    pi_74315425
    Mensen die vechtsporten die gemaakt zijn om andere pijn te doen vergelijken met vechtsporten als Shaolin Kung Fu die eerder bedoelt zijn je innerlijke zelf te vinden
      FOK!fotograaf maandag 2 november 2009 @ 14:25:31 #156
    145146 Andyy
    pi_74315483
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef Siniti het volgende:
    Mensen die vechtsporten die gemaakt zijn om andere pijn te doen vergelijken met vechtsporten als Shaolin Kung Fu die eerder bedoelt zijn je innerlijke zelf te vinden
    Er bestaat een groot verschil tussen Martial ARTS en echte gevechtstechnieken
    pi_74315596
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

Er bestaat een groot verschil tussen Martial ARTS en echte gevechtstechnieken
    Inderdaad want dat gedans kan je nauwelijks vechten noemen. Ik vind het tof van die shaolin monks dat ze aan rituelen en dans bewegingen doen, maar net als de dagelijke portie hooligans die mij tegenkomen, moeten ze niet gaan huilen als ik hun finaal naar de grond trap met bewezen vechttechnieken. Daar kan je niks tegen doen door met je handjes te wapperen en kraanvogel technieken uit te voeren. Over nutteloos gesproken zeg
    pi_74315641
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Flammie het volgende:

[..]

Inderdaad want dat gedans kan je nauwelijks vechten noemen. Ik vind het tof van die shaolin monks dat ze aan rituelen en dans bewegingen doen, maar net als de dagelijke portie hooligans die mij tegenkomen, moeten ze niet gaan huilen als ik hun finaal naar de grond trap met bewezen vechttechnieken. Daar kan je niks tegen doen door met je handjes te wapperen en kraanvogel technieken uit te voeren. Over nutteloos gesproken zeg
    En jouw supermooie vechttechnieken zijn nuttig? Vechtsporten zijn gedateerd met al die pistolen/geweren tegenwoordig. Daarom Shaolin > Alle andere vechtsporten.
    pi_74315658
    'vechtsporten' ____!!!
      maandag 2 november 2009 @ 14:32:50 #160
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_74315776
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

En jouw supermooie vechttechnieken zijn nuttig? Vechtsporten zijn gedateerd met al die pistolen/geweren tegenwoordig. Daarom Shaolin > Alle andere vechtsporten.
    Yeh want iedereen heeft een geweer op zak en zal niet schromen om dit zomaar eventjes te gebruiken met "moord" als gevolg. please zeg

De drempel om te vechten ligt wel heel wat lager dan de drempel die iemand moet overstappen om een ander persoon dood te schieten Dus ja; mijn gevechtstechnieken redden me uitstekend tot nu toe
      maandag 2 november 2009 @ 14:36:02 #162
    31101 _Led_
    pi_74315810
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

Inderdaad, altijd als ik de kroeg in ga parkeer ik mijn tank voor de deur en loop ik met een raketwerper om mijn schouder.
    zzz
    pi_74315986
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeh want iedereen heeft een geweer op zak en zal niet schromen om dit zomaar eventjes te gebruiken met "moord" als gevolg. please zeg

De drempel om te vechten ligt wel heel wat lager dan de drempel die iemand moet overstappen om een ander persoon dood te schieten Dus ja; mijn gevechtstechnieken redden me uitstekend tot nu toe
    Ik kan niet vechten en red mij ook uitstekend tot nu toe.
    pi_74316443
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik kan niet vechten en red mij ook uitstekend tot nu toe.
    Dan moet je toch echt eens wat vaker naar buiten gaan in plaats van je telkens veilig op te sluiten op je zolderkamertje ben ik bang Je PC zal je inderdaad geen pijn doen nee
      maandag 2 november 2009 @ 14:57:46 #165
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74316522
    Zoals de meeste fokkers wel weten ben ik een rustige knaap maar dit is een topic naar mijn hart.

De beste zijn: muay thai (of boksen), Wing Tsun, Krav Maga, BJJ en een wapenvechtstijl zoals Escrima in mijn opinie. Dit zijn ook de vechtkunsten die ik gedurende mijn trainingen in diverse vechtkampen gehad heb.

Have fun, and keep on training boys !

Als hint geef ik mee om naar realistische vechtkunsten te kijken. Martial arts of Wushu zijn mooi als sierstijl maar in een barfight heb je niet veel aan je jumps en butterfly kicks (die doe ik overigens vlekkeloos).

Daarom kies ik Muay Thai (clinchen en boksen , altijd lekker), Wing Tsun (beste trappingsysteem en blind vechten ever), Krav Maga (verweer tegen wapens, wordt net als wing tsun meestal als zelfverdediging gegeven), BJJ (grondvechten is altijd handig om te kunnnen) en escrima (wapenvechten is nooit weg, lekker als je die knuppel vind).

Ik heb nu een blank record van 45 straatgevechten en heb er nog geen verloren
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      maandag 2 november 2009 @ 15:10:49 #166
    31101 _Led_
    pi_74316968
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:
    Tegen negers durf je niet zeker ?
    zzz
      maandag 2 november 2009 @ 15:13:23 #167
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_74317054
    mensen op vechtsport

BIj een ruzie staan ze een beetje voor je te showen wat ze kunnen

dan moet ik altijd hier aan denken

I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGE¡
      maandag 2 november 2009 @ 15:17:03 #168
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317200
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tegen negers durf je niet zeker ?
    been there, vriend
      maandag 2 november 2009 @ 15:17:29 #169
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317215
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef wise het volgende:
    mensen op vechtsport

BIj een ruzie staan ze een beetje voor je te showen wat ze kunnen

dan moet ik altijd hier aan denken

[ afbeelding ]
    Want jij hebt een Uzi op zak? !!
      maandag 2 november 2009 @ 15:19:30 #170
    31101 _Led_
    pi_74317282
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

been there, vriend
    Je mag me 'meneer' noemen, we hebben nooit samen geknikkerd.
    zzz
      maandag 2 november 2009 @ 15:25:18 #171
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317455
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je mag me 'meneer' noemen, we hebben nooit samen geknikkerd.
    is goed vriend
      maandag 2 november 2009 @ 15:27:33 #172
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_74317522
    quote:
    Zoals de meeste fokkers wel weten ben ik een rustige knaap maar dit is een topic naar mijn hart.

De beste zijn: muay thai (of boksen), Wing Tsun, Krav Maga, BJJ en een wapenvechtstijl zoals Escrima in mijn opinie. Dit zijn ook de vechtkunsten die ik gedurende mijn trainingen in diverse vechtkampen gehad heb.

Have fun, and keep on training boys !

Als hint geef ik mee om naar realistische vechtkunsten te kijken. Martial arts of Wushu zijn mooi als sierstijl maar in een barfight heb je niet veel aan je jumps en butterfly kicks (die doe ik overigens vlekkeloos).

Daarom kies ik Muay Thai (clinchen en boksen , altijd lekker), Wing Tsun (beste trappingsysteem en blind vechten ever), Krav Maga (verweer tegen wapens, wordt net als wing tsun meestal als zelfverdediging gegeven), BJJ (grondvechten is altijd handig om te kunnnen) en escrima (wapenvechten is nooit weg, lekker als je die knuppel vind).

Mag ik je hierbij nomineren voor 'Meest trieste persoon ooit'?
    pi_74317552
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Mag ik je hierbij nomineren voor 'Meest trieste persoon ooit'?
    45 - 0... Dat vind ik best wel een prestatie hoor.. toe maar.
    Waarom is dat triest?
      maandag 2 november 2009 @ 15:29:24 #174
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317571
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:28 schreef Flammie het volgende:

[..]

45 - 0... Dat vind ik best wel een prestatie hoor.. toe maar.
    Waarom is dat triest?
    zij lijkt het beter te kunnen..
    !
      maandag 2 november 2009 @ 15:30:47 #175
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_74317608
    Ik vecht niet, ik knuffel.
    pi_74317616
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef ynuhh het volgende:
    Dat zal je niet helpen tegen een verkrachter
      maandag 2 november 2009 @ 15:32:18 #177
    31101 _Led_
    pi_74317642
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

is goed vriend
    Ik ontdek een donkere kant aan je die ik nog niet eerder heb gezien.
    zzz
      maandag 2 november 2009 @ 15:32:36 #178
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317659
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef ynuhh het volgende:
    Oh, ik hou ook wel van de liefde bedrijven en een meid om mijn lusten op te botvieren, doch als ik moet overleven, doe ik mijn ding
      † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 15:33:55 #179
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_74317701
    Gun fu!
      maandag 2 november 2009 @ 15:37:19 #180
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_74317809
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat zal je niet helpen tegen een verkrachter
    Oke oke, dan wil ik wel slaan.
      maandag 2 november 2009 @ 15:40:08 #181
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317906
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Oke oke, dan wil ik wel slaan.
    juist en dan is het dus goed als je een mooie basis hebt, zodat zij je niet eerst slaan.
    Kom niet aan met "geloof me, ik kan hard slaan" omdat je wel eens met je vriendje stoeit (waar dan ook ), want als het hard om hard gaat, slaan ze je gewoon bewusteloos om zich daarna aan je te vergrijpen
    pi_74317953
    Kan me best voorstellen dat je een keer in een straatgevecht terecht komt, maar 45?!

Al de vechtsporten die je geleerd hebt beginnen toch met de les voorkomen is beter dan genezen?

Of ben je zo'n figuur die de ruzie opzoekt en direct zoekt naar escalatie
      maandag 2 november 2009 @ 15:42:20 #183
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74317986
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Jimmie het volgende:
    Kan me best voorstellen dat je een keer in een straatgevecht terecht komt, maar 45?!

Al de vechtsporten die je geleerd hebt beginnen toch met de les voorkomen is beter dan genezen?

Of ben je zo'n figuur die de ruzie opzoekt en direct zoekt naar escalatie
    Geloof me, ik ben normaal gesproken een rustige jongen maar bepaalde zaken maken mij zo woest. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onrechtvaardigheid.
      maandag 2 november 2009 @ 15:48:24 #184
    64831 2NutZ
    Non-profit paardenstylist.
    pi_74318181
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben normaal gesproken een rustige jongen maar bepaalde zaken maken mij zo woest. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onrechtvaardigheid.
    Ben jij 'die rooie uit Gestel' ?
    * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
      maandag 2 november 2009 @ 15:50:12 #185
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74318235
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

nee..
    pi_74318754
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, hij is een internetheld.
    Play hard, go pro.
    pi_74319062
    Waarom mond een gesprek over vechtsporten altijd uit in een discussie over welke vechtsport het efficiëntst is op de straat?
    Derevaun Seraun.
    pi_74319204
    Omdat ik dat vanuit mijn ervaring zo kan mededelen... Ik ben dodelijk vriend.
      maandag 2 november 2009 @ 16:20:53 #189
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_74319231
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Flammie het volgende:
    Omdat ik dat vanuit mijn ervaring zo kan mededelen... Ik ben dodelijk vriend.
    Dodelijk saai ja.
    pi_74319270
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
    Waarom mond een gesprek over vechtsporten altijd uit in een discussie over welke vechtsport het efficiëntst is op de straat?
    Omdat dit misschien de enige plek is waar mensen ooit met vechten in aanraking komen, naast je computerspelletje dan.
    Play hard, go pro.
    pi_74319360
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Omdat dit misschien de enige plek is waar mensen ooit met vechten in aanraking komen, naast je computerspelletje dan.
      maandag 2 november 2009 @ 16:48:54 #192
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_74320127
    quote:
    Krav Maga.
      maandag 2 november 2009 @ 16:49:47 #193
    31101 _Led_
    pi_74320159
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Krav Maga.
    daar doe je weinig mee op 5 meter afstand
    zzz
      maandag 2 november 2009 @ 16:50:20 #194
    192696 CantFazeMe
    Scroll my bar
    pi_74320174
    mensen die aan vechtsport doen.
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    TryAndResistClicking. Trollspray.
      maandag 2 november 2009 @ 16:53:01 #195
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_74320278
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

daar doe je weinig mee op 5 meter afstand
    Klopt.

Maar zo dichtbij laat je iemand toch niet komen zonder dat je het in de gaten hebt?

Tevens denk ik dat je niet snel iemand met een AK-47 in Nederland tegen zult komen.
    pi_74320293
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 16:53 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Klopt.

Maar zo dichtbij laat je iemand toch niet komen zonder dat je het in de gaten hebt?

Tevens denk ik dat je niet snel iemand met een AK-47 in Nederland tegen zult komen.
    Sowieso... hoeveel mensen lopen er nou met geweren rond...
      maandag 2 november 2009 @ 16:56:46 #197
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74320382
    quote:

[..]

Klopt.

dit dus. Mensen die dit zeggen: "als jij met je krav maga komt, gooi ik gewoon een atoombom op je" ofzo
    pi_74320401
    Vechtsporten
      maandag 2 november 2009 @ 16:57:46 #199
    278278 T_Lord
    [KLB] Baas in opleiding.
    pi_74320407
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef BrandX het volgende:
    ben het met je eens, helemaal omdat ze voor het gemak even vergaten dat de vechtsport boksen al bestaat vanaf 800 vóór BC! En dan staat dat niet eens genoemd!

Nee wel een paar van die slappe aftrekselvechtsporten van het echte werk
    Ooh gossie, wat schattig toch een lief klein meisje dat denkt dat ze fysiek iets voorstelt. .
    Sig' v1.0..
      FOK!fotograaf maandag 2 november 2009 @ 17:11:34 #200
    145146 Andyy
    pi_74320817
    quote:

[..]

Klopt.

En bij de civiele versie leer je je niet verdedigen tegen aanvalsgeweren
    pi_74321274
    quote:
    beste trappingsysteem en blind vechten ever, (verweer tegen wapens, wordt net als meestal als zelfverdediging gegeven), grondvechten is altijd handig om te kunnnen) en (wapenvechten is nooit weg, lekker als je die knuppel vind).
    ninjutsu dus
    pi_74323455
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dan moet je toch echt eens wat vaker naar buiten gaan in plaats van je telkens veilig op te sluiten op je zolderkamertje ben ik bang Je PC zal je inderdaad geen pijn doen nee
    Whehe daar heb je een punt want ieder normaal mens vecht minstens 3 keer per week en gaat ook altijd op zoek naar gevechten !!1
    pi_74323494
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 17:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:

Awesomste Nederlander! Haha
    Wat een kerel
    schreef Siniti het volgende
    Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
    schreef stevenmac26 het volgende:
    Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
    pi_74337026
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 17:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:

Awesomste Nederlander! Haha
    Children of the night. What music they make.
      dinsdag 3 november 2009 @ 00:39:06 #206
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_74337179
    Wing Chun FTW
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
      dinsdag 3 november 2009 @ 00:39:38 #207
    77130 star_gazer
    pi_74337188
    En Bas Rutten is een baas. <KEDEDENGEDEDEEENG>

I'm sorry sir, but I'm gonna break your leg
    -
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_74342285
    Krav Maga
    effe normaal he
      dinsdag 3 november 2009 @ 16:02:45 #209
    31101 _Led_
    pi_74353003
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 00:39 schreef star_gazer het volgende:
    En Bas Rutten is een baas. <KEDEDENGEDEDEEENG>

I'm sorry sir, but I'm gonna break your leg

Bas Rutten : aangetoond 2.0x de impact van een crashtest

zzz
      dinsdag 3 november 2009 @ 16:16:42 #210
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_74353472
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

En bij de civiele versie leer je je niet verdedigen tegen aanvalsgeweren
    Daar had ik het toch ook niet specifiek over?
    pi_74356821
    Muay Thai FTW
    KD
      dinsdag 3 november 2009 @ 17:48:03 #212
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74356841
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef dundel het volgende:
    Muay Thai FTW
    Muay Thai, Wing Tsun, BJJ en Krav Maga FTW
    pi_74358716
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef BrandX het volgende:
    800 vóór BC!

B.C. = Before Christ
    pi_74359956
    die Bassie heb makkelijk praten

wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha

mijn schouders zijn al op 1m80 vertel, hoe krijg je mij te grazen hahahahaha
    pi_74360098
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:

wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha

Ik vind jou om een of andere onverklaarbare reden wel een leuke kloon
    pi_74372987
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:

woensdag 4 november 2009 @ 02:42:11 #217
    77130 star_gazer
    pi_74373287
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Bas Rutten : aangetoond 2.0x de impact van een crashtest

And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersens
    -
    pi_74373527
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersens
    wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18

nou ok, die Bas Rutten zal wel iets aanrichten maar een 'normaal' persoon niet

hoe wat waar zou jij (als je 1,60 was) mij gaan trappen stoten of iets.???

waar kan jij me dan goed en doeltreffend raken.??? (kan haast niet)
      woensdag 4 november 2009 @ 03:25:42 #219
    77130 star_gazer
    pi_74373529
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:24 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18

nou ok, die Bas Rutten zal wel iets aanrichten maar een 'normaal' persoon niet

hoe wat waar zou jij (als je 1,60 was) mij gaan trappen stoten of iets.???

waar kan jij me dan goed en doeltreffend raken.??? (kan haast niet)
    Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Veel meer dan dat kan je ook niet doen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73m
    -
    pi_74373541
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73m
    ik blijf bewegen, enkels en knieën krijg je je dan niet

kuiten en benen zijn gespierd, brengt je ook niks

lever nieren maag plexus keel heb ik armen ellebogen en vuisten voor

ik laat me natuurlijk niet op kwetsbare plaatsen rammen
    pi_74373545
    MAN O MAN. Je snapt er helemaal niks van he?!

Vechtsport nummer 1 = DE STRAAT!
    pi_74373559
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:32 schreef PjotrXII het volgende:
    MAN O MAN. Je snapt er helemaal niks van he?!

Vechtsport nummer 1 = DE STRAAT!
    ja so what

waar krijg ik dan de eerste trap stoot of iets als ik meer dan een halve meter boven je uitsteek

en jij nergens goed bij kan om op te rammen.???? hahahahaha
    pi_74373563
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:36 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

ja so what

waar krijg ik dan de eerste trap stoot of iets als ik meer dan een halve meter boven je uitsteek

en jij nergens goed bij kan om op te rammen.???? hahahahaha
    Voordat je wat kan doen! PATS KOGEL TUSSEN JE CONJO OGEN! WHOAWHOAHahah

Wannebe Gangster! Jij Wankster.
    pi_74373564
    DAT IS DE STRAAT! G
    pi_74373568
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:37 schreef PjotrXII het volgende:
    DAT IS DE STRAAT! G

effe zonder wapens lolbroek
    pi_74373571
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 03:39 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

effe zonder wapens lolbroek
    Wat praat je?! Je bent dood... bitchfight je daar maar uit.
      woensdag 4 november 2009 @ 05:03:44 #227
    37149 slashdotter3
    Arrow to the knee!
      woensdag 4 november 2009 @ 05:14:15 #228
    37149 slashdotter3
    Arrow to the knee!
      woensdag 4 november 2009 @ 06:10:54 #229
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_74373839
    Wat is dat BJ(J)? Je geeft je tegenstander een blowjob zodat hij in katzwijm valt?
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_74373846
    Ik zie dat veel mensen denken dat lang zijn gelijk staat aan overwinning.
    Lang zijn kan zelfs een nadeel zijn als je geen vechtsport ervaring heb.
    pi_74373847
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 06:10 schreef static het volgende:
    Wat is dat BJ(J)? Je geeft je tegenstander een blowjob zodat hij in katzwijm valt?
    Brazilian Jiu jitsu ?
    Jusqu'ici tout va bien...
      woensdag 4 november 2009 @ 09:35:48 #232
    31101 _Led_
    pi_74375713
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 06:16 schreef maess het volgende:
    Ik zie dat veel mensen denken dat lang zijn gelijk staat aan overwinning.
    Lang zijn kan zelfs een nadeel zijn als je geen vechtsport ervaring heb.
    Precies.
    Als ik geen vechtsport ervaring had gehad had ik veel vaker mijn hoofd gestoten,
    maar nu kan ik 't bijna altijd afweren.
    zzz
    pi_74376774
    Pencak Silat, sloop je iedereen mee!
    Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
      woensdag 4 november 2009 @ 10:34:10 #234
    253447 Ethanolic
    TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
    pi_74377245
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
    Pencak Silat, sloop je iedereen mee!
    Dat is de eerste 'vecht'sport die ik heb gedaan. Het is niet echt een vechtsport tho, maar wel leuk.
    Maar ik had meer de bouw van een kickboxer, zei m'n trainer, hij was toendertijd zelf weredlkampioen Pencak Silat.
    Deathlift or Die.
    pi_74377290
    Haha, was ook mijn eerste vechtsport deed alleen op dat moment niet de full contact variant, meer het spirituele idee erachter.
      woensdag 4 november 2009 @ 10:40:02 #236
    253447 Ethanolic
    TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
    pi_74377446
    Dat is ook eigenlijk het idee erachter, wij mochten echter wel full contact. Maar toen was ik ook nog maar een mannetje van 11/12.

Ze trainen je daar echt ontzettend op lenigheid ook.
    Deathlift or Die.
    pi_74377692
    Inderdaad, maar ik was er nog te jong voor (10 jaar ofzo) en was er na 1,5 jaar mee gestopt zit nou aan muay thai te denken
      Redactie Frontpage woensdag 4 november 2009 @ 11:12:42 #238
    21273 JeMoeder
    MijnMoeder
    pi_74378565
    Alles is niets vergeleken met de schone kunst van Mau Rakau.
    Ta mère
    El Coño
    ウイスキー
      woensdag 4 november 2009 @ 11:18:23 #239
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_74378774
    Ik zou Krav Maga wel willen beoefenen maar daar heb ik de bouw niet voor denk ik.
    pi_74412871
    laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
    om te vechten.....
    ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....

wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
    zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
    hoe/waar kan zo'n kort iemand mij nou doeltreffend raken hahahaha
    pi_74412897
    Denken dat wanneer je lang bent, je gelijk kleine mannetjes kan slopen 10 euro dat dat mannetje je helemaal de touwtyfus in heeft geschopt. Hij wil niet voor niets vechten...
      donderdag 5 november 2009 @ 11:10:06 #242
    31101 _Led_
    pi_74412943
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
    laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
    om te vechten.....
    ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....

wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
    zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
    Toe maar, nu ook nog bold-tags gebruiken
    Je wilt met deze kloon echt net zo lang doorgaan tot iemand zegt "nou je zit op de goede hoogte voor een klap in je noten" he ?

Nou, ik ga je dat plezier in ieder geval niet gunnen, probeer het nog maar een paar keer.
    zzz
      Redactie Frontpage donderdag 5 november 2009 @ 11:48:55 #243
    21273 JeMoeder
    MijnMoeder
    pi_74414209
    quote:
    om te vechten.....

Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
    Ta mère
    El Coño
    ウイスキー
      donderdag 5 november 2009 @ 11:51:50 #244
    31101 _Led_
    pi_74414326
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
    Meh, mijn spieren en zenuwen liggen door een gebrek aan sport zo in de knoop dat jouw pressurepoints helemaal niks uithalen
    zzz
    pi_74415313
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Geller
      donderdag 5 november 2009 @ 12:36:38 #246
    15929 DiRadical
    Everything's ruined
    pi_74415669
    quote:
    krav manga
    Er zit een krav maga school in Zwolle.
    Maar het is niet echt een 'sport'
    Lijkt me wel leuk om wat verdedigingstechnieken te leren
    Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
    -Catbert: Evil director of HR
      Redactie Frontpage donderdag 5 november 2009 @ 12:44:15 #247
    21273 JeMoeder
    MijnMoeder
    pi_74415878
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 12:22 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Geller

Probeer het maar eens dan
    Ta mère
    El Coño
    ウイスキー
      donderdag 5 november 2009 @ 12:45:05 #248
    31101 _Led_
    pi_74415903
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Uhm, jij bent toch degene die er mee aan komt ? Dan is het toch aan jou om te demonstreren ?
    zzz
      donderdag 5 november 2009 @ 12:47:57 #249
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_74416013
    quote:
    om te vechten.....

Hoe groter ze zijn hoe harder ze vallen .
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_74416860
    quote:
    om te vechten.....

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_74416925
    quote:
    krav manga
    manga
    pi_74417249
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Geloof me, als je in een full contact straatgevecht komt met meer dan één tegenstander, kom je het beste weg met krav maga of MMA, je hebt echt geen kans om meneer op zijn drukpunten te gaan duwen
    pi_74418317
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Toe maar, nu ook nog bold-tags gebruiken
    Je wilt met deze kloon echt net zo lang doorgaan tot iemand zegt "nou je zit op de goede hoogte voor een klap in je noten" he ?

Nou, ik ga je dat plezier in ieder geval niet gunnen, probeer het nog maar een paar keer.
    dank U ik zit ook niet op laffe valse rotstreken te wachten
    pi_74418988
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Geloof me, als je in een full contact straatgevecht komt met meer dan één tegenstander, kom je het beste weg met krav maga of MMA, je hebt echt geen kans om meneer op zijn drukpunten te gaan duwen

doordat ik 2m18 ben steek ik vaak meer dan een halve meter boven iemand uit
    en ik doe 9 jaar lang aan boxen.!
    da's toch kansloos.? hoe kan zo'n ventje nou tegen mij op hahahaha
      donderdag 5 november 2009 @ 14:47:34 #255
    157922 fathank
    pi_74420112
    Ik vind jou replies een beetje kansloos .
      donderdag 5 november 2009 @ 14:55:05 #256
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_74420373
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

doordat ik 2m18 ben steek ik vaak meer dan een halve meter boven iemand uit
    en ik doe 9 jaar lang aan boxen.!
    da's toch kansloos.? hoe kan zo'n ventje nou tegen mij op hahahaha
    Geen takedown defense dus naar de grond en dan hop in een verwurging. Kan je nog zo groot zijn en goed kunnen stoten als je op de grond niks kan slaap je vanzelf
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_74420603
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Ik denk dat je het best weg komt met fatsoenlijke hardloopschoenen.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_74420695
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit dus. Denk dat tenzij je echt iets heel goed kan en je de ander heel goed kan inschatten je vaak beter weg kan lopen / rennen dan rare vechttrucjes uit te proberen.
      donderdag 5 november 2009 @ 15:17:04 #259
    261336 drbrik
    zo hel wie un brik
    pi_74421196
    dat pukulan betawi niet in de top 10 staat snap ik niet
    Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
    pi_74421285
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

zolang je mij niet goed en doeltreffend kan raken loop ik nergens voor weg.!!

voordeel van mij is dat ik minder hoef te beschermen want boven mijn schouders komt bijna niemand uit.!!

ik ben gespierd en getraind, vooral mijn benen, eerste doelwit wegens mijn lengte, die grappen ken ik al van het eerste uur....

zo'n ventje van bijvoorbeeld 1 meter 60 is natuurlijk bij voorbaat al kansloos tegen mij
    pi_74421343
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

Ja, want strafrechterlijk vervolgd worden omdat je iemand lens slaat is verstandig.
    pi_74421366
    quote:

[..]

voordeel van mij is dat ik minder hoef te beschermen want boven mijn schouders komt bijna niemand uit.!!

ik ben gespierd en getraind, vooral mijn benen, eerste doelwit wegens mijn lengte, die grappen ken ik al van het eerste uur....

zo'n ventje van bijvoorbeeld 1 meter 60 is natuurlijk bij voorbaat al kansloos tegen mij

Pfffff een klap met een ijzeren staaf tegen je hoofd =
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74421398
    quote:

[..]

Dat is nou een mooi voorbeeld van een door testosteron opgewekt probleempje dat natuurlijke selectie op termijn nog wel eens weg kon filteren.
    pi_74421484
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef guapo het volgende:

[..]

Pfffff een klap met een ijzeren staaf tegen je hoofd =
    alleen lafaards gebruiken wapens en voordat een SMURFJE bij mijn hoofd kom...............hahahahahaha
    pi_74421525
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

alleen lafaards gebruiken wapens en voordat een SMURFJE bij mijn hoofd kom...............hahahahahaha
    Ik herhaal mijn vorige stelling.
    pi_74421646
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is nou een mooi voorbeeld van een door testosteron opgewekt probleempje dat natuurlijke selectie op termijn nog wel eens weg kon filteren.
    stel; jij bent 1 meter 60 en wij staan tegenover elkaar, klaar voor gevecht.....

jij krijgt de erste stoten natuurlijk recht op Uwe bakkes....

hoe zal je mij proberen pijn te doen voor zover je bij me kan komen natuurlijk
      donderdag 5 november 2009 @ 15:31:37 #267
    157922 fathank
    pi_74421777
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

In een straatgevecht is alles geoorloofd. Het is de keuze jij of ik. Nou dan tik ik liever iemand op z'n hoofd met een ijzeren staaf/baksteen/asbak/wat er ook maar voorhanden is dan dat ik zelf een paar klappen krijg.l
    pi_74421812
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

stel; jij bent 1 meter 60 en wij staan tegenover elkaar, klaar voor gevecht.....

jij krijgt de erste stoten natuurlijk recht op Uwe bakkes....

hoe zal je mij proberen pijn te doen voor zover je bij me kan komen natuurlijk
    Ook al was ik twee meter tien, aan jouw hersens valt zo te zien überhaupt weinig te beschadigen.
    pi_74421942
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef fathank het volgende:

[..]

In een straatgevecht is alles geoorloofd. Het is de keuze jij of ik. Nou dan tik ik liever iemand op z'n hoofd met een ijzeren staaf/baksteen/asbak/wat er ook maar voorhanden is dan dat ik zelf een paar klappen krijg.l
    knap als je bij m'n hoofd 2,18 meter hoog. kan komen hahaha
    jij zal klappen krijgen hahaha
    pi_74422019
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

knap als je bij m'n hoofd 2,18 meter hoog. kan komen hahaha
    jij zal klappen krijgen hahaha
    ok dan een stukje lager. Wat doen je knieen als er een ijzeren staaf tegen ze aan wordt geslagen?
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74422071
    Trouwens het is allemaal zo simpel. Ik doe mijn riem af en sla je ermee om je nek. Donder op gek, je legt het echt af tegen de ijzeren gesp van mijn riem.
    -weg, zie banmeldtopic-
      donderdag 5 november 2009 @ 15:40:06 #272
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74422110
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef guapo het volgende:
    Trouwens het is allemaal zo simpel. Ik doe mijn riem af en sla je ermee om je nek. Donder op gek, je legt het echt af tegen de ijzeren gesp van mijn riem.
    David vs Goliath
    [/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74422148
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef guapo het volgende:

[..]

ok dan een stukje lager. Wat doen je knieen als er een ijzeren staaf tegen ze aan wordt geslagen?
    opzij springen en jij slaat mis, dan pak ik dat ijzer af en gooi dat weg en heb jij geen wapen of iets meer.

dan pak ik je haren vast zodat je niet meer weg kan lopen en kan ik rustig op je bakkes timmeren....

lastig om mij doeltreffend te raken hé hahahaha SMURFJE
    pi_74422215
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

opzij springen en jij slaat mis, dan pak ik dat ijzer af en gooi dat weg en heb jij geen wapen of iets meer.

dan pak ik je haren vast zodat je niet meer weg kan lopen en kan ik rustig op je bakkes timmeren....

En als iemand anders een kogel door je hoofd schiet? Wie lacht er dan het laatst?
    -weg, zie banmeldtopic-
      donderdag 5 november 2009 @ 15:43:12 #275
    157922 fathank
    pi_74422238
    quote:

[..]

Jij denkt echt dat je een kruising bent van Rocky Balboa, Jean-Claude van Damme en Dennis van de Geest of niet?

Waarom heb ik je nog nooit op tv gezien als je zo goed kunt vechten?
      donderdag 5 november 2009 @ 15:43:26 #276
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74422251
    quote:

[..]

Ik wist niet dat je zomaar mag internetten in het Pieter Baan centrum
    [/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74422328
    quote:

[..]

hahahahahahaha
      donderdag 5 november 2009 @ 15:46:28 #278
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_74422375
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_74422478
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef guapo het volgende:

[..]

En als iemand anders een kogel door je hoofd schiet? Wie lacht er dan het laatst?
    en als ik met een TANK kom aanrijden................

vertel eens wat je tegen mij kan beginnen ZONDER wapens,??

ja, op straat zijn er geen regels en alles mag want het is geen sport,
    stel dat je GEEN wapen(s) voor handen heb.!!

pi_74422590
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

je vieze homo-legging omlaag trekken

donderdag 5 november 2009 @ 15:56:37 #281
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74422727
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

Dan zal ik KIJK DAAR!! DAAR LOOPT BRUCE LEE!!! roepen. Aangezien jij daar 100% zeker in zal trappen zou ik je vol tegen je knieschijf trappen waardoor je ter aarde zult storten ten gevolge van gescheurde kniebanden.
    [/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74422759
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef LarryDavid het volgende:

[..]

je vieze homo-legging omlaag trekken

[ afbeelding ]

krijg je de kans niet voor

jij schijnt nogal belangstelling te hebben.?? ga ik je echt teleur stellen
    pi_74422852
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

krijg je de kans niet voor

jij schijnt nogal belangstelling te hebben.?? ga ik je echt teleur stellen
    belangstelling voor een of andere gestoorde kneus die in een legging op internet gaat staan?

wat een smeerlap ben jij.
    pi_74422914
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dan zal ik KIJK DAAR!! DAAR LOOPT BRUCE LEE!!! roepen. Aangezien jij daar 100% zeker in zal trappen zou ik je vol tegen je knieschijf trappen waardoor je ter aarde zult storten ten gevolge van gescheurde kniebanden.

ik weet hoe ik mijn knieën en enkel ongeschonden moet houden
    dat probeerd iedereen al vanaf het eerste uur en ook mijn knieën zitten hoger dan gemiddeld
    heb ik wéér een voordeel
    pi_74422988
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

ik weet hoe ik mijn knieën en enkel ongeschonden moet houden
    dat probeerd iedereen al vanaf het eerste uur en ook mijn knieën zitten hoger dan gemiddeld
    heb ik wéér een voordeel
    Hoe komt het toch dat iedereen jou in elkaar wil slaan? Loop je soms met die legging over straat?
    pi_74423002
    Ik verlang terug naar de tijd waarin mensen gewoon op water en brood werden gezet in plaats van in een TBS kliniek vrolijk mogen internetten.
    pi_74423033
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef LarryDavid het volgende:

[..]

belangstelling voor een of andere gestoorde kneus die in een legging op internet gaat staan?

wat een smeerlap ben jij.
    die broek is ideaal om te sporten en niet om in een restaurant ofzo uit te gaan

verder valt er niks byzonder aan te zien
    pi_74423234
    Wat een discussies weer... gewoon old-school boksen ftw!
    Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
      donderdag 5 november 2009 @ 16:12:49 #289
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74423367
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

die broek is ideaal om te sporten voor lul te staan en niet om in een restaurant ofzo uit te gaan

verder valt er niks byzonder aan te zien
    [/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74423433
    LongTallErnie Volgens mij lig je sneller op de grond dan je denkt.
      donderdag 5 november 2009 @ 16:17:12 #291
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74423513
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
    LongTallErnie Volgens mij lig je sneller op de grond dan je denkt.

Als hij valt heeft hij op z'n minst 10 seconden de tijd om te beseffen wat er gebeurt
    [/b]
    Eindbaas ^O^
    pi_74423517
    geef eerst eens antwoord op:
    hoe moet een man van 1 meter 60 mij (ZONDER wapens) doeltreffend raken om mij uit te schakelen.??

ik ben trot op Ajax vandaar mijn Ajax-shirt en die broek is voor de sport en valt niks vreemds aan te zien
    pi_74423573
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef LongTallErnie het volgende:
    geef eerst eens antwoord op:
    hoe moet een man van 1 meter 60 mij (ZONDER wapens) doeltreffend raken om mij uit te schakelen.??

ik ben trot op Ajax vandaar mijn Ajax-shirt en die broek is voor de sport en valt niks vreemds aan te zien
    waarom vraag je dat zovaak?

Een snoeiharde stoot in je ballen.
      donderdag 5 november 2009 @ 16:20:16 #294
    157922 fathank
    pi_74423616
    Je bent een schande voor het mooiste shirt ter wereld met zulk postgedrag .
    pi_74423673
    GVR, denk ook eens aan het feit dat jij de draaicirkel van een vrachtwagen zal hebben, en iemand van 1.60 zal zeer wendbaar zijn.
    pi_74423707
    Leuke topicwending
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      donderdag 5 november 2009 @ 16:24:43 #297
    157922 fathank
    pi_74423800
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
    GVR, denk ook eens aan het feit dat jij de draaicirkel van een vrachtwagen zal hebben, en iemand van 1.60 zal zeer wendbaar zijn.
    Nee joh, hij ontwijkt ook ijzeren staven, pakt ze af om je vervolgens een pak rammel te geven. Hij kan alles. Hij is de natuurlijke opvolger van Arnold Schwarzenegger.
    pi_74423833
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

waarom vraag je dat zovaak?

Een snoeiharde stoot in je ballen.
    ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....

en de eerste de beste die mij DáT flikt knijp ik gelijk zijn strot dicht totdat ie eruit ziet als een wokkel.!!
    pi_74423875
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee joh, hij ontwijkt ook ijzeren staven, pakt ze af om je vervolgens een pak rammel te geven. Hij kan alles. Hij is de natuurlijke opvolger van Arnold Schwarzenegger.
    Ik ben ook niet klein, maar ik heb ook eens een ijzeren staaf net niet kunnen ontwijken

GVR, wat wil je beginnen tegen:
    pi_74423899
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....

en de eerste de beste die mij DáT flikt knijp ik gelijk zijn strot dicht totdat ie eruit ziet als een wokkel.!!
    Ja, jonge wtf
    pi_74423901
    Vindt niemand anders die foto's een beetje smerig en raar?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')