ninjutsu dusquote:Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:
beste trappingsysteem en blind vechten ever, (verweer tegen wapens, wordt net als meestal als zelfverdediging gegeven), grondvechten is altijd handig om te kunnnen) en (wapenvechten is nooit weg, lekker als je die knuppel vind).
Whehe daar heb je een punt want ieder normaal mens vecht minstens 3 keer per week en gaat ook altijd op zoek naar gevechten !!1quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens wat vaker naar buiten gaan in plaats van je telkens veilig op te sluiten op je zolderkamertje ben ik bangJe PC zal je inderdaad geen pijn doen nee
Wat een kerelquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:39 schreef star_gazer het volgende:
En Bas Rutten is een baas. <KEDEDENGEDEDEEENG>
I'm sorry sir, but I'm gonna break your leg
Daar had ik het toch ook niet specifiek over?quote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
En bij de civiele versie leer je je niet verdedigen tegen aanvalsgeweren
Ik vind jou om een of andere onverklaarbare reden wel een leuke kloonquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:
die Bassie heb makkelijk praten
wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha
mijn schouders zijn al op 1m80 vertel, hoe krijg je mij te grazen hahahahaha
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:
die Bassie heb makkelijk praten
wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha
mijn schouders zijn al op 1m80 vertel, hoe krijg je mij te grazen hahahahaha
And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersensquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bas Rutten : aangetoond 2.0x de impact van een crashtest
wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18quote:Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersens
Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Veel meer dan dat kan je ook niet doen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73mquote:Op woensdag 4 november 2009 03:24 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18
nou ok, die Bas Rutten zal wel iets aanrichten maar een 'normaal' persoon niet
hoe wat waar zou jij (als je 1,60 was) mij gaan trappen stoten of iets.???
waar kan jij me dan goed en doeltreffend raken.??? (kan haast niet)
ik blijf bewegen, enkels en knieën krijg je je dan nietquote:Op woensdag 4 november 2009 03:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73m
ja so whatquote:Op woensdag 4 november 2009 03:32 schreef PjotrXII het volgende:
MAN O MAN. Je snapt er helemaal niks van he?!
Vechtsport nummer 1 = DE STRAAT!
Voordat je wat kan doen! PATS KOGEL TUSSEN JE CONJO OGEN! WHOAWHOAHahahquote:Op woensdag 4 november 2009 03:36 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ja so what
waar krijg ik dan de eerste trap stoot of iets als ik meer dan een halve meter boven je uitsteek
en jij nergens goed bij kan om op te rammen.???? hahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |