abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46338535
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef BiMeWet het volgende:
Braziliaans jiujitsu... "oh kom jongens we gaan met zn allen rollen op een mat". .

Ninjutsu, dát is een echte vechtsport. OFtewijl: de vaardigheid van de ninja.

Doe het alweer 19 jaar met plezier, en hak gemiddelde hakbar-familie de grond in als ze vervelend doen.

[/opschep modus]
Al krijg je van al die klappen wel moeilijkheden met spellen 8)
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_46351892
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Hier een filmpje over ninjutsu in PRIDE.

o w8 er zijn er geen
Nogal logisch, het is dan ook geen stijl die je opleidt tot wedstrijdvechter. Al die mensen denken dat ze de waarde van een vechtsport kunnen bepalen adhv het aantal mensen dat meevecht van die stijl in Pride

Veel technieken van het Ninjutsu kan je niet toepassen in Pride (gebonden aan regels) en als je zonodig wedstrijdvechter wil worden, ga je toch lekker kickboksen? Denk je overigens dat mensen die serieus met Ninjutsu bezig zijn de behoefte hebben zich te bewijzen? Nee die staan daar boven en trainen gewoon, zoals iedereen zou moeten doen ipv de hele tijd te roepen "mijn pik is gro .. eh mijn vechtsport is beter".
pi_46352425
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hehe gelukkig heb ik altijd het voordeel dat mensen judo onderschatten, totdat ze flink oak slaag krijgen
Maar wat die gozer boven me zegt klopt helemaal. Als iemand met een pistool voor je staat doe je vrij weinig
slaag van judo? neh, dat is juist wat ze niet doen en het zwakke punt. Op de grond kun je namelijk ook slaan, iets wat judo vergeet.

Judo kan wel een goede basis zijn...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46352467
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Calyptus het volgende:

[..]

slaag van judo? neh, dat is juist wat ze niet doen en het zwakke punt. Op de grond kun je namelijk ook slaan, iets wat judo vergeet.

Judo kan wel een goede basis zijn...
Dat het niet in de stijl zit wil niet zeggen dat je het niet kan. Als je eenmaal iemand op de grond hebt gewerkt kan elke leek met zijn vuisten op zijn tegenstanders hoofd gaan rammen
pi_46353017
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat het niet in de stijl zit wil niet zeggen dat je het niet kan. Als je eenmaal iemand op de grond hebt gewerkt kan elke leek met zijn vuisten op zijn tegenstanders hoofd gaan rammen
true, maar de ander kan dat ook terwijl je je kin openlaat als je aan een greep bezig bent. Trouwens zitten goede stoten op de grond technisch nog moeilijker in elkaar als rechstaand. Dus niet trainen = zelfde technische niveau als je ongetrainde tegenstander, of klote als hij er wel op getraind is. Als die tegenstander dan nog door een andere reden(alcohol ofzo) sneller/sterker/oplettender/groter bereik heeft zit je diep in de schijt...

Een complete vechter is in alle mogelijke dimenties getraind.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:19:47 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46353280
Vechten

Echte mannen hebben een geweer
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  FOK!fotograaf vrijdag 16 februari 2007 @ 01:05:51 #107
145146 Andyy
pi_46354327
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hehe gelukkig heb ik altijd het voordeel dat mensen judo onderschatten, totdat ze flink oak slaag krijgen
Maar wat die gozer boven me zegt klopt helemaal. Als iemand met een pistool voor je staat doe je vrij weinig
nogmaals, Krav Maga, daar leer je ook hoe je moet omgaan met iemand die je onder schot houd van dichtbij.
http://youtube.com/watch?v=Lbqxi3SkFv4
zo ongeveer rond 1 min is wel wat technieken daarvan te zien (disarming)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:11:00 #108
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46354437
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:19 schreef Maikuuul het volgende:
Vechten

Echte mannen hebben een geweer

tering. moe worden om iemand klappen te geven
schiet m gewoon voor zn flikker.

"oe! pas maar op ik zit op freefight (:')) hoooooor"
"en?" <klik> <bam!>
"1 bier aub."
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:25:03 #109
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46354748
uit een ander topic begreep ik dat krav maga weer minder effectief was dan systema (russische variant van zelfverdediging combinatie van oosterse en westerse technieken).
Neerkomen wel!
pi_46356169
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Hier een filmpje over ninjutsu in PRIDE.

o w8 er zijn er geen
Ninjutsu doet niet aan wedsrijden. wedstrijdtraining is een training die je strakke technieken en beperkingen aanleert, om een wedstrijd zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Ninjutsu leert je geen beperkingen, maar juist een groot aanpassingsvermogen zodat je iedere situatie op een zo natuurlijk mogelijke manier het hoofd kan bieden.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_46356791
http://www.youtube.com/watch?v=LK-23qBlMpg

'Hardste' stijl van Karate lijkt me in een allerdaags straatgevecht effectiever dan BJJ waar je het gevecht naar de grond brengt en jezelf dus kwetsbaar maakt (tegen over anderen die aanwezig zijn)
pi_46356961
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef Andyy het volgende:

[..]

nogmaals, Krav Maga, daar leer je ook hoe je moet omgaan met iemand die je onder schot houd van dichtbij.
http://youtube.com/watch?v=Lbqxi3SkFv4
zo ongeveer rond 1 min is wel wat technieken daarvan te zien (disarming)
Krav Maga leert je iemand te ontwapenen die heel erg vlakbij je staat. Probeer jij maar eens iemand te ontwapenen die twee meter van je af staat. Trouwens met jiujitsu leer je volgens mij ook om iemand te ontwapenen.

Krav Maga vind ik trouwens ook geen vechtsport maar een verdedigings techniek/systeem.
pi_46357708
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 05:02 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Krav Maga leert je iemand te ontwapenen die heel erg vlakbij je staat. Probeer jij maar eens iemand te ontwapenen die twee meter van je af staat. Trouwens met jiujitsu leer je volgens mij ook om iemand te ontwapenen.

Krav Maga vind ik trouwens ook geen vechtsport maar een verdedigings techniek/systeem.
Ook bij Ninjutsu leer je iemand te ontwapenen....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:52:55 #114
51748 H4ze
wait...what?
pi_46368618
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Nogal logisch, het is dan ook geen stijl die je opleidt tot wedstrijdvechter. Al die mensen denken dat ze de waarde van een vechtsport kunnen bepalen adhv het aantal mensen dat meevecht van die stijl in Pride

Veel technieken van het Ninjutsu kan je niet toepassen in Pride (gebonden aan regels) en als je zonodig wedstrijdvechter wil worden, ga je toch lekker kickboksen? Denk je overigens dat mensen die serieus met Ninjutsu bezig zijn de behoefte hebben zich te bewijzen? Nee die staan daar boven en trainen gewoon, zoals iedereen zou moeten doen ipv de hele tijd te roepen "mijn pik is gro .. eh mijn vechtsport is beter".
Exact.

En om die reden is en blijft Ninjutsu wat mij betreft de ultieme vecht "sport".
*BURP*
pi_46369350
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Die japanse judo homo's komen echt niet door mij heen hoor jongen. . Ninjutsu is een vechtsport gebaseerd op straatgevechten, of moet ik je uit gaan leggen wat de echte ninja's eigenlijk deden?
De enorm vreselijk smerige wijze waarop je vecht als ninjutsu ervaringsdeskundige is zo gruwelijk dat je binnen 3 seconden een botje of 20 breekt. En da's geen grap. Daar komt dat japanse roljudo niet tegenop.
Judo is daar dan ook niet op ontwikkeld, judo is een vorm van jijutsu wat geschikt gemaakt is voor wedstrijden. "Gewone" jijutsu is daarvoor namelijk te geweldadig, tenminste om dat goed te kunnen doen ...
En een botje of 20 breken zegt niet zo heel veel. Het gaat er meer om welke botten je breekt.

Edit: moet eerst de verdere reacties lexzen volgende keer
Terug van weggeweest!
pi_46370082
Ik mis eigenlijk Tai Chi. Vind wel dat die in de top 10 thuis hoort. Doe het nu bijna 25 jaar.
pi_46370357
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef PietPrak het volgende:
Ik mis eigenlijk Tai Chi. Vind wel dat die in de top 10 thuis hoort. Doe het nu bijna 25 jaar.
Ohja, ik heb daarbij ook nog 10 jaar gebokst. Ben ik nu net zo killer als die ninja's?
pi_46370564
Jongens boeie, pak lekker nog een steroidenshake en ga lekker verder dromen over de top 10 van vechtsporten...
pi_46371399
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 04:02 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LK-23qBlMpg

'Hardste' stijl van Karate lijkt me in een allerdaags straatgevecht effectiever dan BJJ waar je het gevecht naar de grond brengt en jezelf dus kwetsbaar maakt (tegen over anderen die aanwezig zijn)
kyokushin => kin open => je vecht hoe je traint => vlugge ko tegen bv bokser. Doe dat regeltje "niet slagen naar de kin" en je hebt kickboksen.

mijn mening blijft

1 vs 1 freefight(muay thai voor stand-up en clinchwerk en BJJ voor clinchwerk en grondvechten)

1 vs 2 of 3: krav maga, het belangrijkste is dan mobiliteit en NOOIT naar de grond gaan dan. Je moet als een enorme overschot van kracht, snelheid, techniek en massa hebben wil je hier nog iets zinnig uithalen.

1 vs meer: 100 meter dash

Belangrijkste tactieken bij zelfverdediging:

• - afstand houden als het op ruzie uit draait, nooit kop aan kop staan zoals je veel zatlappen ziet doen. Een slag van 10cm afstand kun je nooit blokken/zien aankomen, een slag van een meter blok je makkelijk.
  • - "lezen" dat iemand ruzie zoekt
  • - Niet laten omsingelen(hoort bij het vorige)
  • - altijd proberen uitpraten
  • - KISS-principe, fancy moves hou je voor in de gym
  • - proberen niet naar de grond gaan(weglopen is dan onmogelijk en je ziet niet wat er in je rug gebeurt), maar wel trainen op grondvechten MOEST het gebeuren
  • - niet gaan denken dat je in elkaar geslagen gaat worden of ms zal verliezen, of je ms neergestoken wordt. Concentreren op die kerel onschadelijk te maken onschadelijk te maken. Focus on succes, archieve succes.
  • - als de tegenstander een wapen heeft, doe niet die fancy moves uit de gym in een gecontroleerde omgeving. Zelfs ALS je erin slaagt, kan zijn vriendje achter je staan. Geef gewoon wat ze willen hebben, laat zien dat het je niet kan raken. Zie je hem daarna terug met zn rug naar je kan je nog altijd wraak nemen, maar raad ik niet aan.
  • - is de tegenstander vastberaden je neer te steken, afstand houden/creeren, grijp iets om mee te smijten/blokkeren, een stoel of een biljardkeu.

Als je enkel zo snel mogelijk wilt jezelf verdedigen, neem krav maga. Hopelijk wordt er dan wel bij je gesparred, vrij sparren is het dichtste bij een recreatie van een echt gevecht, dat sparren niet hoort bij zelfverdediging is absurd.

Als je nooit de mentale weerbaarheid tegen de schok ,die een "echt" gevecht veroorzaakt, ervaart en traint, zal je als het erop aankomt niks met je training kunnen doen. De straat verloopt niet volgens het boekje(zoals je in veel kata's op fancy demonstraties ziet gebeuren). Ik ken persoonlijk een EK shotokan die laatst op straat is neergerost door een gewone kerel. Hij sloeg dicht toen het erop aankwam, omdat hij nog nooit de brute agressie van een straatgevecht had meegemaakt. Dus, wordt er niet veel gesparred, ben je niks waard op straat met je vechtstijl, welke dan ook.

Wil je een zo goed mogelijke vechter zijn in alle aspecten, pak dan MMA. Duurt wat langer, maar als je daar een jaartje goed op traint zijn er al weinig mensen rond jouw gewichtsklasse die je niet aankan.
  • [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46371634
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Alleen vinger klemmen en iemands kruis aanvallen mag niet bij Pride en denk je echt dat die MMA vechters dat niet kunnen? En denk je echt dat ninjutsu alleen uit die aanvallen bestaat? De reden waarom de ninjutsu technieken nooit gebruikt worden in Pride, is omdat ze NUTTELOOS zijn. Hoe je iemands arm vast moet grijpen als je geslagen word en hem dan op een één of andere manier naar de grond brengt is leuk in theorie en op stilstaande tegenstanders, maar ze werken NIET in het echt.

En wijdstrijd vechten zoals in Pride of andere MMA gevechten verschilt echt niet veel van straatvechten hoor, je mag bijna alles.
    Noodles
    pi_46372198
    Ik zeg als Steven Seagal het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagal het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Angelus- op 16-02-2007 17:11:22 ]
      vrijdag 16 februari 2007 @ 16:57:32 #122
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_46372474
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef -Angelus- het volgende:
    Ik zeg als Steven Seagall het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagall het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.
    *BURP*
    pi_46372907
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Alleen vinger klemmen en iemands kruis aanvallen mag niet bij Pride en denk je echt dat die MMA vechters dat niet kunnen? En denk je echt dat ninjutsu alleen uit die aanvallen bestaat? De reden waarom de ninjutsu technieken nooit gebruikt worden in Pride, is omdat ze NUTTELOOS zijn. Hoe je iemands arm vast moet grijpen als je geslagen word en hem dan op een één of andere manier naar de grond brengt is leuk in theorie en op stilstaande tegenstanders, maar ze werken NIET in het echt.

En wijdstrijd vechten zoals in Pride of andere MMA gevechten verschilt echt niet veel van straatvechten hoor, je mag bijna alles.
    Spaar je de moeite, heb ik al in andere topics proberen uitleggen, ze blijven erbij dat NJ teh d34dly is en dus niet geschikt voor MMA...

Er zijn best wat NJ-technieken die nuttig zijn, maar al diegene kun je beter leren in een andere stijl, zonder de crap. De echte NJ waar de mythes uit onstaan zijn ga je dezer tijd niet meer leren, en zeker al niet buiten het land van origine. Ergens anders hebben de meesten gewoon wat teveel ninjafilms gezien om een degelijk oordeel te vellen...
    [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46373071
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef H4ze het volgende:

Tja, die stumperd hier hebben niet in de gaten dat Steven Seagal het nooit tot een grondgevecht laat komen ... steven roept: "girls its allright come to me" ... daarna, wel over daarna wil ik ineens niet praten.

http://www.youtube.com/watch?v=IVm2ld4f08I
      vrijdag 16 februari 2007 @ 19:30:05 #125
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_46377170
    Ik kwam btw dit filmpje nog op youtube tegen: Judo in MMA
    *BURP*
    pi_46377677
    er zijn er nog wel meer in mma met een judo-basis
    [url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
    pi_46377916
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
    krav manga
    "manga" ?
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
    pi_46381193
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef -Angelus- het volgende:
    Ik zeg als Steven Seagal het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagal het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.
    Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.

Zie hier het bewijs:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    pi_46391875
    Jahoor. Een onschuldige Kangeroe aanvallen
    Way ta' go chuckie!
    pi_46391886
    Jajaja ik hoor het al. 'Innocent until proven Guilty'
    (inkoppertje)
    pi_46392562
    ik doe zelf aan muay thai en dat is zo retecool
    en freefight op nummer 1 , dacht meer aan cage fight.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 10:50:23 #132
    117662 Slappe_hap
    Slappe, geen vloeibare!
    pi_46392766
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef tritri het volgende:
    ik doe zelf aan muay thai en dat is zo retecool
    en freefight op nummer 1 , dacht meer aan cage fight.
    Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..
    pi_46392800
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef Slappe_hap het volgende:

[..]

Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..
    freefight=pride,ufc enzo
    cage fight=cage rage

andere regels betekent andere sport.
    omdat bij kickboksen gebokst wordt is het nog geen boksen.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 11:06:00 #134
    117662 Slappe_hap
    Slappe, geen vloeibare!
    pi_46393058
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef tritri het volgende:

[..]

freefight=pride,ufc enzo
    cage fight=cage rage

andere regels betekent andere sport.
    omdat bij kickboksen gebokst wordt is het nog geen boksen.
    Die verschillen zijn zo klein, en bij pride passen ze de regels ook weleens per partij aan. Daarnaast is de term freefight een beetje achterhaald.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 11:07:40 #135
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_46393086
    Tae-Bo is echt zwaar gevaarlijk, je weet toch.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_46394613
    Ik moet altijd denken aan Andy Hug, voormalig K-1 kampioen. Geweldige techniek.

one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.

http://www.youtube.com/watch?v=tb6BbwKiPHQ
    http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc
    "I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
    'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
    pi_46399369
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:

one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.

vergeet jomhod en ramon dekkers niet.
    pi_46400302
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:

Damn wat een kracht in die trappen
      zaterdag 17 februari 2007 @ 15:53:47 #139
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_46400316
    is het niet zo dat de techniek die Sem Schildt beoefend het beste is? Hij wint de K1 en dat is toch de sport waar alle sporten samenkomen?

ik vind het een onzindiscussie tbh, iedere sport heeft zijn charme ook wel weer. Maar dat schijn je niet meer te beseffen als je zelf vecht, omdat jou sport toch het beste is
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_46400873
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Catch22- het volgende:
    is het niet zo dat de techniek die Sem Schildt beoefend het beste is? Hij wint de K1 en dat is toch de sport waar alle sporten samenkomen?
    enkel stand-up, en Semmy is getraind in verschillende stijlen, zijn stijl is niet meer vergelijkbaar met zijn basisstijl. Maar ik snap je punt.
    quote:
    ik vind het een onzindiscussie tbh, iedere sport heeft zijn charme ook wel weer. Maar dat schijn je niet meer te beseffen als je zelf vecht, omdat jou sport toch het beste is
    Het gaat over met welke je het meeste kan op straat. Om een degelijk oordeel te hebben moet je dan inderdaad van verschillende vechtsporten/stijlen geproefd hebben, en zeker niet je kop in de grond steken van "mijn is de beste"
    pi_46405856
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.

Zie hier het bewijs:

[afbeelding]
    Nietus
    http://www.youtube.com/watch?v=lKSvQjzn7t0
    Noodles
    pi_74308142
    voor mij lekker makkelijk

ik ben 2 meter 18 stel ukkie's

wel lastig om mij treffend te raken hahahaha
    pi_74308650
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
    Wing Tsun vs Kickboxing

'

Kijk dat filmpje nou eens een keer en dan goed. Die kickboxer is gewoon de slechtste kickboxer die er op aarde rondloopt terwijl die WC vechter Ballschmeiter is en dus gewoon erg goed is.
    Verder heeft Ballschmeiter naast 2 overwinningen ofzo een WAARDELOOS record in UFC/PRide achtige toernooien (kun je nalezen op internet). Hij verliest meer dan ie wint iig.

Tot slot wil ik even vermelden dat de vechter wint en niet de vechtkunst.
    pi_74308804
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

'

Kijk dat filmpje nou eens een keer en dan goed. Die kickboxer is gewoon de slechtste kickboxer die er op aarde rondloopt terwijl die WC vechter Ballschmeiter is en dus gewoon erg goed is.
    Verder heeft Ballschmeiter naast 2 overwinningen ofzo een WAARDELOOS record in UFC/PRide achtige toernooien (kun je nalezen op internet). Hij verliest meer dan ie wint iig.

Tot slot wil ik even vermelden dat de vechter wint en niet de vechtkunst.

die slappelingen ram ik allebei tegelijk nog wel de tent uit
    pi_74309399
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

die slappelingen ram ik allebei tegelijk nog wel de tent uit
    Jep ik ook hoor, daar niet van. Ik win sowieso 99% van mijn ruzies wel
    Getrained in : BJJ, Muay Thai, en MMA vriend >BD
      maandag 2 november 2009 @ 11:19:02 #146
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_74309513