ninjutsu dusquote:Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Michielos het volgende:
beste trappingsysteem en blind vechten ever, (verweer tegen wapens, wordt net als meestal als zelfverdediging gegeven), grondvechten is altijd handig om te kunnnen) en (wapenvechten is nooit weg, lekker als je die knuppel vind).
Whehe daar heb je een punt want ieder normaal mens vecht minstens 3 keer per week en gaat ook altijd op zoek naar gevechten !!1quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens wat vaker naar buiten gaan in plaats van je telkens veilig op te sluiten op je zolderkamertje ben ik bangJe PC zal je inderdaad geen pijn doen nee
Wat een kerelquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:39 schreef star_gazer het volgende:
En Bas Rutten is een baas. <KEDEDENGEDEDEEENG>
I'm sorry sir, but I'm gonna break your leg
Daar had ik het toch ook niet specifiek over?quote:Op maandag 2 november 2009 17:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
En bij de civiele versie leer je je niet verdedigen tegen aanvalsgeweren
Ik vind jou om een of andere onverklaarbare reden wel een leuke kloonquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:
die Bassie heb makkelijk praten
wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha
mijn schouders zijn al op 1m80 vertel, hoe krijg je mij te grazen hahahahaha
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef LongTallErnie het volgende:
die Bassie heb makkelijk praten
wat kan hij me doen, ik ben 2 meter 18 en kan je mij toch niet doeltreffend raken hahahaha
mijn schouders zijn al op 1m80 vertel, hoe krijg je mij te grazen hahahahaha
And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersensquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bas Rutten : aangetoond 2.0x de impact van een crashtest
wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18quote:Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
And I've got the good looks! Die kerel heeft echt verrotgeslagen hersens
Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Veel meer dan dat kan je ook niet doen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73mquote:Op woensdag 4 november 2009 03:24 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
wat kan een ventje van 1 meter 60 nou doen bij mij 2 meter 18
nou ok, die Bas Rutten zal wel iets aanrichten maar een 'normaal' persoon niet
hoe wat waar zou jij (als je 1,60 was) mij gaan trappen stoten of iets.???
waar kan jij me dan goed en doeltreffend raken.??? (kan haast niet)
ik blijf bewegen, enkels en knieën krijg je je dan nietquote:Op woensdag 4 november 2009 03:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Low kick. Knieën, kuiten en bovenbenen. Maar over het algemeen ben je als klein pukkeltje gewoon zwaar benadeeld. Tell me all about it, ik ben 1.73m
ja so whatquote:Op woensdag 4 november 2009 03:32 schreef PjotrXII het volgende:
MAN O MAN. Je snapt er helemaal niks van he?!
Vechtsport nummer 1 = DE STRAAT!
Voordat je wat kan doen! PATS KOGEL TUSSEN JE CONJO OGEN! WHOAWHOAHahahquote:Op woensdag 4 november 2009 03:36 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ja so what
waar krijg ik dan de eerste trap stoot of iets als ik meer dan een halve meter boven je uitsteek
en jij nergens goed bij kan om op te rammen.???? hahahahaha
Wat praat je?! Je bent dood... bitchfight je daar maar uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 03:39 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
effe zonder wapens lolbroek
Bas Rutten altijd goedquote:
Brazilian Jiu jitsu ?quote:Op woensdag 4 november 2009 06:10 schreef static het volgende:
Wat is dat BJ(J)? Je geeft je tegenstander een blowjob zodat hij in katzwijm valt?
Precies.quote:Op woensdag 4 november 2009 06:16 schreef maess het volgende:
Ik zie dat veel mensen denken dat lang zijn gelijk staat aan overwinning.
Lang zijn kan zelfs een nadeel zijn als je geen vechtsport ervaring heb.
Dat is de eerste 'vecht'sport die ik heb gedaan. Het is niet echt een vechtsport tho, maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Pencak Silat, sloop je iedereen mee!
Toe maar, nu ook nog bold-tags gebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
om te vechten.....
ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....
wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
hoe/waar kan zo'n kort iemand mij nou doeltreffend raken hahahaha
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
om te vechten.....
ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....
wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
Meh, mijn spieren en zenuwen liggen door een gebrek aan sport zo in de knoop dat jouw pressurepoints helemaal niks uithalenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Gellerquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
Er zit een krav maga school in Zwolle.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Geller
Uhm, jij bent toch degene die er mee aan komt ? Dan is het toch aan jou om te demonstreren ?quote:
Hoe groter ze zijn hoe harder ze vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
om te vechten.....
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
om te vechten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |